bmw_r1300gs_cartec

Téma: Provance 2015
11.11.2014 v 21:20
Příští dovolená na Route des Grandes Alpes, Provance, Pont Milau, Pont du Gard a jiné. Odjezd 27.6.-12.7.2015 z Liberce. Denně max. 350km. Motorky: BMW R1200GS - já, Triumph Boneville 850 - Monika. Spíme vždy ve stanu a máme to v Alpách vyzkoušený. Zatím jedeme dva, ale vypadá to z Liberce na 3-4. Trasu plánuju na kochačku, místní speciality a víno. Prostě to co seženeme na večer a takhle to mám v navigaci.

Naposledy editováno 08.02.2015 13:30:41

31.1.2015 v 21:50 | Nahoru | #31
mapa
já mám hrubou představu o trase něco v tomhle smyslu...
dělá to něco kolem 4000km. Plánuju denní nájezd první a poslední den dálniční přesuny cca 600km, v horách kolem 200 a protože nemám nikde zajištěný nocleh, pojedem, kam dojedem a trasu budu ladit podle počasí, nálady atd...prostě cesta je cíl..
Máme pár bodů zájmu
-zámek Neuschwanstein, Stelvio, protáhnout se kolem Ženevského jezera, po ROute des grandes Alpes do Provance, Grand kaňon, od Saint Tropez po pobřeží a pak Benátky a pak už to bud epodle času, peněz, počasí a nálady buď horama, nebo přesun domů..

Naposledy editováno 31.01.2015 21:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provance 2015

31.1.2015 v 22:44 | Nahoru | #32

choze69 píše: mapa
já mám hrubou představu o trase něco v tomhle smyslu...
Máme pár bodů zájmu

Být tebou tak rozhodně nejedu ze St,Tropez pobřežím až do Venézie protože to bude tím pádem tvůj Očistec ve vedru a v zácpách z výhledy na Ažurové pobřeží a já sám už bych nejel ani St.Tr.-Janov leda lodí (trajekt) a nebo St.Tr.-Monaco a potom horama domů to se jakž takž dá .

31.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #33
pavelgsxrv> tak je to takový nástřel trasy...Tropez, Cannes, Monaco bych chtěl vidět, když to bude pakárna, na dálnici je to kousek.
Kdyby kámoš neměl takový zájem o ty Benátky, jel bych určo víc na sever..
taky proto jsem to sem dal, že mi to třeba někdo, kdo už to tudy někudy jel, rozmluví, nebo dá tip na lepší cesty

31.1.2015 v 23:19 | Nahoru | #34

1.2.2015 v 22:22 | Nahoru | #35
Letos pojedu RDGA, ale uhnu na Verdon, Pont du Gard a vykoupat k moři až někde za Marseí.

2.2.2015 v 11:59 | Nahoru | #36

Brůča. píše: Jezdím dost i mimo hlavní turistickou sezonu - francouzskou rivieru jsem jel v září a s okufrovanou motorkou už nikdy více (jel jsem poctivě od Mentonu po St.Tropez) a loňské září jsem dělal Benátky. Krom nepříjemnosti, kdy nějaký nenechavec mě na parkovišti u trajektů do Benátek odebral z motoru olejovou zátku, jsem v Benátkách pro samého turistu nemohl udělat pět souvislých kroků. Dorazil jsem i s paní ke Grand kanálu, otočka a rychle pryč.

Přesně a už jsme dva a ted všichni do nás jen se ptejte ale já nerad radím 100 lidí 100 názorů a každej si to musí vyzkoušet sám a potom už ví a má svůj názor a je to ten 101

2.2.2015 v 19:23 | Nahoru | #37

pavelgsxrv píše: Hele já to nikomu nechci rozmlouvat jel jsem kdys D-A-I(do Janova )-dál celé pobřeží až do St.Tr. a už nikdy více jo vidět Monaco i vidět když pojedeš poblíže St.Tr. tu jejích ušmudlanou Police st. z Filmu kde tě popádá záchvat s.. a nebo také někoho záchvat vzte.. to at už si potom každý soudruh vyhodnotí po návratu domů . Jinak ke tvému kámošovi(být tebou) lehce mu naznač že jet ze St.T.-po pobřeží-do Benátek , je podle mého velký úlet a Itálie jako taková je na samostatnou dovolenou pokud nemáš dva měsíce dovolené jako naší Studentí nebo ti může pokazit tvou dovolenou

Ahoj Já jsem ten kámoš který nechce zkazit dovolenou . Víš když ty jsi jel poprvé tu trasu jak jsi psal tak si ji chtěl taky zkusit a moc nebylo lidí ,kteří by byli schopni ti to vymluvit protože jako teď mužeš říci už jsem tam byl a zkusil tak bych to chtěl i já . No samo ,že ale díky za radu ta se taky cení a možná ji i využijeme ale nikomu nechci kazit dovolenku v nejhorším vyjedeme do hor jak psal choze69

Naposledy editováno 02.02.2015 19:25:27

2.2.2015 v 19:32 | Nahoru | #38
hm když tak čtu dále možná jen něco na tom bude no ještě se uvidí jsme schopni řešit změnu na místě a když to fakt bude na nic tak změníme směr.Díky za názory a není tu náhodou někdo kdo by řekl že cesty tam jsou prázdné široké samá zatáčka a bez policajtů ?? musel jsem se zeptat

2.2.2015 v 20:50 | Nahoru | #39
maroth71> musel jsem se zeptat jj, budem to řešit, až tam budem

2.2.2015 v 23:08 | Nahoru | #40
už aby jsme tam byli

3.2.2015 v 11:27 | Nahoru | #41
I já vám přeji to vše vidět jen bohužel se to nedá všechno stíhat během jedné dovolené nic ve zlém v tom nehledejte a klidně rád poradím kde se třeba mě líbilo a i ceny kempů kde jsem byl atd. ale to leda po tel. nebo osobně . V žádném případě vám nebudu kazit dovču to ani nejde

3.2.2015 v 19:01 | Nahoru | #42
pavelgsxrv> tipy na dobré kempy by se určo hodily a třeba nejen nám. Proč to nechceš hodit sem?
hele dovču si můžem zkazit jedině sami, páč už jsme velcí kluci a jsme smíření se zodpovědností za své činy.

4.2.2015 v 07:13 | Nahoru | #43
Loni jseme jeli z Mentonu do St. Tropez po pobřeřž což je 135km 4,5hod a to jsem jel na "italský" způsob - na každém semaforu, přechodu, kruhovém objezdu předjet celou frontu aut a předjíždět kde se dá. Na zpáteční cestu na dálnici. Kupodivu nejlépe průjezdné bylo Monte Carlo. Jen po dálnici jsem nepřišel na to, u které pokladny platí motorky méně, tak jsem do košů házel Éčka jako za auto.
Monte Carlo

kolem Nice

St. Tropez

4.2.2015 v 18:43 | Nahoru | #44
vit51> jaký to byl datum?

4.2.2015 v 20:35 | Nahoru | #45
Tady jsou městské kempy a občas tam máš i recenze - jen je možné, že budou v sezoně plné a nebudou vás chtít ubytovat, tak si nechat trochu rezervu a dojet k dalšímu. Když jsem jim řekl, že to je jen na jednu noc, přespal jsem vždy......mnohokrát i grátis

4.2.2015 v 20:35 | Nahoru | #46
choze69-předposlední týden v srpnu, poslední jsme projezdili v Dolomitech.

4.2.2015 v 20:38 | Nahoru | #47
choze69-asi jsem text odeslal dvakrát.

Naposledy editováno 04.02.2015 20:43:35

5.2.2015 v 23:33 | Nahoru | #48
..mnooo Pavle pekne to je a po pravde promyslim a mozna bychom se pridali, jen bychom se nekde utrhli protoze prave u Nimes mam kamarada, takze bychom u nej zustali a dom to kroutili pak sami....jeste promyslim, hlavne poladim termin dovci u sebe a pani a uvidime ale jinak super naplanovane!

6.2.2015 v 04:03 | Nahoru | #49
Ahoj, kdo ví, třeba se někde potkáme, či lehce mineme. Jedeme ve stejném termínu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provance 2015

7.2.2015 v 19:40 | Nahoru | #50
Brůča.> Ahoj, tak to mám již s kempama v navigaci

7.2.2015 v 19:44 | Nahoru | #51
autorony> Já tam dám upravenou trasu, dělal jsem nějaké drobné změny, ale protože jede s náma na motorce Monča Triumph Bonneville, tak to moc neženu a možná si dám některé hezké úseky dvakrát. No, v Itálii se ale na passech držela jako klíště. Uvidíme.

7.2.2015 v 19:46 | Nahoru | #52
fery3> My jedeme určitě.

8.2.2015 v 15:07 | Nahoru | #53
Džef> Tak hlavně že to pomohlo Já se tam také budu motat - asi někdy v prvním týdnu v Červenci. Tak to tam moc nevykoukejte, ať se to tam bábě líbí.

11.2.2015 v 20:24 | Nahoru | #54
Džef> Tak jsem včera s bábou koukal na termín naší dovolený a máme to stejné s vámi. Přes RDGA na Verdon, Fontaine de la Vacluse, Pont Du Gard, Avignon, Les Baux, Carcassonne, Andorra,Pyrenejema přes Lurdy k atlantiku, Dune du Pilat, a okolo Loáry nějak zpátky. A nebo to v Andoře otočíme zpátky, třeba přes Millau atd. Všude se dá najít něco zajímavého, kvůli čemu je dobré přibrzdit

4.5.2015 v 11:29 | Nahoru | #55
Tak určitě jedeme

7.5.2015 v 13:16 | Nahoru | #56
My chceme jet už 13,6 ráno. První noc pod Garmischem v kempu, potom přes Stelvio dolů k moři a potom plánujeme od Nice do St.Tropez po pobřeží. V ST. Tropez být tak 4 dny v kempu a potom přes hory a Švýcarsko domů. Příjezd někdy kolem 25.06. Nevíte jak je v červnu průjezdné pobřeží?.

8.5.2015 v 20:26 | Nahoru | #57
jelii jsmne to z Mentonu do St Tropez a podél pobřeží to byl teda brutál vedro maximálka 50 tak po dvou hodinách jsme to v Nice vzali po dálnici

18.5.2015 v 14:57 | Nahoru | #58
Tak zatím stále všechno platí. Možná budou ještě trochu drobné korektury na RGA, ale jinak pro všechny ODJEZD 27.6.2015 pro Liberec je 6,00 Hodkovice benzinka!!!!!!!!!!

Naposledy editováno 18.05.2015 14:59:06

5.6.2015 v 21:25 | Nahoru | #59
Zdravím všechny . Jak jsme před pár měsíci psali zde že jedeme taky v tomto směru a termínu choze69 a maroth71 tak plány se nám hodně změnili Pepa pod nikem choze69 měl nehodu na motorce a na mistě byl mrtev . Jako jeho dobrý kamarád vím že by si přál abych Vám všem co se budete učastnit jeho vysněné cesty po rdga popřál šťastnou cestu a hlavně šťastný návrat . Martin

8.6.2015 v 15:13 | Nahoru | #60
maroth71> asi to potkalo každého, kdo jezdí.............24.6. to bude rok, co to zabalil můj kamarád - asi podobně. Bohužel se na to při jízdě moc myslet nedá, protože by to každý odstavil za první zatáčkou s cedulí NA PRODEJ.
Až budu vychutnávat pivko v kempu, pošlu tam jedno za všechny, co by rádi jeli, ale již nemohou. Vyrážím s bábou 27.6 a zpátky 11.7. - jako více lidí tady na vlákně..............bohužel každý jinou trasou, tak se budeme zdárně míjet.
Už se to blíží, tak kolama dolů, když vyjedeme, ať je také návrat.