Téma: Hyosung gt 125 / Honda varadero 125
Zdar potřeboval bych poradit co vybrat jelikož to potřebuju jen na rok a co nejlevnější abych získal nějaké zkušenosti a mohl příšti rok přesedlat na horneta


Naposledy editováno 07.01.2015 21:22:22
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 09:15 | Nahoru | #31
Takze nakladnost servisu je primo umerna poctu valcu jo ?
Tak tohle si nechte panove vytesat

(reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 09:21 | Nahoru | #32
gugo> Twl, to jsem přece neřekl. Ale jednodušší motor než jednoválec aby jeden pohledal. Mimochodem mám v garáži a před domem 4 řadový čtyřválce.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 09:25 | Nahoru | #33

ale spíš mě napadlo, že jestli ti jde o prachy a chceš rok jezdit s co nejmenšíma nákladama, hledal bych mezi vzduchem chlazenýma jednoválcema. Tyhle vidlicový dvouvály mají mnohem víc pohyblivejch částí a tím se zvyšuje i riziko, že za údržbu/opravu vytopíš víc prachů.



me tedy rozhodne toto, prijde jako tvrzeni ze jednovalec ja na udrzbu/opravy levnejsi nez 2 valec

naslednde ty rikas :

callowsick> Souhlas, jednoválec má v sobě míň kurvítek než dvouvál



Tak pak tedy bud ja blbe chapu psany text a nebo vy ho spatne pisete.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 09:28 | Nahoru | #34
Ano za rok ježdění přesedlej z 15 koni na 100.....

(reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 09:40 | Nahoru | #35

Sukin píše: Ano za rok ježdění přesedlej z 15 koni na 100.....



Hornet bude vzhledem k veku nejspis zavrenej.

Zalezi kolik mas penez. Pokud min, jak pises, radsi bych koupil peknyho hyosunga nez rozdrbany varadero.

(reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 10:18 | Nahoru | #36
gugo> Nerej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 11:09 | Nahoru | #37

gugo píše: Takze nakladnost servisu je primo umerna poctu valcu jo ?
Tak tohle si nechte panove vytesat



v tomhle případě je riziko, že bude něco blbě větší - vidlicový dvouválce mají 2x těsnění hlavy, 2x rozvoďák s napínákem, víc vačkovejch hřídelí, víc jejich ložisek...

to dává smysl, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 11:45 | Nahoru | #38
callowsick>

1. davate tady za hyoskunga na jednu stranu ruku do ohne, a na druhou stranu chces u motorku co ma najeto 25 tkm sundavat valce/hlavy/rozvodaky apod ?
Bezny V motor (zavedenych znacek) s nezanedbanou udrzbou ujede bez GO neco min 100tkm. Zrovna ten co je v malym varanu zcela jiste.

2. POdivej se do nejakejch manualu a porovnej si beznou udrzbu 2 valce a 1 valce, obvykle jsou ty intervaly minimalne u oleje, kontroly ventilu apod 2x delsi u 2 valcu.

3. Treba spotreba oleje, ze poroste ten motor zacne olej zrat, nastane u jednovalce zvlast vzduchem chlazenyho driv. Prakticky narazit na 1v enduro co nezere olej a ma najeto vic jak 50 je zazrak.

Takze ano chapu ze pokud to berete tak ze pokud v korei vyrobi 50% zmetku a tudiz 2x pist =2x vetsi pravdepodobnost ze praskne pak ano, ale to jsme zase na zacatku , nekupovat hyoskunga

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 12:15 | Nahoru | #39

gugo píše: callowsick>

1. davate tady za hyoskunga na jednu stranu ruku do ohne, a na druhou stranu chces u motorku co ma najeto 25 tkm sundavat valce/hlavy/rozvodaky apod ?
Bezny V motor (zavedenych znacek) s nezanedbanou udrzbou ujede bez GO neco min 100tkm. Zrovna ten co je v malym varanu zcela jiste.

2. POdivej se do nejakejch manualu a porovnej si beznou udrzbu 2 valce a 1 valce, obvykle jsou ty intervaly minimalne u oleje, kontroly ventilu apod 2x delsi u 2 valcu.

3. Treba spotreba oleje, ze poroste ten motor zacne olej zrat, nastane u jednovalce zvlast vzduchem chlazenyho driv. Prakticky narazit na 1v enduro co nezere olej a ma najeto vic jak 50 je zazrak.

Takze ano chapu ze pokud to berete tak ze pokud v korei vyrobi 50% zmetku a tudiz 2x pist =2x vetsi pravdepodobnost ze praskne pak ano, ale to jsme zase na zacatku , nekupovat hyoskunga



a jé, zase debata o hovně s Gugem

1. dávání ruky do ohně za Hyo jsi si asi vysnil. Tady to ode mě nenajdeš
ad najetý kiláky u ojetiny...eh, jako jo, dá se věřit číslům na tacháku, ale chce to dávku naivity. Stejnou naivitu, jaká je potřeba k důvěře, že ojetině ve skoro nejnižší cenový hladině majitelé celou dobu dopřávali dobrej servis...
Varan je fajn, ale nemá deset životů a zkurvit jde jako každá jiná motorka.

2. i kdyby se interval oleje řídil počtem válců (jakože ne), je to v servisním očekávání starý ojetiny zanedbatelná položka. Kdo stojí nohama na zemi, čeká spíš položky z tzv "velkýho servisu". A to vydá hravě za deset výměn oleje.

btw, když to dá kluk někam na ventily, zaplatí za dvojí demontáž a montáž vík, Hyo má navíc čtyřventilový palice - to moc neušetří.

a pořád tu máš místa podléhající opotřebení: 2x rozvoďák, jejich napínáky a lišty, minimálně dvě (u Hyo 4) vačkový hřídele, dva karby k seřizování (včetně synchronizace)

3. tu spotřebu oleje jsi nějak vypozoroval, nebo jsi to jednoválcům prostě určil? Je jasný, že vzducháče budou vždycky brát víc oleje - je to daný konstrukcí, ale jde hodně o technologii použitou na třecích plochách válce + kroužcích.

k tomu poslednímu odstavci nevím co napsat.. Od někoho, kdo nešetřil, vytopil za značku a pak tu trousil fotky z montování altíku, volnoběžky, svařování podsedláku (hele, nesleduju tě, ale dáváš na fórum každej prd, tak jsi profláklej...), od takovýho to vyzní jako kurva černej humor

P.S. už jsi uhnal nějakou babu? měl bys na tom zapracovat, jsi v nějaký tenzi

Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 12:52 | Nahoru | #40
Píšeš že chceš získat nějaký ty zkušenosti.Přijde na to o jakejch zkušenostech je tu řeč ?

a) Pokud chceš získat zkušenosti v garáži tak vem hyosunga

b) Jestli se chceš naučit jezdit vem Hondu

c) Pokud si chceš poprvý smočit nekupuj ani jednu a poohlídní se spíš po holce

Naposledy editováno 08.01.2015 12:57:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 13:08 | Nahoru | #41
callowsick> aaa zase jsme uhodili na slabinu tak kopeme nozickama ze

tenzi nemam dekuji za optani, Pravda ze do tenze me dovadej zoufalci jako ty ktery budou proste tlacit ty sunty za kazdou cenu.

Proc bych mel ocekavat velky servis u motorky co ma najeto 25 tkm ? Jistojiste kdyz ji jedu kupovat tak si ji prohlidnu a dle stavu se zjisti kolik ma opravdu nalitano.

Takze proste 2valcova motorka s motorem typu varadero do 100tkm velkej servis nepotrebuje.

Ad spotreba oleje u jednovalcu, vis na par motorkach jsem jel, a kdyz jezdis po lese za nekym komu to zere volej tak si toho rychle vsimnes, vono to cuchat neni nic prijemnyho.

Takze ted tady obhajujesm kterou naivni ptakovinu ? ze jednovalec je na udrzbu lacinejci nebo hyoskung vs varadero ?

Stran mojeho duka, ja jsem nikdy netvrdil ze KTM je co do servisu bezporuchova znacka, dokonce kudy chodim tudy rikam ze KTM= kokot tlaci motorku, a reknu to uplne narovinu: kdyby se na dukovi nejezdilo jako na se jezdi, uz sel davno do sveta nebo do pangejtu.
Oproti tem cinskejm a korejskejm srackam to ma alespon tu vyhodu, ze to svezeni natom je proste super. Takze jo az me ukazes korejskou motorku s prubehem jako ma lc4 a podvozkem jako ma duke, za polovinu ceny, pak si ji klidne koupim...

Jo a jeste mozna navrch prosim sepis vsechny ty korejsky a cinsky kramy ktery tady doporucujes a posli me kontakt, obcas tady v servisu placou mladici z okoli jeslti bych jim natom neco neudelal, ze tohle a tohle a ze jim nekdo radil ze si to maj koupita ted jsou z toho nestastny. Tak ja je nebudu posilat do neznama k tem co jim radili si to koupit , ale rovnou za tebou. Treba budes tak zavalen praci, ze nebudes mit cas nato dal vymejslet teorie o spolehlivosti a nespolehlivosti 2V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #42

gugo píše: callowsick> aaa zase jsme uhodili na slabinu tak kopeme nozickama ze

tenzi nemam dekuji za optani, Pravda ze do tenze me dovadej zoufalci jako ty ktery budou proste tlacit ty sunty za kazdou cenu.

Proc bych mel ocekavat velky servis u motorky co ma najeto 25 tkm ? Jistojiste kdyz ji jedu kupovat tak si ji prohlidnu a dle stavu se zjisti kolik ma opravdu nalitano.

Takze proste 2valcova motorka s motorem typu varadero do 100tkm velkej servis nepotrebuje.

Ad spotreba oleje u jednovalcu, vis na par motorkach jsem jel, a kdyz jezdis po lese za nekym komu to zere volej tak si toho rychle vsimnes, vono to cuchat neni nic prijemnyho.

Takze ted tady obhajujesm kterou naivni ptakovinu ? ze jednovalec je na udrzbu lacinejci nebo hyoskung vs varadero ?

Stran mojeho duka, ja jsem nikdy netvrdil ze KTM je co do servisu bezporuchova znacka, dokonce kudy chodim tudy rikam ze KTM= kokot tlaci motorku, a reknu to uplne narovinu: kdyby se na dukovi nejezdilo jako na se jezdi, uz sel davno do sveta nebo do pangejtu.
Oproti tem cinskejm a korejskejm srackam to ma alespon tu vyhodu, ze to svezeni natom je proste super. Takze jo az me ukazes korejskou motorku s prubehem jako ma lc4 a podvozkem jako ma duke, za polovinu ceny, pak si ji klidne koupim...

Jo a jeste mozna navrch prosim sepis vsechny ty korejsky a cinsky kramy ktery tady doporucujes a posli me kontakt, obcas tady v servisu placou mladici z okoli jeslti bych jim natom neco neudelal, ze tohle a tohle a ze jim nekdo radil ze si to maj koupita ted jsou z toho nestastny. Tak ja je nebudu posilat do neznama k tem co jim radili si to koupit , ale rovnou za tebou. Treba budes tak zavalen praci, ze nebudes mit cas nato dal vymejslet teorie o spolehlivosti a nespolehlivosti 2V



chlapče nevybouřená, ty mi tu zase podsouváš věci, co jsem nikdy neřekl.
Asi si dosazuješ CO JSEM MĚL ŘÍCT abys na to měl argumenty.

možná, kdybys těm plačícím mladíkům předem ukázal (a že jich musí být zrovna u tebe zástupy ), jak hluboce se orientuješ v motorkách, tak už k tobě ani nepáchnou

jednotlivě na tvý smyšlenky nemá cenu reagovat. Ale ano, musím říct, že máš pravdu.
Ve tvým světě internetovýho teoretizování malý Varadero nepotřebuje velkej servis a čím víckrát se to do fóra napíše, tím víc to je pravda....(...a tomu pak 16ti letej čouda uvěří a na servis sere - v tom ošklivým reálným světě, od kterýho tě zřejmě chrání nějaká chemická barikáda v tabletách - a takovou motorku si pak vylosuje tazatel....no a dál to znáš).

jsi vítěz pinďo! Vím, že v jalovým pindání na netu se ti nemůžu rovnat, tak končím!

(reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 13:35 | Nahoru | #43
callowsick> Ale copak chinomil se nam zlobinka, tak aby jsme ty tvoje vymysly uvedly na pravou miru:

Ja jsem napsal ze varadero nepotrebuje do 100 tkm velkej servis typu vymenu rozvodu apod.

Naopak tady je citace tvych pripevku :

ale spíš mě napadlo, že jestli ti jde o prachy a chceš rok jezdit s co nejmenšíma nákladama, hledal bych mezi vzduchem chlazenýma jednoválcema. Tyhle vidlicový dvouvály mají mnohem víc pohyblivejch částí a tím se zvyšuje i riziko, že za údržbu/opravu vytopíš víc prachů.
ale dvouvál zase líp jede, to je jasný.



ze kterych jasne vyplyva ze tvrdis to co ja rozporuju a to ze 2V neni drazsi na servis nez 1 valec.

POkud neumis vest debatu na urovni, kde se proste stretavaji dva nazory a prechazis k urazkam, holt je to akorat tvoje vizitka. Pak jedine jak muzu reagovat je , prijd , muzeme to probrat osobne.
Prepokladam, ze na to koule taky nemas, takze papap

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 14:02 | Nahoru | #44

gugo píše: Jo a jeste mozna navrch prosim sepis vsechny ty korejsky a cinsky kramy ktery tady doporucujes...



Mně je celkem buřt, co si zakladatel tohohle tématu pořídí. Líbí se mi, že uvažuje dle mého názoru rozumně, že tady nezakládá téma "potřebuju co nejostřejší nejrychlejší dvoutakt, aby to jezdilo 160 a náporem větru mi oschlo razítko na řidičáku", ale vybírá ze dvou obouchaných žump, protože asi tak nějak počítá s tím, že při učení základních jízdních dovedností možná nějakej šrám i přidá, a až se aspoň něco naučí, bude hledat motorku srdíčkem a ne hlavou.

Ale tys mě, gugo, opravdu podráždil. Bavíme se tu o výběru ze dvou motorek ze dvou zemí. Japonská Hrnda a korejskej Hydroskunk.

Japonsko vždycky nebylo na výši, ale v 60. letech začali makat a dnes patří ke špičce (značky Toyota, Yamaha, Honda, Mazda, Kawasaki, Suzuki, Sony, Nissan, Mitsubishi zná celej svět).

Korea se začala probouzet až mnohem později, ale dnes už v některých odvětvích se špičce patří taky (Samsung, Daewoo, Kia, LG už zná taky celej svět). Mimochodem Korea je bohatší země než naše banánová republika.

Neříkám, že všechno z Japonska a hlavně všechno z Koreje je úžasný a báječný, to určitě není. Jak už jsem psal, nemám osobní zkušenost s Hydroskunkem, nevím, jestli se dá připodobnit k těm opravdu silným korejským značkám. Ale srovnávat Koreu s Čínou (kde dokážou jen kopírovat a to ještě hodně blbě), no tos mě dožral.

Naposledy editováno 08.01.2015 14:13:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 14:57 | Nahoru | #45
Dráťa> Ja proti korejcum nic nemam. Dokonce jedno z mych aute je huňády (hyundai) .
Ale fakt reci o kvalite na me plynou pouze z webu tech kteri je prodavaji.
Kdyby to byla takova bomba tak prece tady budou precpany bazary hyoskungama o 125 ccm protoze to je motorka na nauceni. Zatimco to vypada spis tak, ze majitel se domodli do najetych 25 tkm.
A vubec nechapu proc spojujes dohrody spolecnost produkujici elektroniku a strojirenskou vyboru, to je proste jak michat hrusky s jablkama.

(reakce na) Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 15:29 | Nahoru | #46
gugo> Tak to byl jen příklad firem, který uspěly, napříč odvětvími. Když budu chtít dobré víno nebo sýr, zahrnu do výběru francouzské výrobce, a když budu chtít dobré auto, tak francouzským se vyhnu obloukem, jasně. Jen mě dožral ten příměr k Číně. A samozřejmě chápu, že nejvyšší poptávka není po nejvyšší kvalitě, ale po poměru užitná hodnota(kvalita)/cena.

Hyosung gt 125 / Honda varadero 125

8.1.2015 v 17:54 | Nahoru | #47
Takže klasika zajed to zkouknout a vybrat hlavně podle stavu na ten rok to snad vydrží :D a o to že bych přidal další šrámy o to ani nejde mam už odježděné ale ne tolik abych si sednul na nějake šestikilo a navíc na něj ještě nemam papíry a zároveň jako přibližovadlo do školy se mi to hodí mam sice prachy aj na nového varana ale nemá to smysl pak prodat za polovinu a zase šetřit prachy na silnější raději koupím něco tak aby mi ty prachy na tu silnější zbyly odložené a i kdybych to pak prodal za hubičku už mi to bude jedno :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nejsilnější moto A1 Honda XL 125V Varadero Fixent 25 Včera v 21:42 mito7
Sundání předních plastů Honda XL 125V Varadero Matesko17 5 24.1.2019 v 08:36 wp_thunder
Prosím o radu, blbé komentáře si ne... [1, 2, 3] Honda XL 125V Varadero Rambo_1 79 22.1.2019 v 22:44 Motogpmania
Elektrické schéma hondy 125 varadero Honda XL 125V Varadero hlafkin 6 20.1.2019 v 16:08 dave-lister
němáte nějaké typy jak vymazlit Var... Honda XL 125V Varadero Rambo_1 25 2.1.2019 v 20:14 jurajda

TOPlist