2 reakcí na tento příspěvek KN filtre
1 reakcí na tento příspěvek KN filtre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Carl88 píše: edm_0185> Nemusíš.
jak u čeho. menší odpor filtru pouští víc vzduchu do směsi a ta je pak chudší.
karburátorový motory většinou chtějí doladit, aby to chodilo dobře.
1 reakcí na tento příspěvek KN filtre
propustnost bordelu několikanásobná a tím výrazně zvyšuje opotřebení motoru.
je tady toho napsaného mraky na stejné téma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Dolph-cz píše: zvýšeni výkonu téměř neměřitelné-bez úpravy dodávky paliva může výkon i snížit.
propustnost bordelu několikanásobná a tím výrazně zvyšuje opotřebení motoru.
je tady toho napsaného mraky na stejné téma.
Nesmysl.
Ekonomicky to vyjde nastejno jako papír, protože KN stojí 3x tolik + sra.ky na praní. Návratnost tedy někde po 60 - 80 000km + bordel z praní kolem.
Není nad dobrý marketing slibující úsporu a nárůst výkonu. Smysl vidím akorát ve sportovním světě společně s ostatními úpravami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Carl88 píše: Nesmysl.
má se s tebou smysl hádat?nemá
koho to zajímá,tak si fakta na internetu dohledá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Dolph-cz píše: má se s tebou smysl hádat?nemá
koho to zajímá,tak si fakta na internetu dohledá.
Hele ty internetovej génie, netvrdím že se výkon ztrojnásobí, ale po 45.000km mi přijď ukázat to výrazný zvýšení opotřebení motoru. Možná by to chtělo víc praxe, než internetu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
justyn píše: Carl88> Když má větší propustnost co to asi značí Dolph má pravdu
Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.
Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.
Carl88 píše: Jednou za rok vypereš, má větší propustnost, ideální když máš otevřený laufy. Používám v autech i motorkách cca 12 let.
A co ještě řídící jednotka a naladění?Ty laufy a filtr ti jsou celkem k prdu,kromě teda tuning zvuku Ty budeš určo nějakej zběsilej tunér v plechovcefidlimydli píše: Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.
Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Carl88 píše: Hele ty internetovej génie, netvrdím že se výkon ztrojnásobí, ale po 45.000km mi přijď ukázat to výrazný zvýšení opotřebení motoru. Možná by to chtělo víc praxe, než internetu.
staci jako praxe to, ze vsechny 4 moje motorky jezdi s K&N stejne jako vsechna moje 3 auta? Plus to, ze K&N filtry uz jsem nacpal i spouste dalsich lidi do motorek i do aut (karburatory, strikacky, do airboxu i kosiky)?A z teto praxe mohu potvrdit, ze Dolph ma samozreme pravdu (krome toho opotrebeni - s tim nemam zkusenost, nikdy jsem to nezkoumal), ty odborniku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
když ty filtry jsou mnohonásobně dražší? .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
fidlimydli píše: Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.
Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.
je potřeba brát do úvahy i tloušťku vrstvy, kterou musí vzduch projít - u molitanu je to mnohonásobně víc. KNka se tloušťkou filtrační vrstvy od papíru nijak extrémně neliší, takže nečistot musí zákonitě projít víc (dokud se postupně nezalepí špínou a nezmenší se tak jeho póry - ale tím zase ztratí svojí výhodu větší prostupnosti...).
každopádně pouhopouhá výměna filtru kus za kus nadělá spíš škodu, než aby to přineslo koně.
Aby se to dalo zkoumat primo na opotrebeni motoru tak by se musel dat na stejnej motor seriovej a KN filtr a museli by se pouzivat po dobu testu stejnym zpusobem = tezko dosazitelne a drahe testovani...
Naposledy editováno 09.11.2014 14:22:40
a to neberu v potaz to,že spousty lidí má na motorce/autě ostrý filtr,ale na údržbu sere,nepere ho,nemaže....a to je už pak lépe filtruje namaštěná drátěnka jak měly staré jawky.
před rokem-dvěma se tady řešilo stejné téma na trošku odbornější úrovni-argumentem nebylo jen já ho mám a je to OK-ale padaly tady i přesné čísla z nějakých testů a ty čísla byly až zarážející.nechci kecat ale bylo to něco v tom smyslu,že kvalitní papírový filtr propustí za určitý počet kilometrů několik gramů pevného podílu a u ostrého filtru to šlo snad k půl kilogramu.no nechci kecat...
stačí kouknout přes ten filtr proti slunci a jde vidět,že je opravdu jak cedník...
a to už je fakt vše,seru na to se zase dohadovat o hovně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
MichalR66 píše: Medved> Tak pak tedy nerozumím proč si to cpeš do všech aut a motorek a navíc ještě i ostatním,
když ty filtry jsou mnohonásobně dražší? .