globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otevřený výfuk a karburátory
 
23.9.2014 v 07:42
čau kolegové, obracím se na Vás s prosbou o radu. Mám na své suzuki gsx 750 inazuma výfuk ixil, který je přímo určen pro tuto motorku. Nejspíš stylem jízdy poslední dobou pozoruji propad výkonu při zařazené 5 a 6 nad 7-8 tis otáček. Loni jsem to nepozoroval. Po chvíli se motorka probere a zase táhne až do maxima. Servisman mi tvrdí, že je to výfukem. Jak je to prosím obecně s laděnými výfuky a těmito problémy, pokud je výfuk od výrobce určen pro daný typ moto, může zlobit? Uvažuji, jestli by to vyřešil KN filtr, nebo je možné krom db killeru dát ještě nějakou vložku do výfuku aby jsem dosáhl odporu, který má originál výfuk? Už jsem z toho zoufalej...Díky za tipy

otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 07:55 | Nahoru | #1
Nech to odladit na brzdě.

otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 08:46 | Nahoru | #2
dynojed do karbece kn filtr a odladit na brzde

otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 09:10 | Nahoru | #3
99 % všech "laděných" výfuků od jakéhokoliv výrobce znamená, že výrobce k univerzálnímu tlumiči přivaří přírubu a držáky pro konkrétní typ motorky. Takže pokud ti nejde jen o to, mít hlučnější motorku, která má různé výkonové diry nebo střílí do sání či výfuku, většinou je nutné přizpůsobit karburatory nebo oalivovou mapu.

otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 09:21 | Nahoru | #4
pravděpodobně to máš chudý, než bych utrácel za brzdu, zkusil bych nejdřív o číslo větší trysky. Další možnost zvednout jehly, zkoušel bych po 0,5 mm. Na brzdě to samozřejmě vyřeší taky, jen je otázka co všechno tě to bude stát. Pokud se tam vydáš nekupuj předem žádný karburátorový kity, jestli narazíš na někoho solidního, zjistí jestli je to vůbec potřeba.
KN filtr to nevyřeší.

1 reakcí na tento příspěvek otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 09:43 | Nahoru | #5
Pokud je to při max zatížení/ plynu tak potáhnu o 3 čísla - 6 velikostí tj třeba ze 140 na 146, pokud je to ve středních točkách tak to potahuj podložkama, tenkýma broušenýma, do všech karbů stejnýma...jak už předřečníci říkali..je to chudé..hlavně to zbytečně v tom pásmu kdy už to chípá netrap..můžeš to zadřít nebo propálit píst, podpálit ventily a jiné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 09:47 | Nahoru | #6
hrnous> psal nad 7-8 a ještě jen ve vysoký rychlosti, proto jsem nejdřív navrhoval o číslo větší trysky, ale je fakt že to může bejt chudý i jinde, jen ne tolik aby se to zásadně projevilo na chodu motoru. To jen abych vysvětlil svůj předchozí myšlenkovej pochod

(reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 09:59 | Nahoru | #7
100vka: Pokud jsi to vloni nepozoroval a jezdíš podobně (nejsem si jistý, jak chápat tu poznámku o stylu jízdy), prověř, jestli výfukový systém dobře těsní. Jestli se nepovolily svody, příruba koncovky, jestli se nevypálily těsnící kroužky ve svodech, atd. Tam všude může výfuk ztrácet přetlak který způsobí ochuzení směsi a který tam dříve byl.

1 reakcí na tento příspěvek otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 11:43 | Nahoru | #8
ahoj a díky za příspěvky k tématu. Jsem v tomto ohledu lajk. 1100 virago díky za tip, to prověřím Těm úpravám trysek bych se rád vyhnul . Zvýší se nějak razantně spotřeba při těchto úpravách? rád bych šel spíš cestou origo výfuku. Sice se trochu děsím zvuku, který tady hodně lidí haní, ale co už...Mimochodem nevíte o někom, kdo by prodal, nebo půjčil origo výfuk? Koukal jsem na prodejce a origo jsem sehnal jen pro rok 2002. Tam už ale co vím bylo něco jiného v motoru, nebude to taky zlobit?

(reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 12:01 | Nahoru | #9
100vka> spotřeba oproti origo stavu by se razantně zvednout neměla, za předpokladu že to budeš mít správně naladěný. Ale existujou i borci co dokážou směs hodně obohatit pokud nevědí kudy kam (motor chodí subjektivně dobře) a pak to žrát bude.

otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 13:31 | Nahoru | #10
Nevim jak tam máš velkou díru, ale propad výkonu v 7-8tis. byl typický pro motory třeba 6kových bandasek, gsx600f a 750. Byla to jejich vlastnost, ale jak jsem říkal nevím jak brutální to máš. Být tebou dovez to na brzdu. Shánět origo lauf na Inazumu zas taková sranda nebude.

1 reakcí na tento příspěvek otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 13:59 | Nahoru | #11
Hm, to jsi mě nepotěšil :) Propad výkonu je celkem razantní, prakticky trvá i několik sekund než se motorka chytne apak vystřelí, což je v zatáčkách celkem nepříjemný jev :) Jakoby tam nešel v tu chvíli vůbec benzín

1 reakcí na tento příspěvek otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 14:13 | Nahoru | #12
Ladil jsem DRNovu inazumu a delala to same, bylo to chudy a docela dost a to jen koncovkou - nejdriv sem daval podlozky pod origo jehly - ve strednim pasmu ok, ale na plnej samo porad spatny. Ted na jare prinesl DRN dynojet kit, se setupem tak jak radi dynojet to bylo horsi nez mnou poladene origo :) otacky volnobeznym sroubem uplne mimo, nastaveni jehel mimo... Dal jsem hlavni trysky o dve velikosti vetsi nez radil dynojet (tzn trysky pro vyfuk, filtr atd) jeste porad by to ve spicce malinko chtelo (podle AFR, pocitove uz to bylo ok) tzn tam nakonec prijdou ty nejvetsi v sade - urcene pro full vyfuk - to uz jsem nestihl doladit. Jeste teda ta motorka pri jizde vykazuje jednu nectnost - kdyz se motor vic vytoci, na chvilku ubere a opet prida tak se na chvilku "zapomene" a vyrazi se spozdenim - to doufam vyresi ty vetsi trysky - ja osobne bych to videl ze je to zpusobene vetsima dirkama co se vrtaj do soupatek podle dynojetu - asi bych je radeji nevrtal, pokud se do toho bude nekdo poustet. Pokud to u tehle konkretni motorky nebude OK s tou nejvetsi tryskou, budu muset ty dirky zaslepovat - nic moc prace...

Tzn za me pomerne zklamani z dynojet kitu, vzdy jsem mel predstavu ze se ten kit da namontovat i bez brzdy podle navodu vyrobce - sice ne 100procentne, ale ze by to melo byt ok - ale bud je to problem konkretni moto, nebo opravdu dynojet kit nejde kloudne naladit bez zkusenosti a vybaveni - ja bych si bez lambdy neskrtl...

(reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 14:14 | Nahoru | #13
100vka> samozřejmě tohle normální není. Odvez to na brzdu zas tak drahé to není. Nebudeš mít zvuk jak vysavač od ETY a po seřízení pojede lépe.

(reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 14:23 | Nahoru | #14

assassin píše: Ladil jsem DRNovu inazumu a delala to same, bylo to chudy a docela dost a to jen koncovkou - nejdriv sem daval podlozky pod origo jehly - ve strednim pasmu ok, ale na plnej samo porad spatny. Ted na jare prinesl DRN dynojet kit, se setupem tak jak radi dynojet to bylo horsi nez mnou poladene origo :) otacky volnobeznym sroubem uplne mimo, nastaveni jehel mimo... Dal jsem hlavni trysky o dve velikosti vetsi nez radil dynojet (tzn trysky pro vyfuk, filtr atd) jeste porad by to ve spicce malinko chtelo (podle AFR, pocitove uz to bylo ok) tzn tam nakonec prijdou ty nejvetsi v sade - urcene pro full vyfuk - to uz jsem nestihl doladit. Jeste teda ta motorka pri jizde vykazuje jednu nectnost - kdyz se motor vic vytoci, na chvilku ubere a opet prida tak se na chvilku "zapomene" a vyrazi se spozdenim - to doufam vyresi ty vetsi trysky - ja osobne bych to videl ze je to zpusobene vetsima dirkama co se vrtaj do soupatek podle dynojetu - asi bych je radeji nevrtal, pokud se do toho bude nekdo poustet. Pokud to u tehle konkretni motorky nebude OK s tou nejvetsi tryskou, budu muset ty dirky zaslepovat - nic moc prace...

Tzn za me pomerne zklamani z dynojet kitu, vzdy jsem mel predstavu ze se ten kit da namontovat i bez brzdy podle navodu vyrobce - sice ne 100procentne, ale ze by to melo byt ok - ale bud je to problem konkretni moto, nebo opravdu dynojet kit nejde kloudne naladit bez zkusenosti a vybaveni - ja bych si bez lambdy neskrtl...


Příští rok se v tom můžeš zas pohrabat Teď už na to asi nebude počasí.

1 reakcí na tento příspěvek otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 17:41 | Nahoru | #15
Pokud ti to v loni nedělalo tak bych zkusil vyčistit trysky v karburátorech - hlavně ty hlavní a vzdušníky k nim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 19:14 | Nahoru | #16
dave-lister> pokud je to na mě, tak tyhle věci jsou udělaný, jediný co nás napadlo že tam něco někam vlítlo po čištění

(reakce na) otevřený výfuk a karburátory

23.9.2014 v 21:40 | Nahoru | #17
100vka> A pročistil si taky ty kanálky (vzdušníky) který vedou podél difusoru k tryskám? Bývají z mosazi a vlhkostí tam vzniká takovej zelenej sajrajt.

otevřený výfuk a karburátory

10.10.2014 v 13:45 | Nahoru | #18
ahoj, napadlo mě ještě, jestli by to nemohlo způsobovat to, že se mi v airboxu, nebo jak to nazvat (ta plastovaá krabice co do ní je píchnutej vzduchovej filtr) tvoří po každé jízdě cca polívková lžíce až dvě hnědýho kondenzátu, co smrdí po oleji s benzínem...myslel jsem, že je to normální, když je tam špunt na vypuštění, ale kolega tam má uplně čisto a sucho. Mě servisák říkal, že je to odfuk od klikovky a je to normální...a teď babo raď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist