globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkrácení zdvihu USD vidlice
 
28.12.2014 v 16:44
Překopávám svoje DR 600 a instaluju tam vidle z RMZ 250 2004. Problém je, že je třeba omezit zdvih, aby kolo nenaráželo do svodů při maximálním propružení (zhruba je to nějakých 60 mm). Máte nějaký nápad jak omezit zdvih vidlice?

Kam instalovat podložku?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zkrácení zdvihu USD vidlice

30.12.2014 v 15:25 | Nahoru | #31
geloš> Jo chápu. No domluvím se s Faltusem na místě. Vidli zkrátit nechci - jen konec chodu. Zkrátit vidli celkově můj problém neřeší.

Zkrácení zdvihu USD vidlice

15.1.2015 v 06:39 | Nahoru | #32
Tak jsem se o něco posunul dál. Nahodil jsem tam brýle a obuté přední kolo, abych změřil přesně, kolik ten problém dělá a zjistil jsem následující:

Kolize kola a svodu dělá jen asi 5 mm. Mít pneu s nižším profilem, tak není problém. Takto by pomohlo buď zkrátit zdvih o cca 30 mm (takže žádných 60 mm) nebo přihnout svod blíž k rámu o 10 mm, aby tam byla ještě rezerva. Pak kolo svod míjí a může jít do plných. Toto bych viděl jako řešení. Ohýbat svody se mi sice nechtělo, ale pokud jde o tak malou vzdálenost, asi je to lepší, než hrabat do vidle.

Máte někdo zkušenosti s ohýbáním tenkostěnných trubek? (svody jsou nerez)

Zkrácení zdvihu USD vidlice

1.2.2015 v 13:02 | Nahoru | #33
...tak nakonec jsem šel cestou úpravy svodů. Ke kolizi již nedochází, takže vidle může zůstat v původním stavu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist