globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 1000 k1 cukava spojka
Ahoj.

Koupil jsem si nedavno gsxr 1000 k1. Na motorce tak nejak divne funguje spojka, kdyz se rozjizdim tak funguje v rezimu bud zapnuto nebo vypnuto, je velmi tezke se rozjet plynule, kdyz ji poustim tak se nic nedeje a pak to najednou cukne. Kdyz zmacknu spojku tak kvalt zaradit jde, ale pak to proste nejak divne zabira. Pri koupi jsem si myslel ze je to normalni a treba to je charekteristicky pro tuto motorku. Kdyz jsem zkousel vytocit motor a pak prudce pustit spojku tak nic neprokluzovalo. Ted co jsem mel motorku v servisu a byl se na tom projet mechanik tak rikal ze je to divny, kdyz prudce zrychloval a zaradil rychlost ve vysokych otackach a pustil spojku tak jak ta spojka zabira naraz tak se tam ozvala rana, ja jsem todle nezaznamenal, ale je pravda ze jsem jel celkem v klidu.

Neco jsem tady nasel na foru ze k1 ma nejakou konstrukcni chybu ve spojce a byly s tim problemy. Nemuzu o tom najit podrobnosti, tak se chci zeptat jestli o tom nevite nekdo podrobnosti abych kdyztak vedel jak tento problem resit. Na netu jsem nasel ze se tam dela uprava vyvrtanim 3 direk kvuli oleji aby se nezalepovali lamely, ale nejsem si jisty jestli to je vubec muj pripad. Nekde zase nekdo pise ze se tam kupuke nejaky dil z zx 10r a pak uz necuka.
Az to v servisu rozeberou tak budu vedet vic, jen se bojim abych nemusel menit komplet spojku, uz i tak me ta motorka vysla na uplne jiny penize nez jsem mel predstavu

Kolik orientacne stoji nova spojka? Dik za odpovedi.

Naposledy editováno 14.09.2014 22:41:29
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

14.9.2014 v 22:49 | Nahoru | #1
Údajně by to mělo být nedostatečným mazáním koše...nevim. Osobně bych řek, že to jsou lamely před smrtí. A pro sichr bych vyměnil i plechy. Pak nebudete mít žádnej problém, pane Wallace...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

14.9.2014 v 23:06 | Nahoru | #2
selkie> na kolik vychazi lamely s plechama +-? To co me ta masina vyjde tak jsem mohl mit klidne asi k5, to jsem mohl jet rovnou k tobe se podivat na tu tvoji jak jsi mi tedhy psal

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

14.9.2014 v 23:22 | Nahoru | #3
Alexandr>

co vyjde spojka netuším, pohledal bych na netu, klidně e-bay, k tomu si přihodil 70 - 100% a dostaneš se na cenu, za kterou Ti to tady prodají...

nevěš hlavu, ber to tak, že budeš mít mašinu v cajku...každá potřebuje servis

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 00:37 | Nahoru | #4
zovolal bych tomu od koho jsi to koupil jestli nedělal vlastní ůpravu spojky na TL to takto dělá když upravíš spojku tím že vyndáš plechovou kruhovou pružinu (tenkou podložku u poslední lamely)a sní i tu jednu menší lamelu na kterou doléhá a dáš místo ní velkou lamelu jak jsou ostatní a tak získáš větší PŘÍTLAK(ten plechová kroužek dělá to že se snaží tlačit ve směru roztažení rozpojení těch lamel a tím zajištuje právě to že než se spojka ůplně sepne do záběru tak sepnutí je jemnější

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 01:43 | Nahoru | #5
Koupis si 13 let starej supersport a divis se ze potrebuje servis ? Tyvole lidi zacnete uz pouzivat hlavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 07:23 | Nahoru | #6
Ozzy_> ale vzdyt ma najeto jen 29 876km....

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 07:31 | Nahoru | #7
miguel323> ma najeto asi 44000km ale sam tomu neverim.

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 07:52 | Nahoru | #8
Ozzy_> ze servisem jsem samozrejme pocital, ale tak max za 20000kc. Myslel jsem ze udelam ventily, podtlaky, kapaliny, dam novou zadni gumu a novy predni desky a budu jezdit. Ale zjistilli jsme ze retez uz byl spatny, kotouce vibrujou s novyma deskama, pri vymene oleje ve vidlicich z toho vytekl hnusny sajrajt , takze ocividne na to kazdy sral, na prednich brzdicich nejaky dil chybi, talze to nechodi jak ma, no a ted jeste spojka. Takze kdyz si to spocitam to mam zadni gumu za 4500, retez za 4500, predni a zadni desky brembo za 3000, kapaliny za 1500kc, novy kotouce cca 9000kc, spojka minimalne 5000kc + prace. Minimalne to bude za 30000kc a to bych byl rad za to. Koupil jsem to za 65000kc + servis a jsem na tom minimalne za 100000kc. Mel jsem radeji prisetrit penize a koupit neco okolo roku 2010 ale je to moje debilita.Chtel jsem ten starsi model protoze ta motorka je jeste velka a doubre pouzitelna v provozu.

Naposledy editováno 15.09.2014 07:52:53

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 08:03 | Nahoru | #9
Hlavne ze si predesly majitel na to koupil novy ladak hood a novy plexi, ale ze by za ty penze koupil radeji novy retez? Fakt nechapu ty lidi. Psal ze to daval do servisu a ze je motorka v perfektni kondicii. Motorka je krasna, (aspon teda na pohled) motor bezi dobre, ventili se na tom opravdu delali a olej vymenil taky, ale to je tak vsechno .Nechapu proc si vetsina nikdy treba nevymeni olej ve vidlich, na fazeru jsem mel to same kdyz jsme to rozebrali tak z toho vytekla takova brecka. A co to bylo za servis ze ho neupozornili na retez, ten uz byl tak vytahany ze to uz bylo nebezpecny. Pripadammi ze vestina lidi jsou opravdu jen takovy spotrebitele.

Naposledy editováno 15.09.2014 08:08:39

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 08:07 | Nahoru | #10
jojo, TOP STAV, jen jezdit a když já napíšu, jak to je, tak to nikdo nechce...ale co, dál si kupujte top stavy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 08:14 | Nahoru | #11
selkie> no ja uz na ten TOP stav u inzeratu jsem alergicky jak to vidim. To co se v inzeratech pise tak to chce vydelit 4. Najdou se asi i vyjimky co asi nekecaji. U prvni gsxr 1000 co jsem se byl podivat tak taky psal top stav a kdyz jsem se prijel podivat na to tak na tom byly gumy na vyhozeni a desticky taky, jsou to spotrebni veci, ale proc to ten clovek tam nenapise nebo mi to nerekne do telefonu?

Naposledy editováno 15.09.2014 08:15:28

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 08:19 | Nahoru | #12
Alexandr> protože lidi sou kreténi, který maj potřebu vojebávat, protože někdo vojebal je...

Pro mě motorka v top stavu je ta, která stojí jako funglovka na showroomu, jinej top stav není, na každý něco najdeš...

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 08:57 | Nahoru | #13
S lidma je to k posrani....ja jestli budu nekdy prodavat bramboru,tak pujde do bazaru na komisi...Pac uz na to od ty posledni motorky nemam nervy....takovejch debilu jsem jakteziv nevidel a po telefonu neslysel....jo a maily taky byly husty.. Malej priklad.. Prodaval jsem Moto Guzzi a manik mi povida...."ale ta morka nejak vibruje".....dalsi priklady nepisu....pac uz mi zase stoupa tlak....

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 15:38 | Nahoru | #14
Mě to taky občas udělá, není to tím, že by blbě mazala, ale je to tím že máš spálený plechy. Možnost je koupit jen plechy a doufat, že to bude cajk. Ale jak je ta spojka spolu zajetá, tak nevylučuju, že bude potřeba udělat i lamely + pružinky když už to budeš mět rozdělaný.

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

15.9.2014 v 17:59 | Nahoru | #15
Sonicek> no dnes jsme na to koukali a plechy s lamelama vypadaji dobre, jediny co tam je tak trochu vymackany tak spojkovy kos, tak zatim nejak nevime co to muze delat, jestli to neni treba vnitrni lozisko.

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 09:30 | Nahoru | #16
Tak co jsme to rozdělali, tak jak plechy tak lamely vypadají dobře, nemůžeme přijít proč to nefunguje ale všimli jsme si že mi tam chybí díl 12A,12B, místo lamely s číslem 9 je tam nejspíš lamela číslo 8. Mechanizmus pod číslem 21 nechodil úplně plynule, ten jsme jak jsme mohli promazali, mysleli jsme jestli to není tím jak trochu drhnul že se ta spojka chodila divně. Jinak na spojkovým koši nějaký vyklepaný drážky jsou ale není to nějak hrozný, možná to trošku vyrovnáme pilníkem. asi koupím ty díly co jsou tam blbě dám tam nové pružinky a budu doufat že to začne chodit jak má.

Naposledy editováno 16.09.2014 09:38:58

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 09:37 | Nahoru | #17




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 14:47 | Nahoru | #18

Alexandr píše: Tak co jsme to rozdělali, tak jak plechy tak lamely vypadají dobře, nemůžeme přijít proč to nefunguje ale všimli jsme si že mi tam chybí díl 12A,12B, místo lamely s číslem 9 je tam nejspíš lamela číslo 8. Mechanizmus pod číslem 21 nechodil úplně plynule, ten jsme jak jsme mohli promazali, mysleli jsme jestli to není tím jak trochu drhnul že se ta spojka chodila divně. Jinak na spojkovým koši nějaký vyklepaný drážky jsou ale není to nějak hrozný, možná to trošku vyrovnáme pilníkem. asi koupím ty díly co jsou tam blbě dám tam nové pružinky a budu doufat že to začne chodit jak má.



to je právě to co jsem ti psal na hoře musí tam být díly číslo 12 a hned na nich lamela číslo 9 a nikoliv 8 udělej to podle toho katagu a budeš to mít zase bez cukání(nové pružiny tomu neublíží )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 15:26 | Nahoru | #19
Pepa1098> to mi vysvetli proc to nekdo dela kdyz to pak nefunguje jak ma to tak cukalo ze se s tim skoro nedalo rozjet, jsem si uz rikal jestli nejsem ja debil ze neumim jezdit .nevim proc nekdo chtel docilit vetsiho pritlaku kdyz pruziny vypadaji vporadku a lamely s plechama taky

Naposledy editováno 16.09.2014 15:26:51

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 16:03 | Nahoru | #20

Alexandr píše: Pepa1098> to mi vysvetli proc to nekdo dela kdyz to pak nefunguje jak ma to tak cukalo ze se s tim skoro nedalo rozjet, jsem si uz rikal jestli nejsem ja debil ze neumim jezdit .nevim proc nekdo chtel docilit vetsiho pritlaku kdyz pruziny vypadaji vporadku a lamely s plechama taky



já nevím ale když jsem zvětšil objem na mém TL tak jak nastoupil ten největší krouťák tak to vždy pod plným plynem chvíli klouzlo tak jsem to taky tak udělal pak to neklouzalo ale jak mě to nasralo a zdechlo k vůli tomu na semaforech při rozjezdu tak jsem to dal nazpět .A v pružinkárně sem si nechal utočit pružiny ze silnějšího drátu a vyměnil jsem jenom tři tak byli siné a od té doby jsem spokojený

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 20:32 | Nahoru | #21

Alexandr píše: selkie> na kolik vychazi lamely s plechama +-? To co me ta masina vyjde tak jsem mohl mit klidne asi k5, to jsem mohl jet rovnou k tobe se podivat na tu tvoji jak jsi mi tedhy psal



To jsem Ti psal už dávno a cítil jsi se dotčený..... Ale k věci:

1. Pokud je odlehčovací lamela nahrazena standartní, tak to zase tak moc nevadí. Každopádně se v tom někdo vrtal a jsou tam asi neorigo spojkové lamely. Je tam origo spojka? Ta odlehčovací lamela se vyhazuje u okruhovek, když se montuje antihopping..... Je třeba změřit celý paklík, zda má správnou míru.

2. Tak, jak píšeš se projevuje vysekaný spojkový koš - bohužel. Pilníkem ho neopravíš.

Naposledy editováno 16.09.2014 20:48:57

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 20:42 | Nahoru | #22
radi5> no jo no co nadelam uz, ale na druhou stranu se to muze stat i u novejsi motorky, ono uz zas takovy rozdil asi neni jestli to ma 13 let nebo 10 . S tou spojkou to ale nevypada spatne asi to nejaky kokot proste blbe poskladal nebo to chtel vytunit. Clovek se chybama uci, priste radsi nasetrit a koupit treba neco predvadeciho jeste v zaruce.

Naposledy editováno 16.09.2014 20:45:08

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 21:13 | Nahoru | #23
Jinak co je jeste prdel ze na prednich trmenech nekdo ztratil ty plechy co tlaci na ty desky aby se v tom nemlely, ja jsem si to nevsiml pri koupi, todle cloveka falkt nenapadne ze by to tam nebylo. Ty stary desky asi byly nejaky tupejsi a asi uz tam byly dlouho tak jsem si toho pri jizde ani nevsiml, ale ted co jsme tam dali bremba tak se s tim neda absolutne jezdit, to tam klepe jako krava. Hlavne ze motorka byla predchozim majitelem na serizeni ventilu a v servisu mu nereknou ze nema na trmenech plechy a uplne v haji retez, fakt nechapu co to bylo za servis

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 21:21 | Nahoru | #24
radi5> netusim jestli jsou tam puvodni lamely, ale co jsme to merili tak vsechny jsou v poradku, ten kos trochu vysekany je ale neni to tak ze by to nejak tam drhlo, neprislo nam ze by v tom kosi mohl byt problem, nicmene ten kos je drahota co jsem koukal tak je to 10000kc jeden dil a druhy asi 3000kc jestli todle jeste budu muset menit tak se asi na to vykaslu a prodam to na dily a nebo budu muset sehnat jety, ale na inzerci jsem toho teda moc nevidel ke spojce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

16.9.2014 v 23:40 | Nahoru | #25
Alexandr> Ty plechy se z brzd taky vyhazují u závodních motorek z důvodu chlazení.

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

17.9.2014 v 01:02 | Nahoru | #26
mně to kdysi při rozjezdu škubalo a na asi 2500 a víc otáček se s tím nedalo rozjíždět... ale stačilo to jen rozebrat, očistit a zase složit a už to bylo ok.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

17.9.2014 v 08:30 | Nahoru | #27
radi5> ale vzdyt to bez tech plechu nefunguje ne? Jak jsme tam dali novy desky tak to hrozne mlatilo s rizenim.

(reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2014 v 09:33 | Nahoru | #28

Alexandr píše: radi5> ale vzdyt to bez tech plechu nefunguje ne? Jak jsme tam dali novy desky tak to hrozne mlatilo s rizenim.



Tu samou úpravu spojky jsem měl na svém TL1000R a byl jsem spokojenej jak beruška, mě to naopak cukalo s těmi talířovými pružinami ve spoj. koši... Na destičky jsem ty plechy také nedával a nic mi do řízení nemlátilo, zkoukni ty vodící čepy na kterých destička drží, jakmile budou mít vyjetý důlky tak je vyměň, deska se v nich zadrhává, takže při brždění má vlažnej nástup a pak překoná ten důlek a začne brzdit fest, někdy je to o držku spojka - experiment

Gsxr 1000 k1 cukava spojka

17.9.2014 v 13:46 | Nahoru | #29
čau řešil jsem tento problém na k3.Spojka se chovala normálně
akorát při rozjezdech s otáčkami nad 4tis cukala.Spojku jsme rozebrali
vše bylo ok do koše jsme navrtali ty 3 díry podle toho fóra a dali to do kupy.
Od te doby to cukání sice nezmizelo ale bylo to podstatně lepší.Nedělalo už to tak často

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1 cukava spojka

17.9.2014 v 14:31 | Nahoru | #30
Alexandr> Pokud jsou brzdiče bez závad, tak není technický důvod aby něco mlátilo do řízení.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 3 Dnes v 08:36 grooll
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1173, 1174] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35218 Dnes v 06:51 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 587 Včera v 19:08 IvanDvoutakťák
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist