bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moja DR 350
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:40:57
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Moja DR 350

6.12.2014 v 21:24 | Nahoru | #1
Jej čau, kde bývaš? Máš ju z papiermi? Čo hrkoce, alebo čo, že chceš dačo s ňou robiť? Sa nudíš , lebo je zima.

Moja DR 350

7.12.2014 v 20:09 | Nahoru | #2
no s lakováním ráfků jsi moc dobře nezačal-bude se to loupat,snadno se to poškrábe...však uvidíš..

Moja DR 350

7.12.2014 v 21:08 | Nahoru | #3
Taky ty rafky nevidim jako stastne reseni. Vidim to stejne jako Dolph. Jednou s tim vyjedem mimo asfalt a je po barve. To nemuvim o prezouvni

Naposledy editováno 07.12.2014 21:09:49

Moja DR 350

21.12.2014 v 16:55 | Nahoru | #4
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:41:28

(reakce na) Moja DR 350

21.12.2014 v 17:13 | Nahoru | #5
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:41:35

Moja DR 350

21.12.2014 v 18:39 | Nahoru | #6
Čo bývaš v bytovke? Keď si ju prinesieš domov, tak dakedy zájdi aj s moto, pokecáme. Bývam hore na Brehoch, keď budeš chcieť prísť s mašinou, tak sa lepšie radí,bez nej je to na h..o tak mi napíš a ja ti dám adresu. V takej bytovke, ako sú pri stanici som parkoval niekedy Jawu 500 OHC. Tam sú pivnice na rovine, na úrovni terénu. Dobre, že ju máš na číslach, tak sa môžeš voziť aj po ceste.

Moja DR 350

3.1.2015 v 23:48 | Nahoru | #7
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:41:50

Moja DR 350

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 23:41 | Nahoru | #8
Čus. Spojka jde z tuha normálně, na nějaký spojkování v terenu žádná sláva. Jinak jak klesla teplota tak první nakopnutí je opravdu záhul.
Jinak po ostřejší jízdě v terenu doporučuju kontrolovat šroubky, rády lítají ven

1 reakcí na tento příspěvek Moja DR 350

5.1.2015 v 07:06 | Nahoru | #9
Pokud ti jde stuha spojka prodluž si páku na motoru mam to prodlouženeé asi 1cm a spojka jde lehučko.

Moja DR 350

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2015 v 08:20 | Nahoru | #10
to střílení bych viděl na laďák, asi ho nemáš sladěný s karburátorem (správně natryskováno). těsnění dej samozřejmě nové, možná i gumu na karburátor pokud přisává falešný vzduch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja DR 350

5.1.2015 v 18:03 | Nahoru | #11
Yz-250> To mě zajímá, máš foto?

(reakce na) Moja DR 350

6.1.2015 v 16:04 | Nahoru | #12

Barney píše: Yz-250> To mě zajímá, máš foto?



Nemam ale až půjdu garage tak ti ji udělam je to jednoduché stačí kus plechu.

Moja DR 350

6.1.2015 v 18:37 | Nahoru | #13






Tady maš ty fotky.

Moja DR 350

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2015 v 18:39 | Nahoru | #14

Moja DR 350

6.1.2015 v 19:44 | Nahoru | #15
Díky moc! Měl jsem to vymyšlené jinak, ale tohle je jednodušší.

Moja DR 350

6.1.2015 v 19:49 | Nahoru | #16
Jo a lanko tam ma s kola na zadní brzdu cena 9kč bovden original.

Moja DR 350

9.1.2015 v 19:37 | Nahoru | #17
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:42:10

Moja DR 350

9.1.2015 v 19:46 | Nahoru | #18
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:44:25

Moja DR 350

14.1.2015 v 21:15 | Nahoru | #19
Pozink ti bude v místě řezu taky korodovat když už ti jde o dizajn udělej to z nerezu.

Moja DR 350

14.3.2015 v 20:59 | Nahoru | #20
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:42:24

1 reakcí na tento příspěvek Moja DR 350

5.4.2015 v 16:14 | Nahoru | #21
Zdar taky jsem koupil 350 a jsem maximálně spokojenej.

(reakce na) Moja DR 350

8.4.2015 v 15:41 | Nahoru | #22

Scrappy.Bored píše: Zdar taky jsem koupil 350 a jsem maximálně spokojenej.



A co nakopávání??Nebo máš startér??

