globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyreseno pls smazat
29.11.2014 v 01:04
Problém vyřešen, prosím o smazání

Naposledy editováno 19.05.2015 00:04:10
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 01:50 | Nahoru | #1
Je to karbec, takže každá blbost v karburátoru bude znát projevu motoru Ať už syncho. karbeců, či bordel v nich. Určitě 5-10 minut nezahřívej. Nastartuj, obleč se a jed. Taky nemůžeš čekat, že studený motor ti poskytne to co teplý. Tebe, když někdo zbudí ve 4 ráno, tak taky nevyběhneš 12 pater v paneláku Je to hold karburátor a musíš k němu tak přistupovat

edit: písmenko

Naposledy editováno 29.11.2014 01:52:21

Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 05:42 | Nahoru | #2
je to jednokarbec..takze zadny synchro.Jestli jezdis i ted kolem nuly, tak se neni moc cemu divit.Nez se fichtl ohreje, tak to trva..

2 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 05:50 | Nahoru | #3
Neřeš to, dej syric nastartuj nech blafat až se motor ohřeje, obleč se vklidu, dojsdi si na záchod v klidu, ten motor je z kusů materiálu,nechat prohrát...jinak máš štěstí že máš karbec protože stříkačky haryku nedosáhnou toho úžasného volnoběhu... Tzv HD horse run. Pak stáhni sytič, a užívej si ráje pro ucho.... A teprve pak zapni světla a vklidu to sundej ze stojanu, spojcicku, jedna, rány z převodu se nelekej, a krásné se rozjed z tech nejnižších otáček. Není nic hezciho když na motoru cítíš ze má válce, karburátor, vibrace, a zvuk... Mas něco co ostatninemaj a váz sitoho ze mas karbec nejspolehlivější způsob krmení válců směsi používá se již přes sto let na harykach a zvuk karbce je naprosto dokonalý. A tím ze palivo nedává dokonale, tak si ocas prdne skytne, streli do sání ale nic jako efi error nečekej, benzín teče, neteče, a o tom to je....Toť říká majitel xb12 buella se strikackou

(reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 08:15 | Nahoru | #4
VITEK_M> Malé literární dílko,kterým uděláš radost nejednomu ortodoxnímu příznivci HD...
Nicméně:Kůže nebo textil,dvouvál nebo čtyřvál....

SafraCZ:Pokud je to po zahřátí v cajku,tak bych to neřešil.Měl jsem tu loni VN 1500 a studené starty byly dost odlišné v návaznosti na teplotu.Prostě daní za úžasný "zvuk karburátoru" jak psal Vítek je fakt,že ten dokonalý karbec není schopen korigovat množství směsi při rozdílné teplotě.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 08:19 | Nahoru | #5

Fogi píše: Je to karbec, takže každá blbost v karburátoru bude znát projevu motoru Ať už syncho. karbeců, či bordel v nich. Určitě 5-10 minut nezahřívej. Nastartuj, obleč se a jed. Taky nemůžeš čekat, že studený motor ti poskytne to co teplý. Tebe, když někdo zbudí ve 4 ráno, tak taky nevyběhneš 12 pater v paneláku Je to hold karburátor a musíš k němu tak přistupovat

edit: písmenko



12pater nevyběhnu ani v poledne.....

Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 08:23 | Nahoru | #6
Svíčky klidně vyměň,čím kvalitnější svíčka,tím je citlivější na ulití a u karburátoru je to hned.no a pak uvidíš,pokud to nepomůže tak bude problém v karburátorech.

Naposledy editováno 29.11.2014 08:23:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 10:13 | Nahoru | #7

VITEK_M píše: Neřeš to, dej syric nastartuj nech blafat až se motor ohřeje, obleč se vklidu, dojsdi si na záchod v klidu, ten motor je z kusů materiálu,nechat prohrát...jinak máš štěstí že máš karbec protože stříkačky haryku nedosáhnou toho úžasného volnoběhu... Tzv HD horse run. Pak stáhni sytič, a užívej si ráje pro ucho.... A teprve pak zapni světla a vklidu to sundej ze stojanu, spojcicku, jedna, rány z převodu se nelekej, a krásné se rozjed z tech nejnižších otáček. Není nic hezciho když na motoru cítíš ze má válce, karburátor, vibrace, a zvuk... Mas něco co ostatninemaj a váz sitoho ze mas karbec nejspolehlivější způsob krmení válců směsi používá se již přes sto let na harykach a zvuk karbce je naprosto dokonalý. A tím ze palivo nedává dokonale, tak si ocas prdne skytne, streli do sání ale nic jako efi error nečekej, benzín teče, neteče, a o tom to je....Toť říká majitel xb12 buella se strikackou



A ten moment, kdy se posere blahem, ten přijde před spojčičkou, nebo až pak?
Tvl. vy jste pozéři.

Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 10:41 | Nahoru | #8
tady je to samej poeta

Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 11:14 | Nahoru | #9
Mimochodem,tohle prskání znám i z toho VN.Byl to taky jednokarbec a nedal se naladit tak aby na byly spokojené oba válce.Každej chtěl trochu jinou směs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 12:02 | Nahoru | #10

BohusStejskal píše: A ten moment, kdy se posere blahem, ten přijde před spojčičkou, nebo až pak?
Tvl. vy jste pozéři.

Dle čeho soudíš,že jsou pozéři?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 13:15 | Nahoru | #11

justyn píše: Dle čeho soudíš,že jsou pozéři?



Podle čeho?
Si to přečti ještě jednou.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 14:42 | Nahoru | #12
BohusStejskal>
Bohušu,on není pozér.On je labužník!

Naposledy editováno 29.11.2014 14:44:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 15:09 | Nahoru | #13

BohusStejskal píše: Podle čeho?
Si to přečti ještě jednou.

No,ale jestli je pozérství o pravdě tak jsem taky pozér,protože souhlasím že zvuk HD je genialní,stejně jako zvuk spojky u Ducny

Naposledy editováno 29.11.2014 15:10:59

(reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 16:20 | Nahoru | #14

justyn píše: No,ale jestli je pozérství o pravdě tak jsem taky pozér,protože souhlasím že zvuk HD je genialní,stejně jako zvuk spojky u Ducny



Ajéje, jsem píchnul harlejistum do hračky.
Že se ten týpek, poté co ten cirgus konečně nakopnul, nešel v klidu vysrat. Tedy řečeno slovem harlejisty "nedošel si v klidu na záchod". Nenechal prohřát kusy materiálu.
Ale to s tou spojčičkou to teda udělal správně.

Jsem rád, že mám stříkačku, ta totiž dodává palivo dokonale a já teda nemusim chodit tak často na záchod.

Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 16:28 | Nahoru | #15
i strikacka se potrebuje zahrat,clovek to nakopne pak vezme bundu,rukavice,kokos to uz je tam +-40 a muze se frcet,studena hondice taky nadava

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 08:44 | Nahoru | #16
Lol, ve většině příruček k většině motorů se píše že se má motor prohřívat pomalou a klidnou jízdou. A tady všichni nakopnou, jdou na záchod, dávají cígo, oblíkají se. Takhle docílíte akorát toho, že se motor neprohřeje rovnoměrně a s pocitem, že jste udělali pro stroj to nejlepší, tomu pak klidně naložíte. O zbytečně spáleným benzínu ani nemluvě.

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 09:45 | Nahoru | #17
Hofner:
Použiju to tvoje LOL a napíšu ti:
1.Vzducháče se při teplotách panujících momentálně venku prohřívají jízdou velmi pomalu,protože se extrémně chladí.
2.Na volnoběh se motor určitě prohřeje rovnoměrněji než při jízdě,kdy jsou v tomto počasí některé plochy kvalitně chlazeny a jiné ne.
3.To co to sežere při studené jízdě je o dost větší množství paliva než to co sežere při volnoběhu.
Vše je o úhlu pohledu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 09:50 | Nahoru | #18

Hofner píše: Lol, ve většině příruček k většině motorů se píše že se má motor prohřívat pomalou a klidnou jízdou. A tady všichni nakopnou, jdou na záchod, dávají cígo, oblíkají se. Takhle docílíte akorát toho, že se motor neprohřeje rovnoměrně a s pocitem, že jste udělali pro stroj to nejlepší, tomu pak klidně naložíte. O zbytečně spáleným benzínu ani nemluvě.



Nezapomeň ale, že oni mají něco, co ostatní nemají. Karburátor a kusy materiálu.
Oni musí chodit na záchod, je tomu tak už sto let .

Jo a taky "horse run", ten mě teda dostal.

edit: víc než sto let.

Naposledy editováno 30.11.2014 10:51:34

(reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 11:32 | Nahoru | #19

Anti píše: Hofner:
Použiju to tvoje LOL a napíšu ti:
1.Vzducháče se při teplotách panujících momentálně venku prohřívají jízdou velmi pomalu,protože se extrémně chladí.
2.Na volnoběh se motor určitě prohřeje rovnoměrněji než při jízdě,kdy jsou v tomto počasí některé plochy kvalitně chlazeny a jiné ne.
3.To co to sežere při studené jízdě je o dost větší množství paliva než to co sežere při volnoběhu.
Vše je o úhlu pohledu



1. V tom případě to nemá cenu ani vytahovat z garáže a trápit to na místě, nemyslíš? Nejdřív to túrovat na sytič na místě a pak to docela solidně podchladit při vyšší rychlosti. Přečti si dále bod 2.
2. Prd rovnoměrněji. Žebra se zahřejí rychle, hlavy válců také. Ale kartery rozhodně ne. Takže výsledkem je, že se některé části rychle zahřejí a pak po vyjetí opět náporem chladného vzduchu zchladí.
3. Se směju ještě víc. To, co sežere studený motor na volnoběh jistě nebude zanedbatelné.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 11:33 | Nahoru | #20

BohusStejskal píše: Nezapomeň ale, že oni mají něco, co ostatní nemají. Karburátor a kusy materiálu.
Oni musí chodit na záchod, je tomu tak už sto let .

Jo a taky "horse run", ten mě teda dostal.

edit: víc než sto let.



Ať si každej jezdí na čem chce, to je mi jedno, ale ty vžitý názory, že se má každej motor tůrovat x minut na volnoběh, a to nejen na motorce, ale i v autě, je tak leda lití benzínu a nafty do kanálu a přitom to motoru stejně nepomůže.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 11:36 | Nahoru | #21

BohusStejskal píše: Nezapomeň ale, že oni mají něco, co ostatní nemají. Karburátor a kusy materiálu.
Oni musí chodit na záchod, je tomu tak už sto let .

Jo a taky "horse run", ten mě teda dostal.

edit: víc než sto let.



Teď mě to docvaklo- nechat nastartovanou mašinu a jít na záchod je nejlepší způsob, jak pozorovat záchodoým okénkem, jak ten kus železa osedlal někdo jiný.

Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 12:31 | Nahoru | #22
Zahřívám,jdu se obléknout,ohozenej pak sedám a jedu.Dělal a dělám to u všech motorek co jsem měl a mám,světe div se všechno šlape jak má i ty mašiny co už nemám Ať si každej zahřívá jak chce,každýho věc.

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 13:25 | Nahoru | #23
Hofner:
1.Proč túrovat na místě?Mluvíme přeci o volnoběhu.Nastartuju,stáhnu "sytič" a nechám "klapat" na volnoběh.
2.Ano,samozřejmě.Některá místa se zahřejí rychleji,některá pomaleji.Ale rozhodně na volnoběh při stání na místě rovnoměrněji než vzducháčové véčku nebo elko kdy jsou při jízdě ovívány chladným vzduchem.Navíc je chlazen především přední válec a přední díl karterů,a zadní zas tolik ne.Tudíž o rovnoměrnosti nemůže být řeč.
3.Máš pocit že víc sežere motor klapající na volnoběh než motor v pracovních otáčkách se zátěží?Když myslíš...
Toto vše je vztaženo ke vzducháčům.U vodníků(tím pádem i aut) je v podstatě skoro jedno jestli se zahřívají jízdou nebo volnoběhem.Tedy pokud odhlédneme od faktu,že menší dávka paliva znamená menší tlaky na motorové části a tím pádem šetrnější způsob uvedení do pracovní teploty.
Konkrétně u některých modelů HD jsem četl,že je lepší nechat prohřát na místě,jinak občas dochází k poškození těsnění pod hlavou.
Nicméně,ať si každý zahřívá jak chce,nebudu autorovi vlákna stáčet téma jinam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 14:47 | Nahoru | #24

Anti píše: Hofner:
1.Proč túrovat na místě?Mluvíme přeci o volnoběhu.Nastartuju,stáhnu "sytič" a nechám "klapat" na volnoběh.
2.Ano,samozřejmě.Některá místa se zahřejí rychleji,některá pomaleji.Ale rozhodně na volnoběh při stání na místě rovnoměrněji než vzducháčové véčku nebo elko kdy jsou při jízdě ovívány chladným vzduchem.Navíc je chlazen především přední válec a přední díl karterů,a zadní zas tolik ne.Tudíž o rovnoměrnosti nemůže být řeč.
3.Máš pocit že víc sežere motor klapající na volnoběh než motor v pracovních otáčkách se zátěží?Když myslíš...
Toto vše je vztaženo ke vzducháčům.U vodníků(tím pádem i aut) je v podstatě skoro jedno jestli se zahřívají jízdou nebo volnoběhem.Tedy pokud odhlédneme od faktu,že menší dávka paliva znamená menší tlaky na motorové části a tím pádem šetrnější způsob uvedení do pracovní teploty.
Konkrétně u některých modelů HD jsem četl,že je lepší nechat prohřát na místě,jinak občas dochází k poškození těsnění pod hlavou.
Nicméně,ať si každý zahřívá jak chce,nebudu autorovi vlákna stáčet téma jinam...



Logika je naprosto jednoduchá- pokud zahříváš na místě a pak ještě jedeš, je spotřeba logicky vyšší, než když sedneš a jedeš rovnou. NAvíc jak píšeš, že při jízdě je větší spotřeba, tím sis odpověděl i na otázku, proč by se měl motor ohřívat za pomalé jízdy rychleji. Víc spáleného benzínu, víc energie, víc tepla.

Další věc ke kurvení motoru- při volnoběhu je logicky nižší tlak v mazací soustavě. při hustém a studeném oleji může být tlak dokonce nedostatečný vůbec k tomu, aby se motor dostatečně mazal. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam. Mně je to osobně taky jedno, kdo si co dělá s motorkou. Ale to, že někdo zbytečně pálí zásoby ropy, s tím už problém mám, jelikož stejně jako vzduch je jeden, tak i ropy není nekonečno, aby si s ní sobecky mohl každý dělat co chtěl. Howg

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 15:23 | Nahoru | #25

Ale to, že někdo zbytečně pálí zásoby ropy, s tím už problém mám, jelikož stejně jako vzduch je jeden, tak i ropy není nekonečno, aby si s ní sobecky mohl každý dělat co chtěl. Howg

Chtěl by jsi benzín na příděl?Myslím,že u nás se benzínem,naftou neplejtvá a při těch cenách se nedá Tuhle větu si měl směřovat do jíné země jako Sýrie,Saudská Arabie....V porovnání moje zahřívání na volnoběh a jeden závodní víkend F1 nebo MotoGP...je směšné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 15:26 | Nahoru | #26

justyn píše: Chtěl by jsi benzín na příděl?Myslím,že u nás se benzínem,naftou neplejtvá a při těch cenách se nedá Tuhle větu si měl směřovat do jíné země jako Sýrie,Saudská Arabie....V porovnání moje zahřívání na volnoběh a jeden závodní víkend F1 nebo MotoGP...je směšné.



V celosvětovém měřítku už tohle zahřívání na prázdno, topení si zahřátým motorem v zimě, blafání motorem na volnoběh při čekání x minut a podobně už nějakej ten tanker ročně klidně udělá.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 15:33 | Nahoru | #27

Hofner píše: Ale to, že někdo zbytečně pálí zásoby ropy, s tím už problém mám, jelikož stejně jako vzduch je jeden, tak i ropy není nekonečno, aby si s ní sobecky mohl každý dělat co chtěl. Howg



Všichni povinně koupit malé skůtry...A nebo lépe,budeme chodit pěšky! Milý Hofnere,do práce jezdím autobusem.Na motorce udělám tak cca 1500 Km ročně.A autem jezdíme dvakrát týdně ke tchánovi cca 8 km a jednou týdně 30 Km na nákup.Tuhle výtku zkus adresovat někomu jinému,protože já za rok najezdím to co dá jiný za týden.
Omlouvám se,nedokázal jsem nereagovat.

(reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 16:02 | Nahoru | #28

Hofner píše: V celosvětovém měřítku už tohle zahřívání na prázdno, topení si zahřátým motorem v zimě, blafání motorem na volnoběh při čekání x minut a podobně už nějakej ten tanker ročně klidně udělá.

U mě taky pláčeš na špatném hrobě,protože do práce jezdím na kole,tak co ušetřím za jízdu do práce,spálím na prázdno při volnoběhu a autem nejezdím vůbec.Já si radši koupím motorku která mě bude dělat radost aj kdyby žrala 15L,ježdění je o radosti

Naposledy editováno 30.11.2014 16:02:47

Vyreseno pls smazat

8.12.2014 v 23:55 | Nahoru | #29
Takže byl to komplet zaprasenej karbec. Nechal jsem vyčistit a seřídit u http://snobscustoms.com/ a šlape jak má, takže je po problému . Cenovku sem raději dávat, nebudu :)

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

9.12.2014 v 00:10 | Nahoru | #30
A takhle vypadá start za studena :)



Opěrka pryč a tmavé blikače:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist