Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
kubacech píše: dva_hrnce> jestli jsem dobře pochopil z manuálu, tak konektor je pod nádrží za krkem řízení
Tam někde se nachází i moje záslepka ze světla, poděkovat můžeš Kuzmičovi
Naposledy editováno 31.05.2016 21:28:27
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Vladimir píše: taky může být vada na starteru, at zkusí propojit + na starteru s baterkou.
myslíš oba kontakty na starteru, např šroubovákem na tvrdo?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
E: každopádně pokud cvaká ve startéru, tak bych problém viděl tam. U nás je problém, že se nesepne startovací relé co má sepnout relé na startéru, takže ten ani necvakne
Naposledy editováno 03.06.2016 10:14:24
Případně jak to opravit?
Naposledy editováno 23.07.2016 16:28:59
2 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Třmeny Brembo P34, montovaly se na ostrých verzích Aprilia a Ducati, prostě to nejlepší od Brembo z doby před 15-ti lety. Každý pístek má svoji desku, hezky citlivě si sednou na kotouč a při ostřejším brzdění se výborně dávkujou. Se divím, že je na Scuru nebo Corsy nedávali přímo ve fabrice. Na V11 pasují bez úprav, jen hadice jsem musel vyměnit za jiné.
Já bych nejradeji vymenil cely predek za vidle ktere funguji..
Brzdy jsou asi to jedine s cim jsem vepredu spokojeny..
Nejaka zkusenost co tam dat a z ceho?
Seikos navrhuje bud z grisa nebo Monstera 900..
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
e: Tak sem se docetl, ze to tak maji i Aprilky a Ducny uz z vyroby...takze neresit.
Naposledy editováno 23.10.2018 13:09:46
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Vladimir> Mozna, kdyz ty nytky vycistis, taky to bude hrkat. Mozna ne...
Treba tady ukazuje, jak hrkaji stary nyty a jak novy. V komentarich mu ale borci pisou, ze ty stary nyty sou OK a sam autor po nekolka rocich dopsal komentar, ze to bylo davno a navic nejaky aftermarket kotouce a ze nyni ma full-floating kotouce od Bremba a cinkaji jak blazen.
Naposledy editováno 11.11.2018 21:13:49
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Co sem tak nějak pochytil z internetových diskuzích, hodně lidí přehrává mapy nebo nahrává mapy s vypnutou lambdou. Proč to dělají?
Když mám koncovky od Mivvu, měl bych taky uvažovat nad poladěním mapy?
Nebo ještě jinak. Když mám pravděpodobně původní mapu, měl bych usilovat o přemapování?
Naposledy editováno 19.12.2018 12:37:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
geloš píše: Koudy01> Máš štěstí pane, že jdu zrovna kolem.
Hele Tome, u mě by ta lambada nešla vypnout?
Že bych ušetřil pět litrů a měl o starost méně?
A v upravené mapě se už jaksi z podstaty věci lambda vypíná, aby neprováděla ty své korekce.
Zkus se taky podívat jestli máš jednotku IAW15RC, už jsem viděl několik V11 s lambdou a jednotkou IAW15M ze staršího modelu bez sondy.
Jak ti Guzzi funguje? Kolik máš už najeto? Cítíš nějaký problém nebo jseš jen tak nenechavý?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |