globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: SP2-RSV-999
Cau borci s praxi na dvouvalu,
prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p

Blokovaní uživatelé: -666-
Anketa: nejvic zabavna bude
SP2
58%
41
RSV-R
20%
14
999
23%
16
Předchozí
1 2 3 4
Následující

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 20:10 | Nahoru | #1
Tvl už je to tady zase :D ... ee nekupuj si SP2 ať tady jezdí co nejmíň těchto strojů :D ... jinak o SP se klidně zeptej na našich webovkách http://www.sp-club.wbs.cz/

Problém bude asi koupit nějaký "zachovalý" kousek ...

SP2-RSV-999

6.10.2014 v 20:34 | Nahoru | #2
pekny vyber,myslim ze ani s jednou si neudelas ostudu a zabava bude na kazdy z nich

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

6.10.2014 v 20:37 | Nahoru | #3
Me by lakala sp2 ... Nejlepsi svezeni bude ale na 999 - kdyz to bude aspon S :)

SP2-RSV-999

6.10.2014 v 20:52 | Nahoru | #4
jednu z nich , asi sp2 koupim tady v Anglii. jsou drazsi,ale vonavky.

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 20:53 | Nahoru | #5
Nejvíce srandy bude na Tuonu RSV 1000 kvůli použitelnosti a praktičnosti.....!!!
Nebydlet u Prahy , ale u lepšího povrchu a dopravy zůstala pořád u mě!!!!
(i tak jsem měl Tuono 5 let a nemůžu říct ani jedno mínus !!!)

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:00 | Nahoru | #6
mám doma v MH test a vyhrala tam RSV, ale z dnešního pohledu to budou stejně jebky všechny, ale za mě SP2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:04 | Nahoru | #7
Sonicek> ako to myslis ze jebky?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 21:12 | Nahoru | #8
ratatui> tak co by jsi čekal od motorek která jsou cca. 14 let starý.Z 80% budou po crashu, zbytek vyhoněnej. Pokud se svezeš na něčem novejším a pak sednes na SP,nebo milku, tak se Ti bude zdát, že to nejede, ani nezatáčí, musís si to projet, ale pokud by jsi chtěl, tak bych Ti sem mohl postnout test sp a milky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:20 | Nahoru | #9
Sonicek> netreba SP som mal 3 roky a poviem ti ze ak to dakto neopre o strom tak SP v pohode prezije aj novsie masiny je to ku.va kvalitne naradie samozrejme nebavime sa o vykone alebo o hmotnosti.

(reakce na) SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:24 | Nahoru | #10
ratatui> To já netvrdím, že je to nespolehlivá motorka, chtěl jsem říct, že kupovat tak starou motorku aby stála za to, bude asi problém, a hlavně u nás. Tady si to každej namašlí a prodává jako top epic stav

(reakce na) SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:32 | Nahoru | #11
Sonicek> ahoj, mas pravdu,vim to. Mel jsem zx10r 09, vim ze to je proti tem ve vyberu hypersport :D uz mi ale nejde o tri kila na okreskach mezi vesnicema...za 18 let me nejvic bavilo TeLe. Mel jsem i rc8, vube mi ale nesedla. Nejspis vezmu sp2, vaha mi nevadi,spotreba nezajima, maximalka je mi u prdele,250 to jede , a narozdil od vsech stihlych novych ss s 200 konama to ma i charizma(podle me). Pracuju v UK,je tady dost krasnych kusu,spousta s prvnim majitelem. Sice za vyssi cenu, nejsou to ale jebky. Kdyz se clovek o bike stara,muze i stara sp byt krasna a v super stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:39 | Nahoru | #12

assassin píše: Me by lakala sp2 ... Nejlepsi svezeni bude ale na 999 - kdyz to bude aspon S :)



Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda

SP2-RSV-999

6.10.2014 v 21:42 | Nahoru | #13
Je to otázka vkusu a vlastních preferencích, mě líbí zase milka factory, taky ve své době byla nejlepší v SBK

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

6.10.2014 v 22:36 | Nahoru | #14
RSV je trochu divočina ale baví.999 je klidnější a uhlazenější ale taky pořád "funny".
VTR SP2 je krásná klasika,ale bude už slabší,roky výroby bude znát,ale jízdně ho neznám.

2 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 23:21 | Nahoru | #15
SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..

SP2-RSV-999

6.10.2014 v 23:52 | Nahoru | #16
A čo tak Guzzi ? To je podla mna motorka pre jazdca, ktorý už preskákal bežné stroje, nevie sa rozhodnúť a nejak ti nejde ani o závodenie, tých 250km/h to ale nepôjde

Naposledy editováno 06.10.2014 23:59:53

(reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 00:59 | Nahoru | #17

RadimV929 píše: SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..



jo taky mě mrzí že tyto krásné stroje zapadli v zapomnění a nemají své nástupce

SP2-RSV-999

7.10.2014 v 05:46 | Nahoru | #18
Borci, to ze neni novy tlr, nebo sp, ne aspon poradny sSkovy SV , atd..to je asi nejsmutnejsi. Ne kazdej ma sen letet rovne 300 na ninji. Novy tlr nebo sp..to je mokrej sen.

(reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 06:42 | Nahoru | #19
JollyJoker> RSV s Rotaxem o kterým je známo, že na spodku není úplně lačnej po otáčkách je divočina...a devítky jsou uhlazenější? Jsi se špatně vyspal?

Ohledně jízdy budou nejlepší a nejmíň pohodlný devítky- budou asi i oproti Aprilce servisně nejvíc náročný(v plný palbě na motoru až 145-150HP). SP2 bude "těžká", motor bude taky kladivo -jen díly atd budou trochu problém asi (je to dost atyp, ne?) RSVčko je supr - ve faktorce by to bylo hezký a je tam taky pěkněj potenciál kam jít dál.

VTR SP2 - největší exot
999 (S) - nejlepší "soudobá" technika - trvdý prkno
RSV (factory) - nevíc muziky za rozumný peníze

Naposledy editováno 07.10.2014 06:44:39

(reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 07:11 | Nahoru | #20

RadimV929 píše: SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..


Jezis hnedle bych do toho sel , ikdyz oni by to asi znicily jako sv1000s, atd
sp2 , 999 je uzasna ale stejne SP2 taky se po ni poohlizim jenze v cr jsou jen hrobky , tak nejspis bude RSV 04- jsem ti pomohl vid

Naposledy editováno 07.10.2014 07:13:54

SP2-RSV-999

7.10.2014 v 09:35 | Nahoru | #21
a Tak jestli z Anglie tak to pak ano, když jsem tam dělal, tak mě tam každé ráno sral jeden týpek co si to valil na SP2 castrol barvách do prace :D

Naposledy editováno 07.10.2014 09:35:59

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:20 | Nahoru | #22
SP2 je tezce (a to doslova) precenovana motorka, RSV (R/Factory a kor 04+) je mnohem lepsi naradi. Taky me lakala SP2 v Castrolu, ale ty prachy, co za tu tezkou kravu chtej, jsou tezkej nesmysl.

999s/r bude na okruh nejvic, ale neni to motorka do provozu. Jasne, pokud mas nejaky hory s peknym asfaltem kousek od baraku, tak proc ne, ale na nejaky delsi cesty zapomen. Z techto tri je to nejradikalnejsi sportovni motorka se vsim vsudy. Hlavne tezko se shani kvalitni kousek a eRko je opet strasne predrazene naradi.

RSV bude lepsi jak Hujda a oproti Ducati je prakticky nesmrtelna a ten fun factor tam je.

Presne o teto kategorii taky uvazuju. Jednak jsem zjistil, ze jsem na V2 mnohem agresivnejsi na vyjezdech a hlavne je fajn tu motorku porad drtit a ne jen obcas drzet plnej (v provozu), jak u motorek s vykonem 190+PS.

V2 ma mnohem citelnejsi "prokluz" zadniho kola. Tam to clovek mydli a zadek jde krasne plynule do boku. U motoru R4 pri proklouznuti hned vyleti otacky do mrte a tezko se to koriguje. Dal je vyhoda, ze V2 na plynu tolik netaha/nevynasi ven ze zatacky (GSXR je na tohle expert), ale pekne poslusne drzi stopu.
Ac tu hodne lidi V2 demonizovalo na krute zlou motorku, tak musim rict, ze pri razantnim zachazeni je mnohem hodnejsi, jak R4.

Letos jsem se poprve (2x)svezl na dromu na V2 (RSV Factory) a fakt to byla dobra zabava. Ano, na rovinkach jsem brecel, kdyz mi vsichni R4 ulitavali, ale na brzdach a hlavne na vyjezdech to bylo supr. Konecne jsem mel pocit, ze jsem z motorky vyzdimal cas, ktery by se jen tezko prekonaval.

Naposledy editováno 07.10.2014 10:22:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:33 | Nahoru | #23
SLEEPER> já bych z tohodle výběru taky bral RSV, jako nejlepší mix použitelnosti a spolehlivosti, ale že je SP2 těžká mi nepřijde pravdivý. Je tam rozdíl 5 kilo proti RSV a to půjde dolů změnou výfuků který jsou origo hodně těžký. Spíš jak je mrňavá s víc závodní pozicí, tak je na ní jízda náročnější.

(reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2014 v 10:39 | Nahoru | #24

Bothrops píše: Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda



Hele porad jezdi, ale je to kovarova kobyla, bez udrzby a v zalostnem stavu ... Snad uz si na nej udelam cas...
Tvoje tlr si tak nejak matne pamatuju, ale uz v tom ma dost chaos, ono za ty roky snad neni u nas tele ve kterym bych se ja nebo majitel podle mych "rad" nevrtal

SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:42 | Nahoru | #25
Me na rsv nesedi motor - takovej rozbitej ctyrvalec :) dole nejede s jeste z toho je pocit jak kdyby to bylo podtoceny i v 5tis ... Kdyz sem z toho presedl zpet na tele prisel mi ten motor sametove plynulej :) ale jezdil sem teda na 2003 ... Tzn tu novejsi neznam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:51 | Nahoru | #26
Stev> SP2 je rozhodne nejtezsi a fakt cenu 1/4mice (jak radi inzeristi uvadi) pro me nema.

To jak si nastavis motorku, uz je na tobe. Ducatí posez nejvic "narocnejsi", proste cistej sportak, ale to samy si nastavis na RSV nebo SP.

assassin> jo RSV (03) jede pouze v pasmu 6,5-9,5tis. ot. a pod 4tis., je to strasnej vibrator.

Proc koupit V2 je jasny, chci se bavit jen v zatackach, rovinky jsou mi ukradeny.
Pokud to tak nekdo nema, tak at na tuto techniku rovnou zapomene, protoze tyhle motorky fakt nejedou.

(reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 11:26 | Nahoru | #27
SLEEPER> ta cena dává smysl jen v případě že se to kupuje jako voňavka do vitríny, o tom žádná.
Ale já jen že jsem kdysi četl nějakej srovnávák, a tam SP1 s full akrapem naměřili do 210 kg s náplněma (nepamatuju se přesně). RSV tam byla taky a měla o 10 kg víc. A důvod kecat neměli, byl to test starejch twinů.

SP je malá motorka, a jsou tam menší páky na ovládání než třeba na aprilce. Když jsem viděl jak blízko jsou řídítka od vidlic, nějak jsem si nedovedl představit jak se to dá na silnici řídit Že se s tím dá něco udělat nezpochybňuju, ale tak jak to je se to bude podílet na těžkym pocitu z řízení.

SP2-RSV-999

7.10.2014 v 11:49 | Nahoru | #28
No, kdyz nakonec vezmu sp2, tak proto,ze se mi libi. Jak se chova v2 vim velmi dobre, ze je tezka si nemyslim,ale pokud je nevadi mi to. Moje ex (zx12r,tlr atd) taky nebyly lehky. Tady v uk se da koupit hezka sp2 za cenu cca 5-6 tisic liber,takze to neni ctvrt mile atd. Navic, nejde mi o verzi s hrc kitem za mega... Me uz prostety litrovy a vic ctyrky nebavi,nikdy jsem z toho na okreskach nedostaval strop,hlava mi to nedovoli proste a na dalnici mit pod dvacet sekund tri kila taky uz nepotrebuju. Tyhle starsi dvojky tahnou hezky,na nase okresky dost. Kdyz jsem kupoval tenkrat tlr,dost borcu mi reklo ze je to mrdka tezka,nejede atd. A me bavila zatim nejvic. Sp2 jede lip jak tele tak nudit me nebude urcite.
Nad rsv taky jeste uvazuju, dukarna to nebude uz urcite.

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

7.10.2014 v 16:12 | Nahoru | #29
Sleeper: prej přeceňována motorka, hele raději nic trollit stebou nebudu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 16:31 | Nahoru | #30
babynek> Jasne, ze si budes hajit tu svou.

Ale vdyt se na to podivej, vedle RSV 04 factory to vypada, jak vzdalene chudej pribuznej.
Ta motorka nema nic, öhlins, radialky (natoz bremba), kovany kola atd...

Urcite to neni spatna motorka, ale pri suche hmotnosti 194Kg (resp. plne 217Kg) a vykonu 99KW/99Nm, bez tech vyse uvedenych racing hracicek pro me urcite nema cenu 6000€ a to ani nahodou.
Ovsem trh ji ma rad a tak si tu cenu porad drzi a jiste dal drzet bude.

Prihodim jeden (hloupej) forek, ale nezlobte se na me.

Vite proc vynalezli japonci motorku?
Aby meli na cem jezdit do prace.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 Ghost-CBR1000rr 21 18.12.2021 v 19:20 babynek
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 Krajinkář 30 29.3.2021 v 23:06 Sobi
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex

TOPlist