globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Idle air control
Zdarec chci se zeptat ,jestli někdo řešil problém na HD .Jedná se o krokoví motorek ,který reguluje volnoběžné otáčky .Mám podezření, žeje asi v háji.Dá seto nějak proměřit ,nebo odskoušet předem díky za odpovědi.

Idle air control

18.11.2014 v 19:11 | Nahoru | #1
Kolik má vývodů ? Pokud 2 tak je to klasický pwm, v podstatě stačí akorát připojit na napájení a on pujde proti směru pružiny, a nebo pokud je to 4 vývod tak to jde na budiči pro krokáče, a nebo takovou primitivní logikou s kondenzátorovým posuvem fáze a tlačítkem, ale to je takové naprd

1 reakcí na tento příspěvek Idle air control

18.11.2014 v 20:22 | Nahoru | #2
krokoví motorek 37 let?

(reakce na) Idle air control

18.11.2014 v 20:30 | Nahoru | #3
seikos> a to jeste neni zima.... jen chcije a chcije.... Jo a jeste CHCIJE!

Idle air control

18.11.2014 v 21:43 | Nahoru | #4
Čistě teoreticky:Jde reguluje to i sytič nebo ten je manuální?Pokud je sytič automatika a studené to drží zvýšené otáčky,měl by být motorek v pořádku.Ale nevím jak je to u HD řešené,řešil před nedávnem svou plechovku,starou R19.

Idle air control

18.11.2014 v 22:00 | Nahoru | #5
Anti: na 90procent to reguluje vzduch i pri sytici... To ze ten maka nemusi nic dokazovat - muze to v tom rezimu otevrit na plno. Pri ohratym motoru to ale muze houpat i treba jen diky "bordelu" ze reaguje pomalu a nepresne a ridici elektronika to nedokaze uregulovat..

Idle air control

19.11.2014 v 08:14 | Nahoru | #6
pokud DTC nepise chybu ............. porovnat tabulku z jednotky se skutečnými kroky motoru a vis to hned ........ umi to třeba PV od dynojet, jinak je to bezna zavada - zalepena jehla ikdyz ji vycistis po case to zacne znova bud to chcipe nebo zase drzi velky volnobeh ....... stoji to podle modelu cca 1500,- a nenechaval bych to vyhnit,protoze to ovlivnuje a dost vyrazne VE tabulky (chuda popr bohata smes).





Naposledy editováno 19.11.2014 08:20:03

Idle air control

19.11.2014 v 08:55 | Nahoru | #7
Jinak jáí, když řeším problém debilního motorku na svém samohybu značky fiat, kde je klasický vysouvací "jehlový" tak je postup taková, že ho napřed komplet pořádně vymáchám v isopropylalkoholu, který mám na svařování optiky, pořádně ho protahám ven a zpátky, vyčistím přední samotnou hlavu, na které bývá bordel.. potom to vysuším a napéruju konkoru a zase tam a zpátky až to chodí pěkně. ve vysunuté poloze namontuju do auta, to si po zalnutí klíčku udlá selftest vyjetím zajetím a zase je na pár měsíců klid..protože kupovat co půlrok nový motorek, děkuju nechcu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nový Chopper/Cruiser v dnešní době Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic, Mot... goes 16 5.6.2020 v 21:00 skopuzzi
Plexi štít na H-D Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic EM7 0 1.4.2019 v 09:50 EM7
Český manuál Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic EM7 0 1.4.2019 v 09:45 EM7
Výměna oleje.. Heritage softail cla... Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic mdery 1 16.5.2016 v 03:24 VITEK_M
neklidný ukazatel rychlosti Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic stáňa1 7 25.2.2016 v 20:26 stáňa1


TOPlist