globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM EXC 300 2T
29.1.2015 v 13:23
Dobrý den, zajímaly by mě Vaše názory na KTM EXC 300 2T?
Děkuji

KTM EXC 300 2T

29.1.2015 v 14:41 | Nahoru | #1
Názorů si tady tuším počteš hoodně kor ted v zimě hlavně abys to potom vyhodnotil správně ke své spokojenosti. Já se onehdá rozhodoval mezi 4T a 2T a nakonec jsem koupil obdobu KTM ale ze španěl(byl totiž levnější a mladší než v porovnání starší a dražší KTM) Gas Gas EC 300 R a jsem spokojen už 2,5roku

KTM EXC 300 2T

29.1.2015 v 17:38 | Nahoru | #2
Za mě je to skvělý stroj dost krouťak dole a dost splaceni pro poradnou zábavu můžu jen doporucit

KTM EXC 300 2T

29.1.2015 v 21:34 | Nahoru | #3
Kup si k tomu rovnou i berle

2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 2T

30.1.2015 v 06:40 | Nahoru | #4
KTM exc 300 ve 2T je dneska asi to nejsilnější a zároveň nejlehčí ve své kategorii, co se dá homologovanýho sehnat. Výborná ovladatelnost, lineární nástup výkonu už v nízkých RPM a výkonová rezerva, velmi dobrá výdrž motoru, měníš olej jen v převodovce 15-20mth, super hmotnost, super podvozek, vyškrábe se všude. Všeobecně velice oblíbená motorka jak pro hobíky, tak pro ty nejlepší enduro jezdce.
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)

KTM EXC 300 2T

30.1.2015 v 07:05 | Nahoru | #5
Sojkin: co srovnani s tou 250? Laka me spis ta...

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 2T

30.1.2015 v 09:55 | Nahoru | #6
Je mezi nima 1 Kw rozdíl papírově. Co do pocitu z jízdy, tak spodek motoru je asi to, co tyhle 2 mršky dělá rozdílnými. U tý 250 se k tomu jde přiblížit naladěním výfuk. systému + nějaká ta větší tryska v karbci. Ve vyšších otáčkách už nemáš šanci ten 1Kw rozpoznávat :)
Dle mýho, ta kubatura 250/300 je stežejní rozhraní charakteristiky 2T motoru /teda aspoň v koncepci KTM motorů/
U 250 se řiká, že je ostřejší nástup i celková charakteristika projevu motoru je výbušnější - jakoby tíhne k točivějším nižším obsahům.
A právě ten přechod na 300 tu charakteristiku motoru dělá jinou, dá se to pomalu přirovnat ke krouťáku 4T nižšího obsahu.
Já přestupoval z 125 na 300 a trochu mi ,,vadilo", že když už sem myslel že motor je hezky vytočenej aby to vzala další rychlost, jakmile sem jí tam kopnul, chyběl mi zátah při zařazení toho dalšího kvaltu. Prostě to pořád ještě nebylo pořádně vytočený, tj. než 300 vytočíš, vlastně už řadíš :D
A jelikož sem byl zvyklej z dváci na vše/nic, tak sem sáhnul po 250 a nelituju toho, ale 300 je prostě univerzálnější :)
Všeobecně platí, čím větší obsah ve 2T, tím lineárnější nástup výkonu.

Naposledy editováno 30.01.2015 09:57:38

KTM EXC 300 2T

30.1.2015 v 10:27 | Nahoru | #7
Na kolegový EXC300 06 se občas projedu, po 20min. v terénu jsem z ní vyšťavenej a balím to, holt fyzička, no... Ale zas je to dobrý, na CR 500 mi stačilo 6 minut a s díky jsem ji vracel a děkoval bohu, že jsem to na tý trati přežil ve zdraví Půl dne jsem cejtil i svaly co nemám...

(reakce na) KTM EXC 300 2T

30.1.2015 v 15:47 | Nahoru | #8

SojkinXR6R píše: KTM exc 300 ve 2T je dneska asi to nejsilnější a zároveň nejlehčí ve své kategorii, co se dá homologovanýho sehnat. Výborná ovladatelnost, lineární nástup výkonu už v nízkých RPM a výkonová rezerva, velmi dobrá výdrž motoru, měníš olej jen v převodovce 15-20mth, super hmotnost, super podvozek, vyškrábe se všude. Všeobecně velice oblíbená motorka jak pro hobíky, tak pro ty nejlepší enduro jezdce.
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)



Mám 11 a musím říct, že souhlasím s tímto názorem

(reakce na) KTM EXC 300 2T

31.1.2015 v 22:37 | Nahoru | #9

SojkinXR6R píše: Je mezi nima 1 Kw rozdíl papírově. Co do pocitu z jízdy, tak spodek motoru je asi to, co tyhle 2 mršky dělá rozdílnými. U tý 250 se k tomu jde přiblížit naladěním výfuk. systému + nějaká ta větší tryska v karbci. Ve vyšších otáčkách už nemáš šanci ten 1Kw rozpoznávat :)
Dle mýho, ta kubatura 250/300 je stežejní rozhraní charakteristiky 2T motoru /teda aspoň v koncepci KTM motorů/
U 250 se řiká, že je ostřejší nástup i celková charakteristika projevu motoru je výbušnější - jakoby tíhne k točivějším nižším obsahům.
A právě ten přechod na 300 tu charakteristiku motoru dělá jinou, dá se to pomalu přirovnat ke krouťáku 4T nižšího obsahu.
Já přestupoval z 125 na 300 a trochu mi ,,vadilo", že když už sem myslel že motor je hezky vytočenej aby to vzala další rychlost, jakmile sem jí tam kopnul, chyběl mi zátah při zařazení toho dalšího kvaltu. Prostě to pořád ještě nebylo pořádně vytočený, tj. než 300 vytočíš, vlastně už řadíš :D
A jelikož sem byl zvyklej z dváci na vše/nic, tak sem sáhnul po 250 a nelituju toho, ale 300 je prostě univerzálnější :)
Všeobecně platí, čím větší obsah ve 2T, tím lineárnější nástup výkonu.

já se podepíšu také pod toto líp bych to nenapsal ale náš kolega co chtěl radu nebo názor a poznatky a zkušenosti majitelů zatím ani nenapsal jestli už něco koupil a nebo už třeba i něco vyzkoušel osedlat holt i moto je skorem jako kůň některá umí jezdce i pěkně po....t a o tom to je at si děti mají kde hrát a nezlobí

(reakce na) KTM EXC 300 2T

18.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #10

SojkinXR6R píše: KTM exc 300 ve 2T je dneska asi to nejsilnější a zároveň nejlehčí ve své kategorii, co se dá homologovanýho sehnat. Výborná ovladatelnost, lineární nástup výkonu už v nízkých RPM a výkonová rezerva, velmi dobrá výdrž motoru, měníš olej jen v převodovce 15-20mth, super hmotnost, super podvozek, vyškrábe se všude. Všeobecně velice oblíbená motorka jak pro hobíky, tak pro ty nejlepší enduro jezdce.
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)


,,Má pravdu předsedo"
mám EXC300/2013 - mazlík, kolik jí otevřeš tolik jede, žádný splašený trubky
původně jsem sháněl 250, ale osud mě přihrál tříkilo, po překonání původní obavy z přebytku těžko zvladatelnýho výkonu jsem rád, že to je 300stovka a podvozek? ŽEHLIČKA nerovností
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist