bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu
2.10.2014 v 14:31
Jak se vám líbí přestavba Jawy 125 Travel a co byste třeba změnili ??? Pište.







Motorku vyrobili kluci z Mates Moto Servisu, barevné provedení a výbava je na přání zákazníka.

Naposledy editováno 03.10.2014 11:24:39
Předchozí
1 2 3
Následující

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 14:52 | Nahoru | #1
kluci vás je škoda pro tak laxní značku

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 15:31 | Nahoru | #2
To se nedá nic dělat, to je srdeční záležitost.
Jsme v tom až po uši

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 16:00 | Nahoru | #3
Pěkný, jen by se mi asi víc pasovalo, kdyby vedlo to výfukové potrubí ke koncovce vnitřkem a výfuková koncovka krapétek ktratší, jinak krásný retro Ještě možná jiné pneu

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 16:12 | Nahoru | #4
Už bych Jawu konečně nechal odejít do věčných lovišť.

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 16:34 | Nahoru | #5

strakon píše: Pěkný, jen by se mi asi víc pasovalo, kdyby vedlo to výfukové potrubí ke koncovce vnitřkem a výfuková koncovka krapétek ktratší, jinak krásný retro Ještě možná jiné pneu



Takovy prace a tak pekne provedeny prace
JENZE: Jawa byl a vzdycky v ocich pametniku bde 2T! a navic skoda toho vyfuku ktery se na retro nehodi!
Ve vysledku docela rozpacitost.....

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 17:41 | Nahoru | #6
pěkná práce osobně bych dal pryč tu žlutou ceduli a udělal výfuk třeba jako simson pak by to bylo podle mě dokonalý

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 18:30 | Nahoru | #7
Výfuk u takového rámu vnitřkem vést nelze, ani to dobové motocykly nemívaly, koncovka musí být samozřejmě 4T (tedy jiného tvaru než má Simson) a teď už má svod i chrániče proti popálení. Pneumatiky chtěl majitel nechat silniční a to je opravdu škoda, udělalo by to se vzhledem hodně. Já bych navíc preferoval stříbrnou nádrž bez gum, která by víc odpovídala enduro motocyklům Jawa.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 19:59 | Nahoru | #8
Bych ten tlumič výfuku zlomil v půlce, tím se může posunout dopředu a zkrátit svody.

A nádrž duralovou repliku ze Sadílka.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:02 | Nahoru | #9
S tím výfukem je to dobrý nápad. Ta nádrž ne, hodně se při stavbě hledí na cenu a repliku sadílka by nikdo nezaplatil.

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:30 | Nahoru | #10
Bert-Jawatesty> tak to je jasný, replika nádrže by stála jako půlmotorky
Třeba si to někdy nechám udělat podle sebe za větší rozpočet.........

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:34 | Nahoru | #11
A vyměnil bych čalouníka, dělá práci na úrovni čínanů. Tu hezkou motorku to vysloveně kazí.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:37 | Nahoru | #12
Mě osobně se ten koncept motorky moc líbí, jen do toho vždy zasáhne přání zákazníka (a to je náš pán) a trochu se odchýlí od mých představ.

1. pneumatiky určitě hrubé - enduro
2. nádrž stříbrná bez gum
3. světlo menší s integrovaným přístrojem

Čemu jsem opravdu rád je, že se podařilo použití repliky enduro sedla, to k tomu stroji prostě patří :)

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:41 | Nahoru | #13
Ten výfuk , bych mohl příště zlomit a posunout , ale když by si někdo sedl dozadu , tak by si musel zlomit pravou nohu v půlce holeni asi o 30 stupňů směrem k levé , aby se pak dostal kolem výfuku na stupačku . Vim 125ka jede sotva s jedním , natož se dvěma a na tohle sedlo se vlezou dva hodně hubený , ale tady je daný motor 236ccm .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

2.10.2014 v 20:56 | Nahoru | #14
Lamihnátová nadršťka (koňská hlava - na fotce)) se vleze do pěti tisíc.
Zkuste dat přední blatník důle, ke kolu, neodpružený. Jak by to vypadalo.
Dobové motorky (a zrovna Jawa...i čtyřtakt) výfuk vnitřkem rámu měly, roura se navíc dokonale dostane mimo dosah těla jezdce.
Rotouš Jirky Pošíka:




Kdo si popálil lýtko o šrůfek krytu u devadesátky, ví, o čem je řeč.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 09:13 | Nahoru | #15
Aneb - JAWA 634 1000X jinak.

V podobným rámu motor 125 ccm čína, 250 čína, 350 dvoutakt i 500 ccm ROTAX ..........

Chopper, Enduro, Silnička, Trial - záleží jen na představivosti majitele a tvůrce.

Samozřejmě stejný kola a vidlice. Zdá se to jako nejuniverzálnější podvozek na světě .

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 11:20 | Nahoru | #16
Montyjawa> Máš pravdu, nejuniverzálnější na světě :) Jen ta 125 je vpředu jednoduchá a rozvidlená je až před motorem - to ale víš.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 11:22 | Nahoru | #17
Je to vlastně jen otázka času, kdy zkusíme i Traila v provedení 350/2T. Docela se na to těším, ta motorka působí takovým odlehčeným dojmem a s endurovým sedle vypadá bezvadně.

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 12:53 | Nahoru | #18
[quote=Bert-Jawatesty]Mě osobně se ten koncept motorky moc líbí, jen do toho vždy zasáhne přání zákazníka (a to je náš pán) a trochu se odchýlí od mých představ.

1. pneumatiky určitě hrubé - enduro
2. nádrž stříbrná bez gum
3. světlo menší s integrovaným přístrojem

Jo, tyhle změny by motorce prospěly! Ale i tak je povedená
Škoda, že si jich moc lidí asi nekoupí - 16-ti letí kluci retro neocení a pro chlapa co má něco najeto bude 125 málo..

PS: Na tu upravenou třindu se těším

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 13:26 | Nahoru | #19
Vyměnil bych gumy za terénní

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 13:29 | Nahoru | #20
Nic proti práci Mates Mota, ale docela by mě zajímala motivace majitele pro nákup tohoto stroje. Uvážím-li, že Travelka stojí skoro 40.000, tak cena tohoto výtvoru asi nepůjde pod 70.000, za což se nechá sehnat buď opravdu funkční endurko, nebo youngtimer se skutečnou historickou hodnotou - tohle nemá ani jedno z toho...

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 13:39 | Nahoru | #21
Přestavba proběhla kompletní repasí staršího Travela. Ten se dá při štěstí sehnat i do 10 tis., motor je nový 236 ccm a ten stojí taky kolem 10 tis. Dál už se cena odvíjí podle náročnosti přestavby, stavu stroje a zvolené výbavě. Něco se dá ušetřit prodejem odstrojených dílů (kapotáž, sedlo, ..).

Motivací u takovýchto staveb je touha mít retromotocykl postavený na současném základě.

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 14:46 | Nahoru | #22
Jak už bylo zmíněno-prospěli by tomu gumy se špalkama. Dále bych zkrátil výfuk (zřejmě v rovné části svodu) tak aby netrčel za motorku. Nevím jaké je kolo ve předu, ale větší by vypadalo líp. Celkově se mi líbí víc první (žlutý) trail co jsi sem dával.
Dokonce o něm poslední dobou i uvažuju...Ten motor je co zač? Co obnáší ho osadit, jestli to není tajný

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 16:00 | Nahoru | #23
"Motivací u takovýchto staveb je touha mít retromotocykl postavený na současném základě."

Kouzlo současných retromotocyklů spočívá v tom, že vypadají jak ze sedmdesátek, ale jezdí veskrze moderně, tj. startují na stisknutí tlačítka, nechčije z nich olej, zrychlují, zatáčí a brzdí. Vámi použitý motor neznám, tudíž ho nebudu hodnotit , ale podvozek Travelky je současný možná datem výroby, vlastnostmi ale rozhodně ne. Obzvlášt zadní vidlice se kroutí, sotva se na ní člověk křivě podívá, přední vidlice a brzda má k moderním strojům také dost daleko. Dá se tedy předpokládat, že jízdní vlastnosti budou "veselé". To samo o sobě nemusí vadit, ale když už toto omezení akceptuji, není lepší si k tomu přibalit i autetickou historii a jít třeba do Guzzi 350TT?

Na druhou stranu je fajn, že i takovéhle motorky na trhu jsou, každý si může vybrat dle svého gusta.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 23:41 | Nahoru | #24
...co retromotocykl na starém základě?




Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 23:45 | Nahoru | #25
Nojo, co člověk to názor, co člověk to jiná "chuť"...

Má to něco do sebe, hlavně pro nostalgický staromilce, kteří podobné jawozetkové "nářadí" měli v rukách už v pubertě jakožto přechod z babuchina nebo fichtla k třiapůle...

Já bych urkitě zkrátil ten výfuk a nádrž by se mi tam líbila ta co má Bert na tom dvě-pade Califu... a samozřejmě obout na špalky !!! Pokud by se to mělo vyrábět ve větších sériích, tuším, že větší úspěch mezi pamětníkama by měla ta verze s motorem 236ccm...

Ale práce je na tom i tak vagón

(reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

3.10.2014 v 23:46 | Nahoru | #26

_xy_ píše: ...co retromotocykl na starém základě?






No, to je slovo do pranice tleskám...

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

4.10.2014 v 09:05 | Nahoru | #27
jak to udělá stk?

Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

4.10.2014 v 09:12 | Nahoru | #28
Jak už tu bylo řečeno - jiná nádrž a zubatý kola by to posunuly o level dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

4.10.2014 v 10:59 | Nahoru | #29

bledemon píše: jak to udělá stk?


proč by to nemělo udělat stk? bliká, svítí, brzdí, nic z toho nekape, nazdar za 2 roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 125 Trail - další kousek z Mates Moto Servisu

4.10.2014 v 11:10 | Nahoru | #30
Šotek> Asi kvůli tomu jinýmu motoru...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poradí někdo Jawa 125/810 Travel 10Travel 29 Včera v 21:11 Deadman
Šnek tachometru Jawa 125/810 Travel 10Travel 1 19.4.2024 v 18:29 rmly
poradte-netradiční český veterán? [1, 2] Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... manaposledni 46 17.8.2022 v 14:55 Dolin
Jawa Travel 125 typ 810 Má poloau... Jawa 125/810 Travel pavouk0311 2 24.3.2022 v 11:28 pavouk0311
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist