bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chlazení
Zdravím Vás všechny... Jsem nováčkem na silnější motorce (aspoň tedy pro mě )a mám malý problém, se kterým si nevím zatím rady (než získám zkušenosti a znalosti). Koupil jsem Suzuki Intruder VS 750 a jel jsem s ní na delší jízdu.. Pokud jedu dlouhé trasy při větší rychlosti, není žádný problém (chladí nejspíš vzduch), avšak ve městě (Praha) se mi už dvakrát stalo, že se mi motorka přehřála a ,,chcípla"... Ukázala se mi kontrolka teploty a ventilátor začal pomocně chladit (avšak to už bylo pozdě)... Připadne mi, že mi nefunguje chladící kapalinový okruh a nemám tucha, jak tuto závadu odstranit, respektivně kde hledat příčinu závady..Navíc mi připadne, že má motorka od té doby nějaký jiný zvuk,někdy nechce chytnout (motor se při staru protáčí, ale nechytne) občas se mi dusí a střílí z výfuků (vyjímečně, ale karbur. to není) Čerpadlo? Elektrika? Něco ucpaného? Poraďte mi někdo prosím , jak na to přijít, popř. jak tento problém odstranit.. Předem díky za odpovědi a přeji všem předběžně krásné zimní svátky a mnoho motorkářských zážitků v roce 2015.. S pozdravem Reno Tigers

Více na: http://www.motorkar...=forum&ft=169025
Copyright © Motorkari.cz

Chlazení

4.12.2014 v 11:45 | Nahoru | #1
Zčásti sis odpověděl sám - čerpadlo, "něco ucpaného" může být nejspíš nefunkční termostat, nebo chladič zvenku zanesený bordelem (v žádném případě nečistit WAPkou), zavzdušněný okruh, nedostatek směsi. Ale pokud motor změnil chování a hůře startuje, modli se, aby od toho přehřátí nebyla na některém válci prasklá hlava, nebo (v lepším případě) fouklé těsnění. To by se mělo projevit i bubláním v chladiči za běhu motoru, prskáním směsi z expanzky a párou z výfuku (kondenzace je ale v dnešních teplotách normální).

1 reakcí na tento příspěvek Chlazení

Skvělá odpověď, děkuji! 4.12.2014 v 17:29 | Nahoru | #2
Zkus se podívat do chladiče, kolik je tam chladící kapaliny. Pokud chybí tak dolej a nezapomeň to odvzdušnit. Odvzdušňovací šroubek najdeš na levé straně v rámu, těsně pod krytem krku řízení. Rámem je vedena kapalina od čerpadla nahoru do chladiče. Je to na 8 klíč a je to 5mm šroubek.

(reakce na) Chlazení

8.12.2014 v 14:16 | Nahoru | #3
jezdec68> kapalina je na max..zkusím se juknout na to odvzdušnění..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder maf26 2 20.5.2020 v 13:49 kutil1
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder Pičma 0 16.5.2020 v 20:44 Pičma
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder Pičma 6 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666


TOPlist