I když žárovky přehodím tak opět ta pravá svítí jak má a levá je jak bludička, pokud přepnu na dálkové tak pravá se perfektně rozsvítí do dálky ale na levé se nic neděje, svítí pořád stejně jako na tlumená a jako bludička. Nikde jsem nenašel relátko které by bylo napojeno na světla, prostě to vypadá jako když levá strana má něco spáleného jako odpor nebo nafouklí kondenzátor a nejde do světla více proudu jak 5V. Nevíte někde kde hledat závadu? Je něco přímo u přepínače v palubce skutru? co s tím ?? Brzo se setmí a je potřeba vidět. Dík moc za rady jak najít problém. Jirka
1 reakcí na tento příspěvek Světla - nějak jedno skomírá...
1 reakcí na tento příspěvek Světla - nějak jedno skomírá...
1 reakcí na tento příspěvek Světla - nějak jedno skomírá...
1 reakcí na tento příspěvek Světla - nějak jedno skomírá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla - nějak jedno skomírá...
Někde na cestě, nejspíš mezi kohoutem a karbcem, by měl být palivový filtr a tam právě může být zádrhel - když je zanesený a vyšší odpor průtoku, tak při nižší hladině v nádrži je i nižší hydrostatický tlak paliva a benzin už nemusí pořádně protékat. Po naplnění nádrže se tlak zvýší a začne to fungovat. Může být ale i vadný kohout - i ten může být přicpaný, nebo se membrána neotevře naplno. Zkrátka může být "parazitní odpor" průtoku benzinu prakticky kdekoli na cestě paliva.
I když tyto rady nejde brát jako stoprocentní - u toho čínského skútru může být vše jinak. Nedivil bych se ani tomu, kdyby v nádrži byla trubička (jako na klasickou rezervu), v dobrém úmyslu proto, aby se případné úsady na dně nádrže nedostaly do karbce, takže nádrž zkrátka nebude možné vyčerpat do dna. U šikmooček vsjo vazmóžno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|