Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 2T
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300 2T
Dle mýho, ta kubatura 250/300 je stežejní rozhraní charakteristiky 2T motoru /teda aspoň v koncepci KTM motorů/
U 250 se řiká, že je ostřejší nástup i celková charakteristika projevu motoru je výbušnější - jakoby tíhne k točivějším nižším obsahům.
A právě ten přechod na 300 tu charakteristiku motoru dělá jinou, dá se to pomalu přirovnat ke krouťáku 4T nižšího obsahu.
Já přestupoval z 125 na 300 a trochu mi ,,vadilo", že když už sem myslel že motor je hezky vytočenej aby to vzala další rychlost, jakmile sem jí tam kopnul, chyběl mi zátah při zařazení toho dalšího kvaltu. Prostě to pořád ještě nebylo pořádně vytočený, tj. než 300 vytočíš, vlastně už řadíš :D
A jelikož sem byl zvyklej z dváci na vše/nic, tak sem sáhnul po 250 a nelituju toho, ale 300 je prostě univerzálnější :)
Všeobecně platí, čím větší obsah ve 2T, tím lineárnější nástup výkonu.
Naposledy editováno 30.01.2015 09:57:38
SojkinXR6R píše: KTM exc 300 ve 2T je dneska asi to nejsilnější a zároveň nejlehčí ve své kategorii, co se dá homologovanýho sehnat. Výborná ovladatelnost, lineární nástup výkonu už v nízkých RPM a výkonová rezerva, velmi dobrá výdrž motoru, měníš olej jen v převodovce 15-20mth, super hmotnost, super podvozek, vyškrábe se všude. Všeobecně velice oblíbená motorka jak pro hobíky, tak pro ty nejlepší enduro jezdce.
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)
Mám 11 a musím říct, že souhlasím s tímto názorem
SojkinXR6R píše: Je mezi nima 1 Kw rozdíl papírově. Co do pocitu z jízdy, tak spodek motoru je asi to, co tyhle 2 mršky dělá rozdílnými. U tý 250 se k tomu jde přiblížit naladěním výfuk. systému + nějaká ta větší tryska v karbci. Ve vyšších otáčkách už nemáš šanci ten 1Kw rozpoznávat :)
Dle mýho, ta kubatura 250/300 je stežejní rozhraní charakteristiky 2T motoru /teda aspoň v koncepci KTM motorů/
U 250 se řiká, že je ostřejší nástup i celková charakteristika projevu motoru je výbušnější - jakoby tíhne k točivějším nižším obsahům.
A právě ten přechod na 300 tu charakteristiku motoru dělá jinou, dá se to pomalu přirovnat ke krouťáku 4T nižšího obsahu.
Já přestupoval z 125 na 300 a trochu mi ,,vadilo", že když už sem myslel že motor je hezky vytočenej aby to vzala další rychlost, jakmile sem jí tam kopnul, chyběl mi zátah při zařazení toho dalšího kvaltu. Prostě to pořád ještě nebylo pořádně vytočený, tj. než 300 vytočíš, vlastně už řadíš :D
A jelikož sem byl zvyklej z dváci na vše/nic, tak sem sáhnul po 250 a nelituju toho, ale 300 je prostě univerzálnější :)
Všeobecně platí, čím větší obsah ve 2T, tím lineárnější nástup výkonu.
SojkinXR6R píše: KTM exc 300 ve 2T je dneska asi to nejsilnější a zároveň nejlehčí ve své kategorii, co se dá homologovanýho sehnat. Výborná ovladatelnost, lineární nástup výkonu už v nízkých RPM a výkonová rezerva, velmi dobrá výdrž motoru, měníš olej jen v převodovce 15-20mth, super hmotnost, super podvozek, vyškrábe se všude. Všeobecně velice oblíbená motorka jak pro hobíky, tak pro ty nejlepší enduro jezdce.
Měl jsem 08 a bral bych ji zpět hned :)
,,Má pravdu předsedo"
mám EXC300/2013 - mazlík, kolik jí otevřeš tolik jede, žádný splašený trubky
původně jsem sháněl 250, ale osud mě přihrál tříkilo, po překonání původní obavy z přebytku těžko zvladatelnýho výkonu jsem rád, že to je 300stovka a podvozek? ŽEHLIČKA nerovností
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |