bmw_r1300gs_cartec

Téma: Španělsko - Portugalsko 2015

29.11.2014 v 16:46
Pomalu plánuji dovolenou na příští rok.Jelikož budu mít dovolenou jen +- 16 dní napadlo mě,že bych motorku hodil do dodávky,dojel někam ke španělským hranicím,tam auto nechal a projel Španělsko s Portugalskem křížemkrážem.Tady ale narážím na otázku,kde nechat na zhruba 14 dní zaparkovanou dodávku abych pokud možno neplatil horentní sumu za parkovné?Zatím si dávám dohromady místa,která chci navštívit a přes zimu je nějak pospojuji.Přečetl jsem si tady na motorkářích.cz cestopisy k daným zemím,nicméně uvítám další tipy a nápady co neminout,kam se podívat a kde se parádně projet.

Naposledy editováno 30.11.2014 17:00:25

29.11.2014 v 16:59 | Nahoru | #1
rozhodně nevynechat carcassonne, andoru, porto, sieru, klasika gibraltar a cabo de vicente, a když už bys byl na hranicích s francií tak já doporučuji projet Grand Canyon du Verdon- můj nejsilnější zážitek vůbec z celé jízdy po jihu. PS ale jinak je tam všude moc krásně- a nejlépe když zabloudíš, to se objevují nejhezčí věci, takže plán měj ale neboj se uhnout z cesty

29.11.2014 v 17:39 | Nahoru | #2
Francii jako takovou bych dal přes Alpy motmo a zase jí vzít pokud možno celou,ale to je na další dovolenou.

29.11.2014 v 22:06 | Nahoru | #3
To co chceš jet jsme jeli s kámošem letos v dubnu.Španělsko,Gibraltar,Portugalsko,Andorra a kousek Francie.
Jak píše "standum",neboj se kamkoli odbočit.Vnitrozemí Španělska je nádherný,mimo města hezké silnice a minimální provoz.Policajty ani nevidíš.
Navštívit Gibraltar je povinnost .
V Portugalsku jsme navštívili Faro.Jinak mě docela zklamalo.Jedině jet podél pobřeží.
Andorra taky perfektní.
Tady mám fotky

30.11.2014 v 00:59 | Nahoru | #4
Jak píšou výše: nevynechat Gibraltar a Sierru Nevadu. Dále doporučuji nevynechat cestu do Rondy od pobřeží. Za skouknutí rozhodně stojí i Consuegra. Ta je ve vnitrozemí. Moc pěkná, ale zalidněná je prohlídka Alhambry v Granadě. Kdybyste někdy spechali, tak dálnice ve vnitrozemí Španelska jsou zdarma. Bydleli jsme po hotelech. Ceny od 700 za noc. Všude čisto, dobré jídlo a za moto jsme neplatili parkovné. Byli jsme tam první půlku června. V horách Sierry bylo teprve jaro, takže spousta kytek pro baťůžek(ten můj to zbožňuje..). Parkování se zkus domluvit přes mail v nějakém kempu. Předloni jsem takhle potkal germány v kempu u Perpignanu. Nechávali tam dodávku v kempu za pár éček (tuším, že kolem 5-ti na den) a motorkama jeli do hor na týden.

30.11.2014 v 16:59 | Nahoru | #5
Jardas444> pěkný fotky

qtrcbf> taky to vidím na nějaký kemp s tou dodávkou

Jinak Andoru a Gibraltar určitě nevynechám stejně jako Belmonte,Sevillu,poušť Tabernas ... jen do přímořských letovisek nacpaných turistama se moc nepohrnu.Na to vnitrozemí se docela těším.Klikatých silniček tam je všude až až.

30.11.2014 v 20:19 | Nahoru | #6
Letoviska stojí za ho..o.Užívej si ve Španělsku vnitrozemí.Jak jsem už psal,nezapomenutelná nádhera.Např.jsme zabloudili na silničky a jeli cca 50 km.do kopců z kopců,úzká silnice a samé zatáčky,vracečky a za celou cestu jsme potkali jedno auto,prostě pecka.Policajty jsme za celou dobu potkali 2x.Jednou na pumpě stáli na motorkách(BMW).Pozdravil jsem je,oni mě taky a když odjížděli,tak se u nás zastavili a začali s námi kecat,prostě pohodáři a podruhé u nás zastavili a ptali se jestli nemáme nějaký problém.Když jsem jim řek,že je vše OK,tak pozdravili a odjeli.Nebýt Španělsko tak daleko,tak tam jezdím každý rok.Jinak Kempy ve Španělsku do 15EUR.V Portugalsku jsme platili v kempu (osoba,motorka,stan)3EURa ale to byla asi vyjímka.Pivo mají výborný,Jejich dvě národní piva které koupíš po celém Španělsku,Estrela a San Miguel.

1.12.2014 v 14:27 | Nahoru | #7
Auto s přívěsem jsme na hraně Pyrenejí nechali v kempu v Nefiachu - za závorou, za 1E na den.

Nejlepší, co můžeš udělat, je projet Pyreneje skrz na skrz, na 2 týdny ideální, absolvoval jsem minulé léto, cesotopis je v přípravě...

1.12.2014 v 19:16 | Nahoru | #8
Buellrider> dík za tip.Doufám,že cestopis bude než pojedu

4.12.2014 v 06:52 | Nahoru | #9
Jestli chces nejaky tipy na spano a porto, tak dej echo nebo se stav na pivo na aleji, dam ti nejaky tipy, 7 let jsem to tam krizoval na motorce od pyreneji az po cabo de sao vicente, takze mam hromadu tipu, ktery by se ti mohli hodit..

5.12.2014 v 18:15 | Nahoru | #10
screw13> Jasně,že chci nějaké tipy a už vůbec když to tam máš proježděné.Na pivo momentálně nějak není čas.To až tak v únoru,březnu.Tak jestli se Ti chce,zatím písni co,kde a jak,kam a kudy.