globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
2.10.2014 v 14:31
Jak se vám líbí přestavba Jawy 125 Travel a co byste třeba změnili ??? Pište.







Motorku vyrobili kluci z Mates Moto Servisu, barevné provedení a výbava je na přání zákazníka.


Naposledy editováno 03.10.2014 11:24:39
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 10:34 | Nahoru | #61
MartinED250> .. no dyt jo kua... uz asi starnu... nebo furt moc chlastam... a zacina to by tpoznat.. .. na Tvou Pragou jsem tehdy slintal.. ram, brzdy, podvozek... akorat motor jsme meli stejnej..

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 12:00 | Nahoru | #62

Bert-Jawatesty píše: Já jsem myslel modely ČZ s motorem 200 ccm 4T. Bylo by to paráda, přestavovat motocykly s českým motorem. Koncepce motoru je přitom hodně podobná tomu v Jawě 125/810.


To už dělá p. Soukup, nějaké motory také byly ke koupi jako náhradní díl. Jak je na tom ten motor z hlediska životnosti, nevím. S Cagivou se nějak dodělával, co nebylo dobré se dalo zahraniční. Výsledek nemohu posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 12:08 | Nahoru | #63

MartinED250 píše: Poslední opravdu dobrej stroj s Českým srdcem je Praga ED250.


No, opravdu dobrej stroj to tedy není, ale jako pokus oceněníhodné. Nekvalitní vidle Paioli (při každé výměně olej černý a hustý jako bláto), řazení paskvil (zjm. aretační kolík), převodovka (boční ozubení koleček), motor bez přívěry (špatný průbeh výkonu), nekvalitní rám (slabé horní uložení centrálu, vytrhl se). Nějaký regulátor elektriky pro osvětlení taky odešel. Jsou to všechno věci, které se na normální dobré motorce neřeší.

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 12:26 | Nahoru | #64

Itall píše: No, opravdu dobrej stroj to tedy není, ale jako pokus oceněníhodné. Nekvalitní vidle Paioli (při každé výměně olej černý a hustý jako bláto), řazení paskvil (zjm. aretační kolík), převodovka (boční ozubení koleček), motor bez přívěry (špatný průbeh výkonu), nekvalitní rám (slabé horní uložení centrálu, vytrhl se). Nějaký regulátor elektriky pro osvětlení taky odešel. Jsou to všechno věci, které se na normální dobré motorce neřeší.



No mimo těch vidlí se mi stalo vše co popisuješ, ale se vším jsem si poradil. 2 kolečka v převodovce jsem měnil po sedmi letech tvrdého používání v soutěžích, kolík řazení jsem si upravil tak, že drží a už neupadne, horní oko v rámu jsem si vyztužil a regulátor nahradil regulátorem VAPE co už drží.. Jinak mi Praga věrně slouží (původní válec, spojka - jen hřídelka vodní pumpy a 2 kolečka v převodovce) 12 let a to dostávala vždy záhul při motokrosu. Kdyby se motorka používala po silnici, tak tam neodešlo nic. PS: já to spíš myslel, že v roce 1998 kdy se ED prodávalo tak tu nic českého lepšího na trhu nebylo. A s Českým motorem vlastně ani do dnes..



1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 15:42 | Nahoru | #65
Kolík je bomba, už jsem to viděl, jsi šikovný. Pokud se ti stalo vše, co mě, je to důkaz, že Praga je prdka. Vidlice brzy tekla, jen jsem přitáhl pružinky gufer a netekla. Ale humus olej z ní šel stále. Nesrovnatelné s Marzocchi na Husce nebo Gasu. Tam jsem vypouštěl skoro čistý olej, až mi bylo líto . Za 3 roky Praga šla z domu, to se nedalo. Dával jsem jí dost při motokrosu, ale žádný závod nejela. Dalo se na ní jet i rychle, jízdní vlastnosti při motokrosu nebyly špatné. Jel jsem s ní stejně rychle, jako kluci na Yamaze 400 (enduro)nebo 426 (cross). Ale jinak...

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 16:43 | Nahoru | #66
Itall> ..furt zlaty proti ty jawe, co jsem mel a pro kterou ten motor vzniknul... ja nekolikrat varil i ram (krome vseho ostatniho)... a to to bylo jen na silnici.. .. motor me ale zase fungoval dobre a po sehnani pragovackejch dilu a vyfuku, to pak i jelo celkem fest... kdyz to zrovna nebylo rozbity vsude jinde... ... holt cena za testovani prototypu na realnejch zakaznicich...

Naposledy editováno 09.10.2014 16:44:11

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 16:56 | Nahoru | #67
No, tady je opět vidět, co všechno by bylo možný, kdyby ty zasraný komunisti... . Kupte si japonský motorky a zapoměňte.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 18:52 | Nahoru | #68
Spíš si objednejte Jawu 125 Trail, nebo počkejte na 350 Trail :)
Já mám rád individualizaci. A u Mates Moto vám ji umožní.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 21:07 | Nahoru | #69
Já jsem před Pragou sedlal všemožný starý motokrosový Japonce. Jako mlaďas jsem neměl peníze na lepší a soutěže mne bavily. Ale na RM a KX byly hrozně odlítaný podvozky, tlumiče do soudků, apod. Každé dva roky nikasil, ložiska... Navíc ve mne pořád hlodal pocit, že chci Českou mašinu a Praga se mi líbila... Prvních pár let spokojenost, pak se otevřelo to hnízdo horního uchycení centrálu, ale to se opravilo. Ozubce na kolečkách odešlo o mnoho let později a to přesně mezi dvojkou a trojkou co že je pochopitelný - to se v motokrosu nejvíc řadí a kdo máš čas na spojku.... Pak ten regler a byl klid. Mám jí rád a měla vždy plný servis. Přepáko každou sezónu rozebráno, umyto a namazáno. Apropó tak krásně utěsněný ložiska kyvky a přepákování jsem nikde jinde neviděl. Ani u japonců a italů. Je tam profilový kroužek a ještě "O" kroužek v kleci ložiska - dabl. To mám dodnes původní. Výkon na konkurenci neměl, ale to bylo jasný předem. Je spolehlivá a nikdy mne nenechala ve štichu. Je to hodný od spoda a to byla výhoda v těžších partijích lesa. Škoda vetší váhy a dlouhého rámu. Měla výhodu v rovinatých rozbitých tratích. V zatáčkách se musí smykem - je dlouhá. Ale je naše a to tak, že skoro celá... U mne dělá stroj srdce, a srdce je motor. A to má být u České mašiny naše. Jsem však rád za Bertovo a matesovo práci. Dnes už se jen vozím a motorka dostala spátky blinkry, oilmaster, apod. Občas si jen povyskočím.



Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

9.10.2014 v 21:39 | Nahoru | #70
Jinak z praskání a otevírání krabicového profilu u uchycení zadního centrálu při hard použití se Praga sama poučila a mladší ročníky měly už protažené svary více ke stěně trubek vedoucí ke kyvce. pak byl pokoj. Měly to poslední ročníky motorek. PS: omlouvám se Bertovy za blokování tématu.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

10.10.2014 v 07:33 | Nahoru | #71
Martine, neomlouvej se. Každé téma takhle skončí vždy, když už k původní myšlence bylo řečeno vše :) A to teď nejspíše nastalo. Vlastně šlo jen o možnost, ukázat zajímavou motorku. Ta už je u majitele a práce pokračuje dál ...

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

10.10.2014 v 15:07 | Nahoru | #72
MartinED250: Já jsem u japonské motorky nikdy nikasil nebo ložiska nedělal, ale neměl jsem žádnou dlouho, asi jen ty 2 roky. Všechny závady na pragovce se mi objevily do 3 let, resp. dříve, za 3 roky jsem ji prodal, původně byla nová. Bez závad sloužila rok a půl. Řadil jsem se spojkou, v drtivé většině. Větší váha vadila ještě více při enduru. V motokrosu spíš ten vyvažovák. Asi byla opravdu delší, klidnější na rozbitém a do zatáček smykem. To bych jí vůbec nevytýkal, dá se toho i využít, může to být i příjemné, není to jednoznačná nevýhoda. Když jsem pak přesedl na Husku, myslel jsem, že na ní ani nemohu jet. Nestabilní koza. Jenže Praga jiných jednoznačných nevýhod měla dost.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Šnek tachometru Jawa 125/810 Travel 10Travel 1 Včera v 18:29 rmly
Poradí někdo Jawa 125/810 Travel 10Travel 27 31.3.2024 v 11:58 assassin
poradte-netradiční český veterán? [1, 2] Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... manaposledni 46 17.8.2022 v 14:55 Dolin
Jawa Travel 125 typ 810 Má poloau... Jawa 125/810 Travel pavouk0311 2 24.3.2022 v 11:28 pavouk0311
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist