bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 21:33 | Nahoru | #241
tož snad tady No a dříve někde ve středobodě
Jinak chlapi máte dobrý apetít

Naposledy editováno 04.04.2015 21:35:53

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 21:38 | Nahoru | #242
c@rlos> japonca mám doma taky, slouží jako věšák, na nic jiného ta honda dobrá není

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 21:42 | Nahoru | #243

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 22:00 | Nahoru | #244

Podas píše: tož snad tady No a dříve někde ve středobodě
Jinak chlapi máte dobrý apetít



Seč okres Chrudim?A co je to středobod?Snad ne Pragl,pro mnohé je to středobod vesmíru,ale...

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 22:32 | Nahoru | #245

2val píše: Seč okres Chrudim?A co je to středobod?Snad ne Pragl,pro mnohé je to středobod vesmíru,ale...


Buď v klidu.V Prague jsem strávil asi 7 let a už mě tam nikdo neuvidí.
Středobodem jsem myslel místo napůli trasy, kterou každý z kozzistů zrovna pojede.
Vlastně kdekoliv.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.4.2015 v 22:43 | Nahoru | #246
2val> jj, Seč u Chrudimi, kousek odtama je střed ČR, takže Podas není zas tak daleko od pravdy

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 19:36 | Nahoru | #247
Kubo, super, vypadá lépe, než jsi ji popisoval. A posrážet bychom se klidně mohli někde i dřív, jen co vyhrnou cestu k Podasům v hlubokých horách a já nastartuji po mém sobotním seřízení synchronizace, což vlastně vůbec není jisté.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 19:39 | Nahoru | #248
Tom-K> ono to je jak jsem popisoval, ale člověk se musí dívat z blízka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 20:20 | Nahoru | #249
kubacech> Hele, tak to moc neočumuj a jezdi. Ale počkej, až slezou ty bílé sračky.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 20:31 | Nahoru | #250
Tom-K> tak já to ani před tím neřešil Pokud jedu, tak to nevidím a na funkci to vliv nemá

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #251
Ahoj jasně klidně dřív,snad už má být tento víkend teplo a zima je snad definitivně v řiti...Kluci nemáte někdo českej návod k budíkům na sportku?Nechce se mně to louskat z té angliny.Díky

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 21:08 | Nahoru | #252
2val> Co u nich nechápeš? Já to intuitivně nastavil vše během pár minut bez návodu

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 21:37 | Nahoru | #253
Já jsem zatím jezdil a na budiky kaslas, když nebude,dám to taky nějak do kupy

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 21:44 | Nahoru | #254
Tak já měl díky počasí dost času na to zkoumat palubní počítač a najít kde se mění italština na angličtinu

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.4.2015 v 21:51 | Nahoru | #255
Já byl na vandru,ale taky se do toho brzy dám , tak snad o víkendu to bude na projížďku

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.4.2015 v 13:22 | Nahoru | #256
Na těch budících fakt nic není, pokud ti některá položka nebude jasná, tak napiš. Akorát si poznačte kód 36421 pro vstup do servisního menu, kde můžete třeba vynulovat servisní interval, ale hlavně přečíst chybové kódy. Jejich seznam je v servisním manuálu.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.4.2015 v 13:29 | Nahoru | #257
Tom-K> Nic není Zkus se s tím domluvit italsky Ale jinak díky za kód

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.4.2015 v 18:49 | Nahoru | #258
Není ten kód na každou motorku jinej? Tak jsem si to původně myslel. Jestli jsou na všechny sportky stejný tím lip,.Dík

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

8.4.2015 v 22:53 | Nahoru | #259
Já mám jiný kód, liší se to modelem a rokem výroby, ale na každou jiný kod není, to zas ne.

Jinak anglicky umím jen trochu koukat a říct Marlboro a ty budíky jsem pochopil celkem rychle, toho se neboj a obětuj tomu 5 minut

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

19.4.2015 v 16:30 | Nahoru | #260
V převodovce u 1200 má být půl litru, jako to je napsáno v manuálu? Když je moto rovně, tak hladina po kontrolní šroub?

E: dobrá, už to asi mám. Jen mě překvapilo množství asi 0,6-0,7l, co v misce toho vypadalo na mnohem více

Naposledy editováno 19.04.2015 18:34:54

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:35 | Nahoru | #261
Dávám půl litru dle manuálu a po nalévací otvor to tedy nemám. Tobě z toho vyteklo 0,7?

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:41 | Nahoru | #262

Tom-K píše: Dávám půl litru dle manuálu a po nalévací otvor to tedy nemám. Tobě z toho vyteklo 0,7?



No. Asi to někdo nalil dle manuálu až po kraj otvoru. Jenže když to měl na bočáku. Jak tam mám oho 0,5l, tak to narovno je fakt po ten otvor
ale co je horší, tam mi vyjela vložka z vypouštěcího závitu, kterou jsem potom hodinu dostával zpátky Přes zimu to budu muset vyřešit

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:43 | Nahoru | #263
No jo, je fakt, že narovno už do toho nehledím. Hele, nerozbíjej to jako GS.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:46 | Nahoru | #264

Tom-K píše: No jo, je fakt, že narovno už do toho nehledím. Hele, nerozbíjej to jako GS.



Já GS nijak moc nerozbíjel

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:53 | Nahoru | #265
No jo, ale fungovat ti přestala.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.4.2015 v 13:57 | Nahoru | #266

Tom-K píše: No jo, ale fungovat ti přestala.



Kdybych nesedl na sportku, tak jsem si toho asi ani nevšiml Ale ona se nejen rozbila, ale i strašně zmenšila

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

27.4.2015 v 21:22 | Nahoru | #267
Jak složité je oddělit převodovku od motoru, abych se dostal ke guferu na klice? Případně jak postupovat? Jde to dolů celé i s kardanem ven z rámu, nebo ten musím první taky sundat?

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.4.2015 v 09:08 | Nahoru | #268
Teoreticky to můžeš shodit celé (nikdy jsem to nedělal), ale kvůli manipulaci bych ho asi sundal. On by ti stejně upadl z toho tisícihranu u hrušky. Musíš tak jako tak sundat osu a potom už ta kyvka drží na převodovce (mimo vlastní kardan) jen gumová manžeta.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.4.2015 v 18:16 | Nahoru | #269
Tak teorie je sice hezká věc, ale v praxi to stejně budu muset rozdělit. Je tam prasklá prachovka Zlatý Fiat Uno Tam jsem měl převodovku venku za 15 minut

E: už nic, šrouby už jsem zjistil

Naposledy editováno 29.04.2015 06:10:21

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.4.2015 v 19:04 | Nahoru | #270
to vem izolackou....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist