globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řemen pohonu
14.1.2015 v 17:54
Zdravím pánové,mám dotaz.Koupil jsem dceři EN 500.Vše celkem v pohodě až na řemen.
Když tlačím nenastartovanou moto dopředu,je slyšet od primáru takové gumové cvakání.
Při couvání to žádné zvuky nevydává.Řemen vypadá OK bez známek opotřebení.Napnutí se zdá být také OK.Je to normální,nebo se mám začít bát.

2 reakcí na tento příspěvek Řemen pohonu

8.2.2015 v 11:37 | Nahoru | #1
Cena je sice vysoká,ale životnost cca 50-70000km je dost slušná,dáš-li řetězovku,tak budeš věčně čistit a na nějaký peníz to taky vyjde.
Asi by to chtělo kolo sundat a podívat se na vše podrobněji (vůle apod.),jak to popisuješ(což je hodně málo pravděpodobné) to vypadá na posunutý řemenový kolo,ale drží to na šesti šroubech,to by muselo dostat pořádnou ránu od řemenu...i když třeba přeřazení ze čtyřky na jedničku by se to možná stát mohlo.No a když bude kolo dole,tak zkuste ten řemen otočit a zjistit zda to dělá pořád.Vytahaný určitě nebude,to dřív praskne-jako mně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řemen pohonu

8.2.2015 v 12:44 | Nahoru | #2
roman689> Koukali jsme na to a skutečně, zub řemenu nepadá přesně do drážky kola, ale napřed se "opře" o hranu a vzápětí "seskočí" do mezery. Jako by řemen byl vůči kolu "posunut" vzad (což by se teoreticky mohlo stát při prudkém rozjezdu, ne?) a díky tření vlivem nepnutí nebyl štonc si "sednout" zpátky. Proto nejspíš "necvaká" při pohybu vzad. Napadlo mě i motorku zvednout, řemen povolit a zacukat s ním, jestli si sedne. A zuby nevypadají moc opotřebené, i když náběhové hrany jsou znatelně zkosené. Ale to víceméně střílím od boku, motorku s řemenem jsem nikdy neměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řemen pohonu

8.2.2015 v 14:03 | Nahoru | #3

roman689 píše: Cena je sice vysoká,ale životnost cca 50-70000km je dost slušná,dáš-li řetězovku,tak budeš věčně čistit a na nějaký peníz to taky vyjde.
Asi by to chtělo kolo sundat a podívat se na vše podrobněji (vůle apod.),jak to popisuješ(což je hodně málo pravděpodobné) to vypadá na posunutý řemenový kolo,ale drží to na šesti šroubech,to by muselo dostat pořádnou ránu od řemenu...i když třeba přeřazení ze čtyřky na jedničku by se to možná stát mohlo.No a když bude kolo dole,tak zkuste ten řemen otočit a zjistit zda to dělá pořád.Vytahaný určitě nebude,to dřív praskne-jako mně


Ahoj. Zajímá mne v kolika odjetých km ti řemen praskl a zda znáš příčinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks


TOPlist