bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hrníčkové zdvihátka
20.9.2014 v 09:54
Zdravím,

Zajímá mne zda li se s tímto někdo už setkal. Dělal jsem GO motoru. Vyměnil jsem veškeré šálky, rozvoďák, napínák, napínací listy, ventily, gufera, těsnění, cela spojka, altík, startér. Olej jsem použil od Motolu 300V 10W50. Motor jsem složil nastartoval napoprvé. Najezdil sem cca 1500km a zazimovávám motorku tak jsem si řekl , že si zkontoluji ventilové vůle zda li je vše v pořádku. Ale co jsem neobjevil- byly vyleštěné plošky na hníčkách. Tím pádem jsem si myslel , že se motor přidíral. Podíval jsem se opět na šálky , ale ty jsou jako nové. Také si myslím kdyby se to přidíralo tak se to dávno chytne na klice.

Setkal se s tím už někdo prosím? Čím se to mohlo způsobit?

Díky za jakoukoliv radu




























Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 10:00 | Nahoru | #31
Ne hrnicky sem neresil. Nejsou barevné oznacene tak jako u yamahy. Každý hrnicek by měl být stejný.

Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 10:13 | Nahoru | #32
pečlivě zkontroluj všechny místa, kudy de tlakovej olej ven - teplej olej si dobře umí hledat cestu nejmenšího odporu a jestli je někde velká vůle a má to snadný, taxe to někde jinde pak maže málo

Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 16:34 | Nahoru | #33
Nevim, jestli to u tohoto systemu vubec jde, ale nedal jsi obracene zajistovaci klinky nebo drzak pruziny? To vypada, jako kdyz jsou hrnicky vymackany zespoda...

Naposledy editováno 23.09.2014 16:38:34

(reakce na) Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 20:12 | Nahoru | #34

Stalin111 píše: Ne hrnicky sem neresil. Nejsou barevné oznacene tak jako u yamahy. Každý hrnicek by měl být stejný.



To já radši vše označím a dám vše tam kde to mělo původní místo, nikdy nevíš jak se to v tom motoru mele a ty součástky si navzájem sedají a když je prohodíš tak už některá může mít jiný vůle než ta druhá...

Naposledy editováno 23.09.2014 20:13:17

Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 21:12 | Nahoru | #35
Zespodu jsou hrnicky neposkozene. Kliniky nejdou určitě obrátit.pružiny mám také správně dane podle barvy.

1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 21:30 | Nahoru | #36
Ještě zkontroluj jednu věc, nikdo to tu myslím zatím nenapsal. Pokud si ty zdvihátka neřešil a nedával si je zpět jak byly původně ale je možné že si je přeházel (no i pokud ne). Tak zkoušel si jestli v hlavě chodí volně a nedřou někde? Myslím v tom stavu jak je to na fotce, když nejsou v hlavě vačky, tak zkusit zdvihátko po zdvihátku jestli se všechny volně otáčí a taky jestli chodí v pohodě nahoru i dolů. Protože pokud by to někde dřelo, tak by to mohlo způsobovat to co je vidět na fotce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 21:43 | Nahoru | #37
mischa638> jo, přesně to jsem myslel tím příspěvkem č. 34

(reakce na) Hrníčkové zdvihátka

23.9.2014 v 21:47 | Nahoru | #38
dewwil> jj, ono by ty zdvihátka měli být sice všecky stejné, ale jak má motor už něco najeto, každý díl si udělá pak svoji cestičku a když pak přehodíš "stejné" díly, ejhle zjistíš že uplně stejné být nemusí

1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka

24.9.2014 v 07:44 | Nahoru | #39
Dneska to vyzkouším. Mám náhradní zdvihatka které nemají ty kruhy tak to vyzkouším.

(reakce na) Hrníčkové zdvihátka

24.9.2014 v 11:15 | Nahoru | #40
Stalin111>Zkontroloval bych povrch vaček(vydrolení a nesmí docházet k bodovému kontaktu se zdvihátkem ale vždy v celé šířce vačky-sudovitost) hlavně u těch co jsou mají prohlubně.

Hrníčkové zdvihátka

24.9.2014 v 17:58 | Nahoru | #41
Jo čerpadlo zchrouplo, podle mě jsou na filtru šponky, ale z fotky se to poznává těžko. Opotřebení vačky je? (výška) Na svém motoru bych udělal sborku a rozborku s čištěním kanálků.

1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka

24.9.2014 v 21:05 | Nahoru | #42
Vačky jsou ok. Mají vždy 0.15mm ještě na opotřebení. To čerpadlo mám měnit?

(reakce na) Hrníčkové zdvihátka

24.9.2014 v 21:18 | Nahoru | #43

Stalin111 píše: Vačky jsou ok. Mají vždy 0.15mm ještě na opotřebení. To čerpadlo mám měnit?



No viděl jsem i víc osekaný čerpadlo a tlačilo OK, ale tohle nechám na tvém uvážení jestli dáš nový nebo stávající... změřit se dá tlak pouze za chodu motoru a když nebude dostačující tak je oser to zas rozebírat a dávat jiný... Pro klid v duši bych ho vyměnil, pokud tě netrápí další investice, bude to v tobě hlodat, když použiješ tohle starý, co kdyby a tak...

Hrníčkové zdvihátka

25.9.2014 v 17:50 | Nahoru | #44
Čerpadlo zapravit a fertig, pokud bude dobrý tlak.

Hrníčkové zdvihátka

26.9.2014 v 00:40 | Nahoru | #45
u motoru TL když točím klíčem jen rukou nasazeným v altíku ve směru otáčení motoru tak vidím jak se na vačkách tlačí olej a bez vaček by to šlo vidět ještě líp

Hrníčkové zdvihátka

26.9.2014 v 19:59 | Nahoru | #46
Kdyby jsi to čerpadlo přeci jen sháněl tak jedno mám navíc... kdyžtak můžu nafotit...
Já mám vlastně celej motor na 750 k1 na díly...

Hrníčkové zdvihátka

27.9.2014 v 20:28 | Nahoru | #47
Já mám K0 je to rok výroby 2000. Ale pasují vesměs veškeré díly z K1-K3. Taky mám rozebraný motor z K1 na díly. čerpadlo mám , ale děkuji za nabídku :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist