globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
4.10.2014 v 09:10
Zdravím, hodlám koupit nějaké klasické moto stylu Honda CX 500, yamaha xj 550, Suzuki GS 550. Ale mám zatím špatnou ruku na prodejce neb co jsem chtěl tak na inzerátu pidi fotky s naleštěnou moto a při bližším ohledání dokřápaná moto se spoustou neorigo dílů a ještě se prodejce divil, že mi to vadí a tutlali vady do poslední chvíle.
V současné době jezdím javu 350/638 a bizona + dávám dokupy cz 150c a nemám problém s nějakými investicemi a opravami, ale čekám aspoň trochu solidní jednání. Pokud by jste o něčem věděli budu rád jinak vyhraněn na značku nejsem cenově do 35 000,- nečekám zázraky, ale ani domlácené, převařené, převtané moto. Udělám z ní mazla takže pokud nějakou potřebujete předat do dobrých rukou nabídněte

Případně nevím jestli se to hodí připojit ke stejnému dotazu, ale zkusím jak je to s dovozem z DE neb tam jsem našel už dvě prakticky leštěnky za cenu i o 8-10k nižší než se prodává moto u nás + bezproblémová komunikace s prodejcem bohužel, ale nevím jak je to s převozem a nahlášením tady ani na kolik to vyjde.

Naposledy editováno 04.10.2014 09:23:08
Předchozí
1 2
Následující

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 09:17 | Nahoru | #1
viz odkaz
moto.it

1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 11:16 | Nahoru | #2
Hlavně dej bacha na to aby neměla najeto přes 30 tis. km. To už by pak mohl být motor po smrti.
30-35 let stará motorka, za 35 tis Kč a ty očekáváš že bude v AAA stavu?
To je věk, kdy motorky spadly už na své dno a tyhle klasiky jdou s cenou zase nahoru.
Když chceš pěknou zachovalou motorku, tak to musíš finančně taky trochu přitlačit

1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 11:24 | Nahoru | #3
znám chlápka který vozí starý japonce,zrenovuje je a pak je prodá. poslal mi fotečky motorek který prodával, krásný klasiky. můžu se ho zeptat jestli ještě motorky vozí a třeba ho poprosit o tel. číslo. můžu ti na mail poslat fotečku aby jsi měl představu, jestli tedy chceš

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 12:10 | Nahoru | #4
GS550 sezenes v cechach kolem 20, cca pred pul rokem se prodavala za 25 v 1A stavu

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 12:20 | Nahoru | #5

seikos píše: Hlavně dej bacha na to aby neměla najeto přes 30 tis. km. To už by pak mohl být motor po smrti.
30-35 let stará motorka, za 35 tis Kč a ty očekáváš že bude v AAA stavu?
To je věk, kdy motorky spadly už na své dno a tyhle klasiky jdou s cenou zase nahoru.
Když chceš pěknou zachovalou motorku, tak to musíš finančně taky trochu přitlačit



proto jsem mu poslal odkaz na moto.it, kde jsou rozhodne lepsi ceny nez v Nemecku ALE ceny veteranu leti nahoru v cely Evrope. Chlapec bude muset opravdu pritlacit.
K tomu dovoz, min. veteranska testace .....

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 17:11 | Nahoru | #6
Jak jsem psal nečekám už žádnou leštěnku neb vím, že ceny se zase zvyšují, ale nevidím důvod proč bych měl brát vyloženě domlácenou motorku jež má polovinu dílů na výměnu sic jízdně na tom není špatně. Neb jak psal KubaLC8 ty ceny zase nejsou až tak hrozné kor když to vezmeme jen kousek za hranicemi sered taky poslal jasný důkaz toho že cenově jsem neustřelil.
Mám jen požadavek na to ať to jezdí a ať jdou díly renovovat bez výměny jinak počítám klidně časem i s novým lakem, chromem, výměnou spotřebních částí moto, gufera řetězovka atd. Jen nerad sháním komplet díly na moto to mě hold nebaví spotřební doplňky jdou sehnat ještě relativně normálně.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 17:14 | Nahoru | #7
MONIKA2> Jo pošli budu moc rád, ale za tu cenu se podle mě do porenovační nevlezu, ale pokud by byl ochoten prodat i moto na papírech před renovací tak rád kouknu co má.

Naposledy editováno 04.10.2014 17:14:43

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 17:30 | Nahoru | #8
Obavam se ze tvuj problem bude v nizke castce kterou hodlas investovat. Techdle klasickejch motorek v originalnim (dilama) byt horsim stavu bude jako safranu, a i kdyz si to chces zrestaurovat a atd, bojim se ze za tyhle penize sezenes neco neslepeneho z pulkou neorigo dilu jen VELKOU NAHODOU.

1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 17:41 | Nahoru | #9
Jako šafránu možná jen tady v čr. Proto se ptám rovnou i jak je to s tím zahraničím neb tam mám aktuálně hned dvě mašiny které být tady v čr tak beru z fleku neb i s tím co dám za cestu s vozíkem tam a zpět mě vyjdou na stejnou(o fous nižší) částku co tady nabízejí domlácené moto.

Naposledy editováno 04.10.2014 17:41:19

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 18:03 | Nahoru | #10
venku seženeš, tady jen náhodou...

moto.it
mobile.de
motoscout24.de

dovoz není problém, ale osobně nevím jak je to s přihlášením tak starý motorky.
takže jsem ti moc nepomohl...

Naposledy editováno 04.10.2014 18:04:03

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #11

BizonJawa píše: Jako šafránu možná jen tady v čr. Proto se ptám rovnou i jak je to s tím zahraničím neb tam mám aktuálně hned dvě mašiny které být tady v čr tak beru z fleku neb i s tím co dám za cestu s vozíkem tam a zpět mě vyjdou na stejnou(o fous nižší) částku co tady nabízejí domlácené moto.

Tak to že tě jinde taková motorka výjde levněji je jen zbožný přání,za mnou si loni přijeli borci pro Benelli RS350 1976 s tím že předtím byli v D a otočili se a jeli pro mou Benellku, to stejný borec z Plzně který chtěl Kawu Z750, proč nejel do D? Na burze v Imole např Honda CB400F ve stavu hned to rozeber a začni znova, vše včetně chromu, od 1500e nahoru, 35000kč je tak na motorku která příjde hned rozebrat a renovovat a jelikož mě takový stroje už dlouhou dobu baví tak vím co se do toho dá nacpat za peníze, nějakých 30-50tkč je v tom hned. Ceny těchdle yountimerů šly rapidně nahoru, poptávka začala převyšovat nabídku.

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 18:49 | Nahoru | #12
nicméně, jak píše KATANA, je jasný, že cena za lepší kousek nebude 35tis.
je to teď hrozná móda

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #13
SEM zadej požadované parametry, cenu, obsah, rok výroby a dej sem odkaz na motorku která je ta pěkná pro kterou se vyplatí jet. Třeba TATO , pořizovací cena 2000e cca 56000kč + cca 14000kč na cestu? Třeba TADYHLENC krásný stroj za pěkný peníze, když koupíš tohle ve špatným stavu tak cena renovace o dost převýší tuhle cenu, to by to muselo být zadarmo nebo by ti prodávající musel vysázet ještě nějaký peníze. Nebo TU , CX na který se nemusí skoro šáhnout, levnější to nikde nebude.

Naposledy editováno 04.10.2014 19:31:59

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 19:27 | Nahoru | #14
Problémem je i velká móda stavby café racerů.
Sháněl jsem stejně a marně...A to jsem netrval na úplné původnosti,jen jsem chtěl zkrátka něco slušnýho,jako základ na stavbu...
Holt ceny jdou nahoru.

3 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #15
Většinou mě moc netěšíte, ale sázíte mi tu zaprvé klasiky starší než jsem psal, že chci za druhé obsahově větší teď jsem objevil např. tohle co vy na to? http://motorky.bazo...65/Suzuki-GS-550.php

Jinak samozřejmě děkuji za jakýkoli názor odkaz nebo nabídku velice mě to těší, že to tu žije.

A ještě jak jsem psal nemusí to být všechno takové leštěnky následnou cenu za lak, chromy atd jsem ochoten dát jedná se mi čistě o kompletnost a funkčnost (nechce se mi hned po dovezení dělat komplet go motoru, nebo shánět spoustu domlácených dílů ale s renovací jako takovou problém nemám).

Naposledy editováno 04.10.2014 22:10:46

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

4.10.2014 v 22:13 | Nahoru | #16
BizonJawa> jo ta GS 550 je za ty prachy dobrá...

P.S. mou GS 550 jsem koupil před 5 lety za 7 tyček a na papírech ..ale samozřejmě ve stavu všechno rozdělat a postavit na novo...toliko k cenám starých vrán...

Naposledy editováno 04.10.2014 22:15:15

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2014 v 23:43 | Nahoru | #17

BizonJawa píše: Většinou mě moc netěšíte, ale sázíte mi tu zaprvé klasiky starší než jsem psal, že chci za druhé obsahově větší teď jsem objevil např. tohle co vy na to? http://motorky.bazo...65/Suzuki-GS-550.php

Jinak samozřejmě děkuji za jakýkoli názor odkaz nebo nabídku velice mě to těší, že to tu žije.

A ještě jak jsem psal nemusí to být všechno takové leštěnky následnou cenu za lak, chromy atd jsem ochoten dát jedná se mi čistě o kompletnost a funkčnost (nechce se mi hned po dovezení dělat komplet go motoru, nebo shánět spoustu domlácených dílů ale s renovací jako takovou problém nemám).

Nechceš žádnou totál vránu a koukáš na tuhle sjů? Pokud chceš něco potom renovovat tak tohle není to pravý. Jen když vidím těch pár fotek, výfuk kolena nachromovat, pohah sedla nanic, lak nanic, chybí emblémy, nejsou origo př blinkry, není origo př světlo a to tam bude daleko víc věcí na udělání. Ale vím že pro každýho znamená renovace nebo "renovace" něco jinýho, někdo řeší chromy stříbrným sprejem a zbytek jiným sprejem, pokud to mý být pořádně připrav se na desítky tisíc, pak musí být ten základ na renovaci co nejlepší, něco ve stavu té CX500 pak se další výdaje minimalizují, jsou to spojený nádoby - čím levnější základ, tím větší náklady na repas a naopak ale lepší je neshánět půl motorky po inzerátech a ebayi a lakoše, chromaře, mechanika.....

Naposledy editováno 04.10.2014 23:49:09

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

5.10.2014 v 09:22 | Nahoru | #18
Nedávno jsem dovezl z NL Hondu VT500 Shadow rok 84, americkou verzi. Další věcí s kterou počìtej je dostat to na papíry... zkušebna, výpisy hodnot atd. Celkem cca 10l. + čas.

2 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

5.10.2014 v 10:46 | Nahoru | #19
Asi tady bude dobré napsat, že renovuji rád a povrchovky a seřizování mě vyloženě baví (lak, chrom, leštění) a s následnými nemalými investicemi počítám. Nebaví mě pouze shánění dílů takže potřebuji poradit co se týče kompletnosti a taky co se motoru týče na úplnou rozborku se necítím. Proto příspěvky typu dej radši 50k a na renovaci se vykašli nejsou to pravé. Jak jsem psal výš chci pouze nedomlácenou a pojízdnou mašinu do 35k a následně si sní budu rok dva hrát a postupně dávat do pucu.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

5.10.2014 v 12:35 | Nahoru | #20
BizonJawa> Mám to podobně jak ty. Na komplet generálku motoru doma se taky sám necítim ale jinak vše si zvládám udělat sám (tedy ještě na elektriku moc nejsem, naštěstí tyto moto jsou jednoduché). Mám celkem 6 takových strojoven, co jsem koupil ve stavech, který patrně i ty hledáš. Sic fungovaly (po 1-2 dnech nejdůležitější údržby), byly z 80-99% kompletní a většina na papírech, ale stejně šli po zjištění funkčnosti rozebrat a postupně je skládám ( velmi pomaličku - mám dost málo času).
Tedy jsou spíše rozvěšené po půdě a v krabicích. Jenomže když jsem kupoval před několika první, tak to bylo za cenu šrotu, ač to stále jezdilo... 10-15.000,-
Teď za to samé se dává (opravdu dávají) 40,50 a víc.... za poslední 2-3 roky to šlo o 100% nahoru a myslím si, že jedině u nás ještě je malá šance natrefit na něco funkčního s papírama (bavim se jen o bílých značkách) aby to bylo za 30-35, pojízdné, "hezké" a funkční. Ale nezahálet, čeho je méně a méně, to je dražší a dražší... Za 3 roky ani tuhle černou GS 550 za tyhle peníze nekoupíš. Já tomu věřim.

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

6.10.2014 v 12:02 | Nahoru | #21
sem koupil starou lestenku po generalce temer vseho, opticky ta cena byla velmi atraktivni stejne jak motorka ale jedine co bylo v poradku byly chromy a hlinik,motorka stala 15 let a tak ty nove patnact let stare gumy uz nebyly ok,a vse ostatni z gumy nebo co gumu obsahovalo a bylo nove vzalo za sve po par km teklo uplne vse odevsad takze z dobreho kupu byla spis odpovidajici cena stroje , ale chci rict to ze u tech starsich motorek je tomu castokrat tak ze moc nejezdi a jen delaji radost v garazi,kdo by si ji chtel taky zasrat kdyz date dvacku za lesteni motoru,no a ja po techle peripetiich ktery jsem musel absolvovat bych ted radeji volil motorku klidne hnusnejsi opticky ale hlavne at je v beznem PROVOZU tak jak je to normalni po svete, proste top motorbaund , ze nekde trci vyhrezlej chrom nebo ze neni cela by me uz fakt netlacilo , to jsou ty male veci a tresnicky na dortu :D ted uz s ni muzu litat kazdej den ale lestenku uz z ni delat nebudu , pak ztraci na funkcnosti i kdyz je to veteran a oni to nevyrabeli aby to stalo, a hezky na normalnich znackach.. jinak gs550 jsou mraky v nemecku , vysedis si krasnou na netu i za tyhle prachy , domluv se at ji odhlasi a stahnes si to dodavkou sam,bez voziku me ji pujcili za 1500 a pak to zere 8nafty a prihlaseni asi cca trojka ?

Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

6.10.2014 v 20:38 | Nahoru | #22
Za mě bych určitě bral gsx550f.Je to 6-ti kvalt,moc jich nepotkáš,díly jsou trošku větší problém,ale pro mě je to skvělej model

1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

6.10.2014 v 23:53 | Nahoru | #23

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 08:15 | Nahoru | #24
Klasik> Na Vetreran foru stejne jako na Eurooldtimers nebo burzach vsichni zesileli s cenama! Ja jsem to resil 3x pres moto.it a kdyz se clovek snazi koupi pekny kousek za rozumnou cenu. Zatim se mi nestalo to co je obvykly v CZ:inzeruje se lestenka a clovek najede en stovek km aby videl orezlej vrak vytazene po 30 letech ze stodoly za totalne nesmyslnou cenu!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 09:14 | Nahoru | #25
BizonJawa> koukni na tu Suzuki, co mam na profilu. Koupil sem ji za jednu průměrnou výplatu seřídil a už 7 000km jen jezdim. Neštěstí se ještě pořád daj sehnat slušný mašiny za dobrou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 09:44 | Nahoru | #26
Hippieguy> Vopovaž se někdy sundat ty samolepky z kastlíku !!

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 09:49 | Nahoru | #27
BizonJawa> Zdravím renovátory. Mám v garáži cbx 550F2 rok 83 v originál barvě trikoloře. Dal jsem ji nutnou údržbu, motor rozvody, ventily, brzdy, svíce, oprava plastu, nové sedlo,gumy, řetěz, náplně. Jediná vada, že jsem ji koupil s černýmí výfuky, ale jsou nepoškozené. Velmi pěkné svezení- Pokud ji prodám, tak jedině ze zdravotních důvodů. K tématu ceny takových strojů - adekvátní cena 35 tisíc.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 09:50 | Nahoru | #28
mm-art-airbrush> neboj, nesundám. To je dobová relikvie.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 10:12 | Nahoru | #29
Hippieguy> Neskutečný punk ty tvoje jízdy. Rvu si vlasy, že jsem si nekoupil nějakého youngtimera ještě na vysoké kdy byl čas na tyhle skopičiny

2 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 10:13 | Nahoru | #30
Hlavně nikdo nekupujte tu XS750 z Bazoše! Tu si chci koupit já k Vánocům. Jen ještě nevim ke kterejm
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist