1 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Edit:
bude tu jiste par Mirecku Dusinu kteri budou psat ze 1:50 staci na zabeh, pak treba 1;80. Ale porovnej cenu trochy oleje s Nicasilem a pistni sadou - pak neni co resit.
Naposledy editováno 13.12.2014 17:52:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
sered píše: ja1> nezkazis ani 1;25. Dvoutakt musi prdet, smrdet a z vejfuku ukapavat olej. Timhle pomerem budes hooodne premazavat, ale aspon budes mit sichr ze nezadres. Predpokladam ze tam davas nejaky kvalitni olej. Halvne poradne ohrej nez vyjedes a potom lidanko pianko ve strednich otackach, sem tam trochu pridat, sem tam trochu ubrat a vydrzet to aspon tech 500 kilaku.
Edit:
bude tu jiste par Mirecku Dusinu kteri budou psat ze 1:50 staci na zabeh, pak treba 1;80. Ale porovnej cenu trochy oleje s Nicasilem a pistni sadou - pak neni co resit.
Pri tomhle pomeru akorat zasere priveru a vyfuk. Neni to Jawa, dal bych tech 1:33 nebo 1:40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
sered píše: SirIndy> s kvalitnim olejem nezasere NIC Dusine!
Tak hlavne ze ja jezdim 1:50 na kvalitni olej a mam zasrane VSE Metelko!
1:33 bych viděl jako takovou blbuvzdornou (a nikoliv nezbytnou) pojistku, ale 1:25 už je strašně moc, přesně jak říka SirIndy, to pak budeš muset hned čistit přívěru...
Naposledy editováno 13.12.2014 18:44:15
1 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
sered píše: petrumr> kyz ti odejde krovinak koupis novej za dva litry v akci v Baumaxu. Kdyz se mu Hryzne to Mito, bude ho to stat min. dvacku.
Tahni trollovat nekam jinam.
2 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Chlapy, bežte a proražte hlavou zeď....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Mad_Rockstar píše: Zase hovna :D 1:50 se dávalo M2T do simsona :D a ještě mi řekněte od kdy se nikasil zajíždí 500 km a ještě k tomu vodník :D :D :D :D :D :D :D
Chlapy, bežte a proražte hlavou zeď....
od tý doby , co to píšou v manuálu ?? Kroska možná po první nádrži , ale tam ti je výdrž u prdele , když za X motohodin stejně děláš píst
čeplin píše: od tý doby , co to píšou v manuálu ?? Kroska možná po první nádrži , ale tam ti je výdrž u prdele , když za X motohodin stejně děláš píst
taky záleží kolik kroužků má píst a kolik max otáček motor dosahuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Jaké oleje byly v 60-90 letech ?
Minerální sračky, které blbě mažou (v porovnání s dneškem)
Proč se udával poměr mixu 1:33 - 1:50
Opět jen proto, aby mazací účinek byl dostačující, protože ty M2T nejsou žádnej zázrak
Jaké materiály byly použity na těchto motorech?
šedá a sivá slitina + obyčejné ocelové pístní kroužky
- Tudíž tam bylo vysoké tření ?
Jaké materiály jsou dnes ?
Nikasil je tenká tvrdá vrstvička na stěně válce, která odolává tření daleko víc než slitina, to samé pístní kroužky, které mají povrchovou úpravu např. chrom, který opět odolává tření podstatně více.
Jaké máme dnes oleje ?
Vynikající syntetické oleje, u kterých se netrhá olejový film.
Co z toho lze vydedukovat ?
vysoké tření + nekvalitní mazivo = vysoký poměr olej/benzín aby se zajistily dostatečné mazací účinky, které to postrádalo.
Nízké tření + kvalitní lubrikace = pro rejpaly: nekvalitní sex to není, ale deduktivně z toho vychází, že není potřeba tolik mazat.
A to do toho nepočítám tepelnou kolísavost vzduchem chlazených motorů, se kterou jistě také počítaly soudruzi. (opět kdyby někdo měl něco proti: ANO písty do vzducháče jsou více do konusu)
Vodník si drží stálou teplotu a píst se nepřehřívá a nezmenšují se vůle jako když se přehřeje vzducháč.
Dále bych chtěl zdůraznit, že obvykle mívají tyhle motorky oil master, který reguluje poměr podle polohy plynu a na poměr 1:50 se snad ani nedoustanou. Pohybuje se to kolem 1:100.
Ještě jednou dále, stav se v motoshopu a pročti si, co píšou na zadní straně syntetických olejů. Píše se tam poměr 1:100 - 200 nebo co doporučuje výrobce.
Snad už pochopíš, že tohle s Jawou má společný jenom princip plnění válce.
Neuraz se za to tikaní :)
Naposledy editováno 14.12.2014 22:47:10
1 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Mad_Rockstar píše: Dráťa> Strůčně k zamyšlení:
Píše se tam poměr 1:100 - 200 nebo co doporučuje výrobce.
na olej bych musel bych jít do sklepa, ale výrobce rozhodně doporučuje většinou 1:50, větší dvoutakty (tříkila) měly myslím 1:100... 1:200 jsem ještě nikde neviděl... ale ať každej dělá jak myslí
1 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Takže proto tvrdím: na zajetí horší olej ve větším množství, dojde k rychlejšímu a spolehlivějšímu zajetí, potom přejít na oilmaster a předepsanej olej
Lion píše: na olej bych musel bych jít do sklepa, ale výrobce rozhodně doporučuje většinou 1:50, větší dvoutakty (tříkila) měly myslím 1:100... 1:200 jsem ještě nikde neviděl... ale ať každej dělá jak myslí
Gas Gas pro EC 300 doporucuje 1:50 v pripade plne syntetiky a 1:33 v pripade mineralu (USA only).
2 reakcí na tento příspěvek kolik oleje na novou pístní sadu a nikasil???
Jinak pro Dráťu: S minerálním olejem jak radíš, budou spíš vznikat rejhy
Endura maj 1:50 z toho důvodu, aby se ti mazali pořádně ložiska, který v otáčkách trpý. Málo oleje se odlučuje od směsy když tomu nakládáš, dále proto aby se ti to nezadřelo když pustíš plyn a jedeš nějakej sjezd dolů, také se stává na trialových pasážích, že se to moc nechladí (samozřejmě některý maj saharu některý ne) nebo při prudkém ochlazení když prolítneš potokem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |