bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak dostat do TP původní rozměr pneu?
 
3.1.2015 v 09:30
Zdravím. Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost s úřadem - registrem vozidel - ohledně opravy údajů v TP? Koupil jsem motorku, která má 6 LET!!! chybu v českém TP, kde je uvedena zadní pneu 120/60 ZR17 (ráfek je v pořádku, vel. 4, 5 palce), ale patří tam samozřejmě pneu 160/60 ZR17. Evidentní chyba úřadu při vyřizování českých dokladů z původních italských. Jedná se o Hondu CBR600F2 a původní italský techničák bohužel nemám - bude problém, aby úřad chybu napravil a budu k tomu něco potřebovat? Někdo píše o výpisu z Hondy za X peněz, ale když chci opravit do ORIG. stavu motorku, tak se mně to týká taky? Pokud jo, tak bych chtěl být úředník - udělá chybu a člověk by měl za to ještě zaplatit??? Díky, Adam.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 09:39 | Nahoru | #1
Na úřadu by měli mít původní TP. Podobně jsem řešil pincka kde byl chybně uveden typ 21/23

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 09:45 | Nahoru | #2
Pokud jsi to přihlašoval ty, mělo by to být k dohledání v protokolu z dovozový technický (ten by měl být na příslušným úřadě). Zrovna na rozměry pneu bych je upozornil, neváhal bych.

Já mám starou GPZ 500 rovněž z Itálie, ale nepřihlašoval jsem jí já (jako dovoz). Tam jsou zase v TP špatně hmotnosti - podle CZ TP by směla uvézt jenom 70 kg, takže bych na ní vlastně ani nesměl jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 09:50 | Nahoru | #3
Rebel83> to by bylo supr, ale přihlášení z italského TP na český TP proběhlo v roce 08 v Brně - takže pokud to nemají nějak v el. podobě, tak mám asi smůlu, protože u nás se k tomu nedostanou a v Brně neuspěju, protože tam nemám bydliště a nebudou se se mnou asi moc bavit...to je zas situace...po neděli půjdu na registr, tak jsem zvědavý, jak pochodím - ofic. bych neměl ani udělat evidenčku, že? Takže to stejně bez opravy nepřihlásím. Jde mně o to, že ta evidenčka a STK by nebyly ten největší problém špatného rozměru pneu v TP - mám obavy z nedej Bože nějaké nehody a následné radosti pojišťovny s vyjádřením, že na motorce nebyly použity předepsané pneu apod. - i když je to samozřejmě blbost mít na zadním kole 120/60 ZR17, ale pro ně je směrodatné: co je psané, to je dané...proto chci vyřešit tu úřednickou chybu - už kvůli budoucím majitelům. (a nechce se mně platit ten výpis, když jsem to nezavinil!), proto toto téma.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 09:52 | Nahoru | #4
Piwell> ne ne, z italských dokladů to přihlašoval majitel před 7 lety, já mám motorku prozatím v polopřevodu (koupil jsem ji v půlce prosince), ale všiml jsem si toho chybného rozměru zadní pneu až po doručení velkého TP od původního majitele s polopřevodem na mě - dle jeho slov je to "cajk", no nejsem si úplný jistý...

2 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 10:33 | Nahoru | #5
Mel jsem v technicaku na motorce z dovozu furu chyb, vcetne blbyho VIN a resilo se to dolozenim udaju od vyhradniho dovozce pro CR s razitkem a nasledne zapis oprav do TP na urade.

JInak pozor na ten poloprevod ,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 10:37 | Nahoru | #6
gugo> Měl jsem v TP od slaboduchého úředníka zápisy - tříkolka, tažné zařízení, přední pneu 170 - 70 -18. Na úřadě se všichni zasmáli a přepsali jako absurdní záznamy.

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 10:49 | Nahoru | #7
Neco podobnyho sem resil. Motorka taky z Italie a jezdila u nas asi 5 let. Jak sem ji kupoval tak ve vin bylo o jedno pismeno na vic ( v kodu vyrobce)......takze cislo melo vic mist, nez ducati davala. Dovozovou stk tehda delal uplne nkdo jiny, nez od koho jsme to kupoval a i v jinem meste. Resil to pak borec co jsem to od nej kupoval. Nechal si poslat original italskeho Tp v elektronicke podobe. Blby bylo, ze to spletl uz urednik v Italii takze jsme potrebovali potvrzeni od zastoupeni ducati o tom, ze se nikdy vinko s tolika cislama nedavalo. Nakonec asi po mesici to vinko opravili zvlastni, ale ze motorka prosla dovozovou stk a pak asi jeste 2x stk a nikdy si nikdo nevsiml, ze vin nesedi

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #8
Zajdi na úřad, jestli budou ochotni při přepisu údaje opravit, pokud ne, tak výpis od dealera to zařídí, ale jelikož je to nějaký vydání, nechal bych to zařídit toho co ti to prodal.
Myslím, že na to měl dost času, a nebál bych se mu vysvětlit, že mu to vrátím.

Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 11:26 | Nahoru | #9
obavam se ze budes musez mit potvrzeni od dovozce ze vyrobce tam montuje tuhle gumu. U jednoho z predchozich aut urednik nenapsal typ motoru a stk to po me chtela . Takze na zastoupeni jsem musel

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 11:35 | Nahoru | #10
já řešil podobnou věc a známý mi na stk vytiskl nějaký papír a s tím to šlo.

chci tím říct,že stk má k dispozici nějakou databázi,kde jsou schopni dohledat,pod jakým číslem je tvoje motorka homologovaná + základní technické údaje.. a můžou vystavovat různé potvrzení atd...

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 12:13 | Nahoru | #11
pánové přede mnou už sepsali několik možností, ale aby jsi měl z čeho vybírat, přidám ti ještě jednu vlastní zkušenost.

taky jsem měl chybu v rozměru pneu v TP. vyřešil jsem to výletem na úřad s kopií COC listu (certificate of conformity). úředník si přivolal vedoucího, aby mu to posvětil a všechno v pohodě. nic jsem neplatil.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:42 | Nahoru | #12
gugo> ten polopřevod je taky "výmysl"...do toho termínu "dead line" to budu mít na sebe přihlášené - hlavně jsem potřeboval ten polopřevod do konce loňského roku, abych byl jakože postaru a nemusel jezdit/posílat ověřené plné moci bývalému majiteli kvůli evidenčce a následnému přihlášení na mě.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:42 | Nahoru | #13
B12> to je nejlepší varianta, jsem zvědavý, jestli se budou smát i u nás na úřadě...

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:44 | Nahoru | #14
juraaa> je vidět, že technici na STK jsou "důslední" po celé republice... ono je to všechno sranda (projít evidenčkou/STK s chybou v TP, ale do té doby, než se něco stane...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:46 | Nahoru | #15

Dolph-cz píše: já řešil podobnou věc a známý mi na stk vytiskl nějaký papír a s tím to šlo.

chci tím říct,že stk má k dispozici nějakou databázi,kde jsou schopni dohledat,pod jakým číslem je tvoje motorka homologovaná + základní technické údaje.. a můžou vystavovat různé potvrzení atd...



Přesně tak,tohle bych udělal jako první.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:47 | Nahoru | #16
los-fazeros> ten na to háže docela bobek - nejdřív byla rádoby snaha o vyřešení, ale poté klasický český postoj k věci - já nic, já muzikant a jak došlo na event. nutnost výpisu od dovozce za korunky, tak mně poslal techničák a ticho po pěšině...ohání se tím, že jsem si toho měl všimnout při prodeji - možná má pravdu, možná ne (nevím, jak by to bylo s vrácením s podepsanou smlouvou v jeho rukách s tím, že jsem se seznámil se stavem motorky apod. ). Na druhou stranu, kamarád z STK mně řekl, že právo na vrácení bych teoreticky měl - protože já vlastně nevím, že na tom zadním kole nemá být opravdu ta 120/60 ZR17, jak je uvedeno - i když chybně - v TP.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:49 | Nahoru | #17
Jardas444> na to jsem se taky ptal (i když na registru vozidel a ne na STK - ti měli mezi svátky zavřeno) a úředník mně řekl, že STK s tím nemá nic společného...ale řekl to úředník!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:50 | Nahoru | #18
Vagoš> COC list k tomu samozřejmě není - je to už takřka muzejní kousek!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 13:51 | Nahoru | #19

cyklista píše: los-fazeros> ten na to háže docela bobek - nejdřív byla rádoby snaha o vyřešení, ale poté klasický český postoj k věci - já nic, já muzikant a jak došlo na event. nutnost výpisu od dovozce za korunky, tak mně poslal techničák a ticho po pěšině...ohání se tím, že jsem si toho měl všimnout při prodeji - možná má pravdu, možná ne (nevím, jak by to bylo s vrácením s podepsanou smlouvou v jeho rukách s tím, že jsem se seznámil se stavem motorky apod. ). Na druhou stranu, kamarád z STK mně řekl, že právo na vrácení bych teoreticky měl - protože já vlastně nevím, že na tom zadním kole nemá být opravdu ta 120/60 ZR17, jak je uvedeno - i když chybně - v TP.



Hlavně dělal STK přes známého protože takový rozdíl gum by mu nikde neprošel,pochybuju,že na STK jezdil na zadku se 120kou.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 15:19 | Nahoru | #20
Jardas444> no právě, u nás jde za "švěstičky ze zahrádky" udělat dost věcí - jsme koumáci...

Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 15:20 | Nahoru | #21
taky bych nějaké "švěstičky" vzal na úřad - kdyby to pomohlo, to jen abych nevybočoval z národnosti - hlavně ušetřit!

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 16:15 | Nahoru | #22

cyklista píše: Rebel83> to by bylo supr, ale přihlášení z italského TP na český TP proběhlo v roce 08 v Brně - takže pokud to nemají nějak v el. podobě, tak mám asi smůlu, protože u nás se k tomu nedostanou a v Brně neuspěju, protože tam nemám bydliště a nebudou se se mnou asi moc bavit...to je zas situace...po neděli půjdu na registr, tak jsem zvědavý, jak pochodím - ofic. bych neměl ani udělat evidenčku, že? Takže to stejně bez opravy nepřihlásím. Jde mně o to, že ta evidenčka a STK by nebyly ten největší problém špatného rozměru pneu v TP - mám obavy z nedej Bože nějaké nehody a následné radosti pojišťovny s vyjádřením, že na motorce nebyly použity předepsané pneu apod. - i když je to samozřejmě blbost mít na zadním kole 120/60 ZR17, ale pro ně je směrodatné: co je psané, to je dané...proto chci vyřešit tu úřednickou chybu - už kvůli budoucím majitelům. (a nechce se mně platit ten výpis, když jsem to nezavinil!), proto toto téma.



Řešil jsem stejnej problém, kdy se při dovozu udělala chyba v TP.

Zajeď do Brna, kde byl dělán dovoz. To jestli tam máš bydliště nebo ne ti může být v tomto úplně jedno. Oni se podívají do originálu a údaj opraví. A budeš to mít zadarmo.

Pokuď ti osoba za přepážkou nebude chtít vyjít vstříc, tak si nech zavolat nadřízeného. Je to jejich chyba, tak ať se snaží.

Naposledy editováno 03.01.2015 16:18:21

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 16:55 | Nahoru | #23
Každé dva roky to riešim na STK, mám na hornete napísanú vpredu 120, ale môj ročník (1999) sa robil len so 130kou, ešte s tým de bilným ráfom 16".Prebieha to takto:
Technik: -nesedí vám rozmer prednej pneumatiky.
Zahrám blbého a poprosím ho, aby si na nete našiel "technical specifications Honda Hornet, production year 1999."
Technik: - no dobre, ale dajte si to do poriadku!
Ja: - jasné, šéfe."

Zatiaľ mi to vychádza, možno aj z úcty technikov k mojim šedinám.

Mimochodom, CBR 600 má vzadu 160ku, keď malý Hornet s tým istým motorom (znížený výkon) má 180?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 17:03 | Nahoru | #24
cyklista> taky mám jen kopii, čili najít někoho kdo by ti takovou kopii okopíroval by snad nebyl problém vzhledem k počtu CBR600F u nás ne?

variant tu máš na výběr dost, takže to určitě nějak vyřešíš

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 17:06 | Nahoru | #25
Teraz sa dívam do katalógu a ročník 91 mal dokonca len 130 vzadu, čo má hornet vpredu.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 19:08 | Nahoru | #26
hycomat> model F2 má 160tku

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 19:11 | Nahoru | #27
Vagoš> nato jsem myslel, ale nejsem si jistý, zda by jim stačil okopírovaný TP nějaké jiné motorky - aby netrvali na konkrétním kusu (podle VIN). Je jasné, že motorka se stejným r. v. má prostě takovou pneu a hotovo, ale úředníci můžou tvrdit, že zrovna ta moje může být jiná a že pokud nemají údaje ke konkrétnímu VINu, tak to nepůjde - bohužel mám takové zkušenosti. V minulosti mně nechtěli bez výpisu od zastoupení značky v ČR napsat český TP (při dovozu z D) s 25kW a tvrdili, že to musí mít snížený OBJEM, aby to mělo ten malý výkon úředníci - zvláštní rasa...

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 19:15 | Nahoru | #28
hycomat> Nemáš strach z následků nehody? Ač ne tvojí vinou. Pojišťovna by mohla říct, že nemáš vozidlo technicky způsobilé k provozu na poz. komunikacích a pápá pojistné plnění - tzn. platíš si to sám (v ideálním případě trefit tak zánovní Audi S8 a způsobit někomu újmu na zdraví - to jsou pak částky, že je to tak na provaz...

1 reakcí na tento příspěvek Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 19:47 | Nahoru | #29
hycomat se nemá čeho bát, Myslím že v tomto případě jde jasně prokázat pochybení vydavatele TP.
Zavolej na ten úřad, co vydával TP, a popros je o nápravu, ať tam nemusíš. Když tě pošlou k šípku, zavolej vedoucímu, maj faxy, maily, tak atˇse činí.

(reakce na) Jak dostat do TP původní rozměr pneu?

3.1.2015 v 20:06 | Nahoru | #30
los-fazeros> díky za radu, v pondělí tam zkusím zavolat a uvidíme...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist