Marně si lámu hlavu tím, kam by se dali efektivně a zároveň esteticky umístit dvě zásuvky. Mohu je mít jak sdruženě, tak i odděleně. Mám sestavu 12/dvoj USB. Nějak se mi ale nechce je cpát do těch malých přihrádek, protože je dovedu bezezbytku využít. Na druhou stranu se mi zas nelíbí takové ty udělátka pověšené na řidítkách. Nedrad dělám z motorky vánoční stromeček. No, a ještě pro jaké zapojení se rozhodnout a proč? Měly by se odpojit s vypnutím motoru, nebo zvlášť umístěným vypínačem?
Předem děkuji za rady a tipy.
eF
1 reakcí na tento příspěvek Zásuvky 12/USB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zásuvky 12/USB
kott píše: Zkus zapřemýšlet vlastní hlavou. Víš kam to nechceš, tak to vem vylučovací metodou.
vyloučil bych díry do nádrže...1 reakcí na tento příspěvek Zásuvky 12/USB
Nazdar
Nicméně já zásuvky přes relé nikdy nedávám, mám je natvrdo přes pojistku přímo na baterku. Je to z důvodu při cestování, že když zastavim, aby se mi nechtěla vypínat GPSka. Protože se v ní hrabu právě když zastavim a chcípnu motorku. A druhej důvod je nabití např. mobilu, kamery, interkomu atp. - prostě zastavíš a dáš nabít. Může mi sice nějakej voblouk zásuvku zkratovat a spálit pojistku, ale za prvý se mi to ještě nestalo, za druhý pojistka stojí 2 Kč a vozím náhradní a navíc se dá koupit na každý benzínce ...
Pokud chceš dávat USB zásuvku, tak si zkontroluj, zda nemá nějaká odběr i bez spotřebiče (podsvětlení diodou,...), pokud ano, tak musíš přes relé či vypínač(riziko, že zapomeneš vypnout a vytlučeš si baterku). USB řeším USB redukcí, druhou zásuvku k budíkům jistě dávat nechci, maximálně ten vypínač.
kott píše: Zkus zapřemýšlet vlastní hlavou. Víš kam to nechceš, tak to vem vylučovací metodou.
Dík za nápovědu. Tu právě používám a proto se radím s těmi, co mají tyto pokusy už za sebou. Když jsem přestavoval barák, tak jsem si po dokončení taky říkal, že to, či ono jsem měl udělat jinak. Jinde jsem čerpal inspiraci od jiných a vyplatilo se. U mašiny to prostě funguje stejně.seikos píše: vyloučil bych díry do nádrže...
No, tak alespoň někdo se zamyslel...kafi píše: Proč to nestrčíš pod sedlo? GPSka má dlouhý kabel, takže dyštak podel sedla a nadrže to můžeš vytahnout přes kabel ne?a ani ti do toho nenaprší.
Nápad dobrý, ale tahat dráty podél nádrže nebude to pravý ořechový.Těm ostatním zatím děkuji. Dokonalý stroj si zaslouží dokonalé řešení. Klidně ještě přidávejte nápady. Dobrých rad není nikdy dost a určitě pomohou i ostatním.
http://www.aliexpres...13010308.0.49.obJNvu
Pokud by někdo objednával,rád se přidám a samozřejmě přidám na poštovné
Naposledy editováno 29.05.2016 20:46:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřízení ventilů - nové, nebo použí... Honda NT 700V Deauville | fotopetrnovy | 25 | 2.9.2023 v 21:52 OldCrow |
Honda NT 700 nestartuje Honda NT 700V Deauville | motogp46 | 11 | 2.9.2023 v 09:34 kuzmič |
Honda NT 700 deauville jde na 1 válec Honda NT 700V Deauville | M4rť4s | 5 | 15.10.2021 v 20:07 grizzlion |
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville | Milda_059 | 3 | 24.6.2021 v 17:56 fotopetrnovy |
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville | Milda_059 | 0 | 10.5.2021 v 09:49 Milda_059 |