paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Skutr 125 do kempu a na malé výlety pro dva.
Ahoj, zvažuju koupi ojetiny 125 na drobné výletování. Máme "auto s postelí" (nikoliv obytné), dovolené a víkendy trávíme občas po kempech, takže by se nám hodil skutřík jak na cesty pro rohlíky ráno, tak třeba na delší výlety po okolí. Naše srdeční země pro dovolenou je itálie, takže tam by se skůtr dvakrát uplatnil.

To znamená že na něm nebudeme trávit moc času, nájezd cca 200 km za den, ale rozhodně ne denně. Do merku se mi dostali tři modely: Yamaha Majesty 125, Suzuki AN 125 Burgman, Honda PCX 125.
Forum čtu, takže jsem se tady toho již hodně dočetl, zajímá mě hlavně jestli má někdo zkušenost jak se dané modelu složíme ve dvou trochu výraznějších postavách Mám na výšku asi 187, žena je výrazně menší, nikoliv však drobnější Dohromady máme něco přes dvěstě kilo. Sedadlo pro spolujezdce na Hondě se mi zná takové nouzové. Nebudeme na tom nikde závodit, cestovní rychlost 80 po rovině bych považoval za fajn, když pojede míň, taky se nic neděje.
A druhá věc, kde se na to dá posadit a ideálně alespoň pár set metrů popojet? Jako je mi jasný že svezení je ideální zkušenost, ale kde k ní přijít.
Případně pokud byste někdo měl na prodej jeden z modelů, nebo věděl o někom kdo se toho chce zbavit, tak se rozhodně nestyďte nabídnout
Kuju moc

EDIT: odstraněna provokující informace o přepravě, kteří se někteří uživatelé aktivně chytili a nebyli schopni se pustit, včetně věštění z koule jak velkou mám kouli

Naposledy editováno 02.02.2015 13:57:24

1 reakcí na tento příspěvek Skutr 125 do kempu a na malé výlety pro dva.

2.2.2015 v 19:37 | Nahoru | #1
Kouknul bych na Piaggio Fly!Liberty...Nebo i Skůtrmoped Honda Innova...
Jinak velký a pohodlný je určitě Aprilia Atlantic!Nevím,kolik má v papírech 125ka,ale já jsem svoji 250 vybral i díky max.nosnosti 210kg !!!Ale vypadá stejně,jako 250,tak snad má i stejný rám.Je to vodník,motor Piaggio a opravdu velký prostor pod sedlem(dvě integrálky)...
Jinak Italové jsou ve skútrech špička!Motory Piaggio používají i jiní výrobci...
Na ježdění po itálii italský skůtr!

Naposledy editováno 02.02.2015 19:45:52

(reakce na) Skutr 125 do kempu a na malé výlety pro dva.

3.2.2015 v 09:50 | Nahoru | #2

fatman píše: No...něco ke skútrům.Burgmana bych vyloučil pro ne zrovna spolehlivý motor Franco Morini.
Kouknul bych na Piaggio Fly!Liberty...Nebo i Skůtrmoped Honda Innova...
Na ježdění po itálii italský skůtr!

Ta Innova vypadá hodně dobře , jenom jak sem koukal že jich je v čechách moc neni. Chtěl bych spíš něco masovějšího, kvuli nahradnim dílum. Ale vypadá fakt pěkně, dokonce je dost lehká.
Aprilia Atlantic má 170 kilo, to je dost. Jako asi by se dalo vybírat ve spoustě skůtrů, ale zkusil sem jít po japonský klasice. Ten motor z Majesty trochu znám, je to celkem držák . . .
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Burgman 125 Suzuki AN 125 Burgman Marek112 1 18.3.2024 v 20:31 ja1
Majesty 125 nestartuje Yamaha Majesty 125 DavidSen 14 15.3.2024 v 21:55 Chosse123