bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Technické okénko Moto Guzzi V11
5.1.2015 v 18:39
Tímto zakládám diskuzi, nebo spíš poradenství, s technickými dotazy,problémy, vychytávkami, tipy na zdokonalování týkající se již tak dokonalého motocyklu, kterým je Moto Guzzi V11 všech typů a ročníků Myslím, že by bylo dobré, kdyby se záležitosti kolem této krásky(radostné i neradostné) mohly řešit na jednom místě, byly dostupné všem a tím byly informace co nejkomplexnější


Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21

Technické okénko Moto Guzzi V11

4.9.2015 v 10:50 | Nahoru | #211






Je to tuten

Technické okénko Moto Guzzi V11

4.9.2015 v 11:54 | Nahoru | #212
ježiš , tam jebni nějaký šroubek a je.

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

4.9.2015 v 18:27 | Nahoru | #213
Oko vidí, neni , vidim to na inbus 6*15 a podložku a dotaženou přesně 8,4 nm. samo provedení v nerezu.
Si du lehnout letos naposled pod scuru a vmontit skřín. Seru na to kupuju enfielda.

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

6.9.2015 v 14:57 | Nahoru | #214
Vladimir> Paráda, díky. Opraveno Nakoupil jsem ještě další rozměry šroubů, který dám pod sedlo. Až se zase někde nějaký vyklepe.

Technické okénko Moto Guzzi V11

21.9.2015 v 11:40 | Nahoru | #215
Máte tam někdo nějakou silnější žárovku.Třeba ledkovou, nebo co já vím?
Svítí to úplně nahovno a i když večer moc nejezdím, přeci jen bych trochu vidět chtěl.

Technické okénko Moto Guzzi V11

5.10.2015 v 14:45 | Nahoru | #216
Neví někdo, jaký startovací proud ta V 11 potřebuje?. Přemýšlím o Lionové baterce Shido

Technické okénko Moto Guzzi V11

5.10.2015 v 20:47 | Nahoru | #217
Se světlem ti nepomůžu, mě to svítí krásně.
A start proud by měl stačit minimálně 270 A

Technické okénko Moto Guzzi V11

7.10.2015 v 09:29 | Nahoru | #218
hmmm, tak jsem nakonec objednal tuhle drahou nádheru
jednou to zkusit musím

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

4.12.2015 v 11:49 | Nahoru | #219
takové nějaké by se mi líbily Tady to moc nežije. Nemáte někdo na V 11 jiné páčky a stupačky?
Ježíšek říkal, jestli něco nechcu a já že jo. Akorát nevím co by pasovalo

Naposledy editováno 04.12.2015 11:51:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

4.12.2015 v 12:28 | Nahoru | #220
Podas> Já mám na Centauru krátké páčky z M-Style a vše OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

4.12.2015 v 18:43 | Nahoru | #221

Stann píše: Podas> Já mám na Centauru krátké páčky z M-Style a vše OK


Stann-- dobrý tip, přesně něco takové jsem si představoval Díky. Jo a kdy představíš svůj stroj?

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

4.12.2015 v 18:57 | Nahoru | #222
Podas> To bych ji musel prvně umýt před focením...

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

4.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #223
Mám druhým rokem páčky titax. Volil jsem stříbrné, nechtěl jsem z zní dělat moc kolotoč. Ovládání stejný, jjo nezhoršilo se to , a pěkný to asi je. Jo a mám asi jinou brzdovou pumpu protože mi tam páčky standardní nešli.
V galerii http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=80264

Naposledy editováno 04.12.2015 22:26:22

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

5.12.2015 v 16:34 | Nahoru | #224
Vladimir> Díval jsem se na tvou pumpu, fakt máš nějakou jinou, normálně mají V11 páčku spojky i brzdy stejnou, pochopitelně zrcadlově. I já mám Titaxy a brzdu jsem musel naštelovat na 6 a ještě trochu poupravit, jinak brala pořád blízko řidítek.

