globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra
Zdravím chtěl bych se zeptat někoho kdo tomuto rozumí!! Dělám GO motoru na ČZ 250 sportce na ojnici bylo původně pouzdro (vyjeté, vyběhané..). Chtěl bych místo pouzdra dát jehly (můžu dávat méně oleje = Lepší spalování, menší karbonizace) - prosím rady typu „nech tam bronz, ta trocha oleje nic neznamená“ si nechte! Chci vědět zda-li musím oko ojnice nějak upravovat, abych to nekousnul, nebo jestli jenom stačí ložisko nasunout a jet. Děkuji

3 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 20:17 | Nahoru | #1
Prej míň oleje no každopádně držim palce

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 20:42 | Nahoru | #2
ZombiRider>

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 21:08 | Nahoru | #3
ZombiRider> Jj,byl to risk s rukou stále na spojce,ale má 175/477 1:100!!! Shell Advance nebo tak nějak to bylo.Po zkušební jízdě 10 Km jsem už tak pak mazal z původních 1:50(na ten Shell) Koncovka suchá jak u 4T Ale je fakt,že zetka byla tak vyzvoněná-rozuměj-volná,že už by jí asi neublížilo žádné nemazání

ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2015 v 21:16 | Nahoru | #4
Asi to nepujde. Pokud chceš dát jehly, stává se z ojnice vnější kroužek ložistka- to znamená přesný rozměr a tvrdost povrchu, což díra pro pouzdro nesplňuje.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 21:20 | Nahoru | #5
Pepek-1 Já vím,kecy si máme nechat,taky bych asi váhal. Bronz je osvědčená a olej ku benzínu můžeš snížit právě tím kvalitnějším olejem,tím lepší spalování a jeho následky. Pak varianta B-ta klec s jehlama.Zní to lákavě-kulatější volnoběh,plynulejší reakce a taky to mazání,ale odkud ta klec bude? z čeho bude? papír snese všechno... Jinak co úpravy oka ojnice zda je nutná či ne ti neporadím,spíš dej bacha,aby pak nebyl i jiný průměr čepu a pak teda i píst a zase se to komplikuje.

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 22:07 | Nahoru | #6
ZombiRider> Díky, nechápu co se ti na tom nezdá..! Když máš jehly tak můžeš místo 1:33 dát klidně 1:50 - spalování pak probíhá lépe, bronz potřebuje víc mazat, než jehly . Ale tomu asi znalý odborník jako ty samozřejmě rozumí

Naposledy editováno 09.01.2015 22:14:45

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

9.1.2015 v 22:11 | Nahoru | #7
Kluzon> Díky, jojo rozmyslel sem si to, je to pravda, že nemá cenu předělávat ojnici. Dá se sice koupit replika (kvalitu neznám) která je na jehlách, ale to pro mě nemá cenu. Stočím si nové pouzdro. Jinak díky za všechny rozumné odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 11:29 | Nahoru | #8
Takto vypadá píst po cca 5000 km na olej Stihl (ano je to olej primárně do motorové pily, byl po ruce, za dobrý peníze, tak prosím žádný dohady, že ten olej na to není určenej apod.) ředění 1:33. Tak moc nerozumím tomu, proč a co by kde mělo karbonovat při poměru 1:33. Když je dobře seřízenej motor, tak to i dobře spaluje.
Jinak jestli jehly nebo bronzový futro, to se rozhodni sám. Já bych šel do bronzi a to z důvodu, že nevím jakou mají kvalitu ty nový ojnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 12:21 | Nahoru | #9
cccp> 1:33 se má dávat podle manuálu, dávám sice méně 1:40 protože dnes jsou oleje daleko kvalitnější než tehdy, takže nemusíš dávat přímo 1:33. Nicméně k tvému názoru „ Když je dobře seřízenej motor, tak to i dobře spaluje.“ máš samozřejmě pravdu, ale čím více oleje dáš do benzínu tím více ten benzín ztrácí výbušnost.. Vím je to sice jen o trochu, ale je.
„Tak moc nerozumím tomu, proč a co by kde mělo karbonovat při poměru 1:33“ - Většinou karbonuje výfuk víš
Docela pochybuji o tvé fotce, že má najeto 5000km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 13:02 | Nahoru | #10
Pepek-1> v 17 letech jsem si taky myslel, že jsem sežral Šalamounovo hovno, tak budiž ti odpuštěno

Naposledy editováno 10.01.2015 13:22:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 13:47 | Nahoru | #11
ZombiRider> Očividně si ho ale nedojedl celé , každopádně každý, kdo tomu aspoň trochu rozumí a je jedno jestli mu je 8, nebo 60 let, ti řekne že jehly nepotřebují mazat tolik jak pouzdro . O odpuštění sem se neprosil . Pokud mi stále nevěříš, zkus projednou zapojit tvůj mozek a přitom použít internet , aby sis ověřil, že to pravda je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 14:08 | Nahoru | #12
Pepek-1> A myslíš, že má míň nebo víc? Co se ti na tom nezdá? Nemám důvod to nějak přikrášlovat .
No samože bude ve výfuku nějakej šlem, ale nenazýval bych to karbomen v tom smyslu, jak se vytvářel po M2T. Ty laborace s olejem k tomu prostě patří, taky sem nad tím v době kdy jsem na to jezdil furt dumal a pozoroval co jak kouří nekouří a kerej olej líp voní

Jinak k tomu, že futro je nejvíc haklivý na mazání je samože pravda a proto je pak dobrý dodržet ten mazací poměr. Po záměně za jehly, už by to teoreticky nebylo nutný, ale to je na zvážení každého, kolik tam toho bude lít jestli 1:40 nebo 1:50 případně 1:100 což je zcestný, ale jak sem psal, každého věc.

Ať ti Sportka šlape

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 14:16 | Nahoru | #13
Pepek-1> Jehly nemaž vůbec,alespon uvidíš co vylítaný jehly dokážou udělat s válcem!

ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 14:36 | Nahoru | #14
Na standardni ojnici jehly nedostanes. Jak uz se tady psalo kvuli tvrdosti a kvalite povrchu a toleranci diry. Nevim jak ta ojnice vypada, ale pokud je tam dost masa dala by se ta dira prestruzit a nalisovat do ni krouzek pro jehlova loziska, ktery se normalne prodava. Tedy pokud budes mit stesti a bude se v tom tvem rozmeru prodavat. A bacha na to, neni to normalni jehlove lozisko. Musis pouzit loziska urcena pro ojnice. Maji jine klece nez obycejne jehlova loziska.

ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 14:38 | Nahoru | #15
A jeste neco. Jestli budes delat nove puvodni pouzdro, pises neco o bronzu, ale na tyhle pouzdra se pouziva karobronz!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 17:24 | Nahoru | #16
cccp> skutečně 1:100!!! a at mi upadne,jestli lžu . Ale máš pravdu na festovém motoru by to scestný bylo. Jinak s jehlama 1:50 s přehledem a s opatrností a po zkoušení i s bronzí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 18:11 | Nahoru | #17
Kluzon> Já ti věřím, ale dlouho by si nejezdil. Zcestný je vůbec takový poměr používat, že to motor vydrží, no dobře, ale jak dlouho? Ono to jede i na čistý benzín...byla dva kanystry jeden do sekačky (4T), jeden do křovinořezu 2T, byly podobný, dotyčný zaměnil kanystry a posekal půl zahrady než to zadřel

(reakce na) ČZ 250/455 Jehly místo pouzdra

10.1.2015 v 18:40 | Nahoru | #18
cccp> Jak jsem psal výše-vyzvoněná,volná zetka a hlavně žádná srdcovka . Pokus proběhl s rukou stále na spojce cca 10km. Prvních 5km fakt čekal kdy se ozve ten nezaměnitelný zvuk a blok kola a pak už plnej a nic. Od tý doby pár nádrží projeto. Ale jak píšu-zetka bez vztahu,to se pak dělaj pokusy ,ale aspoň se tu můžu podělit,že to lze. Jinak festovka či po GO by to dát nemohla ani bych to nezkoušel,pracky bych si musel urazit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport Tomkertis 2 19.4.2022 v 15:49 Dolin
Jawa 250 ČZ 250/455 Tomkertis 4 25.3.2022 v 06:16 libor600
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 Skwanky 9 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid


TOPlist