bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Montáž nového předního kotouče
26.1.2015 v 12:24
Zdravím, budu měnit přední brzdový kotouč za nový a přemýšlím jestli budu mít problém s tím že starý kotouč je cca 4mm široký a nový je 4,5mm široký. Otázka je jestli se dá nějakým způsobem zvětšit prostor mezi deštičkami aby mi to pěkně sedlo na ten nový kotouč. U auta stačí údajně trošku zapáčit šroubovákem ale ještě jsem to nedělal. Díky za každou odpověd.

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 12:31 | Nahoru | #1
Rozpač to šroubovákem (ne jak dobytek) a je po problému. Pak zapumpuj na novim kotouču a sedne to jak prdel do gaťí

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 12:42 | Nahoru | #2
Kdyz davas novej kotouc, mel by si dat i novy desky, takze tenhle problem jak tlacit do desek ti odpada. Proste vyndej trmeny a zatlacit pistky az nadoraz, predtim je dobry celou brzdu tak nejak ocistit. Pak se ti tam novy kotouc krasne vejde.

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 12:49 | Nahoru | #3
novej kotouč starý desky to nejni dobrej nápad kup nový každopádně jak píše gugo vždyť to stojí pár korun a rozhodně v tomhle případě je stojí za to investovat ty starý desky si klidně nech můžou se někdy hodit ale na novej kotouč je to škoda.

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:00 | Nahoru | #4
Bral sem to jako samozřejmost. Novej kotouč-noví desky

2 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:31 | Nahoru | #5
Chlapi děkuji moc za odpověď, nad těma deskama jsem taky přemýšlel, ale říkal jsem si že na tom je najetých 7000km tak ty desky musí byt relativně v poho. Nebo myslíte že ne? Já právě mám motarda, a budu si tam dávat enduro kola (21" a 18") u kterých bude fungl novej kotouč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:35 | Nahoru | #6
Rischwon> tvl 7tis na desky je skoro dost to neni auto.
Asi takhle : davat si enduro kola na silnicni podvozek je blbost.
davat stary desky na novej kotouce , je to prose divny, ikdyz nemyslim ze by ti neco strasnyho udelalo, akorat proste si zacne ten kotouc nerovnomerne vobrzdovat tak jak byl treba vobrzenej ten starej. Minimalne bych ty stary asi srovnal, zase pokud je zbrousis dokriva tak si vic uskodis. Jestli dobre chapu jde o jeden kotouc takze se bavime o 450 kc ?
14 litru benzinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:40 | Nahoru | #7

Rischwon píše: Chlapi děkuji moc za odpověď, nad těma deskama jsem taky přemýšlel, ale říkal jsem si že na tom je najetých 7000km tak ty desky musí byt relativně v poho. Nebo myslíte že ne? Já právě mám motarda, a budu si tam dávat enduro kola (21" a 18") u kterých bude fungl novej kotouč.



U starých desek jde o to, že mají vybroušené rýhy ze starého kotouče a jednak budou mít malou brzdnou plochu a jednak můžou poškodit nový kotouč.

Pokud jsou desky sjeté méně než do poloviny, dal bych smirek na něco rovného a srovnal třecí plochu. Tím vytvoříš styčnou plochu nové desky. Měnit bezhlavě téměř nové desky je zbytečné. Pokud je 3/4 desky pryč, neřešil bych to a dal nové.

2 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:46 | Nahoru | #8
Ja mám Yamahu WR250X,..takže ten podvozek je úplně stejný jak na WR250R, takže v tomto bych problém rozhodně nehledal. Rozdíl mezi verzí X a R je akorád ve velikosti kol a velikosti předního kotouče, který mi nesedí vnitřím průměrem na enduro kolo,...takže proto ten nový kotouč.
S těmi destičkami máš určitě pravdu, litr ještě přitlačím a budu střídat i destičky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:46 | Nahoru | #9

gugo píše: ..... 7tis na desky je skoro dost to neni auto.......



Sám tomu nevěřím, ale ty mé originálky mají na předku 52 000km a to brzdím tak 70 - 80% předkem. Už budou na výměnu , ale 55 000 dají.

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 13:54 | Nahoru | #10
fidlimydli> Jak říkáš, určitě to první prověřím jak moc jsou sjeté ale zas mám v plánu ty modard kola tam někdy v létě vrátit,.. možná by to nebylo od věci mět dvoje sady destiček, každá ke "svému" kotouči....

Naposledy editováno 26.01.2015 13:55:17

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:00 | Nahoru | #11
Jeziiis vy toho nadelate, myslite ze kdyz prezouvam okruhovku na mokry gumy ktery mam na extra kolech i s kotoucema, ze menim pokazdy desticky aby "s novejma kotoucema sli novy" ? Paneboze je to motorka, s nerez kotoucema, to neni jako vydroleny a jinak vymrdany kotouce u auta z litiny.

Pokud je ten kotouc jen uzsi, ale nejsou v nem nejaky drazky, zarez nebo neco, a desky sou rovny, tak proste prehodit a neresit.

Pokud na deskach bude neco videt, tak samozrejme prehodit ... ale zas bych to nedramatizoval.

Naposledy editováno 26.01.2015 14:01:06

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:02 | Nahoru | #12

fidlimydli píše: Sám tomu nevěřím, ale ty mé originálky mají na předku 52 000km a to brzdím tak 70 - 80% předkem. Už budou na výměnu , ale 55 000 dají.



Prijde na to, na fazeru jsem jezdil poklidne na silnici a pomalu po okruhu, a desky sem tam mel 38 tisic Na okruhovce mam najeto 12 a jedu patou sadu desticek (sjel sem i originaly a nic extra lepivyho tam nedavam ) Takze tak

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:05 | Nahoru | #13
fidlimydli> hmm nejak nechapu, ja davam tedy vetsinou mekky desky, ale tohle bych nenajel ani na tvrdejch. Asi to bude stylem jizdy, pravda ze me na relativne slaby motorce vydrzi zadni guma polovinu toho co vydrzi nekomu na litru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:15 | Nahoru | #14
Rischwon> nojo koukam ze cpou stejny vidle tam i tam. Nechapu jak se natom da jezdit v terenu a zaroven na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:22 | Nahoru | #15
gugo, Ozzy:

Samozřejmě, že záleží na stylu jízdy, tvrdosti desek a taky na podmínkách provozu. Naopak letos před dlouhou cestou jsem kontroloval zadek, kde bylo 3/4 a v Rumunsku v písčitém blátě, kde jsem používal více méně převážně zadní brzdu ty 3/4 shořely během 20km na plech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:23 | Nahoru | #16
gugo> To právě chci vyzkoušet, možná budu muset trošku poladit odpružení. Snad to nebude zklamání,... V budoucnu bych si přál mět dvě mašiny, ale momentálně budu fungovat takto. Léto motard kola a zbytek roku enduro.

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:28 | Nahoru | #17
Rischwon> No hele nevim, pri predstave, ze bych si na duka dal 21" kolo a jel si zablbnout do terenu je me lito mejch rukou a zadele, je to strasne tvrdy. takze to budes muset mit z vyroby hozeny nejak neutralne coz je takove neurazi - nepotesi. Ale uvidis sam.

Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 14:33 | Nahoru | #18
No jo jak říkáš,..je to dual sport a je to prostě takový univerzál se všemi klady i zápory,...já jsem víceméně v začátcích,..takže mě to neurazí a potěší U tvého Duka by to byl asik problém pač Duke je vyloženě silniční motorka, což se o mém stoji říct nedá.

Díky všem za informace, dozvěděl jsem se to co jsem vědět chtěl!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 22:26 | Nahoru | #19

fidlimydli píše: gugo, Ozzy:

Samozřejmě, že záleží na stylu jízdy, tvrdosti desek a taky na podmínkách provozu. Naopak letos před dlouhou cestou jsem kontroloval zadek, kde bylo 3/4 a v Rumunsku v písčitém blátě, kde jsem používal více méně převážně zadní brzdu ty 3/4 shořely během 20km na plech.



jj, Rumunsko... Tam jsem nechal pořádný kus předku a zadek šel taky na plech. Posledních pár dnů jsem na zadek už nesměl ani sáhnout a to na těch šotolinách a písčitém blátíčku byla paráda, brzdit jenom předkem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 22:37 | Nahoru | #20

Rischwon píše: Ja mám Yamahu WR250X,..takže ten podvozek je úplně stejný jak na WR250R, takže v tomto bych problém rozhodně nehledal. Rozdíl mezi verzí X a R je akorád ve velikosti kol a velikosti předního kotouče, který mi nesedí vnitřím průměrem na enduro kolo,...takže proto ten nový kotouč.
S těmi destičkami máš určitě pravdu, litr ještě přitlačím a budu střídat i destičky.



Pokud na kotouč jinej vnější prumer, tak to tam bez adaptéru na třmen asi nedáš...

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

26.1.2015 v 23:40 | Nahoru | #21
Dave81> Vnitřní jinej, vnější je stejný.

(reakce na) Montáž nového předního kotouče

27.1.2015 v 00:38 | Nahoru | #22

Bafan21 píše: jj, Rumunsko... Tam jsem nechal pořádný kus předku a zadek šel taky na plech. Posledních pár dnů jsem na zadek už nesměl ani sáhnout a to na těch šotolinách a písčitém blátíčku byla paráda, brzdit jenom předkem...



Taky jsem pak další 4000 km odjel jen na předek. I když mám rozšířenou motorku, nechtělo se mi shánět desky. Kdyby nastala krizovka, zadek brzdil normálně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Za kolik prodat Yamaha WR 250X mikouš 23 17.7.2023 v 14:44 Gahan37
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1815 27.1.2023 v 13:31 cross119
Yamaha WR 250X píská v motoru Yamaha WR 250X karikat1 6 22.6.2022 v 21:22 Eug
Zkušenosti s pneu Yamaha WR 250X Myrys 2 16.7.2021 v 07:28 Bugs


TOPlist