Taky jsem si udělal Ježíška a zakoupil přímé křížení svodů Stucchi, mělo by vylepšit krouťák do 5000 ot/min. Naštěstí se dá v tomto počasí skoro normálně jezdit, takže naplno testuju. Subjektivně to opravdu ve středních otáčkách posílilo a wide band lambda ukazuje s původní mapou ochuzení, takže motor opravdu lépe dýchá a mohl jsem ho pěkně přikrmit palivem.




1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

5.12.2015 v 18:01 | Nahoru | #225
Nevím jestli to dělá stucchi i na v11, ale pěkný.
http://www.mgcycle.c...amp;products_id=4718
www.mgcycle.com/index.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

5.12.2015 v 18:36 | Nahoru | #226
Vladimir> Mě to přijde hrozný, těch barev je moc na tak malou součástku.

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

6.12.2015 v 10:29 | Nahoru | #227
Kurňa Geloš---tos mě zas nasral , jo a Ježíšek ještě nebyl. Asi vemu tady takové
Ten můj ježíšek má jakýsi omezený rozpočet.

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

6.12.2015 v 12:31 | Nahoru | #228

stráťa píše: Vladimir> Mě to přijde hrozný, těch barev je moc na tak malou součástku.

mě se to líbí. na sportku se mi hoděj

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

6.12.2015 v 18:35 | Nahoru | #229
Podas> 310 Euro + poštovné se mi teda taky nechtělo dávat, naštěstí se mi je povedlo sehnat jeté na italském Ebay, ale domluva se špageťákama byla řádná komedie.
Ještě než se mi povedli ten kauf, jednal jsem s několika firmama, jestli by to nevyrobili u nás, určité možnosti by zřejmě byly. Jestli o tom svodu vážně uvažuješ, dej mi vědět, teď když mám v ruce vzorek by se asi fakt povedlo udělat nějaké další kusy.

Technické okénko Moto Guzzi V11

6.12.2015 v 20:29 | Nahoru | #230
Tenax by to podle kopyta asi uměl udělat..

Technické okénko Moto Guzzi V11

6.12.2015 v 22:03 | Nahoru | #231
Bohužel, jak jsem psal----omezzený rozzpočet.
Vzhledem k tomu, že jsem asi 5 let svařoval Tigem--- rámy na závodní kola, tak mě hodně sere , že všichni kolem přešli na Mig a umí jenom svařit velké bambule
Není na to žádná věda, poskládáš kolena a trubky, ale nemám svářečku.
Tenaxy mi upravovali chlapi přímo u nich , protože moje jsem koupil z nějakého TRX.
Abych řek pravdu, tak to trochu posrali.
Mi to tenkrát nedocvaklo, ale spoj -objímka- šroubek----jdou hodně vidě t, klidně se to dalo pootočit dovnitř, no tenkrát jsem to bohužel nevnímal.

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

7.12.2015 v 08:30 | Nahoru | #232
Křížení svodů se dá vyrobit buď posvařováním několika kolen a nebo naohýbáním dvou trubek do vhodného tvaru.










Při ceně kolen vychází svařovaná varianta okolo 4.000 Kč jen za materiál. A taky myslím, že vibrace na Guzzi zákonitě povedou k prasknutí některého svaru.
Ohýbání trubek je zase náročnější na výrobní zařízení, ve svěráku se to natvarovat nedá, ale když už se to jednou oměří a odzkouší, výroba pak vyjde mnohem výhodněji.

1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11

8.12.2015 v 10:14 | Nahoru | #233
Zdravím pánové, když už jste u těch svodů (parádní), nemáte nějaký tip, kdo by mi udělal nový plášť na výfuk? Poslední oprava karbonu se zrovna dvakrát nezdařila. Bylo to hned zase propálené.

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

8.12.2015 v 18:31 | Nahoru | #234
Tom-K> Kdysi dávno jsem jednal o karbonových materiálech s panem Havlem v Olomouci, velký profík a přesto příjemný pán. Zkus vygooglovat Havel Carbon Composites.

(reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11

8.12.2015 v 22:42 | Nahoru | #235

geloš píše: Křížení svodů se dá vyrobit buď posvařováním několika kolen a nebo naohýbáním dvou trubek do vhodného tvaru.










Při ceně kolen vychází svařovaná varianta okolo 4.000 Kč jen za materiál. A taky myslím, že vibrace na Guzzi zákonitě povedou k prasknutí některého svaru.
Ohýbání trubek je zase náročnější na výrobní zařízení, ve svěráku se to natvarovat nedá, ale když už se to jednou oměří a odzkouší, výroba pak vyjde mnohem výhodněji.


Tož to bych do kupy dal, akorát tu svářečku nemám.
S Carbonem nevím, mě by taky zajímalo, jak ho oživit?
Mám výfuky i přední orig. blatník, takové je to zašlé, bez lesku.
Jo a jen tak pro zajímavost levné gumy

Technické okénko Moto Guzzi V11

9.12.2015 v 01:02 | Nahoru | #236
No já už ani netrvám na tom, aby to byl karbon.

Technické okénko Moto Guzzi V11

21.12.2015 v 16:13 | Nahoru | #237
Zima je tady a tak opět přišel čas pro měření na brzdě. Letos jsem byl hodně zvědavý jak si povede nový svod Stucchi a navíc se mi podařilo na porovnání zapůjčit ještě svod od Mistralu, který vypadá hodně podobně, ale přesto dává údajně dost jiné výsledky. Lahůdkou byly ještě navíc titanové koncovky z originálního Racing kitu pro V11, váha 2,10 kg a zvuk jak když bije hrom. Třetí testovaná varianta byla standartní svodová krabice jak ji vymysleli v Mandellu.






Oproti loňsku se na motoru provedlo pár úprav s cílem ho mírně posílit, dvojité zapalování a zvýšení komprese, úprava kanálů a spalovacího prostoru, odlehčení setrvačníku a samozřejmě upravená mapa vstřiku a předstihu. Měřilo se na jiné brzdě než loni, sice stejný výrobce i software, ale i tak beru nárust na 97,8 PS s rezervou. Rozdíly mezi jednotlivými kombinacemi výfuků jsou ale jasně prokazatelné, měřilo se tzv.na jedno upnutí.






Výsledky :
- tmavě zelená - originální svod má jako vždy velmi dobrý špičkový výkon ale mizerný průběh, kroutící moment začne narůstat až u 5000 ot/min
- červená - svod Mistral odpovídá tomu co naměřili různí guzzisti po celém světě, dole horší, pak má dobrý střed, ale nad 5500 ot/min začne prudce zrácet dech a ve výsledku je maximální výkon o 7 PS nižší
- světle zelená - svod Stucchi posílí krouťák ve středu a nahoře se drží úplně nastejno s originálem, takže jasná volba a spokojenost na mé straně.

Kdyby někoho zajímaly další podrobnosti, měřili jsme i bohatost, zkoušeli různý předstih atd. Snad si pokecáme aspoň jako o barevných páčkách.

Technické okénko Moto Guzzi V11

21.12.2015 v 21:33 | Nahoru | #238
a na tom Stucchimu si měl které laufy? ty originály? A v místě spojení je tedy asi dutina.
Jinak z ní děláš pěknou raketu.
chtělo by to do 5500 Mistral a pak Stucchi. Takže ještě něco uřezat a po té přivařit.

Technické okénko Moto Guzzi V11

22.12.2015 v 09:32 | Nahoru | #239
Jo, to co vypadá jako originál jsou moje koncovky, je to ale vlastně otevřený výfuk s vatou nacpaný do původního obalu.
Zkusil jsem je porovnat s titanovýma na svodech Stucchi a rozdíl byl nepatrný, ty moje teda daly asi o1 PS více, ale takové rozptyly neřeším. Spíš ta váha, rozdíl 5 kg je luxusní.

Technické okénko Moto Guzzi V11

22.12.2015 v 10:01 | Nahoru | #240
Hmotnost je velké plus, origo lauf s katem je jak činka z posilovny. Já myslím že jsem na výfuku ušetřil víc než 5kg
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist