Představoval bych si nějaký protiklad k mé stávající. Tedy: objem 500 až 800, ( spíše na dolní hranici ), 4válec chlazený kapalinou, kapota/polokapota. Malou, lehkou, obratnou. Použítí výhradně pro jízdu sólo, bez bagáže na krátké relaxační projížďky cca 150 km a taky lepší průjezd zacpanou Prahou. Mám 175/80. Rozpočet 50tk, max. 60tk.
Nikdy jsem na ničem podobném nejel a ani neseděl. Pročítal jsem tady fóra a katalogy a jako favorit se tváří Honda CBR 600F. Nicméně budu rád za každý tip.
Můžu diskutovat na téma Virago, Dragstar, Warrior, VN, Shadow, Intruder ale o sportech nevím vůbec nic.
Dík za nástin kterým směrem bych se měl orientovat.
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.
FZS600 Fazer, to je myslím taky dobrá volba.
To vypadá ohromně, tu jsem nějak přehlídl.
Ještě když jste tady. Jak je to u jednotlivých typů s pozezem. Ty záda nemám už nejlepší ( proto píšu krátké vyjížďky ). Tedy kolik se dá na nich ujet aniž bych slézal zlomený. Uznávám je to individuální. Mám 175 cm.
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.
Zato naháče máj široký vysoký řídítka,kde kličkování mezi přerušovanou čárou nebo odbočovacíma šipkama je zábava,na R6 tohle nedáš to jede rovně
To máš pravdu, ale ptal se na CBR 600F kolem 50 - 60 tisíc a ty starší sporty jsou vesměs všechny stejný. Za ty prachy, bych hlavně řešil technický stav, aby to nebyla rozsekaná mrcha a v jakým stavu jsou spotřebáky - šavle, baterka, náplně, desky, řetezovka pneu, aby nevyhodil dalších x tisíc hned před svezením.
Sem psal, že naháče a polokapoty jsou Ok a taky se zajímal o CBR 600F. Ale Nikomu nic nevnucuji, měl jsem i naháče a bracha taky a na sportech mám už něco najeto a v Alpách je těch zatáček utažených mrak, tak vím, jak se motky chovají.
A hlavně je to o tom, co se komu libí a na čem se cítí dobře. Ja teď koupil Fazera, kvůli bagáži, když bych mohl na R6 dát kufr neměnil bych, do roku 2005 jsou hefty hodně vysoko, stačí se podívat na forky a porovnat. Ano taky si nedovedu představit cestovat třeba na roku 2006 a víš, tam už je to hlavně stavěný na okruhy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.
COMATIK píše: phoenix> já sem asi rozmlsanej z naháčů,ale R6 nebo RR mě přijde na blbnutí kor po městě nevhodný,s tím užiješ srandu na okruhu,ale ten posez na nějaký vejlety není,ovladatelný v malejch rychlostech proti Z750 je tak třetínová-je fakt že 3 známý R6 mají na běžný ježdění,ale sou sedření a loni sem 2 z nich tahál ze svodidel...v utáhlejch zatáčkach,kde první neudržel náklon a druhé se zavřeli řídítka a nebylo šance.
Zato naháče máj široký vysoký řídítka,kde kličkování mezi přerušovanou čárou nebo odbočovacíma šipkama je zábava,na R6 tohle nedáš to jede rovně
No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.

Brejlovec píše: No to je celkem důležité upozorněmí, ovladatelnost.
Jak píšu v zadání, namám s tím vůbec žádnou zkušenost. CBR, Thundercat mi padly do oka podle fotek. Jinak široké řidítka po městě taky není to pravé ořechvé. Warrior je na toto nevhodný, mám co dělat abych neoholil zrcátka vpravo, vlevo.
přece nemůžše porovnávat to svoje metr a půl dlouhý lešení s nomrálníma naháčovejma řidítkama. I když budeš mít nějakejch 72cm (což mi přijde jako optimal), tak se s tim propleteš jak nic, stačí jen čumět a umět jezdit. Zato když máš řidítka kurevsky dolů, tak uděláš leda hovno.. i když pravda, že cbrf je zas tak brutální nemá.
Na kapotu se do města vyser ..

E: aby nedošlo k mejlce. měl sem na stejný motorce řidítka 72 cm klasika a potom asi 70 ale vejškově v úrovni sedla.. Jo od 150 nahoru už tam byla výhoda, jinak hovno.
Naposledy editováno 30.01.2015 12:58:27
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá, lehká na krátké trasy.

2 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.
nééébóóó....1200S

Naposledy editováno 30.01.2015 14:39:41
1 reakcí na tento příspěvek Malá, lehká na krátké trasy.



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 2 | 13.3.2025 v 11:15 Popin88 |
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 12 | 13.3.2025 v 07:25 Popin88 |
Záměna motorů Honda CBR 600F | Mihura | 2 | 20.12.2024 v 17:33 RTSbike |
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |