Naposledy editováno 07.01.2015 21:22:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125
1. davate tady za hyoskunga na jednu stranu ruku do ohne, a na druhou stranu chces u motorku co ma najeto 25 tkm sundavat valce/hlavy/rozvodaky apod ?
Bezny V motor (zavedenych znacek) s nezanedbanou udrzbou ujede bez GO neco min 100tkm. Zrovna ten co je v malym varanu zcela jiste.
2. POdivej se do nejakejch manualu a porovnej si beznou udrzbu 2 valce a 1 valce, obvykle jsou ty intervaly minimalne u oleje, kontroly ventilu apod 2x delsi u 2 valcu.
3. Treba spotreba oleje, ze poroste ten motor zacne olej zrat, nastane u jednovalce zvlast vzduchem chlazenyho driv. Prakticky narazit na 1v enduro co nezere olej a ma najeto vic jak 50 je zazrak.
Takze ano chapu ze pokud to berete tak ze pokud v korei vyrobi 50% zmetku a tudiz 2x pist =2x vetsi pravdepodobnost ze praskne pak ano, ale to jsme zase na zacatku , nekupovat hyoskunga
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125
gugo píše: callowsick>
1. davate tady za hyoskunga na jednu stranu ruku do ohne, a na druhou stranu chces u motorku co ma najeto 25 tkm sundavat valce/hlavy/rozvodaky apod ?
Bezny V motor (zavedenych znacek) s nezanedbanou udrzbou ujede bez GO neco min 100tkm. Zrovna ten co je v malym varanu zcela jiste.
2. POdivej se do nejakejch manualu a porovnej si beznou udrzbu 2 valce a 1 valce, obvykle jsou ty intervaly minimalne u oleje, kontroly ventilu apod 2x delsi u 2 valcu.
3. Treba spotreba oleje, ze poroste ten motor zacne olej zrat, nastane u jednovalce zvlast vzduchem chlazenyho driv. Prakticky narazit na 1v enduro co nezere olej a ma najeto vic jak 50 je zazrak.
Takze ano chapu ze pokud to berete tak ze pokud v korei vyrobi 50% zmetku a tudiz 2x pist =2x vetsi pravdepodobnost ze praskne pak ano, ale to jsme zase na zacatku , nekupovat hyoskunga
a jé, zase debata o hovně s Gugem
1. dávání ruky do ohně za Hyo jsi si asi vysnil. Tady to ode mě nenajdeš
ad najetý kiláky u ojetiny...eh, jako jo, dá se věřit číslům na tacháku, ale chce to dávku naivity. Stejnou naivitu, jaká je potřeba k důvěře, že ojetině ve skoro nejnižší cenový hladině majitelé celou dobu dopřávali dobrej servis...
Varan je fajn, ale nemá deset životů a zkurvit jde jako každá jiná motorka.
2. i kdyby se interval oleje řídil počtem válců (jakože ne), je to v servisním očekávání starý ojetiny zanedbatelná položka. Kdo stojí nohama na zemi, čeká spíš položky z tzv "velkýho servisu". A to vydá hravě za deset výměn oleje.
btw, když to dá kluk někam na ventily, zaplatí za dvojí demontáž a montáž vík, Hyo má navíc čtyřventilový palice - to moc neušetří.
a pořád tu máš místa podléhající opotřebení: 2x rozvoďák, jejich napínáky a lišty, minimálně dvě (u Hyo 4) vačkový hřídele, dva karby k seřizování (včetně synchronizace)
3. tu spotřebu oleje jsi nějak vypozoroval, nebo jsi to jednoválcům prostě určil? Je jasný, že vzducháče budou vždycky brát víc oleje - je to daný konstrukcí, ale jde hodně o technologii použitou na třecích plochách válce + kroužcích.
k tomu poslednímu odstavci nevím co napsat.. Od někoho, kdo nešetřil, vytopil za značku a pak tu trousil fotky z montování altíku, volnoběžky, svařování podsedláku (hele, nesleduju tě, ale dáváš na fórum každej prd, tak jsi profláklej...), od takovýho to vyzní jako kurva černej humor
P.S. už jsi uhnal nějakou babu? měl bys na tom zapracovat, jsi v nějaký tenzi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero | Lokyn1 | 10 | 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1 |