Včera se udělalo hezky, tak jsem si chtěl vyrazit. Jenomže motorku mám venku pod plachtou a už byly mrazíky...takže jsem točil, točil, ale nenatočil.
Zodpovědně jsem koukal do diskuzí, ale většinou se to zvrhne do debaty o druhu baterky, dobíječky nebo rad typu: vem na to kladivo.
Takže to už všechno vim.
Mám normální nabíječku se svorkama. Vlevo na motorce je špunt označenej jako + a vedle něj zásuvka jak na zapalovač, jenom menší. Už jste asi poznali, že nejsem automechanik ani elektrikář :D
Rada odborníka byla na špunt + připojit kabel + a kamkoliv jinam cvaknout kabel mínus. Jenomže to nepřineslo kýžené ovoce.
Rada druhýho odborníka byla sundat nádrž, vyndat baterku a dobít. A to mi připadá trochu moc na moje schopnosti.
Dotaz: potřebuju nějakou speciální dobíječku, která se píchne do tý zásuvky?
Děkuju všem
svata
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky
1 reakcí na tento příspěvek znovu o nabíjení baterky
ikdyz motorka toci,muze to byt slabou baterkou, protože točí pomalu.
amg a gel baterky se musí udržovat nabité,tzn napětí nad 12,5V.tyto typy u kvalitnich novych akumulatoru a kvalitně uvedeny do provozu(dobra znacka,žadnej lezak a nabiti do plnejch po nalití),by v lete meli držet až 12,8V.
kazdá baterka ma udaje o nabiti,ale pozor čti jejich oficialní stranky, hodně lidi(dealeru) jeste neumí anglicky nebo si vymejslej
jestli jsi baterii vybil pod 12,2V a hned nenabil, je asi po ni
U mé yamahy se na kontakty dostanu s klasickou nabíječkou,ale s tou co teď byla v akci v lídlu nedocvaknu na kontakty, protože svorky jsou díky silné izolaci moc velké.
Pawka píše: každá nabijecka,ktera nebude nabijet vice jak 14,4V a 0,1/Ah A(umí i metodu quick charger se hodi na vsechny typy baterek.
ikdyz motorka toci,muze to byt slabou baterkou, protože točí pomalu.
amg a gel baterky se musí udržovat nabité,tzn napětí nad 12,5V.tyto typy u kvalitnich novych akumulatoru a kvalitně uvedeny do provozu(dobra znacka,žadnej lezak a nabiti do plnejch po nalití),by v lete meli držet až 12,8V.
kazdá baterka ma udaje o nabiti,ale pozor čti jejich oficialní stranky, hodně lidi(dealeru) jeste neumí anglicky nebo si vymejslej
jestli jsi baterii vybil pod 12,2V a hned nenabil, je asi po ni
Nemusí po ní být. pokud je baterie ještě v kondici snese i takové vybití, pomalým nabíjením ji celkem oživíš. U motorky jsem to nedělal,ale z baterky od ohradníku ke koním se mi to stalo několikrát.Klasická baterka od auta. Nabíječka mi ukazovala plnou baterku a přitom byla prázdná. Nechal jsem ji tedy přes noc na nabíječce a ráno ukozovala polovinu kapacity a šlo to nahoru až se nabila a chodí do dnes jako nová
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |