globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.
4.1.2015 v 13:09
Zdravím kamarádi,

takže je to tady znova. Znova ta stejná past - vybírám motorku. Abych všechno uvedl na pravou míru tak jsem doposud sedlal dvě sezóny Elefanta 750. Nadešel čas ně něco...nechci říkat lepšího...spíš dalšího. Elefanta si za pár týdnu odveze kupce a já tápu co dál. Asi hlavní kritérium je pro mě rozhodně spolehlivost motorky a nosnost. Nemám problém s tím si motorku servisovat ale nechci abych víc opravoval než jezdil jak tomu bylo první sezónu s Elefantem.

Rozpočet mám 90 000,- (radši ale dám za motorku 70 + pořádnej servis ať vím na čem jsem)

Zatím jsem tak pokukoval po Caponordech, Multistradách, DR Big...nebráním se ale ničemu.

Co od motorky očekáván: Velkou nosnost (já, baťoh, kufry), spolehlivost (+-), radši bych stříkačku než karbec , dobrý brzdy (na Elefantovi nic moc), čím lehčí tím lepší.., vím že to vyzní asi trochu vtipně ale rád bych nějakou mašinu co nepotkáš 100x za den.

Dík za každej tip. Ocenil bych kdyby jste napsali vždycky nezaujatě pro a proti...ať to k něčemu ta diskuse je.








Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 13:13 | Nahoru | #1
Clovek co jezdi dva roky na cenduru si nedokaze srovnat co chce? mas tam vylozene silnnicni motorky - Multikrava, tak i offexota - BIG, ja myslim ze vzhledem k pozadavkum by ti mohl sedet Tiger

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 13:30 | Nahoru | #2
Co se týče Biga určitě bych se zeptal tady
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=174334


Z cendura mě napada snad jako jedinej versys

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 14:31 | Nahoru | #3
Pokud do toho vrazíš těch 90k....tak za mě Varadero.To už něco uveze,vcelku pohodlný na posez,servis minimální.Jen ta hmotnost je vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 15:08 | Nahoru | #4
No Varadero určitě ne, to spíš toho caponorda. Je neotřelejší a víc se mi líbí. Je to sice Itálie ale neslyšel jsem vyloženě že by se sral. Varan je super ale je to taková ta mašinka "pro čtyřicátníky" bez urážky .

Tiger je rozhodně super a myslím si že by mi rozhodně seděl ale jsou dost drahý a upřímně mě ten design nějak neoslovil.

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 15:14 | Nahoru | #5
Caponord, Tiger 955i

Na Strádu bych se vyprdnul, bo to s cendurem nemá nic co společného. A Big z tebe vyklepe na delších cestách duši.

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 16:19 | Nahoru | #6
Za tu cenu mas Tigra955i, v bazare ich bolo dost. Caponord za tie prachy v starsej verzii plus neake investicie do servisu. Vo vacsine su uz typicke problemy odstranene, tak to bude len servis na spotrebak. Talianske tam su len plasty a elektrika.......
Uvezie toho dost, ale neprehanal by som to. Vsetky su striekacky. Je lahsi nez Varan a ma vyplet. kolesa. No a fakt ich moc nestretnes

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 17:56 | Nahoru | #7
Ještě budeš vzpomínat na Elefanta ...
Máš specifické požadavky.Nicméně mi z toho taky asi vychází ten Caponord,případně Triumph.Big už při větším zatížení nebude stíhat a hlavně to po Elefantovi nepojede.Multistráda je specifická,moc jich nepotkáš,ale rozhodně to není ani trochu enduro.Když se neštítíš Italů,zkus se kouknout na Navigátora.Já bych místo elefanta bral toto.Kámoš má raptora a ten motor se mi moc líbil.

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 18:15 | Nahoru | #8
Zdar,co třeba litrový Strom

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 20:10 | Nahoru | #9
Taky radím Tigera. Mého jsi kdysi viděl. S 955i chybu neuděláš. Jsou to spolehlivé stroje a litovat nebudeš. Navíc je to exot, nějaké tu jezdí, ale je jich tak akorát aby se neokoukali.

(reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 20:14 | Nahoru | #10
Springi> nedavno si ho koupil můj skoro-synovec a je nadmíru spokojenej.Pokud se ti ale nelíbí,tak se přikláním k tomu Stromu(litrovýmu).Záleží na tom,jaký bahno by ten stroj měl zvládat.
Jo a čtyřicátcníci nejsou žádný sračky .

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 22:24 | Nahoru | #11
Triumph 955i Moc jich ale neni. Ten 3val nema chybu. Plan B - litrovej Storm. Skvela masina!

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

4.1.2015 v 22:42 | Nahoru | #12
caponord,vstrom1000.

1 reakcí na tento příspěvek Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

5.1.2015 v 09:54 | Nahoru | #13
Litrovej Strom, nebo litrovej Versys, ale tam to s cenou nevypadá...

(reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

5.1.2015 v 20:52 | Nahoru | #14

Lyžař píše: Litrovej Strom, nebo litrovej Versys , ale tam to s cenou nevypadá...

co má litrovej Versys společnýho s cendurem?
Mimochodem je to k poblití

1 reakcí na tento příspěvek Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

5.1.2015 v 21:10 | Nahoru | #15
No na jeho obranu mi příjde Versys jako rozumná mašina (přeci jen Strom taky není Enduro ale obstojně dokazuje svoje schopnosti), takovej všeuměl...přeci jen je to i podle názvu Versys. Mě se třeba designově líbí ty modely 2010+...ale to je na kažným, někomu se to bude líbit, někomu zase ne. Netřeba kvůli tomu hned zvracet . No každopádně mám teď v merku 3 motorky a to sice Caponorda, Tigera a Velkýho Stroma. Na všech se rozhodně svezu a uvidím. Díky moc dámy a pánové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

6.1.2015 v 16:34 | Nahoru | #16

Springi píše: No na jeho obranu mi příjde Versys jako rozumná mašina (přeci jen Strom taky není Enduro ale obstojně dokazuje svoje schopnosti), takovej všeuměl...přeci jen je to i podle názvu Versys. Mě se třeba designově líbí ty modely 2010+...ale to je na kažným, někomu se to bude líbit, někomu zase ne. Netřeba kvůli tomu hned zvracet . No každopádně mám teď v merku 3 motorky a to sice Caponorda, Tigera a Velkýho Stroma. Na všech se rozhodně svezu a uvidím. Díky moc dámy a pánové

tak na Vstroma nazuješ lecjaké cenduro/enduro gumy. Na 17" Versyse nazuješ tak akorát velký prd. Takže mimo asfalt je to jen jako vtip

(reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

6.1.2015 v 19:46 | Nahoru | #17
´mám stromka 650, jezdíme hodně s batůžkem, sem tam kufry a stačí ae na delší cesty by byl litr určitě lepší. takže litrovej strom by taky nebyla špatná volba..

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

6.1.2015 v 21:42 | Nahoru | #18
CO BMW 1100 GS?

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 09:01 | Nahoru | #19
Tiger

1 reakcí na tento příspěvek Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 09:08 | Nahoru | #20
S bigem je jedinej problem ze se tezko shani dobrej stav,jinak se neboj kecu ze po elefantu 750 nepojede,nebo zete vyklepe,je to dobrej unniversal,jesli hodlas jezdit jen po horsich silnicich tak si vem toho stroma,jezdil jsem na obou,a nevim proc,me bavil vic 650 nez 1000.versys 650 je taky super,pises ze chces lehkou,tak rady o bmw prehlidni,to je jak kdyz sedis na bojleru.

Naposledy editováno 07.01.2015 09:10:44

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 09:55 | Nahoru | #21
Ahoj, už pár lidí napsalo, že bys mohl pokoukat i Vstroma. Mám doma dva, litr i šestpade. A oboje můžu doporučit. Záleží jen na tobě jak moc máš v plánu cestovat nebo jezdit off. Litr je tank, jede furt, ať je plnej nebo prázdnej, ale něco trochu spolkne. Šestpade je taková kočička, která plně naložená a ve dvou už je trošičku dýchavičnější, ale radosti nadělá habakuk jen za cca 4-5 litrů na 100. Omrkni pár testů a zjistíš, že malej strom dal na prdel i velkým cesťákům. Servis neznám, samozřejmě kromě spotřebky. A když už náhodou něco nějak hapruje, tak funguje vstrom klub kde ti každej poradí a pomůže. Máme i dvorního servismena.

Tak to po sobě čtu a je to fajn agitka :)

Nekoukal jsem odkud jsi, ale klidně můžeš dorazit a povozit se, abys věděl do čeho bys mohl jít.

Naposledy editováno 07.01.2015 09:57:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 16:16 | Nahoru | #22
VlaHa> Ne,po Elefantovi to opravdu nepojede.

Besacek: S 650 Stromem jsem měl tu čest.Není to špatný,ale asi bych dal o zub méně na předním řetězovém kole.Ty kvalty jsou v originálu dlouhé,což přispívá k pěkný spotřebě,ale ztrácí se dynamika.Je pravda že porovnávám s devítkou Slonem,který tahá samozřejmě více než sedm pade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 16:27 | Nahoru | #23
Anti> nebudu ti to vyvracet,elafanta 750 rovnám tak někam k africe a ta je celkem tupá,ale to je fuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 17:55 | Nahoru | #24
VlaHa> Je tam cca dvacet kilo v neprospěch Afriky,výkon plus mínus stejný,ale motor původem z čopra mám trochu jiný průběh jak motor původem ze supersportu...
Problém u jednoválců jsou použitelné otáčky.Mají malý rozsah,a směrem nahoru ten jednoválec umírá.Navíc Big má cca jen o 4 Kg méně suchou hmotnost než Elefant.

(reakce na) Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 18:11 | Nahoru | #25
Anti> nevysvětluj mi to,sice se měl trochu jinýho biga než si kdo asi skusil ale i tak trvám na tom co jsem napsal,to by musel bejt nějakej chcípák,kterejch je mezi lidma taky dost,byl jsem mezi bigama hodně dlouho.zdar a neřeš to.ps a muj big ten vínovej v profilu měl 195kg

Naposledy editováno 07.01.2015 18:14:19

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

7.1.2015 v 21:04 | Nahoru | #26
No k tomu co s tou motorkou chci jezdit bych se vyjádřil asi TAKHLE . Letos chci jet Evropu na západ do Francie a příští rok plánuju Rusko tak na měsíc...jako víc jezdím po silnici ale rád se pohybuju po polňačkách....hlavně když hledáme místo na stanování . Mám prostě rád Endura z toho důvodu že s tím můžu prakticky kamkoliv se mi zrovna zachce s takovýma zdvihama a nemusím řešit jestli je za zatáčkou bláto nebo šotolina nebo pole, víte jak to myslím..prostě jedu.

Cenduro po stopadesáté. Jaký - pro a proti.

13.1.2015 v 08:11 | Nahoru | #27











Důležitý je nebejt předposranej a i na MTS se dá.Na nějaký hard-enduro to nebude,ale kdo to tady 2000km od baráku s kuframa jezdí,že...

Každopádně sem za Caponorda a pokud možno Rally-raid,páč ten je rovnou i nastrojenej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Elephant 650 Cagiva Elefant 750, Cagiva Elefant 650 MikyxC 2 8.4.2021 v 14:29 Ivos
Cagiva Elefant Cagiva Elefant 750 sekáčmagor 12 15.12.2020 v 12:38 Hery22
Zkušenosti s Elefantem od Cagivy? [1, 2] Cagiva Elefant 750, Cagiva Elefant 900 fatman 41 3.11.2020 v 15:14 Anti
Evidenčka Cagiva Elefant 750 MichalGS 13 25.7.2020 v 20:48 cmiral
Cagiva 750 nemaze Cagiva Elefant 750 martin120s 10 4.5.2019 v 19:45 33.petr


TOPlist