bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po přidání plynu chcípá
9.12.2014 v 18:59
Zdar lidi,

problém částečně vyřešen, ale stále potřebuju trochu infa k tomu, co je zřejmě blbě.

Začnu od začátku:

Mašina jezdila v pohodě a pak během jedný jízdy 10x vystřelila a zdechla. Nakopnu jedu zase to samý a pořád dokola.

Tak sem doma přetěsnil svody, dal novej vzducháč (starej byl zmatlanej benzínem a olejem) a pořád stejné.

Tak šel ven kat a v něm všechno v pořádku, čisté a trysky normálně průchodné. Přidal jsem filtr na benzín no a když už to bylo všechno dole, tak jsme mrkli i na altík a ten vypadal takto:

















Zřejmě je ten olej tou onou "závadou". Ten alt by neměl být takhle zaplavenej snad ne?
Právě asi čidlo to zmotalo, jak se přidal plyn hned KO.

No vytřeli jsme to. Vše pozavírali. Nalili novej oil a už to jelo, ale otázka je, jak dlouho to pojede :D Jestli tam ten olej bejt nemá, tak jsou to gufera nie? =)

Díky za jakejkoli postřeh. Potřebujem radu od někoho, kdo se v DRech vyzná :P

Po přidání plynu chcípá

9.12.2014 v 19:27 | Nahoru | #1
Olej tam být musí, nebo jsi si všiml, že by ten altík byl nějak oddělenej a utěsněnej od olejové náplně? Olej ve víku s altíkem být musí, protože je to prostě spojená nádoba (doslova).

Podle zabenzínovaného filtru to tipuju na problém s karburátorem, pravděpodobně nesprávná hladina...

Po přidání plynu chcípá

9.12.2014 v 19:33 | Nahoru | #2
hmm, super díky. No právě zatím to jezdí, ujel sem s tim dneska asi 15 km. Právě sme taky myslely, že bude krabec zanesenej a nebyl no. A nastavení hladiny, v tom sa nevyznám. Takže pokud začně zase chcípat, tak to pude ihned servis, pač asi jiná možnost už mě nenapadá.

Btw. je pravda, že i spotřeba je skoro dvojnásobná (ale už od doby co jí mám..)

Po přidání plynu chcípá

9.12.2014 v 19:57 | Nahoru | #3
Jak píše BorekS:Olej tam být musí.Změř jestli to dobíjí,ta hlavní cívka se mi zdá dost černá a snímač otáček je taky nějak divný ale z té fotky se to může jen zdát.Podívej se jakou barvu mají svíčky.

Po přidání plynu chcípá

10.12.2014 v 01:51 | Nahoru | #4
altík se válí oleji, pokud vim je to normál. Ale né v takhle hnusně černym jako ropa, fuj .

Naposledy editováno 10.12.2014 09:57:51

Po přidání plynu chcípá

10.12.2014 v 13:44 | Nahoru | #5
podle me sou moznosti 2:

1. karbec - chuda smes, mas tam "ladak", tzn. volnobeznou klidne na 4ot+, jehlu zvednout nad pulku..
2. budici civka - kor kdyz vidim tu fotku zapalka napul potopenou v asfaltu,,,, u vsech mejch dr sem postupem casu vymenil budici civky-je to ta velka v kruhu dobijecich /protoze chciply, prestaly vyrabet proud/ - 1x sem nechal civku previnout a 3x sem koupil novej "mozek", proste krabku, ktera potrebuje akorat snimac otacek a nepotrebuje buzeni civkou z magneta..

..zacinalo to vzdy tak, ze motorka blbe chytala, pak sem musel mit vyssi volnobeh, aby se udrzela, po pridani nestihala,chcipala /proste slaba jiskra.../

. zapalovani u dr je v oleji.

.zmer odpory z budici civky dle manualu a uvidis hned..

Po přidání plynu chcípá

10.12.2014 v 14:38 | Nahoru | #6
Jj teď jsem řešil to samý,jak se motor ohřál,zařalo to prskat a chcípat.Byla KO budící cívka pro CDI. Zajímavý bylo,že všechny odpory byly podle manuálu OK a i tak byla cívka KO.
Jedná se o DR 600 se dvěmi snímači HÚ.

Naposledy editováno 10.12.2014 14:39:49

Po přidání plynu chcípá

17.2.2015 v 14:32 | Nahoru | #7
Nooo, suma sumárum máš jeden problém, na druhý máš teprve "zaděláno" Hladina není nic extra složitého, když sundáš plov. vaničku a otočíš karbec hore kopyta, tak musí být mezera mezi příčkou plováků rovnoběžná s hranou osazení plov. vaničky, je to schválně, kvůli opravě na koleně v terénu. Jinak pozor na správnou fkci. uzavíracího ventilku paliva, má gumovou špičku, která se ráda vymačká o osazení, takže když se motor přirozeně chvěje, máš vysokou hladinu. Pokud máš, jak píšeš, vyšší spotřebu (což teda nevím, jak to měříš na krátkých vzdálenostech), tak bych raději koupil nový ventilek. Na 650 je k mání jen jako součást celé hrazdy i s plovákama (cca 2tis), ale na DR 350 je ten samý (už jsem měnil), a dá se koupit za cca 150-200,-
Jinak si podle katalogu (třeba partsdepot) zkontroluj, jestli už někdo na šoupátku neudělal ala racing úpravu zvětšením průchodů vzduchu z dif. kolem jehly, jsou tam dvě dírky. Pokud ty dírky někdo zvětšil, a nebylo to na brzdě, tak doporučuju doladit...
Zkoušku cívek tady kluci popisují, taky překontroluj A k tomu bahnu v motoru... Raději nic
Mnoho zdaru a dej vědět, jak jsi dopadl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist