globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu na toto moto
9.9.2014 v 17:42
Ahoj, známý si koupil Suzuki GSX 1100 f asi rok 1994, dotaz č. 1 - proč některé mají na kapotáži název Katana a některé ne, dotaz č. 2 - potřebuje pneu, tuším že tam je rozměr 16, 80, 120 přední a 150 zadní. Kde koupit za dobrou cenu. Díky za odpověď.

http://www.motorkari...uzuki-gsx-1100f.html
http://www.motorkari...-1100f.html#majitele

Naposledy editováno 09.09.2014 18:21:11

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na toto moto

9.9.2014 v 18:57 | Nahoru | #1
Mám ji v origo barvách z roku 93. Ty nápisy jsem až tak dopodrobna nestudoval, ale mám pocit, že nápis Katana origo nebude. Na horní kapotě má být nápis - SPS (Suzuki Protect Shield), na nádrži Suzuki a na podsedlových plastech GSX1110F, to je všechno...

přední kolo - 120/80, zadní kolo 150/80, obě kola jsou 16tky...

Origo tam má být Metzeler - v předu Metzeler Laser, vzadu myslím že Metzeler Metronic - ty už se nevyrábí, náhrada je za ně Metzeler Lasertech (vpředu i vzadu) - na mě je ten Lasertech moc tvrdý, ve velkém náklonu z něj nemám dobrý pocit - samozřejmě - je to starý cesťák s podvozkem poplatným době, ve které ta motorka vznikla - na nějaké extra klopení to není...a navíc je ten Lasertech proti jiným gumám trochu dražší
Jezdil jsem na tom Pirelli Sport Demon - na zadku moc měkká, guma mizela před očima, na předku víceméně to samé a navíc se ta guma snad ani ne po 10 000 km oskákala tak, že při rychlostech nad 140 km/h začala kopat do řidítek - jako bych jel s nevyváženým předním kolem - při 180 km/h to ale přestalo...nicméně na předku ten Sport Demon držel parádně - naklonit to v zatáčce až na hlásiče stupaček nebyl problém...
Na zadku jsem jezdil ještě nějak Metzeler Mez 3, nebo tak nějak se to jmenovalo, tak hodně dobrá guma - nájezd cca 8000 km, do zatáčky držela taky dobře - nicméně co jsem se koukal, tak se ta guma taky už nedělá...
A teď jezdím Bridgostene Battlax BT45 (vpředu i vzadu): předek - zatím najeto cca 3000-4000 km (bohužel to teď přesně nesleduji) - na bocích se vzorek začíná lehce nepravidelně sjíždět - zuby - na jízdu to nemá ale žádný vliv, středová klikatá čára při cca 60 km/h a puštěných řidítkách rozvibruje řidítka tak, že kdybych je po chvíli nechytil, hodím držku - njn, holt klikatá středová čára...zadní BT45 je dvousměsová, najeto asi 2000 km, a zatím vše bez problémů...
Jinak se tam dá nasadit ještě Continental Contitech, potom ještě něco od Avonu a to je tak všechno...holt 16tkové kola..

Jo jinak i ten Sport Demon má na přední gumě taky klikatou středovou čáru - ale není tak výrazná - při puštěných řidítkách se předek rozvibroval až tak při 80 km/h, ale ne tak výrazně jako u té BT45...

K tomu nepravidelnému ojíždění toho Demonu a BT45 - ten origo Metzeler Laser (Lasertech), co tam má být, má mít zesílený kord (ten původní Laser se dělal snad ve dvou typech - druhý typ měl snad nějaké označení WBS? - tak nějak a ten byl právě pro těžké motorky typu GSX1100F)...jak jsem psal - ta motorka je na toho Demona a BT 45 prostě moc těžká...všechny Lasery (Lasertechy) se mi na předku ojížděli naprosto pravidelně...nastavení tlumičů neřeším - veškeré nastavení se omezuje jen na to přitvrzení/změkčení...

Pneu na toto moto

14.9.2014 v 10:23 | Nahoru | #3
Zdravím.
Já se vyjádřím jen k dotazu č.1.

Motocykly Suzuki Gsx 1100 F se vyráběly od 88 do 96 r.v. Každý rok výroby byl dokonce specifický i svoji barvou, eFka r.v. 88-89 měly jiné zrcátka ( kulatá ), jiné koncovky výfuku a byl zeštíhlený krk řízení, který nebyl na první pohled zjevně patrný. Od r.v. 90 až 96 došlo ke změnám, zrcátka, koncovky výfuků a zesílen krk řízení. Podle způzobu vývozu došlo též na škrcení 72kw na místo 100kw. Např. v Německu byl max. výkon povolen je na 100 ps.

A úplně k odpovědi, žádný uvedený typ t.j r.v. 88-96 nemá mít kdekoliv nápis, označení, samolepku, K A T A N A. Tento název přísluší Suzuki, ale zcela jinému typu.

Takže podtrženo sečteno, je pravděpodobné, že si to tam někdo prostě dal, je možné, že motocykl byl přesříkan atd. Někdy je pěkné se podívat na některé obrázky od majitelů, kde je uveden určitý rok výroby a pěkně je zde poskládáno přes zrcátka,blikny, nápisy a podle uvedeného roku výroby nesedí i barevné provedení. Ale to je každého věc co kupuje.....

Naposledy editováno 14.09.2014 10:26:14

(reakce na) Pneu na toto moto

10.2.2018 v 19:37 | Nahoru | #4

2stroke píše: Mám ji v origo barvách z roku 93. Ty nápisy jsem až tak dopodrobna nestudoval, ale mám pocit, že nápis Katana origo nebude. Na horní kapotě má být nápis - SPS (Suzuki Protect Shield), na nádrži Suzuki a na podsedlových plastech GSX1110F, to je všechno...

přední kolo - 120/80, zadní kolo 150/80, obě kola jsou 16tky...

Origo tam má být Metzeler - v předu Metzeler Laser, vzadu myslím že Metzeler Metronic - ty už se nevyrábí, náhrada je za ně Metzeler Lasertech (vpředu i vzadu) - na mě je ten Lasertech moc tvrdý, ve velkém náklonu z něj nemám dobrý pocit - samozřejmě - je to starý cesťák s podvozkem poplatným době, ve které ta motorka vznikla - na nějaké extra klopení to není...a navíc je ten Lasertech proti jiným gumám trochu dražší
Jezdil jsem na tom Pirelli Sport Demon - na zadku moc měkká, guma mizela před očima, na předku víceméně to samé a navíc se ta guma snad ani ne po 10 000 km oskákala tak, že při rychlostech nad 140 km/h začala kopat do řidítek - jako bych jel s nevyváženým předním kolem - při 180 km/h to ale přestalo...nicméně na předku ten Sport Demon držel parádně - naklonit to v zatáčce až na hlásiče stupaček nebyl problém...
Na zadku jsem jezdil ještě nějak Metzeler Mez 3, nebo tak nějak se to jmenovalo, tak hodně dobrá guma - nájezd cca 8000 km, do zatáčky držela taky dobře - nicméně co jsem se koukal, tak se ta guma taky už nedělá...
A teď jezdím Bridgostene Battlax BT45 (vpředu i vzadu): předek - zatím najeto cca 3000-4000 km (bohužel to teď přesně nesleduji) - na bocích se vzorek začíná lehce nepravidelně sjíždět - zuby - na jízdu to nemá ale žádný vliv, středová klikatá čára při cca 60 km/h a puštěných řidítkách rozvibruje řidítka tak, že kdybych je po chvíli nechytil, hodím držku - njn, holt klikatá středová čára...zadní BT45 je dvousměsová, najeto asi 2000 km, a zatím vše bez problémů...
Jinak se tam dá nasadit ještě Continental Contitech, potom ještě něco od Avonu a to je tak všechno...holt 16tkové kola..

Jo jinak i ten Sport Demon má na přední gumě taky klikatou středovou čáru - ale není tak výrazná - při puštěných řidítkách se předek rozvibroval až tak při 80 km/h, ale ne tak výrazně jako u té BT45...

K tomu nepravidelnému ojíždění toho Demonu a BT45 - ten origo Metzeler Laser (Lasertech), co tam má být, má mít zesílený kord (ten původní Laser se dělal snad ve dvou typech - druhý typ měl snad nějaké označení WBS? - tak nějak a ten byl právě pro těžké motorky typu GSX1100F)...jak jsem psal - ta motorka je na toho Demona a BT 45 prostě moc těžká...všechny Lasery (Lasertechy) se mi na předku ojížděli naprosto pravidelně...nastavení tlumičů neřeším - veškeré nastavení se omezuje jen na to přitvrzení/změkčení...



Slušná a vyčerpávající odpověď,za kterou děkuji a vysvětlila mi,proč se mi klepaly řídítka,když jsem na ní poprvé včera jel a koupil,mám tam ty BT45,tak koukám a pátrám po netu a narazil jsem na tohle,nezkoušel jsi náhodu za ty roky ? Má větší nosností index.
https://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneumatika.php?id=131848
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po stani 14 dni a hůře startuje, dl... Suzuki GSX 1100 F mholik 5 9.10.2023 v 09:39 krokoš
Hledám servis pro Suzuki GSX1100F K... Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 1100S Katana Bert-Jawatesty 2 15.4.2023 v 08:02 2stroke
nejde sahara gsxr 1000 k1 Suzuki GSX 1100 F perak89 8 21.7.2020 v 13:06 jarykurejs
Nefunkční přední brzda Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 30.6.2020 v 09:17 Kohlstein
Zvýšení řídítek Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 20.8.2019 v 22:12 GL1


TOPlist