bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pouze svody, bez koncovky
29.9.2014 v 15:07
Zdravím,
pohrával jsem si s myšlenkou stavby stroje a lehce jsem již práce započal, ale jen tak lehce a spíše se zatím vše srovnávám dohromady a tvořím návrhy. Líbí se mi myšlenka pouze svodů, čistě roura, nic víc. Původně tak byly brutálně vykuchaný originály, takže to byla defakto taky jenom roura a zvuk se mi zamlouval. Jde mi o občasné popojetí kolem baráku, ne prosezení hodin za řídítkami na cestách, ale spíše takový můj showbike, když bude nálada se projet kolem. Takže řeči typu z toho se posereš nebo ti prasknou bubínky nejsou potřeba, jsem s tím smířenej. Jde mi čistě o co nejjednodušší vzhled a pořádnej brublák, co se mi líbí ;)

Mám možnosti a nápady, jen lehce naohýbat a napasovat trubku jako svod, zamlouvá se mi něco takového (VT600):






Nicméně můj dotaz je ohledně rozměrů - do jaké míry ovlivňuje zvuk a chod motoru délka a průměr svodů? Zde je lepší spíše co nejdelší to bude možné, a jaký průměr trubky? Co na to řekne motor při jízdě jen a pouze s těmito svody?

Svod si bezproblému vyrobím, španělksou vesnicí pro mě není výroba, ale právě alespoň nějaká funkčnost, aby neškodil motoru, apod.

Díky!
:)

Naposledy editováno 29.09.2014 15:09:48

Pouze svody, bez koncovky

29.9.2014 v 15:25 | Nahoru | #1
To je dobrý, motoru škodit nechceš, ale tvoje uši, který už nikdo neopraví, ti nevaděj

Pouze svody, bez koncovky

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2014 v 15:34 | Nahoru | #2
Svody by měly mít naprosto shodný průchozí odpor. Takže dá se říci stejnou délku.

Pouze svody, bez koncovky

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2014 v 15:34 | Nahoru | #3
někde tu bylo téma jak to týpek udělal a desně se divil, že motorka skoro nejede

hyyr

Naposledy editováno 29.09.2014 15:35:18

Pouze svody, bez koncovky

29.9.2014 v 16:26 | Nahoru | #4
Tak mi řekněte proč jsem to již na mnoha stavbách viděl
Jde fakt o to, že tento styl se mi velice zamlouvá a z obrázku to již na stavbě někdo realizoval, takže to fungovat musí, dokonce jsou tam i svody různě dlouhý..

Nicméně nechci dopadnout jako pán v odkazu, kdy se s tim sere a pak mu to nejezdí..

Fakt bych se rád držel tohoto stylu i za cenu budoucího odladění na brzdě... bude-li to možné...

Nerad bych aby se diskuze zvrhla do výsměchů a ironie, jako se to lehce stalo ve zmiňovaném odkazu, čí jak je občas na M.cu tradicí.. Pokud něco nevím a nemám s tím zkušenosti, raději se zeptám, poučím a pokusím se to realizovat. Hledám způsoby, jak toho docílit, ne důvody proč to tak nedělat...



Naposledy editováno 29.09.2014 16:27:46

Pouze svody, bez koncovky

29.9.2014 v 17:36 | Nahoru | #5
Tož mnoho zdaru s tém pertinaxem

Pouze svody, bez koncovky

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2014 v 23:22 | Nahoru | #6
možná by nebylo špatný směřovat dotaz taky k někomu kdo ty svody vyrábí třeba RP ,Creptus, sharon

Pouze svody, bez koncovky

29.9.2014 v 23:45 | Nahoru | #7
V těch svodech může být našroubovaná vložka takže to není i když je to tak krátké jen holá trubka.

Pouze svody, bez koncovky

30.9.2014 v 08:17 | Nahoru | #8
Tak jsem zkusil oslovit firmu, uvidím co mi na to řeknou...

Btw, co říkáte na výrobce Tenax? Protože oni už něco podobného dělali - tenký svody, různě dlouhý..




1 reakcí na tento příspěvek Pouze svody, bez koncovky

30.9.2014 v 13:29 | Nahoru | #9
Asi by to chtělo napřed si něco přečíst o teorii rezonančního přeplňování popř.termodynamice a možná tě to i pustí

(reakce na) Pouze svody, bez koncovky

30.9.2014 v 16:19 | Nahoru | #10

coffman píše: Asi by to chtělo napřed si něco přečíst o teorii rezonančního přeplňování popř.termodynamice a možná tě to i pustí


a k tomu si neplést rohlíky s houskama a nečekat že co vydrží US motor vydrží i jabko a obráceně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist