bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zvýšit výkon?
26.11.2014 v 23:34
Dobréj chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte nápad jak zvýšit výkon u ČZ 175 cross, přemejšlel sem o ňákym vejfuku ale nevím jakej, mátě někdo zkušenost,nápad nebo radu ?
sem s ní
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

26.11.2014 v 23:41 | Nahoru | #1
snižit hlavu, vyleštit kanálky , přetryskovat a dát jiný sání , jiný zapalko(vape)

Naposledy editováno 26.11.2014 23:42:39

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

26.11.2014 v 23:42 | Nahoru | #2
.

Naposledy editováno 26.11.2014 23:42:26

2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 06:35 | Nahoru | #3
Neprzni Cizu. Když ti nestačí, kup něco jinyho! Škoda prznit veterana tuzzingem.

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 07:05 | Nahoru | #4
nejlepší tuning těhlech strojů, jak psal předemnou sered je koupě jiného stroje

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 08:12 | Nahoru | #5
Poměr vložená investice vs. zístkaný výkon bude tristní.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 08:27 | Nahoru | #6
Jaký model vlastníš? Jistě je to stavba s nějakého exkluzivního silničního typu jako je 477, nebo 478 že? Nyní již většinou místního osazenstva nazýván veteránem. Budeš za tvůj dotaz vláčen po poli v řetězech za traktorem značky Zetor z důvodu prznění tak raritního motocyklu.

Pokud máš hodně času postupovat dle čzdolfa, pokud ne kup jiný motocykl. Nějakou starou vránu bez TP jako XR 600 apod. finančně to vyjde podobně.

edit:

jestli máš podobný stroj tak už s ním nic nedělej ať ho nezprzníš. Je to veterán!!!

Naposledy editováno 27.11.2014 11:51:41

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 08:38 | Nahoru | #7

sered píše: Neprzni Cizu. Když ti nestačí, kup něco jinyho! Škoda prznit veterana tuzzingem.



souhlasim.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 10:03 | Nahoru | #8
Známej takhle čízu tunil. Převrtávka na 220 ccm, převrtaný kanály, snížená hlava atd. Jelo to jak svině - tak půl hodiny, než se to kouslo. Po třetím hryznutí sám uznal, že z hovna bič neupleteš. A když upleteš - tak nezapráskáš. A když zapráskáš, tak leda sebe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 10:30 | Nahoru | #9

charlie.vtx1800 píše: Známej takhle čízu tunil. Převrtávka na 220 ccm, převrtaný kanály, snížená hlava atd. Jelo to jak svině - tak půl hodiny, než se to kouslo. Po třetím hryznutí sám uznal, že z hovna bič neupleteš. A když upleteš - tak nezapráskáš. A když zapráskáš, tak leda sebe...



nemáme společnýho známího

Naposledy editováno 27.11.2014 10:30:27

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 11:33 | Nahoru | #10
Řešil jsem ten samej problém u své Jawky 350/639. Nic moc mě nenapadlo než ji trošku odlehčit. Tak jsem schodil 11kg nevim jestli to přidalo na výkonu moto ale líp se mi motka startuje a i nasedání se zlepšilo.

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 13:05 | Nahoru | #11
Kawapetr> tech spolecnejch znamejch za leta vyroby Jawa a CZ asi bude!!!!!
jediny vsemi znalci doporucovany zvyseni vykonu je Turbonator, rychly prouzky na kola a svitici ventilky: kazdej okamzite pozna o jakej zazacnej tuzzing se jedna a hlavne MOTORCE TO NEUBLIZI

Naposledy editováno 27.11.2014 13:05:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 13:12 | Nahoru | #12
Ast-Štefan> Jawkám tehdy hodně pomohl karburátor Bing, lépe rozděloval směs pro oba válce a jelo to taky lépe.
Co se té Čízy týče, nejlepší zvýšení výkonu je pořízení např. 250-ky

Každopádně nemusí jít vždy o tuzení, pokud se na to jde odborně a s rozvahou.

Sání, karburátor, slícování přírub, svíčky, leštění kanálů, výfuk...

Tyhle věci zvednou výkon v celém spektru otáček a na urozenosti veterána to nic neubere, ba naopak, na srazu veteránů může překvapit, jak mu to jede

Každopádně tyto věci by se měly dělat s rozumem a jistou dávkou odbornosti.

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 13:56 | Nahoru | #13
Já bych výkon zvyšoval novým výbrusem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 14:00 | Nahoru | #14
SniperFM> ano, mas pravdu u nejakeho seriaka. ALE tohle je peknej veteranek a moc jich neni, Cpat tam treba Bing karbec je v TOMHLE PRIPADE zverstvo!

Naposledy editováno 27.11.2014 14:01:42

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 15:09 | Nahoru | #15
renovacia

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 15:12 | Nahoru | #16

sered píše: Cpat tam treba Bing karbec je v TOMHLE PRIPADE zverstvo!



Ano, to máš pravdu, ten Bing patřil spíše na 638/639 Jawku.

Tady jsem myslel karburátor poladit, nebo použít dobových úprav...

Aby to neztratilo na vzhledu a originalitě.

1,5 roku jsem se profesionálně zabýval renovací veteránů, nyní to mám dál jako koníčka

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 15:28 | Nahoru | #17
Já bych přes vánoce nežral cukroví, držel pěkně dietu, a uvidíš na jaře jak ti to pojede líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 17:45 | Nahoru | #18
trigr> TY vrahůůůůůůůůůůůů

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 18:30 | Nahoru | #19
ZombiRider> ééé to je foto z google a ta motorka není moje. Mě jen udivuje kolik se dělá pořád humbuku, když si někdo upravuje Zetku oproti originálu. Např. na typech 477 a 478 toho moc hezkého není a pokud se někdo rozhodne si jí upravit na lesní přibližovadlo atd. tak se tady vždycky něco povídá o veteránech. Přitom ani nevíte jak ten stroj vypadá v reálu. Někdy je ta motorka v takovém stavu že je jí lepší jí odjezdit tak jak je, bo ten čas a peníze za renovaci se vyplatí opravdu málo komu.

Naposledy editováno 27.11.2014 18:39:45

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 20:51 | Nahoru | #20
sered> já už jí koupil zprzněnou, a k veteránovi bych si to nedovolil

Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 20:56 | Nahoru | #21
Ale zajímá mě kterej ten vejfuk tomu nejvíc pomůže ?

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

27.11.2014 v 23:42 | Nahoru | #22
BuliTT: oni se čertí, protože si myslí, že máš asi tohle: http://www.cezetman.../index.html?item=109

Ale ty máš určitě obyčejnou 477 že? Jestli jo, tak ten výfuk co tam je z výroby, je asi nejpovedenější sériový výfuk jaký na těchto čs obyčejných motorkách byl montován. Jsou věci, na které se nesahá, jako právě výfuk nebo rozměry a tvary kanálů (všech) atd. Pokud sáhneš do jednoho, tak s největší pravděpodobností budeš muset upravit i druhé=dáš tam nějaký výfuk co tam nepatří a budeš muset upravit třeba průřezy přefuků, výfuku nebo ladit karburátor atd. Není to tak jednoduché. V nejlepším případě to pojede pořád stejně. V tom horším se třeba objeví díry v určitém rozmezí otáček. Rozumné úpravy jsou ty konvenční - převrtání na větší objem (PS: se stěnou válce tlustou jako papír to moc dobře nefunguje), zvětšení komprese, vyvážení+odlehčení kliky, decentní rozbroušení pórů na ojnici a násl. vyleštění, odlehčení pístu (opět decentní), trochu zvětšit průřez přefuků, popř. sacího kanálu+doplnění většího karbu taky bude fungovat. Vyšší level je instalace jazýčkové klapky, podkovy mezi setrvačníky a při tom už se musí ladit i výfuk + osadit to nějakým lepším karburátorem a ne jikováckým splachovadlem.
Ono když se ten základ udělá s citem (převrtání třeba na 190 ccm; broušení+leštění ojnice; stočení setrvačníků cca o 5mm, podkova mezi ně a vložka na vyplnění místa po jejich stočení, vyvážení kliky a vyleštění setrvačníků; snížení hlavy cca o 1 mm; rozbroušení technologických nálitků uvnitř pístu; zvětšení průřezu přefuků o cca 1mm po obvodu; zvětšení průřezu sání-podle plánovaného karburátoru; atd.), tak se nijak výrazně nesníží životnost, ale výkon poměrně dost povyleze, na to že to jsou takové kraviny (třeba o 3 koně). Navíc to není tak finančně náročná operace, jako spíše časově.
Opak je pokud tam dáš klapku a jelikož to právě není jen o samotné klapce, tak to už začne lézt do peněz. A hlavně ten zbytek motoru je stavěný na určitý výkon, pokud bys to nějakým zázrakem naladil, že by to mělo třeba 20 kW, tak by se první poroučela spojka, potom převodovka, ložiska, jejich uložení, atd...a to je jak tu píší všichni ostatní lepší si sehnat silnější motor nebo rovnou celou motorku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 07:50 | Nahoru | #23
SniperFM>

Jak se zvedá výkon svíčkama?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 08:24 | Nahoru | #24
Sukin> Když použiješ místo dortové hřbitovní, tak to lépe frčí

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 11:53 | Nahoru | #25

SniperFM píše: Sukin> Když použiješ místo dortové hřbitovní, tak to lépe frčí


To je v..l

(reakce na) Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 15:56 | Nahoru | #26

SniperFM píše: Sukin> Když použiješ místo dortové hřbitovní, tak to lépe frčí



neprohodil si to náhodou?

Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 18:45 | Nahoru | #27
pozor vape výkonu moc nepomůže ba naopak uškodí protože totálně rozhodíš vyvážení kliky je to obvodový setvačník orig. dynamo má rotor uvnitř obvodová rychlost menší a hlavně u něj nejsou rázy z přepolování magnetů za mě: špatná jiskra dost slabá oproti dynamu nemožnost opravy a dojetí na silnici musel bys vozit náhradní snímač stator a cívku a hlavně měl sem na péráku a dkw a bizonovi ani na jednom to nedrželo volnoběh a jelo to až od vyšších otáček a dost velké vibrace.

Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 19:59 | Nahoru | #28
g15csr: souhlasím, že Vape výkonu moc nepomůže, tomu by pomohlo řízené zapalování buď elektronikou nebo alespoň odstředivou regulací, ale nesouhlasím s tím, že by se změnilo vyvážení kliky. Je to symetrický setrvačník s rovnoměrně rozloženými magnety a navíc to vyvažují už ve fabrice. Rázy z přepólování magnetů? Ty se v té hmotnosti naprosto ztratí. Věc, která se změní je průběh momentu, protože je o asi 100 gramů těžší než původní rotor dynama a má (jak píšeš) větší průměr, ale nijak dramaticky, půjde to hůře do otáček. Jinými slovy to bude větší traktor. To ale nemá společného nic s vyvážením kliky.
A další věc, pokud máš baterku, tak je jiskra při startu naprosto stejná jako u dynamobateriového originálu a při volnoběhu? Už při tom pitomém volnoběhu má VAPE daleko větší výkon než dynamo, které vlastně na volnoběhu žádný výkon nemá, protože začne dobíjet asi tak od 1000 otáček, takže to vysává baterku. Jen tak mimochodem, při asi 2000 ot./min. VAPE hodí jiskru i 4 cm daleko! A docela by mě zajímalo, jak se dá opravit dynamo pokud se ti zkratuje rotor či stator?
Buďto jsi měl smůlu na špatný kus nebo nějaká chyba v montáži.

Jak zvýšit výkon?

28.11.2014 v 20:18 | Nahoru | #29
z tohoto motoru více nedostaneš(aby to stálo za řeč) a pokud opravdu ano,tak ho zase v poli neuchladíš.

nech to tak a buď rád,že to jezdí...a pokud chceš víc,tak změň stroj,časem zjistíš,že ještě horší,než motor je ten podvozek....

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?

29.11.2014 v 10:56 | Nahoru | #30
výkon zvýšíš spolehlivě zakoupením výkonnějšího stroje.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Model ČZ 175/ Jawa 250/ Jawa 500OHV... ČZ 175 mochr 28 16.4.2024 v 10:18 jawarmaniak
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 21.10.2023 v 15:03 kokoška.
Cz 175 -model motoru ČZ 175 Stela69 9 16.10.2023 v 12:59 ramlik
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist