bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KN filtre
 
8.11.2014 v 14:59
Zdravim dufam, ze som temu zaradil spravne. Zaujimaju ma KN vzduchove filtre. Co vlastne pomozu ? aka je ich uloha ? Cital som tu o tom ze sa nemusia menit ale iba sa po istej dobe vyperu a ide sa dalej. To je ich jedina vyhoda ? Alebo pridavaju vykon / upravuju vykonovu krivku ? ako to teda je ?
Anketa: Pouzivate KN filtre ?
ano
67%
42
nie
33%
21
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek KN filtre

8.11.2014 v 15:03 | Nahoru | #1
Jednou za rok vypereš, má větší propustnost, ideální když máš otevřený laufy. Používám v autech i motorkách cca 12 let.

1 reakcí na tento příspěvek KN filtre

8.11.2014 v 15:12 | Nahoru | #2
ked by som mal na motke KN a otvorene ladaky treba este doladit na brzde ? pytam sa lebo nepoznam nikoho kto by to pouzival a nic otom vlastne neviem cize ak je to blba otazka tak sorry

KN filtre

8.11.2014 v 15:23 | Nahoru | #3
mám dojem , že už tady KN filtr někdo řešil.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 15:26 | Nahoru | #4
edm_0185> Nemusíš.

KN filtre

8.11.2014 v 15:27 | Nahoru | #5
tak toto som nenasiel sorry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 15:31 | Nahoru | #6

Carl88 píše: edm_0185> Nemusíš.



jak u čeho. menší odpor filtru pouští víc vzduchu do směsi a ta je pak chudší.
karburátorový motory většinou chtějí doladit, aby to chodilo dobře.

1 reakcí na tento příspěvek KN filtre

8.11.2014 v 15:38 | Nahoru | #7
zvýšeni výkonu téměř neměřitelné-bez úpravy dodávky paliva může výkon i snížit.
propustnost bordelu několikanásobná a tím výrazně zvyšuje opotřebení motoru.
je tady toho napsaného mraky na stejné téma.

(reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 15:44 | Nahoru | #8

callowsick píše: jak u čeho. menší odpor filtru pouští víc vzduchu do směsi a ta je pak chudší.
karburátorový motory většinou chtějí doladit, aby to chodilo dobře.



Mám na mysli stříkačky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 15:46 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: zvýšeni výkonu téměř neměřitelné-bez úpravy dodávky paliva může výkon i snížit.
propustnost bordelu několikanásobná a tím výrazně zvyšuje opotřebení motoru.
je tady toho napsaného mraky na stejné téma.



Nesmysl.

KN filtre

8.11.2014 v 17:14 | Nahoru | #10
Pokud rozdíl vůbec pocítíš, tak jen ve vysokých otáčkách, kdy je papír u horní hranice propustnosti pro kterou byl dimenzován. V nižších a středních otáčkách, které v provozu převážně používáš má i papír obrovskou rezervu propustnosti, aby pokryl ty vysoké otáčky, že o něm motor ani moc neví.

Ekonomicky to vyjde nastejno jako papír, protože KN stojí 3x tolik + sra.ky na praní. Návratnost tedy někde po 60 - 80 000km + bordel z praní kolem.

Není nad dobrý marketing slibující úsporu a nárůst výkonu. Smysl vidím akorát ve sportovním světě společně s ostatními úpravami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 17:33 | Nahoru | #11

Carl88 píše: Nesmysl.



má se s tebou smysl hádat?nemá
koho to zajímá,tak si fakta na internetu dohledá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 18:01 | Nahoru | #12

Dolph-cz píše: má se s tebou smysl hádat?nemá
koho to zajímá,tak si fakta na internetu dohledá.



Hele ty internetovej génie, netvrdím že se výkon ztrojnásobí, ale po 45.000km mi přijď ukázat to výrazný zvýšení opotřebení motoru. Možná by to chtělo víc praxe, než internetu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 19:14 | Nahoru | #14
Carl88> Když má větší propustnost co to asi značí Dolph má pravdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 19:25 | Nahoru | #15

justyn píše: Carl88> Když má větší propustnost co to asi značí Dolph má pravdu



Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.

Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.

(reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 19:36 | Nahoru | #16

Carl88 píše: Jednou za rok vypereš, má větší propustnost, ideální když máš otevřený laufy. Používám v autech i motorkách cca 12 let.

A co ještě řídící jednotka a naladění?Ty laufy a filtr ti jsou celkem k prdu,kromě teda tuning zvuku Ty budeš určo nějakej zběsilej tunér v plechovce

(reakce na) KN filtre

8.11.2014 v 19:50 | Nahoru | #17

fidlimydli píše: Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.

Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.

I když u krosky filtry napouštím a jdem jezdit a je dost prachu tak fltr měním za jinej Mám tři a podle potřeby prohazuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

9.11.2014 v 11:02 | Nahoru | #18

Carl88 píše: Hele ty internetovej génie, netvrdím že se výkon ztrojnásobí, ale po 45.000km mi přijď ukázat to výrazný zvýšení opotřebení motoru. Možná by to chtělo víc praxe, než internetu.

staci jako praxe to, ze vsechny 4 moje motorky jezdi s K&N stejne jako vsechna moje 3 auta? Plus to, ze K&N filtry uz jsem nacpal i spouste dalsich lidi do motorek i do aut (karburatory, strikacky, do airboxu i kosiky)?
A z teto praxe mohu potvrdit, ze Dolph ma samozreme pravdu (krome toho opotrebeni - s tim nemam zkusenost, nikdy jsem to nezkoumal), ty odborniku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

9.11.2014 v 11:17 | Nahoru | #19
Medved> Tak pak tedy nerozumím proč si to cpeš do všech aut a motorek a navíc ještě i ostatním,
když ty filtry jsou mnohonásobně dražší? .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

9.11.2014 v 14:18 | Nahoru | #20

fidlimydli píše: Větší propustnost vzduchu neznamená větší propustnost nečistot. KN má sice hrubší perforaci, než papír, ale sází na přilepení nečistot na olej. Krosky mají jen naolejovaný molitan. Tam jsou otvory dokonce okem patrné, jak jsou veliké, ale chytá to olej.

Jestli má Dolph pravdu nevím. K tomu se nevyjadřuji.



je potřeba brát do úvahy i tloušťku vrstvy, kterou musí vzduch projít - u molitanu je to mnohonásobně víc. KNka se tloušťkou filtrační vrstvy od papíru nijak extrémně neliší, takže nečistot musí zákonitě projít víc (dokud se postupně nezalepí špínou a nezmenší se tak jeho póry - ale tím zase ztratí svojí výhodu větší prostupnosti...).

každopádně pouhopouhá výměna filtru kus za kus nadělá spíš škodu, než aby to přineslo koně.

KN filtre

9.11.2014 v 14:21 | Nahoru | #21
Da se najit na netu test jednoho americkyho casaku kde laboratornim testem merili kolik a jak velky castecky projdou ruznymi filtry - samo ze vsechny tyhle byly na tom o dost hur nez seriovej papirak...

Aby se to dalo zkoumat primo na opotrebeni motoru tak by se musel dat na stejnej motor seriovej a KN filtr a museli by se pouzivat po dobu testu stejnym zpusobem = tezko dosazitelne a drahe testovani...

Naposledy editováno 09.11.2014 14:22:40

KN filtre

9.11.2014 v 14:48 | Nahoru | #22
Mám KN na kawě a otevřený výfuk, se standardem jsem měl díru mezi 2,5 - 3,5 tisíci otáčkami, po výměně je to krásně plynulé (a na placebo efekt to nevypadá)

KN filtre

9.11.2014 v 15:21 | Nahoru | #23
nepotřebuju laboratorní testy-stačí vzít papírový kapesník a vytřít s ním sání za filtrem.za KN filtry a podobnými zázraky je normálně naprášeno a není to prach jako doma na skříni,ale normálně jemný písek...

a to neberu v potaz to,že spousty lidí má na motorce/autě ostrý filtr,ale na údržbu sere,nepere ho,nemaže....a to je už pak lépe filtruje namaštěná drátěnka jak měly staré jawky.

před rokem-dvěma se tady řešilo stejné téma na trošku odbornější úrovni-argumentem nebylo jen já ho mám a je to OK-ale padaly tady i přesné čísla z nějakých testů a ty čísla byly až zarážející.nechci kecat ale bylo to něco v tom smyslu,že kvalitní papírový filtr propustí za určitý počet kilometrů několik gramů pevného podílu a u ostrého filtru to šlo snad k půl kilogramu.no nechci kecat...

stačí kouknout přes ten filtr proti slunci a jde vidět,že je opravdu jak cedník...

a to už je fakt vše,seru na to se zase dohadovat o hovně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

9.11.2014 v 16:07 | Nahoru | #24

MichalR66 píše: Medved> Tak pak tedy nerozumím proč si to cpeš do všech aut a motorek a navíc ještě i ostatním,
když ty filtry jsou mnohonásobně dražší? .

nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre

9.11.2014 v 16:35 | Nahoru | #25
Medved> Nejsou drazsi nez papirovy filtry? Delas si srandu? A vyhodu prani filtru nemyslim.

KN filtre

9.11.2014 v 17:14 | Nahoru | #26
Větší spotřeba, rozladěný motor. V případě auta větší hluk. Nepoužívám.

KN filtre

9.11.2014 v 18:27 | Nahoru | #27
Přijde mi rozumnější každý rok koupit papírák za pár korun, než vyhazovat prachy za KN a máchat to v těch jejich drahých sračičkách a olejičkách. Tož tak.

KN filtre

9.11.2014 v 20:06 | Nahoru | #28
nepoužívám,nevěřím.měl jsem to v autě-benzin/airbox a v motorkach ,žadný přínos a když se skrz nej podivas proti svetlu je rozhodnuto...lepsi je asi pipercross,ale prinos stejny a alespoň to nebude sát sragory..

KN filtre

9.11.2014 v 20:09 | Nahoru | #29
Dávat KN do auta kde je snímač množství průtoku vzduchu je pěkná kravina. Výkon to po čase ubere, tak jaký to má smysl?

Jinak jak napsal Milošek, když se podíváte na KN proti světlu ... díry jak kráva

Naposledy editováno 09.11.2014 20:22:10

KN filtre

9.11.2014 v 20:31 | Nahoru | #30
to jen tak do placu, aby ste se mohli dal hadat :D

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist