globalmoto_duben_nolan





Téma: Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování
 
28.9.2014 v 19:45
Zdarec, občas se mi stane, že při podřazování motorka zdechne.Stává se mi to jen při podřazování, ne při řazení.Třeba dnes na projížďce podřazuji z pětky na čtyřku a při vymáčknutí spojky jak podřadím, motorka zdechne, rožne se i kontrolka oleje.Takže jak pustím spojku, tak se dost nepříjemně blokne zadní kolo.Potom hned motorka chytne, jak jsem rozjetý.Kdybych musel podřazovat někde v zatáčce a stalo se mi to, může to být i o držku.Je to mnou, že ještě neumím řadit na velké motorce nebo může být někde problém?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

28.9.2014 v 20:03 | Nahoru | #1
...máš dostatečně velký otáčky volnoběhu? nad 1100 ot/min?

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

28.9.2014 v 20:13 | Nahoru | #2
Zkontroluj čidla spojky a stojánku.

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

28.9.2014 v 20:48 | Nahoru | #3
Volnoběh mám v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

19.3.2015 v 21:43 | Nahoru | #4
Lidi narazil sem na tohle vlákno a celkem by mě zajímalo čím to tedy je, nebo jestli se našlo nějaké vysvětlení. jelikož mám stejný problém budu vděčný za každou radu

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

19.3.2015 v 21:53 | Nahoru | #5
Vendous> něco podobnýho jsme měl na loncinu xm 125 ..vím že se suzukou nemůžu čínu srovnávat ale měl jsem tam problém v tom že byla ucpaná volnoběžná tryska takže při každým podřazení mi to zdechlo ale když jsem řadil nahoru a držel ho v otáčkách tak jel a po vyčištění trysky jel dál

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

20.3.2015 v 06:16 | Nahoru | #6
Nedělá to pořád, jen občas. Zkusím nějak skontrolovat ty čidla

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

1.5.2015 v 08:48 | Nahoru | #7
Taky se mi to párkrát stalo, ale bylo to naprosto ojediněle, tak jsem to ani neřešil (max 5x během 30000 km). Problém v čidle spojky bych nehledal, ta za jízdy nemá žádný vliv na zhasínání motoru. Ta blokuje ovládací signál na startér, takže může bránit akorát startéru. Nízký volnoběh by to být mohl, ale asi by to zhasínalo častěji. Viděl bych to spíše na čidla, která při své aktivaci zhasínají motor - čidlo bočního stojánku a čidlo bočního náklonu. Otázka jestli na motorce není dodatečně namontován např. alarm s vazbou na zhasínání motoru, může zlobit i ten.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

1.5.2015 v 11:49 | Nahoru | #8
No kupodivu po vyřazení čidla spojky je klid

PS: jinak s tim alarmem je to zajímavej nápad

Naposledy editováno 01.05.2015 11:49:41

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

3.5.2015 v 18:04 | Nahoru | #9
Vendous> Tak to docela koukám

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

3.5.2015 v 18:58 | Nahoru | #10

Vendous píše: No kupodivu po vyřazení čidla spojky je klid

PS: jinak s tim alarmem je to zajímavej nápad


Mám vlastní zkušenost, proto jsem to psal jako jednu z možných variant...

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

10.5.2015 v 19:40 | Nahoru | #11
Už jsem to jednou slyšel a myslím, ze problém byl v palivu - čerpadlo a filtr.

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

10.5.2015 v 19:46 | Nahoru | #12

osiris píše: ...máš dostatečně velký otáčky volnoběhu? nad 1100 ot/min?



Presne tohle to kdysi vyresilo u me.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 20:19 | Nahoru | #13
No vidím, že možností je víc.Spínač u spojky je k nastartování, tak si nemyslím, že by to bylo tím.A kdyby blbnul spínač u stojanu, tak by to zdechalo kdykoliv.Právě se mi to stává jen u podřazování a jenom občas.Letos už mám 2000km a stalo se mi to dvakrát.Celkově má motorka 25000km, já ji koupil se 16000km a je to dovoz z Anglie.Teď mám motorku v servisu na seřízení ventilů a výměně svíček.Svíčky se u této motorky mění po 12000, tak nevím, jestli je někdo měnil a jaké tam vůbec jsou, takže teď tam budu mít nové a origo, co tam patří, tak uvidím.Kdyžtak můžu trošku přidat na tom volnoběhu.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 21:00 | Nahoru | #14
Co třeba synchronizace škrtících klapek? Případně TPS senzor. Taky se mi jednou za čas stane, že motorka občas chcípne, ale většinou je to při rychlejším zpomalení s vymáčknutou spojkou. Ještě jsem to ale nijak neřešil. Jen jsem urovnal ten TPS senzor, který byl mírně vychýlený.

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 21:16 | Nahoru | #15
majklboj> Klapky to podle me nebudou. I kdyz jsou hodne rozhazene tak motka sice kucka na pridani, ale nezdechne.

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 21:38 | Nahoru | #16

Horneťák900 píše: No vidím, že možností je víc.Spínač u spojky je k nastartování, tak si nemyslím, že by to bylo tím..


No chcípalo mi to každou vyjížďku několikrát, od doby kdy sem vyřadíl čidlo spojky ( cca 1500km ) tak ani jednou. Takže jakkoli to zní nepravděpodobně tak můj problém to vyřešilo. Podotýkám že nic jinýho sem s motorkou nedělal

(reakce na) Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 21:40 | Nahoru | #17

Horneťák900 píše: No vidím, že možností je víc.Spínač u spojky je k nastartování, tak si nemyslím, že by to bylo tím.A kdyby blbnul spínač u stojanu, tak by to zdechalo kdykoliv.Právě se mi to stává jen u podřazování a jenom občas.Letos už mám 2000km a stalo se mi to dvakrát.Celkově má motorka 25000km, já ji koupil se 16000km a je to dovoz z Anglie.Teď mám motorku v servisu na seřízení ventilů a výměně svíček.Svíčky se u této motorky mění po 12000, tak nevím, jestli je někdo měnil a jaké tam vůbec jsou, takže teď tam budu mít nové a origo, co tam patří, tak uvidím.Kdyžtak můžu trošku přidat na tom volnoběhu.


Mně to dělalo právě čidlo spojky a Vendous píše, že mu to pomohlo taky. Takže je to reálná možnost...

Naposledy editováno 11.05.2015 21:42:44

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

11.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #18
Na cidlo spojky opatrne - kdyz se podivate do servisniho manualu tak ten drat z cidla jde jak do spinaciho okruhu startovaciho rele (motorka nestartuje bez zmackle spojky) tak soucasne jde i do jednotky - kdyz jsem se kdysi zajimal o hackovani jednotek, zjistil jsem ze pri zmacnkuty spojce dava jednotka jinou mapu vstrikovani a mozna i predstihu - prave ze by to melo to zdechani spis eliminovat, protoze treba u sportu suzuki je na 5,6kvalt bohatsi mapa jako kompenzace ramairu a pri zmackle spojce kdyby to jelo na 6kovou mapu - kdyby byla zarazena sestka - tak se muze stat ze se to uchlasta. Stejne tak ta mapa pro zmacklou spojku (mozna neutralova, nebo podobna) nema max vykon - na brzde se u nekterejch motorek pri prostem proklemovani spinace spojky nameril mensi vykon....

Tzn pokud to na tuhle "spojkovou" mapu chodi ok a jinak to blbne - skor bych rekl ze je tam nejakej problem s palivem, cerpadlo, vstriky, regulator tlaku - nebo i jen se projevila nejaka zmena na motoru - ladak, filtr atd ....

Jinak u GSXR byla pomerne bezna zavada TPS senzoru ze se spatne "vracely" - kdyz clovek pridal, tak odpor na potenciometru vylitl rychle, ale pri prudkem ubrani klesal pozvolna - tzn kdyz clovek "prasknul plynem" tak jednotka videla pomalu se zavirajici plyn, ale fyzicky byla davno klapka zavrena - takze tam podle TPS lila benzin ja o zivot a chciplo to na uchlastani - coz se da promerit a neslysel jsem ze by tim samym trpely i ctrnactky...

Suzuki GSX 1400 - problém při podřazování

16.5.2015 v 21:18 | Nahoru | #19
Motorku má teď po servisu, tak uvidím.Zatím OK.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist