bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pri volnobehu chcipa a kolisa otacky
8.10.2014 v 00:56
Zdravim vas,
Potreboval bych poradit se svou Gn 125 rok vyroby je 2003 a ma CV karburator.

Motorka ma najeto 1400 km a 7 let byla v garazi. Vymenil jsem kompletne cely karburator podle serioveho cisla v manualu a vymenil jsem HT COIL (kabel ke svicce a asi indukcni civku). Motorka jede skvele bez problemu svicka je krasne opalena jak ma byt.

Problem je v tom ze nemuzu nastavit volnobeh na zhruba 1000 otacek, pokud tak udelam tak motorka po prijezdu nebo rozjezdu na krizovatce chcipne. Musim mit nastaveny volnobeh alespon na 2000 otacek. Jeste kdyz ji mam na 1000 otacek nastavenou tak se mi zda jako by se dusila a pak se bez problemu dostala do otacek. Co jsemtaky poznamenal je ze na krizovatce mi hlavni svetlo problikava kdyz mam zapli blinkr.

Co jsem prozkousel:
Nastavil jsem bohatost smesi podle knihy a nasledne nastavil na nejvyssi otacky pootacenin sroubku za volnobehu o ctvrt otacky.
Promeril jsem nabijeni pri 5000 otacek s dalkovimy svetli mi napeti na baterce ukaze 13.57 voltu.
Vzduchovy filtr jsem vypral a nasledne nechal nalozeny v oleji ktery pouzivam na prevodovku jak je v manualu napsano.
Proveril jsem korozi na kontaktnich spojich ale motorka byla v dobrem suchem prostredi takze spoje byly ciste.
Jedinne co jsem moc nepochopil bylo jak promerit ridici jednotku a regulator napeti.
Svicka mi haze do oranzova az bile jiskru. Ocekaval bych modrou nebo neco podobneho, jak jsem byl pred lety zvykly u pionyru jawa 20.

Prosil bych o jakekoliv rady co bych jeste mohl zkusit prozkouset nebo overit, pokud se mi to nepodari tak asi zavezu motorku do servisu.

Jen pro info ziji v Irsku takze nema cenu psat kam do servisu apod.

Pri volnobehu chcipa a kolisa otacky

30.10.2014 v 12:09 | Nahoru | #1
Tak jsem se mi to teda podarilo nakonec opravit. Bylo toho vice, ale asi jeden z hlavnich duvodu byly malinke praskliny na prirube motoru ke karburatoru. Taky odtrhy zdvihatek nebyli vporadku coz by vysvetlovalo klepani motoru. Rozvodovy retez nebyl dostatecne napnut. A nakonec to teda ta priruba ktera byla mikrospopicky popraskana a tesneni.
Problem vyresen.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist