bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spotřeba 749 13L/100km ???
ahoj přátelé. od pátku jsem štastným majitelem 749 a za ty tři dny mě nepřetala překvapovat její hravos. konečně mam pocit, že mě ježdění zase baví. CBRko byla jen rychlá jízda... hodlám ještě nějaký km letos najezdit než půjde na velkej servis i když má jen 19000km (snad) . chci se zeptat zda to je normální, že když jezdim max 160 a to více méně jen občas , žere tahle mrška tak moc? 13L mí připadá zvláštní (jezdil bych na ní i když by žrala 20L) někde v tabulkách jsem našel orientačně 6-7,5L/100 ,, že by tabulka mluvila jen o jednom hrnku? :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotřeba 749 13L/100km ???

3.10.2014 v 18:50 | Nahoru | #1
t_freedom>
To jsem netušil, že s teplotou je i jiná spotřeba. U mýho stroje jsem zaznamenal rozpětí teploty cca od 70 vejš, v létě mi to jednou ve městě v tlačenici přeskočilo i stovku, při běžný jízdě je to mezi 70 a 80 st. A ta spotřeba fakt 7 průměr. Dokonce když sleduju za jízdy displej s údajem o okamžitý spotřebě, tak to ukazuje při konstantním plynu na rovině při rychlosti do cca 150 číslo i nad 20, což znamená pod 5 litrů na 100 km. Kdo by ale takhle chtěl jezdit, žejo? Docela mě překvapuje, jak píše Pastell, že 749-ka baští víc než 999-ka, předpokládal bych opačný stav
P.S. Neznám nastavení (motorový) mý mašiny, ale předpokládám, že je origo, jen výfuky mám karbony MIVV.

Naposledy editováno 03.10.2014 18:55:01

(reakce na) spotřeba 749 13L/100km ???

6.10.2014 v 07:14 | Nahoru | #2
mar36> O tý teplotě jsem to psal právě a jen o mým motoru. Před přemapováním to bylo ok...teplota v létě lezla hodně přes 90°C a i když byla na jaře a podzim na 70°C+ spotřeba více/méně stejná. Po přemapování to najednou začalo podstatně víc "chladit" - resp. teplota i v teplejch dnech (od 20°C vejš) nevylezla přes 75°C a žralo to pak vpoho 9l a víc. Později v létě jsem ale jel dlouhou štreku a když byl motor nad 80°C tankovval jsem po 120km 9-10l(ale to bylo venku 33°C). Takže jsem udělal koženou dečku před 1/3 chladiče a ejhle - i ten projev motoru byl najednou při teplotě 85°C+ daleko lepší. Teď na podzim mám dečky dvě a odstíněný 3/4chladiče
Když je venku pod 20°C tak to funguje supr - voda kolem 90°C a spotřeba 8-9l/100km - motor brzdí, akceleruje a stejnoměrně jede krásně bez cukání a přechody plynů jsou jak máslo. Je cejtit, že to je ono. Prostě moje mapa, tak jak je udělaná to přesně takhle potřebuje.
Kámoš měl 749 a žrala cca to samý co mě...7-8l/100...pokud jí ale honiš na okruhu, klidně se do 11l vyhrabe. Prostě ten motor bereš nadoraz, zatímco litr přeci jen dávkuješ s citem pudu sebezáchovy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist