bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dodělání šestky
11.11.2014 v 15:46
Ahoj. Vím, že dostanu... Je na 900 Diversionu možnost dodělat šestou rychlost?
Předchozí
1 2 3
Následující

Dodělání šestky

11.11.2014 v 15:51 | Nahoru | #1
jezdi to pomalu?

1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

11.11.2014 v 15:55 | Nahoru | #2
Copak to ne, ale zbytečně to točí (a pak žere) a vzhledem ke krouťáku tam ta šestka prostě chybí...

1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:00 | Nahoru | #3
1. pokud se ptas ciste jestli jde nebo ne tak Ano, jde.
2. pokud to vezmes alespon trochu racionalne, tak to nema cenu

2 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:02 | Nahoru | #4
dej na sekundar dopředu vetší kolečko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:07 | Nahoru | #5
KubaLC8> Dělám spoustu iracionálních věcí... Dostali jsme se k tomu, že to jde, tak hurá! Teď ještě za kolik..?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:08 | Nahoru | #6
Zx-10RCarlos> i to mně napadlo, vím že se to dělá u řetězu. Jde to i u kardanu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:18 | Nahoru | #7
famfulin76> technicky jde všechno, v reálných číslech je Tvůj požadavek neřešitelný...
Snad lehce si pomůžeš, jedině montáží vyšší (protizákonné ) z. pneu...
Nejlevnější je výměna moto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:21 | Nahoru | #8

famfulin76 píše: KubaLC8> Dělám spoustu iracionálních věcí... Dostali jsme se k tomu, že to jde, tak hurá! Teď ještě za kolik..?


rozebreat prevodovku, dakt ji do nejakeho vyzkumneho ustavu kde by to navrhli pak udelat kompletni nove soukoli a hura to dat do kupy.

Statisice.

Naposledy editováno 11.11.2014 16:21:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:21 | Nahoru | #9
famfulin76> a že jsi někde blekotal, "mám nejlepší mašinu na světě"

(reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:22 | Nahoru | #10
PETARDAK> Co jsou reálná čísla? Pár tisícovek bych do toho klidně obětoval. Dá se ten náklad odhadnout? Motyku měnit nechci, je skvělá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:23 | Nahoru | #11
karlos-transalp> je nejlepší na světě!!!! Jen jí chybí šestka ...

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:24 | Nahoru | #12
6rychlostní závodní převodovka pro staré BMW stojí cca 1200 liber bez práce, ložisek a těsnění (+ 8000 korun)
Ta cena je taková protože to někdo už připravili pro závodní sidecar v době, kdy to mělo smysl. Netuším, zda něco podobného existuje pro tvou motorku.

Kardan se u BMW mění kus za kus z jiných modelů ... ve výrobě bylo asi 5 různých převodových poměrů. Vyjde to poměrně draze i u jetých dílů.

Naposledy editováno 11.11.2014 16:26:04

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:24 | Nahoru | #13
Obě úpravy převodů, by se pohybovaly (při sérii 1ks) spíš v desítkách tisíc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:28 | Nahoru | #14
KubaLC8> spíš jsem myslel, jestli o tom někdo nepřemýšlel i bez toho výzkumáku. Vzpomínám si, že se do stodvacítek celkem běžně kdysi dodělávalo pětkový kolečko. Prostě to někdo vymyslel, zkusil a ono to fungovalo... Nerozumím převodovkám, nejsem technik, jen se ptám...

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:35 | Nahoru | #15
nejsem technik, nejsem strojar, ale vim, ze dodelani sestky by financne stalo daleko vice nez novejsi masina se sestkou ( a milion dalsima vyhodma )

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:37 | Nahoru | #16
No určitě by se musela rozebrat převodovka a zjistit jak to uvnitř vypadá a zda je tam prostor pro další kolo-zřejmě neni. Pak by se musela překopat celá převodovka, např. vzít převodovku z jiný motorky a "namontovat" ji do tvojí. To je ale velice nákladná, zdlouhová a nejistá úprava. Takže bych se na to raději vyprdnul a byl rád, za to, co mám.

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:41 | Nahoru | #17
Jde o to, ze do motoru musis dostat nejaka kola navic a upravir radici kulisu.
Jenze tam na to neni pocitane misto. Tak bud upravovat blok a pak budes resit jen dve kola a prodlouzeni hrideli, s tim ze by treba sli i pouzit prehozene kola treba z dvojky (neznam prevodove pomery tak tu dvojku ber s rezervou) nebo zachovas blok a musis zuzit vsechna kola aby jsi tam ten par dostal. To je ale na vyrobu komplet prevodovky a jeste snizis jeji odolnost.
Tak si vyber. Prvni cestou jsem delal kdysi sestikvalt na VW II 1.9 TDI A diky tomu ze se prodlouzila prevodovka o nejaky cm se na jednu stranu snizil rejd

2 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:43 | Nahoru | #18
Já myslím že stačí si koupit hotovou, nebo nechat vypálit vlastní zadní rozetu a je po ptákách, úprava je to bez problémů vratná a finančně taky naprosto v pohodě vzhledem k ceně motorky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:47 | Nahoru | #19

famfulin76 píše: KubaLC8> spíš jsem myslel, jestli o tom někdo nepřemýšlel i bez toho výzkumáku. Vzpomínám si, že se do stodvacítek celkem běžně kdysi dodělávalo pětkový kolečko. Prostě to někdo vymyslel, zkusil a ono to fungovalo... Nerozumím převodovkám, nejsem technik, jen se ptám...



Do stodvacitek existovali petikvalty, jezdilo toho desetitisice kusu, a stacoilo vymenit kus za kus (rychloska, kratsi tahlo radicky atd).

Pokud pro tvoji motorku nikdo uz hotovej sestikvalt nedela (nevim o tom, a pokud ti neporadi google, tak nedela) tak se jedna o vec i kdyz si ji umis udelat a navrhnout a jen si nechas udelat kolecka v radu desetitisicu korun (odhaduju prask od boku cirka 40 tisic jen za vyrobu soukoli ktery uz budes mit nakreslany a jen to zadas do vyroby. Pokud nemas ani to, a budes shanet jeste nekoho kdo ti tam tu sestku navrhne, tak pocitej se mnou. Musis vzit motor, v zime rozhodit, odvezt nekomu kdo to umi. Ten to musi navrhnout, namalovat. Pak to das vyrobit. Pak to smontujes. Pak to MOZNA bude chodit, mozna ne a budes to znova rozbirat, resit kde se stala chyba, a vsechno opakovat.

Nebyla by klidne i nova motorka za 200 klacku levnejsi ?

Kdybys to alespon delal pro nejaky model kde je sance ze si od tebe pak tu investovanou praci / prachy do vyvoje nekdo koupi, ale silencu co by chteli zrovna tudle masinu ze sestikvaltem a hodit do toho nejaky desetitisice asi moc nenajdes.

PS: Na to se musis ptat na foru ? To si nedokazes domyslet alespon krapet sam ?

Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:53 | Nahoru | #20
Tak jo, díky chlapi. Odpověď typu-je to v pohodě, sám to mám a za dva tisíce ti to rád dodělám -se asi nedočkám... Motorka je jinak fajn, jen by prostě na pětku mohla točit o takových 500-600ot. míň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 16:58 | Nahoru | #21
Ozzy_> Dík za odpověď. Prostě jsem se zkusil zeptat... Jsem na motorkářským fóru, něco nevím, tak se ptám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 17:01 | Nahoru | #22
hrnous> XJ900 má kardan

(reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 18:04 | Nahoru | #23

kinmen píše: hrnous> XJ900 má kardan



Jo tak, to sem nevěděl, nejsu znalec těchto strojů tak sem to vzal obecně, omlouvám se

Dodělání šestky

11.11.2014 v 19:46 | Nahoru | #24
jestli motorka točí a žere, tak je možný ptát se, proč nemám hondu NC nebo BMW který nespotřebují ani 50% co ty starý vrány od yamahy.

Dodělání šestky

11.11.2014 v 20:14 | Nahoru | #25
Otázku určitě nemyslí vážně. Jinak překopávka v hodnotě motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky

11.11.2014 v 20:17 | Nahoru | #26
famfulin76> zase ber to pozitivně, nikdo tě tady neposlal rovnou do háje, že seš úplně mimoň a všichni ti to víceméně korektně odargumentovali

1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

11.11.2014 v 20:47 | Nahoru | #27
Za pade Ti prodám šestku i s šestkou Takovou pěknou černou v luxusním stavu

Naposledy editováno 11.11.2014 20:48:58

Dodělání šestky

12.11.2014 v 07:02 | Nahoru | #28
V autě mám pětikvalt a dělá se šestikvaltová sada do převodovky. Ale musel bych najezdit hoooodně kilometrů aby se mi těch 80000 vrátilo na ušetřeném palivu

1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky

12.11.2014 v 08:05 | Nahoru | #29
podobnej "problém" se řeší i u XJR, který má taky "jen" pětikvalt. Např GSX1400 má 6 rychlostí, parametrově jsou ty motorky prakticky totožný, co se týče výkonu, krouťáku i max. rychlosti. U motorkek s pořádným krouťákem to nemá význam, kolik tam těch kvaltů je, na XJR by stačily klidně i 3
Z hlediska spotřeby to nemá cenu řešit, ikdybys ušetřil třeba 2 dcl na 100 km, tak při nájezdu 10 000 km za rok ti to dělá 20 litrů, což je nějakých 760 Kč. Předpokládejme, že tu motorku budeš mít 5 let, takže ti "sežere navíc" 3800 Kč, což je vzhledem k dalším provozním nákladům zanedbatelná částka a jak tu už padlo, tak za 3800 koupíš tak maximálně sadu těsnění do motoru a pár o-kroužků
Hned z rána takhle počítat... že se mi chtělo
Buď rád, že nemusíš půlit motor a spokojeně jezdi dokud se tam něco nerozsype. Jo a k těm škodovkám... novější už měly 5 kvalt a záměna opravdu nebyla nijak extra složitá, stejně jako výměna motorku třeba za motor z favorita nebo felcky, kde se teda muselo upravit výfukový potrubí a nějaký další pičovinky

(reakce na) Dodělání šestky

12.11.2014 v 08:19 | Nahoru | #30

famfulin76 píše: Zx-10RCarlos> i to mně napadlo, vím že se to dělá u řetězu. Jde to i u kardanu?



teoreticky i u kardanu by to melo jit. Zmena pomeru zubu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivomer Yamaha XJ 900 l_driver 8 14.2.2024 v 07:53 Koudy01
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Má někdo luxusní XJ 900 Diversion Yamaha XJ 900 Langobardi 12 17.3.2023 v 16:02 Gahan37
Prosím o radu Yamaha XJ 900 Pejra650 13 26.11.2022 v 08:34 PajdaXJR
Netěsnící mezisvod výfuku Yamaha XJ... Yamaha XJ 900 Fichtloš 5 8.11.2022 v 12:35 Fichtloš


TOPlist