Naposledy editováno 07.01.2015 21:22:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125
gugo píše: callowsick>
1. davate tady za hyoskunga na jednu stranu ruku do ohne, a na druhou stranu chces u motorku co ma najeto 25 tkm sundavat valce/hlavy/rozvodaky apod ?
Bezny V motor (zavedenych znacek) s nezanedbanou udrzbou ujede bez GO neco min 100tkm. Zrovna ten co je v malym varanu zcela jiste.
2. POdivej se do nejakejch manualu a porovnej si beznou udrzbu 2 valce a 1 valce, obvykle jsou ty intervaly minimalne u oleje, kontroly ventilu apod 2x delsi u 2 valcu.
3. Treba spotreba oleje, ze poroste ten motor zacne olej zrat, nastane u jednovalce zvlast vzduchem chlazenyho driv. Prakticky narazit na 1v enduro co nezere olej a ma najeto vic jak 50 je zazrak.
Takze ano chapu ze pokud to berete tak ze pokud v korei vyrobi 50% zmetku a tudiz 2x pist =2x vetsi pravdepodobnost ze praskne pak ano, ale to jsme zase na zacatku , nekupovat hyoskunga
a jé, zase debata o hovně s Gugem
1. dávání ruky do ohně za Hyo jsi si asi vysnil. Tady to ode mě nenajdeš
ad najetý kiláky u ojetiny...eh, jako jo, dá se věřit číslům na tacháku, ale chce to dávku naivity. Stejnou naivitu, jaká je potřeba k důvěře, že ojetině ve skoro nejnižší cenový hladině majitelé celou dobu dopřávali dobrej servis...
Varan je fajn, ale nemá deset životů a zkurvit jde jako každá jiná motorka.
2. i kdyby se interval oleje řídil počtem válců (jakože ne), je to v servisním očekávání starý ojetiny zanedbatelná položka. Kdo stojí nohama na zemi, čeká spíš položky z tzv "velkýho servisu". A to vydá hravě za deset výměn oleje.
btw, když to dá kluk někam na ventily, zaplatí za dvojí demontáž a montáž vík, Hyo má navíc čtyřventilový palice - to moc neušetří.
a pořád tu máš místa podléhající opotřebení: 2x rozvoďák, jejich napínáky a lišty, minimálně dvě (u Hyo 4) vačkový hřídele, dva karby k seřizování (včetně synchronizace)
3. tu spotřebu oleje jsi nějak vypozoroval, nebo jsi to jednoválcům prostě určil? Je jasný, že vzducháče budou vždycky brát víc oleje - je to daný konstrukcí, ale jde hodně o technologii použitou na třecích plochách válce + kroužcích.
k tomu poslednímu odstavci nevím co napsat.. Od někoho, kdo nešetřil, vytopil za značku a pak tu trousil fotky z montování altíku, volnoběžky, svařování podsedláku (hele, nesleduju tě, ale dáváš na fórum každej prd, tak jsi profláklej...), od takovýho to vyzní jako kurva černej humor
P.S. už jsi uhnal nějakou babu? měl bys na tom zapracovat, jsi v nějaký tenzi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125
tenzi nemam dekuji za optani, Pravda ze do tenze me dovadej zoufalci jako ty ktery budou proste tlacit ty sunty za kazdou cenu.
Proc bych mel ocekavat velky servis u motorky co ma najeto 25 tkm ? Jistojiste kdyz ji jedu kupovat tak si ji prohlidnu a dle stavu se zjisti kolik ma opravdu nalitano.
Takze proste 2valcova motorka s motorem typu varadero do 100tkm velkej servis nepotrebuje.
Ad spotreba oleje u jednovalcu, vis na par motorkach jsem jel, a kdyz jezdis po lese za nekym komu to zere volej tak si toho rychle vsimnes, vono to cuchat neni nic prijemnyho.
Takze ted tady obhajujesm kterou naivni ptakovinu ? ze jednovalec je na udrzbu lacinejci nebo hyoskung vs varadero ?
Stran mojeho duka, ja jsem nikdy netvrdil ze KTM je co do servisu bezporuchova znacka, dokonce kudy chodim tudy rikam ze KTM= kokot tlaci motorku, a reknu to uplne narovinu: kdyby se na dukovi nejezdilo jako na se jezdi, uz sel davno do sveta nebo do pangejtu.
Oproti tem cinskejm a korejskejm srackam to ma alespon tu vyhodu, ze to svezeni natom je proste super. Takze jo az me ukazes korejskou motorku s prubehem jako ma lc4 a podvozkem jako ma duke, za polovinu ceny, pak si ji klidne koupim...
Jo a jeste mozna navrch prosim sepis vsechny ty korejsky a cinsky kramy ktery tady doporucujes a posli me kontakt, obcas tady v servisu placou mladici z okoli jeslti bych jim natom neco neudelal, ze tohle a tohle a ze jim nekdo radil ze si to maj koupita ted jsou z toho nestastny. Tak ja je nebudu posilat do neznama k tem co jim radili si to koupit , ale rovnou za tebou. Treba budes tak zavalen praci, ze nebudes mit cas nato dal vymejslet teorie o spolehlivosti a nespolehlivosti 2V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero | Lokyn1 | 10 | 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1 |