Moja DR 350

16.4.2015 v 22:16 | Nahoru | #23
Nakopávám, na druhý šlápnutí za studena, teplá na první, švýcarky

1 reakcí na tento příspěvek Moja DR 350

9.11.2015 v 18:54 | Nahoru | #24
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:42:52

Moja DR 350

29.12.2015 v 17:01 | Nahoru | #25
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:43:00

Moja DR 350

14.2.2016 v 13:30 | Nahoru | #26
x

Naposledy editováno 27.04.2021 22:43:19

1 reakcí na tento příspěvek Moja DR 350

27.3.2016 v 22:43 | Nahoru | #27
Zdar DR-károm

Tak ja som ten "štastný" nový majiteľ tak zatiaľ v skratke moje práce na tejto motorke:
Predok: olej, tesnenia, gufera+prachovky + do jednej nohy bolo potrebne vymeniť aj teflonový kružok, kábel náhonu tachometra, nové chrániče klzákov

Zadok: cele prepakovanie komplet vypucoval, ložiska prepakovania boli v dobrom stave ale bolo tam dosť bordelu nabitého za tie roky bez údržby takže nové naplne + nove guferá, nové ložisko do rozety a kladky reťaze, do samotných kolies nebolo potrebné meniť ložiská.
-repas tlmiča pretesnenie + dusík, nový nástrek pružiny
-nová reťazová sada.
-nové spojkové lanko a spojka ide asi tak 1000krát ľahšie :)
-nové plynové lanko(lanká)
-koleno výfuku - opieskovanie prerabka úchytov chrániča kolena, nalakovie farbou kt. odoláva 800st., vypálenie
-nové tesnenie, výfukového kolena
-kontrola vôle ventilov - OK nebolo potrebné nastavovať,
-nádrž tá bola na tom katastrofálne vybral som odtiaľ asi za hrsť hrdze, 2krát som ju chemicky kyselinou odstránil a následne napasivoval,
-nový palivový ventil s integrovaným filtrom
- rovnanie a prelakovanie riadidiel
-vyčistenie a pretesnenie karburátora
- rôzne malé hovadiny ako strhnuté závity atď..

chystám:
-výmena rozvodov, podľa stavu len reťaz, prípadne aj kolesá a napínaciu kladku(plastový bazmeg),
-nové tesnenia ventilov
-kontrola piestu, ventilových sediel,
-kontrola spojky
-nový olej, filtre a tesnenia

Aspoň som sa v zime nenudiľ











Mám dotaz na majiteľov DR-ka s neoriginálnou koncovkou výfuku, ako ste si nastavovali karburátor? Mám chudobnú zmes, do výfuku mi síce nestriela ale určite takto jazdiť nemienim aby som neprepálil piest. skrutku bohatosti zmesi mám povolenú o 1.5 otáčky viacej než je v príručke a ihlu som zdvihol na posledný 5 zárez ( pozícia 4 základné nastavenie) pri takomto nastavené sviečka stále nie je taká aká by mala byť, viď. foto.
















Dávali ste druhú druhú trysku? Zatiaľ tam mám pôvodnú 127,5.

A ešte ďalšia vec ma napadla otáčkomer ukazuje pre vyradenej rýchlosti hovadiny cca 2000 otáčok viacej než je reál keď zaradím ako tak to zodpovedá realite, ale aj tak niekedy behá ako splašený aj keď motor ide v rovnakých otáčkach. Nejaká rada?

Naposledy editováno 27.03.2016 22:55:38

Moja DR 350

28.3.2016 v 09:21 | Nahoru | #28
Některé modely měly hlavní trysku 135. Podle označení tam byla i jiná jehla a nejspíš byla nějaká změna i na sání/výfuku, ale zkus vyměnit hlavní trysku za větší, hádám že to pomůže. Jinak pěkná práce!

Moja DR 350

28.3.2016 v 10:33 | Nahoru | #29
Heh, ako som sa v nej hrabal, zistil som, že to nie je 1995 ale 1993 takže ihla aj tryska a všetky ostatné komponenty sú správne, identifikačné číslo karburátora je 14EA.
Ako som tak hľadal na internete tak ľudia trysku menili aj 3 krát pokiaľ našli tú právnu a tomuto by som sa chcel vyhnúť, nemáte s týmto niekto skúsenosti akú trysku tam dať?

Moja DR 350

24.4.2016 v 16:12 | Nahoru | #30
Zdravím

Pre info trysku som dal 137,5 nepomohlo, ale vzhľadom na to že som medzičasom rozhodil motor a chystám sa na výbrus a prefrézovanie sedieľ ventilov nechám ju ešte tam a uvidím ako sa to bude správať po.

Ďalšie veci čo som a ešte idem robiť:
- spojkové lamely OK (prekvapivo skoro ako nové), podložky spojkového koša boli už trochu vymačkané = výmena za nové
- ventily netesnily tak ako mali
- nová rozvodová reťaz, ozubené kolesá OK,
- nová piestna sada + výbrus
- nové ventily + prefrézovanie sedieľ
- komplet nové všetky tesnenia a filtre











hlava po ultrazvukovom čistení





nahrádzam rôzne pojebabrané komponenty





zopár náhradných dielov

Vedel by mi niekto poradiť s tým tachometrom?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist