globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..
Zdar chlapy, potřebuji poradit, mám započatou renovaci ČZ 250/475 sport, a jde o papíry, jediné co mám z té motorky je poznávací značka, která nemusí být pravá.. štítek co byl v kastlíku, ale to je z typu 250/455 na 16" a číslo na motoru je vybroušené, číslo na rámu nemůžu najít a je tam pouze toto cosi na motoru.. viz.foto v příloze.. Takže nastává otázka, jak ji mám dát na veteránské doklady? Nebo koupit origo sportku papíry za raketu 250/475. Koupil jsem ji super od jednoho starehé nástrojaře za 2500Kč s ohořelým předkem. Nebo sehnat rám s číslem a na něj pak ty veteránský papíry. Kde by mělo být číslo rámu, fakticky není nikde vidět. HLAVNI OTAZKA... je potřeba nějaká čísla, nestačí třeba jen kupní smlouva??

Fakt nevím,jak to udělat, radši bych ty veteránské, stejně ji chci dát komplet do stavu původního. Je mi jí líto, jinak je fakt v dobrém stavu. Děkuji za reakce. Na fotce je jediná věc,co je na motoru, stačí to na ty veteránský? Třeba to je nějaký náhradní číslo.. a ta nakopávačka s řadičkou je taky hustá,ale funguje to super.










Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 16:05 | Nahoru | #1
Udělej jí do stavu, tak jak byla vyrobená, tedy žádnou skládačku a bez problémů jí přihlásíš na veteránský papíry. Jak postupovat při testaci, se dočteš třeba tady na stránkách našeho klubu: http://www.vccplzen...testovani.html[/url]
Nejlepší bude, když budeš kontaktovat přímo testačního komisaře z tvýho okolí, kterej ti to bude dělat. A on ti řekne konkrétní požadavky a informace, jak celou záležitost vyřešit. Protože i když vše podléhá stejným předpisům, stejně se praxe někde může místo od místa lišit.
Tady ti za chvíli bude radit kdejakej jouda, kterej kdesi kdysi něco slyšel v hospodě, že synovec starý Blažkový takhle zprovoznil mopeda s motorem ze škodovky. Sice si toho moc nepamatuje, protože měl 6 promile, ale zaručeně se to stalo...

Naposledy editováno 05.01.2015 16:15:45

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 16:15 | Nahoru | #2
Cislo ramu by melo byt po leve strane na krku rizeni, cislo motoru je prerazene na neoriginal

2 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 16:41 | Nahoru | #3
Ten motor není na 100% 250, ale 175, možná 125, ale tu jsem neměl, takže to nemám v oku.
Toto je 250

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 16:59 | Nahoru | #4
Nevím kdo to dělá v Turnově,ale v Českém Dubu je pan Beran.Tady máš na něj adresu Josef Beran, Na Žižkově 146/IV, Český Dub 463 43 .Je to přes veterány machr.On ti rád poradí.Já pocházím z nedaleka (Kobyly-Nechálov),Kdyby jsi potřeboval ,dej vědět k té renovaci.V Havlovicích,což je od tebe taky kousek bydlí Petr Kolomazník,který těchto různých Jawiček a ČZ má asi 30 a má i některé díly nebo kontakty na lidi z Veteran Clubu v Českém Dubě.

Naposledy editováno 05.01.2015 19:42:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 17:17 | Nahoru | #5
cccp> podle čeho myslíš? Mám ještě 250 kývačku, na 175 jsem taky jezdil,ale tohle jede jak prase.. ty motory jsou na pohled stejné,možná se to to zdá jiné podle uhlu fotky.. :) ? Schválně se pojedu podívat na motorku stejnou co má známý a kouknu a zeptám se ho,jak to poznat přesně. Na 175 to má moc velký válec,má to větší válec než u kývačky bych si troufl říct.
Krom toho mám 100kg a 175 by se mnou moc nejela :D ale tak kou´knu n ato kamosovu.. Jo a jinak našel sem štítek,ale z tý 455 se stejným motorem pokud se nepletu,ale to je ted jedno.

Naposledy editováno 05.01.2015 17:57:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 17:54 | Nahoru | #6
Václav_Mrkvička> 4/4 *** je přidělené úřední číslo, pokud je zapsaný v TP, je to pro tebe výhra, můžeš tam dát jakýkoliv motor, na který to číslo naboucháš...

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 18:03 | Nahoru | #7
rancher> výhra to teď asi není :) nemá papíry,jediný co na ní bylo jak jsem psal v prvním příspěvku je značka Jablonecká. Štítek ze 455 a na rámu jsem TEĎ našel číslo taky,ale ne u krku řízení ale dole u držáku motoru je AP0 213 což taky nevím co je..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 18:16 | Nahoru | #8
cccp> hmmm coveče,tak sám nevím,teď sem koukal na fotky a má to jinou palici no,ještě kouknu na motor,samý překvápko.. :)

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 18:34 | Nahoru | #9
Václav_Mrkvička> Sežeň rám, štítek a začni tvořit dle dokladů které seženeš...

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 18:37 | Nahoru | #10
Václav_Mrkvička> Hlava ze 175 a válec 250, tipuju ...aby to mělo lepší kompresi pšeci ..
To číslo rámu - APO 213 tam někdo samodomo vyrazil...číslo musí být vyražené na krku řízení...
Teď otázka, jestli ti to na veteránské budou chtít přihlásit, když to nemá číslo rámu. To fakt nevím. Ale podle mě to bez čísla nepude, můžeš tam něco vyrazit, no ale jestli se zrovna trefíš do čísla, na které už někdo veteránské doklady má, nebo má na to číslo bíle doklady, tak tě s tím samozřejmě vyhodí...

To mi připomíná jedno zdejší vlákno - borec zrenovoval kývačku 250/353 a pak se mu podařilo koupit platné doklady...prodejce těch platných dokladů ale měl k těm dokladům i motorku, u které si usmyslel, že prodá jen platné doklady a tu motorku postaví na veteránské - jenže ouha...když to tak chtěl udělat, tak ho od testací samozřejmě vyhodili, protože ta kejva byla už psaná na někoho jiného, resp. před zákonem neexistují motorky se stejným číslem rámu...
a že jako ten bývalý majitel těch dokladů chtěl odstoupit od smlouvy a chtěl po zakladateli tématu ty doklady zpět

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 18:40 | Nahoru | #11
P.S. bíle značky jsou 100x lepší než zelené ...samozřejmě nekdy to nejde, ale pokud jo, tak proč dávat na zelené - sice platíš nižší povinné ručení, ale moto si můžeš upravit k obrazu svému, nemusíš chodit každý rok na testaci atd...samozřejmě pokud to má někdo "domluvené" nechodí ani na tu testaci , ale to asi nebude tvůj případ, když se takhle ptáš...

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 19:25 | Nahoru | #12
už mi rancher posílal link na jednu diskusi,ale když už to mám uplně bez papírů,tak by mě zajímalo, jestli tam jde narvat motor z 250 bez uprav,když je to 175.. že bych sehnal papíry buď 175 a nechal to být,nebo tam narval 250 na 175 papírech a nebo 250 papiry a 250 motor ale jinak vše z 175. Nikoho nenabádám,nic nevymýšlím,jen se ptám..

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 19:32 | Nahoru | #13
Pro jistotu se poptej kluků na jawamanii, ale podle mě jsou na 100% bloky stejné, liší se to jenom válcem a hlavou...

1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 19:53 | Nahoru | #14
Na veteránský musí sedět rám, motor, štítek, jinak to nemá ani smysl pokoušet..a pouze dobové úpravy...

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 20:19 | Nahoru | #15
Václav_Mrkvička> no prostě mrknu a vidím , ne opravdu to není 250 ani omylem. Jinak motory
typu 455 (250ccm) , 450 (175ccm), 453 (125 ccm) to je řada na 16' kolech a řada SPORT 475 (250 ccm), 470 (175 ccm) 453 (125 ccm) 19" jdou do rámu normálně přehodit. Rozměrově je to stejný, ale uvnitř se to liší, jiný kliky, samože válce, hlavy (nelze mezi sebou měnit a tím pádem dělat ze 175 >250 ), jinak spojka + převodovka je totožná ve všech typech.
Pokud máš papíry např. na 175/450, tak jde požádat fabriku ve Strakonicích o vyjádření a výměnou motoru a kostry (má delší kyvku, než verze s 16" kolem) udělat Sportku. Na úřadě se to přepíše. Kontakt najdeš na jawamanii. Štítek na rám jde koupit prázdný na internetu, vyrazíš si čísla jaký potřebuješ.
Papíry na 250 Sportku se blbě schání a jsou drahý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 20:29 | Nahoru | #16
na ty veteránský asi prdím,je mi jasný,že investice do papírů je nevyhnutelná,tak nevím jestli začít nejdřív s renovací a pak sehnat papíry buď na 175 nebo na 250 a 250 motor,nebo koupit papíry dřív,asi nechám ty papíry naposled,nebo mě napadá, jestliže tam je ta vyjímka 4/4 když seženu papíry,nechám přepsat motor,protože to bude jen štítek a TP,tak nechám změnu přepsat ten motor co má vyjímku a pak tam prdnu 250 místo ty 175 :) to by asi šlo což?

