globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zhasínání ve výkonu
26.12.2014 v 15:36
Zdravím chlapi, mám nově koupenou XV750 a mám následující problém : pokud je dlouho ve výkonu, v tomhle případě v táhlém kopci asi po jednom kilometru ve cca 160 začíná motor vynechávat a spadne z výkonu až nakonec zhasne, následně jde normálně nastartovat a pokud ji držím nízko tak normálně jede, pokud ji zase rozeženu situace se opakuje. Nemá někdo podobnou skušenost ? Ještě dodám že v nízkých otáčkách občas náhodně střelí do výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:45 | Nahoru | #1
Když ztrácí výkon po delší jízdě s plným plynem, tak nestíhá přívod benzinu do karbců - přicpaný filtr, nebo vadné čerpadlo. To náhodné práskání do laufu s tím může i nemusí souviset - to může dělat jak málo paliva, tak i zapalování.

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:47 | Nahoru | #2
Pokud je to karbec, (myslim ze je), tak to dela nedostatecny pritok paliva.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:48 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Když ztrácí výkon po delší jízdě s plným plynem, tak nestíhá přívod benzinu do karbců - přicpaný filtr, nebo vadné čerpadlo. To náhodné práskání do laufu s tím může i nemusí souviset - to může dělat jak málo paliva, tak i zapalování.

Tak jsi rychlejsi

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 16:06 | Nahoru | #4
může to dělat i vzduchový filtr, čerpadlo na 750 není tak koukni na to jestli není ucpaný ventil na otevírání a zavírání benzínu.

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 17:51 | Nahoru | #5
mozna to bude tim,ze kdyz jedes 160 do kopce,porusujes predpisy a jeste to uverejnis na net...tak si tvoje motorka rekla ,ze te v tom nebude podporovat

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 17:56 | Nahoru | #6
I na čopru se musí řadit...

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 19:41 | Nahoru | #7
Mě tohle dělala Magna cca 200km a pak najednou za jízdy zhasla a už nešla nastartovat. Nakonec za to mohla baterka. Úplně totiž ztrácela kapacitu.Dal jsem novou a je klid.
Také bych tomu nevěřil, kdyby se mi to nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 20:35 | Nahoru | #8
AndělČK> A regulátor dobíjení je v cajku?

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 23:08 | Nahoru | #9
Také bych začal hledat na přívodu benzínu.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 23:13 | Nahoru | #10

rancher píše: AndělČK> A regulátor dobíjení je v cajku?



Ano je. Mám elektro-technické vzdělání a nikdy by mě předtím nenapadlo, že zrovna baterie by tohle dokázala udělat. Ale nakonec ono to má i smysl.

To jako když mi teď kuna nahlodala kabel ke startéru a mě v noci začali vypínat světla. Také bych nehledal chybu u startéru.

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 11:43 | Nahoru | #11
Měl jsem XV750 osm let. I já bych ve 160 kilometrové rychlosti zastavil a nakopal tě do prdele. Kup si R1 a ne Virago.

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 13:54 | Nahoru | #12
Díky, skusím pro začátek vyčist palivovej systém a uvidím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:03 | Nahoru | #13

Koala662 píše: Měl jsem XV750 osm let. I já bych ve 160 kilometrové rychlosti zastavil a nakopal tě do prdele. Kup si R1 a ne Virago.



Já si teda rozhodně nemyslím, že je to něco špatného. Při 160km mám cca 5500 otáček, což je do 7000 ještě docela daleko, ( mám 1100ku, tak nevím jak je na tom 750tka ) a pak si myslím, že je to občas protáhnout potřeba. Je jasné, že motor musí být zahřátý a těch 160km většinou jedu krátkodobě a né cca 100km daleko v kuse.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:07 | Nahoru | #14
_Kovboj_> Protáhnout jo, ale ne jí táhnout do táhlýho kopce 160km/h, to ve stejným obsahu nezvládne ani auto, řadit se musí...

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:27 | Nahoru | #15
rancher:
Je pravda, že jsem si zadání nepřečet pozorně, ale stejně.......?

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:32 | Nahoru | #16
_Kovboj_> Má to maximálku 170 z fabriky, tak kolik to může jet do táhlýho kopce?, Myslím, že vada bude jinde, motorka dělá maximum, co může...
Rám : dvojitý ocelový
Suchá hmotnost: 225 kg
Pohotovostní hmotnost : kg
Maximální rychlost: 170 km/h
Spotřeba paliva: 5,0 l/100km

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 18:06 | Nahoru | #17
Dobrého dne přeji, nechápu ty poznámky "Řadit se musí" ale na Drakovi 11ce jsem pod kunštáckým kopcem měl 50 (samozřejmě - obec že), nahoře 140 tachometrových (vše km/h). A to je nějaký kopec. Je pravda, že jsem řadil později než obvykle, ale ne že bych motor nějak extra přetáčel. A myslím, že motor by měl jet a ne že chcípe. To je spíše nějaká "závada". V tomto případě asi opravdu v palivové cestě.

Mějte se fajn ...

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 19:01 | Nahoru | #18
.. ti motor rika, ze uz konci... pac tohle videt jet 160- to chce cit..

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 19:05 | Nahoru | #19
Je pravda, že jsem řadil později než obvykle.... ale řadil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 23:28 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:24:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

28.12.2014 v 09:17 | Nahoru | #21
ppll> citace:pokud je dlouho ve výkonu, v tomhle případě v táhlém kopci asi po jednom kilometru ve cca 160 začíná motor vynechávat a spadne z výkonu až nakonec zhasne,
tak tam asi palivo šlo, ne?

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

28.12.2014 v 12:10 | Nahoru | #22
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:24:14

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

21.2.2015 v 19:12 | Nahoru | #23
Tak v pravým karbecu zůstává viset jehla plováku, druhej asi bude dtto. Chtělo by to vyčistit a zabrousit, nicméně tím pravděpodobně polámu hadičky a zničím těsnění, čert aby to spral.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

21.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #24
Jose321> Vyndej celý karburátory a rozeber to na ponku...

2 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 01:10 | Nahoru | #25
rancher -> Právě že vyndat karburátor znamená v podstatě výměnu hadiček, stáhnout bez poškození nejdou. Asi to ale tak nakonec dopadne.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 08:01 | Nahoru | #26
_Kovboj_>

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 11:02 | Nahoru | #27

Jose321 píše: rancher -> Právě že vyndat karburátor znamená v podstatě výměnu hadiček, stáhnout bez poškození nejdou. Asi to ale tak nakonec dopadne.



nemusíš-nic-měnit-vyndával-jsem-je-kamarádovi-na-srazu

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 16:19 | Nahoru | #28
Jose321> A máš to i s pozváním, dojeď do Zvůle!

Zhasínání ve výkonu

19.4.2015 v 22:13 | Nahoru | #29
Tak jsem se konečně odhodlal to vyčistit, bo už to nešlo ani nastartovat. Karbec byl zevnitř pokrytej jakýmsi šedozeleným povlakem a sítka nad plovákama shromaždovali něco co vypadalo jako surová pryž. Takže jsem udělal rozborku, gumový věci - těsnění a membrány vypral v benzínu a celý těleso karbecu v toulenu. Včetně vymytí nádrže. Zdá se že to pomohlo, jede jako nová.

Zhasínání ve výkonu

20.4.2015 v 21:50 | Nahoru | #30
konec dobrý ,všechno dobré
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago Carlos-NK 6 31.3.2024 v 14:06 badyXV
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago Mojzisak 3 14.3.2024 v 10:48 Pexeso
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago Lardyn 12 10.2.2024 v 21:17 Ivos
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago pajaskoda 6 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří


TOPlist