Téma: Olej do motoru a tlumičů
Zdarec, mam doma 150 ČZ a přestavuji ji. Chtěl bych se zeptat kolik oleje do předních tlumičů, kolik oleje do motoru a kolik oleje do zadních tlumičů(ale ty jsou z 250). Také jestli když olej naliji do bloků motoru, jestli přeteče k spojce, protože jsem měl oddělaný kryt u spojky, kde jsem vypustil olej, ale nenašel jsem žádný otvor kudy by se dostal olej ke spojce ani žádný šroub jen pod karburátorem na nalití, tak když to naliji tam tak jestli to vteče ke spojce a jaké množství oleje, nebo jestli tam je šroub jak u pionýra na hladinu oleje. A také jak rozebrat ty tlumiče zadní, které jsou tam z 250 a jestli to pak dokáži poskládat, když tam chci vyměnit jen olej? Děkuji za všechny odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Olej do motoru a tlumičů

3.1.2015 v 17:52 | Nahoru | #1
já olej do tlumičů na jawce ani nedávám stejně to vyteče a ty zadní rozebereš úplně v pohodě dej do svěráku vzhůru a zatlač směrem dolů uvidíš tam dva kroužky a ty jen vyndej je celé lepší ve dvou to dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do motoru a tlumičů

3.1.2015 v 17:56 | Nahoru | #2
martasRR> Jo pružiny mam dole, ale jestli když vyndám vnitřek jestli to potom dam zase do kupy? Přední tlumiče sem celé rozebrat nic tam ošoupané není tak doufám že ten olej nevyteče, vím jaký ale nevím kolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do motoru a tlumičů

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2015 v 17:59 | Nahoru | #3
Border175> stáhni někde manuál tady možná bude a kolik opravdu nevím bych kecal a ten zadek nespleteš jen povolíš a vytáhneš celej vnitřek na to se prodávají díly na repas ja když už tak tam nacpu vazelinu

1 reakcí na tento příspěvek Olej do motoru a tlumičů

3.1.2015 v 19:33 | Nahoru | #4
To si děláte prdel né

(reakce na) Olej do motoru a tlumičů

3.1.2015 v 21:39 | Nahoru | #5
Drak1> Proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do motoru a tlumičů

3.1.2015 v 22:39 | Nahoru | #6
martasRR> Vazelínu???, Teď tě nechci urazit, ale nejsi zhulenej? Víš jak tlumiče fungujou? Jak by asi ta hustá vazelína mezi těma podložkama protýkala?

1 reakcí na tento příspěvek Olej do motoru a tlumičů

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2015 v 22:42 | Nahoru | #7
Kontrolní šroub na olej v převodovce je u ČZ 150C vlevo vzadu. Jsou tam dva - jeden má opačný závit a drží západku v převodovce, ten nech na pokoji. Ten druhý - blbě přístupný - je na hladinu. Předpokládám, že 150 kývačka to bude mít obdobně.

1 reakcí na tento příspěvek Olej do motoru a tlumičů

4.1.2015 v 09:57 | Nahoru | #8
Ch těl bych se opravit mam doma jawu 150/352, spletly mě ty znaky na motoru a nadrži... ale vzadu mam ty tlumiče z 250.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do motoru a tlumičů

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 10:49 | Nahoru | #9
Border175> Motory jsou téměř stejné jako na ČZ 150C. Pokud vím, liší se kartery v oblasti krytu řetězu a pravé víko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do motoru a tlumičů

4.1.2015 v 11:40 | Nahoru | #10
vencac> A prosímtě nevíš kolik toho oleje do zadních tlumičů, když je mám z 250?
jsou to tydle http://motorky.hype...lomouc/#.VKkY6SuG91A

Naposledy editováno 04.01.2015 11:42:11

(reakce na) Olej do motoru a tlumičů

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 14:03 | Nahoru | #11
Border175> Nevím, v rychlosti jsem vygůglil dva údaje: 50 a 65 ccm, takže pohledej.

(reakce na) Olej do motoru a tlumičů

4.1.2015 v 14:05 | Nahoru | #12

vencac píše: martasRR> Vazelínu???, Teď tě nechci urazit, ale nejsi zhulenej? Víš jak tlumiče fungujou? Jak by asi ta hustá vazelína mezi těma podložkama protýkala?



nacpe vazelínu = namaže to vazelínou aby to nechodilo na sucho woe přeci

protýká ti tak něco cestou z gatí

(reakce na) Olej do motoru a tlumičů

24.10.2015 v 08:19 | Nahoru | #13

vencac píše: Kontrolní šroub na olej v převodovce je u ČZ 150C vlevo vzadu. Jsou tam dva - jeden má opačný závit a drží západku v převodovce, ten nech na pokoji. Ten druhý - blbě přístupný - je na hladinu. Předpokládám, že 150 kývačka to bude mít obdobně.



Předpokládáš špatně. Jestli si to neuvědomuješ, má typ 352 podsedlové plechy, které znemožňují přístup ke kontrolnímu šroubu. Kývačky měly v příslušenství motocyklu měrku, kterou po zasunutí do nalévacího otvoru motoru bylo možné odečíst hladinu mezi ryskami.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Neřešitelný problém hoši [1, 2, 3] ČZ 150 FiZzeR 84 1.7.2019 v 20:20 Kohlstein
pružina startování ČZ 150 1Marten1 3 30.4.2019 v 17:32 1Marten1
Problém předního sedla ČZ 150C ČZ 150 ČZ 500 Henry1879 1 19.2.2019 v 17:29 jawarmaniak
ČZ 150, zapalování ČZ 150 mira592 18 19.2.2019 v 17:20 jawarmaniak

TOPlist