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 20:31 | Nahoru | #17
Václav_Mrkvička> Nejdřív musíš mít papíry v ruce, motorku do obýváku z toho uděláš vždycky...

1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 20:36 | Nahoru | #18
super,to by bylo fajn,takže bych sehnal doklady od typu 470,nebo té 450 na 16" a pak je požádal o změnu.. děkuju :) a ty papíry mě vyjdou levněji a nakonec budu mít sportku legal :)

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

5.1.2015 v 20:38 | Nahoru | #19
No joo,a je jistota,že mi ty papíry pokud bude moto opravdu povedené,opravdu předělají? Přepokládám,že lepší bude žádat až po renovaci,nebo myslíte že i před na tu změnu.

1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 23:16 | Nahoru | #20
Než koupíš tak napiš do ČZ,tohle vyřizuje paní Vlášková email katerina.vlaskova@czas.cz tel: 383 342 237 zeptal bych se jak je to s přehlášení,či vystavením potvrzení pro změnu ůdajů.

Když koukám na ten motor,tak nakopávačku a řadičku měla naposled ČZ 150/352 http://www.cezetman.../index.html?item=123 a měla dva výfuky,ČZ 450(3/5) či 470(3/5)Sport měla jeden výfuk a též řadička a nakopávačka v jednom.

e-když si spočteš co budou stát papíry a starosti s tím tak bych možná volil spíše tuto variantu http://www.motoinze...0-175-470-sport.html pokud máš některé lepší díly tak přehodit a doplnit hlavně o kryt řetězu a zbytek poslat do světa.

Naposledy editováno 05.01.2015 23:46:14

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

6.1.2015 v 12:46 | Nahoru | #21
Děkuju, tak jsem napsal paní Vláškové a zeptal se jí na vyjímku/přehlášení/změnu v TP, tak jsem zvědavý. Snad to bude v pohodě. Náhodou někdo z Vás neví o dokladech a sportku 125 175 nebo 250? Měl bych tu na výměnu kývačku 250/353 bez TP, TP má,ale není to vyřešené v dědictví, takže asi o ně přijde. Cena na výměnu by byla 8000Kč+ třeba i nějaký doplatek z mé strany. Moto je v originále,v nálezovém stavu, pojízdné. Teď zazimované, to je jasný.

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

6.1.2015 v 21:42 | Nahoru | #22
Zdar,chlapy,hlavně ty co mají ČZ,dal jsem si inzerát a už se mi sypou nabídky na nádrže a přední blatníky.. jakou nádrž vzít.. dám sem fotky, a blatník přední mám nabídky 4x jednou za 600 to je ten bílý,a 3x za 1500, z toho je ten černej jeden, ale nezdají se mi ty díry na kluzáku u bílýho,pán tvrdí,že to je na ČZ vidlici, že tam jsou dve na tlumiči,jinak vzhledově to je ČZ,a nádrže no,u těch potřebuju vědět, na co si dát pozor,jasný,hluboká rez,promáčkliny od hran a rez vevnitř, jde mi o to, abych nekoupil levně a pak do ní nasypal tisice za opravu. Pujde do lázně odkovit a hned zase do chromu. Fota posílám. Tak co myslíte,jako nádrž.





























































































































ten bílej za 600,nadrz cervena 200,nadrz cerna co je nad bilym blatnikem je za 900 a druha cerna je za 500(me se líbí asi nejvíc) ta druhá černá je 900 a posledni blatnik za 1500










Za mě bílej je v pohodě,bych si to zavařil,jestli jsou tam díry navíc,jinak černej,a z nádrží mezi těma dvouma černýma nevim jakou, i ta levnejsi se slunickem pod vickem mi prijde taky v pohode. Dík za reakce. A k fotkám dodám,nejsou moje,ilustrační použity pro ůčel rady,posléze smažu.

1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2015 v 10:41 | Nahoru | #23
Nádrž-my to teď řešili tak,že se objednala zrenovovaná nádrž a stará dala výměnou.Pokud máš někoho kdo Ti ji udělá nebo to umíš udělat sám tak samo nádrž pokud možno v co nejlepším stavu,hlavně zevnitř.Ta červená zevnitř nevypadá zle,naše vypadala podobně,pořádně se vyčistila mechanickou cestou a nikdy žádnej problém,ale jak píšu teď jsme koupili zrenovovanou,nachromovanou.
http://www.jawamarkt...z-cz-175-450-vymenou

Blatník-měl by to být ten černý,je v nich rozdíl na 450 je jinej než na Sportku 470.Na foto vedle naší červené stoji černá 450 tak je to vidět.






Naposledy editováno 07.01.2015 10:56:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

7.1.2015 v 14:26 | Nahoru | #24
Vlasťák1973> Dík,a prosím tě,ta výměna,to mu jako dám starou a zaplatím 5000,nebo strhne nějakou cenu?

A dalsi vec,vidím ty nýty,ale kolik máš na kluzáku dole na vidlici děr?? dvě na každý straně,nbeo jednu na každý straně,jako je ten bílej blatník co sem posílal výš.
Dík.

Naposledy editováno 07.01.2015 14:27:47

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

7.1.2015 v 14:28 | Nahoru | #25
Václav_Mrkvička> Jinak přepokládám,že ty blatníky sou stejný rozměrově?

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

7.1.2015 v 16:12 | Nahoru | #26
Tak to teď z hlavy nevím,kolik je tam děr,k motce se už tento týden nedostanu,za starou nádrž nic neodečítá,takže cena 4620za nádrž výměnou,bez nádrže na výměnu je to 5380.

Velikost blatníků nevím zda je stejná na 450tce jsou přece jenom 16tky kola Sportka má kratší ten spodní výlisek,menší plácačka.

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2015 v 10:30 | Nahoru | #27
Tak jsem se zcela náhodně dostal do garáže a blatník je uchycen na jednom šroubku.

1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

8.1.2015 v 12:32 | Nahoru | #28
Nevim no Sport blatníky na Zetku kus za 1500 je docela teda blbost. na burze to nikdo nekupuje a já už měl v ruce několik kusů po 300 a nebral je. Celou sportku zetku 175/470 sem vloni koupil na Aukru za 3000! I s krytem řetězu!
Prostě nádrž na zetku bych šel tak kolem 300 a to samé blatníky (max 500 za opravdu krásný). Nádrž stojí 300-500 vyklepání do superstavu a pak chromování. To je cca 1500 chrom a 1500 leštění pod něj. Pokud si to vyleštíš tak to není až tak extra brutus cena...

Jen se zeptám, máš opravu 475? Jakože zadní vidlice, podsedlové madlo , zadní blatník,..a tak? Píšeš "Štítek ze 455 a na rámu jsem TEĎ našel číslo taky,ale ne u krku řízení ale dole u držáku motoru je AP0 213 což taky nevím co je.. " Na štítku pro 475 je motor typu 455.02 nejspíše a rám čílo začínající 475.01 a v kolonce typ je 475.

(reakce na) Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

9.1.2015 v 11:44 | Nahoru | #29
Dolin> :) nemám,je to 175, takže je to 470 sport, kdyby to byla 250 tak je to 455 stejný motor jako u ČZ 250 na 16" a nemám 475, ale 470 sport 175ccm. Jsem to zjistil sám až tady :) sem si říkal,že takhle nemůže jet 175cmm, ale je to tak, srovnával jsem to s 353 250 kývačkou a je to velkej rozdíl. A díky za rady, nejlevnejší blatník je za 1200 dnes nabídka, a co ty nádrže co smeposílal výš, mrkni n ato schválně prosím tě,jakou by si vzal ty. Ceny jsou jinde něž si dehnal ty, a na aukru bohužel teď nic není.

Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..

12.1.2015 v 16:40 | Nahoru | #30
Chlapy, musím se s Vámi podělit o dnešní radost, podařilo se mi přepsat papíry z Jawa-ČZ 350/354 z roku 1956 na sebe, origo papíry, se vším kolem přepisu i papíry s takovou spraskou motorkou mě to stálo 3100Kč! :D a to jsou ještě možná na tom válce z califa jestli je to možný, prostě spodek motoru je 354 a válce sou hranatý. Fakt radost, hlavně zachráněný papíry :) kdyby ste někdo věděl o 350/354 bez TP tak koupím.

Naposledy editováno 12.01.2015 16:52:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 Louhovan 1 5.8.2021 v 14:17 Dolin
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 Bláha 29 16.2.2019 v 20:08 dave-lister
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 Kuba7211 14 15.2.2017 v 23:38 rancher
Malá rychlost cž 250 /475 [1 ... 4, 5] ČZ 250/475 Habešan 136 17.2.2015 v 20:13 Zwei


TOPlist