Zajímá mne zda li se s tímto někdo už setkal. Dělal jsem GO motoru. Vyměnil jsem veškeré šálky, rozvoďák, napínák, napínací listy, ventily, gufera, těsnění, cela spojka, altík, startér. Olej jsem použil od Motolu 300V 10W50. Motor jsem složil nastartoval napoprvé. Najezdil sem cca 1500km a zazimovávám motorku tak jsem si řekl , že si zkontoluji ventilové vůle zda li je vše v pořádku. Ale co jsem neobjevil- byly vyleštěné plošky na hníčkách. Tím pádem jsem si myslel , že se motor přidíral. Podíval jsem se opět na šálky , ale ty jsou jako nové. Také si myslím kdyby se to přidíralo tak se to dávno chytne na klice.
Setkal se s tím už někdo prosím? Čím se to mohlo způsobit?
Díky za jakoukoliv radu
staci takhle?
Ale kdyz pises ze delas motory, tak bys tohle mel snad vedet! Nebo po slozeni zadrenyho motoru nekontroujes tlak mazaci soustavy???
1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka
Stalin111 píše: Motor nebyl Zadreny.má najeto 40tis tak jsem měnil šálky a ten zbytek. S olejovym čerpadlem nebyl problém. Proto jsem to nemeril. Tím že si dělám motor sám sem myslel že to nebudu dávat do servisu kde jsou zrouti peněz. Tímto si myslíte že to je způsobeno olejem? Kdyby byl slabý tlak tak se prvně zadre uložení vačky a kliky.
co pořád stresuješ?už jsem ti psal,že na fotkách není nic neobvyklého.je ten hrníček prohlý?jdou ty "rýhy" cítit prstem,nebo to jde jen vidět?
Naposledy editováno 20.09.2014 17:28:57
1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka
Stalin111 píše: Jen asi u dvou jde cítit u prostřed cca v průměru 2-3mm cítit to kolečko nehtem. Může to způsobit , že jsem před tím používal olej castrol gps 10w40 a teď sem nalil motul 300V 10w50?
motul 300V je špička mezi oleji.kastrol gps je proti tomu olej na smažení.tím to rozhodně není.
1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka
Může to mít vliv na tlak oleje?
Kdyby byly nějaké ocelové šponky v oleji může mi to tak oleštit ty zdvihátka?
pokud by byly špony v oleji-najdeš je lehce-rozpitvej olejový filtr a prohledej záhyby ve filtračním papíru.do tlakových kanálů a tím pádem i do hlavy by se případné špony neměly dostat.
mně se to celé nezdá,pokud by byl v mazání takový problém,že by se během 1200km poškodí cementované hrníčky zdvihátek,tak by musel být zbytek motoru už v prdeli úplně...
jsi si opravdu 100% jistý,že tam ty kruhy nebyly?
Naposledy editováno 21.09.2014 20:18:50
1 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka
To cerpadlo z fotek vypada ze neco schrouplo, ale podle me tyhle rejhy nemaj vliv na to jestli dava tlak...
Kuchnul bych asi ten filtr - jestli neni ucpanej a neslo vse i s tema sponama bajpasem - protoze pricinu by to chtelo asi najit, nez to oddelas znova...
je to mazané pouze roztřikem toho,co vylítá od vačky,pokud by nebyl olej na vačce-tak je 100% KO.naopak viděl jsem motory po tom,co se posralo olejové čerapdlo a došlo k zadření-první to odnese klika,pak vačka...,ale ty hrníčky bývají OK,tam to vidět není...
jediné co mně napadá,je to,že ten olej nebyl motul 300v,ale nějaká pančovaná sračka.
je pravdou,že co se týká tlaku a požadavku na odolnost olejového filmu je nejnámahanější místo právě tohle....
2 reakcí na tento příspěvek Hrníčkové zdvihátka
...snad jen zdá se mi,že je tam všude nějaký sliz,nebo co,ale to je asi jen klam...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |