bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malá, lehká na krátké trasy.
30.1.2015 v 10:54
Zima se nevzdává tak i já položím obligátní otázku. Jakou ?
Představoval bych si nějaký protiklad k mé stávající. Tedy: objem 500 až 800, ( spíše na dolní hranici ), 4válec chlazený kapalinou, kapota/polokapota. Malou, lehkou, obratnou. Použítí výhradně pro jízdu sólo, bez bagáže na krátké relaxační projížďky cca 150 km a taky lepší průjezd zacpanou Prahou. Mám 175/80. Rozpočet 50tk, max. 60tk.
Nikdy jsem na ničem podobném nejel a ani neseděl. Pročítal jsem tady fóra a katalogy a jako favorit se tváří Honda CBR 600F. Nicméně budu rád za každý tip.
Můžu diskutovat na téma Virago, Dragstar, Warrior, VN, Shadow, Intruder ale o sportech nevím vůbec nic.
Dík za nástin kterým směrem bych se měl orientovat.
Předchozí
1 2
Následující

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:12 | Nahoru | #1
Co FZS600 Fazer? Mohl být ideálnější do města ...

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:15 | Nahoru | #2
Starší Z750,FZ6...bandaska,hornet...za mě Ztko,nevím jak na první generaci,ale na druhou se 2 tak tak skládáj,tudíž vhodná pro jednoho zbytek taky splňuje,do cenovky by ses vešel

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:26 | Nahoru | #3
Hornet, Bandit

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:27 | Nahoru | #4
Těch motorek je mraky. Ať už zmíněná CBR, tak třeba i Hornet, Fazer, XJ 600, Thundercat atd. Musíš vyzkoušet a samozřejmě brát tu v nejlepším stavu.

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:38 | Nahoru | #5
FZ6 / Hornet / Fazer / Hornet S / CBR / Ninja 6 / Z750 /Z750S / neco z rady CBF

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:39 | Nahoru | #6
JJ jak píšou ostatní, nebo R6, ta je hravá a lehká taky, jako drtivá většina 6-tek

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:42 | Nahoru | #7
Ještě jsem zapomněl dodat. Naháč bez plexi by to být nemusel. Z Warriora jsem vyfoukaný až moc.
FZS600 Fazer, to je myslím taky dobrá volba.

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:43 | Nahoru | #8
nahace bych uplne nezatracoval, takovej Hornet je velice schopna a rychla motorka!!! plexi za 1000kc to vyresi

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:46 | Nahoru | #9
A do roku 2005 jsou R6 defakto jak CBR 600F, RR, co se týče posedu, celkem vysoko riditka a váhově i výkonově.

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #10
kup si Diversiona (Xj600s) .. ak kupis z poslednych rokov (98 az 2003) tak je to investicia cca 30-40 tis kc. Je prijemne uzka, blbuvzdorna a da sa s tym vycestovat aj mimo CR

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:48 | Nahoru | #11
Brejlovec> No hned mě napadla Z750S, je zajímavá i tím, že oproti všem šestkám líp jede, ale tam je cenovka 50k trochu mimo, resp. za 50 by možlá šla nějaká mršina, do který bys jenom sypal. Kdežto fazerů je mraky (i ev. kvůli dílům) a v týhle cenový je z čeho vybírat ... Podle mě optimální volba.

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:54 | Nahoru | #12
Orličan> Yamaha YZF 600R Thundercat
To vypadá ohromně, tu jsem nějak přehlídl.
Ještě když jste tady. Jak je to u jednotlivých typů s pozezem. Ty záda nemám už nejlepší ( proto píšu krátké vyjížďky ). Tedy kolik se dá na nich ujet aniž bych slézal zlomený. Uznávám je to individuální. Mám 175 cm.

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 11:58 | Nahoru | #13
Já mám 187 a v poho, jel jsem na nich Alpy, přes 500 km denně, ty starší sporty - CBR 600F, RR, R6, YZF 600R mají hodně vysoko řiditka a s tvojí výškou není problém. A naháče, nebo polokapoty jsou úplně OK, ty mají hefty rovný.

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:01 | Nahoru | #14
Tak nevím jestli budou zmrzliny se zahnutejma řídítkama vhodný na ježdění po ucpané Praze. S touhle podmínkou bych bral určitě polokapotovaného naháče.

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:03 | Nahoru | #15
O proti třeba CBR1000 rr fireblade to je brnkačka, na měn jsem dal přelet z Talošky, cca 700 km a to jsem byl hotovej, ale na r6 za 4 dny 2200 km a druhý den ráno jsem jel hned na motce do hokny. Starší 6 jsou prostě v poho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:06 | Nahoru | #16
phoenix> já sem asi rozmlsanej z naháčů,ale R6 nebo RR mě přijde na blbnutí kor po městě nevhodný,s tím užiješ srandu na okruhu,ale ten posez na nějaký vejlety není,ovladatelný v malejch rychlostech proti Z750 je tak třetínová-je fakt že 3 známý R6 mají na běžný ježdění,ale sou sedření a loni sem 2 z nich tahál ze svodidel...v utáhlejch zatáčkach,kde první neudržel náklon a druhé se zavřeli řídítka a nebylo šance.
Zato naháče máj široký vysoký řídítka,kde kličkování mezi přerušovanou čárou nebo odbočovacíma šipkama je zábava,na R6 tohle nedáš to jede rovně

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:07 | Nahoru | #17
Fidži_CZ>
To máš pravdu, ale ptal se na CBR 600F kolem 50 - 60 tisíc a ty starší sporty jsou vesměs všechny stejný. Za ty prachy, bych hlavně řešil technický stav, aby to nebyla rozsekaná mrcha a v jakým stavu jsou spotřebáky - šavle, baterka, náplně, desky, řetezovka pneu, aby nevyhodil dalších x tisíc hned před svezením.

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:14 | Nahoru | #18
COMATIK>
Sem psal, že naháče a polokapoty jsou Ok a taky se zajímal o CBR 600F. Ale Nikomu nic nevnucuji, měl jsem i naháče a bracha taky a na sportech mám už něco najeto a v Alpách je těch zatáček utažených mrak, tak vím, jak se motky chovají.

A hlavně je to o tom, co se komu libí a na čem se cítí dobře. Ja teď koupil Fazera, kvůli bagáži, když bych mohl na R6 dát kufr neměnil bych, do roku 2005 jsou hefty hodně vysoko, stačí se podívat na forky a porovnat. Ano taky si nedovedu představit cestovat třeba na roku 2006 a víš, tam už je to hlavně stavěný na okruhy.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:18 | Nahoru | #19

COMATIK píše: phoenix> já sem asi rozmlsanej z naháčů,ale R6 nebo RR mě přijde na blbnutí kor po městě nevhodný,s tím užiješ srandu na okruhu,ale ten posez na nějaký vejlety není,ovladatelný v malejch rychlostech proti Z750 je tak třetínová-je fakt že 3 známý R6 mají na běžný ježdění,ale sou sedření a loni sem 2 z nich tahál ze svodidel...v utáhlejch zatáčkach,kde první neudržel náklon a druhé se zavřeli řídítka a nebylo šance.
Zato naháče máj široký vysoký řídítka,kde kličkování mezi přerušovanou čárou nebo odbočovacíma šipkama je zábava,na R6 tohle nedáš to jede rovně


No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:24 | Nahoru | #20
Brejlovec> Par modelů si vyber, jeď se na ně podívat, svez se a uvidíš. Ale ani s jedním modelem neuděláš chybu.

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:28 | Nahoru | #21
Každýmu svědčí něco jiného, já mám na sportech naježděno celkem dost, ale poslední 2 sezony jsme spíš začali jezdit dál, na celý víkend, nebo více dnů a řeším bagáž, to je můj problém, jinak mě 6-kový sporty vyhovuji, jsou lehký, ovladatelný a dá se s něma letět taky.

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 12:57 | Nahoru | #22

Brejlovec píše: No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.


přece nemůžše porovnávat to svoje metr a půl dlouhý lešení s nomrálníma naháčovejma řidítkama. I když budeš mít nějakejch 72cm (což mi přijde jako optimal), tak se s tim propleteš jak nic, stačí jen čumět a umět jezdit. Zato když máš řidítka kurevsky dolů, tak uděláš leda hovno.. i když pravda, že cbrf je zas tak brutální nemá.
Na kapotu se do města vyser ..

E: aby nedošlo k mejlce. měl sem na stejný motorce řidítka 72 cm klasika a potom asi 70 ale vejškově v úrovni sedla.. Jo od 150 nahoru už tam byla výhoda, jinak hovno.

Naposledy editováno 30.01.2015 12:58:27

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #23
Mě okamžitě napadnul S-kovej Hornet

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 13:33 | Nahoru | #24
ER6F

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 13:41 | Nahoru | #25
FILODENDRON> leda by koupil 2*,páč píše čtyřhrnek

Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 14:13 | Nahoru | #26
Četl jsem jenom něco, ale i přes to, že jsem fanda sportů, tak bych se asi taky spíš přikláněl k naháčoj nebo polokapotě v týhle situaci. Sport není do města zrovna moc ideální a ovladatelnost s obratností v nižších rychlostech taky nebude taková jako u naháče

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 14:34 | Nahoru | #27

COMATIK píše: FILODENDRON> leda by koupil 2*,páč píše čtyřhrnek



Jo, toto kritérium jsem nějak přehlédl. Ale ER6 je řadový dvouválec.. . Tak asi ten FAZER 600.

2 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 14:38 | Nahoru | #28
Bandit 600S!
nééébóóó....1200S

Naposledy editováno 30.01.2015 14:39:41

(reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 14:41 | Nahoru | #29

fatman píše: Bandit 600S!
nééébóóó....1200S



Tak to je podle mě úplně mimo požadavek nahoře.....ale máš ji, tak si jí poradil :)

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

30.1.2015 v 15:09 | Nahoru | #30
Do 60k€ by se možná dala sehnat RG500, nebo NSR500 To jsou lehké čtyřhrnky A projev motoru je přesný protiklad toho co máš teď
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 22 2.2.2024 v 16:16 juri23


TOPlist