globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ložisko krku řízení
3.9.2014 v 21:55
Čau, chci se zeptat někoho zkušenějšího na problém s ložiskem krku řízení. Řízení mi už parkrát cvakalo a několikrát jsem o kousek dotál ložisko, někdy to bylo good někdy si všimnu že to zase cvaklo. Najeto mám momentálně 30 000 km a zajímá mě jestli je možné, že je ložisko už špatné a na výměnu nebo stačí jenom dotáhnout. Chci jenom aby mě někdo řekl, že je to uplně normální, že je po 30 000 km ložisko K.O. a nebo, že je to blbost aby bylo po 30 000 km K.O. Rýpalové ať si příspěvky raději odpustí. Díky.

Ložisko krku řízení

3.9.2014 v 22:12 | Nahoru | #1
Uplne bezny to nejni, ja mam na enduru puvodni a to mam min 80 tkm. Otazka co je to cvakani, mas tam vuli, nebo to aretuje v rovny poloze ?
Vono jde takh o to jestli se tam dostala voda, mnohdy staci to lozisko vyndat, vyprat a namazat.
Jinak kawa dava do nekterych modelu jenom kulicky bez klece, pak se to nahrazuje loziskem.

Ložisko krku řízení

3.9.2014 v 22:34 | Nahoru | #2
Dotáhni ložisko a jestli začne tzn. "krokovat" tak je na výměnu

Ložisko krku řízení

3.9.2014 v 23:56 | Nahoru | #3
Napadla mě taková blbost,jestli to nedělá tlumič řízení.

Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 00:56 | Nahoru | #4
Bubrak psal ze to menil pri 25 000 , ale presne uz si to nepamatuju

Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 01:18 | Nahoru | #5
Dotáhl bych to a píchal na to.
Životnost ložisek zajisté ovlivní stoopísy a wheelísy. Při normální (u desítky toto označení sice není na místě ale což) jízdě musí vydržet daleko víc jak 30tkm

Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 08:47 | Nahoru | #6
Ja ho měnil v 50.000 . Zalezi kdo s tím jezdil před tebou. Bud stale ve svici a tvrde dopady nebo byla stocena. ( asi ani jedno si cist nechtel) Z vyroby byla montovana kulickova loziska ktera odchazela driv. Nahrada se tam dava kuzelikova co by mela vydrzet vic.

Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 11:18 | Nahoru | #7
já ho kámošovi měnil na ZX9 a to spodní jsme museli bruskou odbrousit bylo jak zabetonované měl na tom 40tis/km v rovné poloze to drželo a musels vynaložit velkou sílu abys řízení překonal a zatočil na jednu nebo druhou stranu vždy když jsme si vyměnily motorky tak a jeli jsme pomalu někde zajíždeli odbočovali rozjížděli se tak jsem myslel ze sebou praštím o zem bylo to strašidelné ale když jels palbu tak jsi měl ůsměv na ksichtu prostě to při té rychlosti nevadilo ale vyměnily jsme to a je to OK

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 11:56 | Nahoru | #8
Tak jako žádné problémy při jízdě nepociťuju, jenom se mě to párkrát stalo když jsem ve dvou dobržďoval na křižovatce, tak jsem to slyšel, ale udělá to vyjíměčne. S motorku jezdím po zadním dost a příležitostně okruh. Motorku mám od 3 130 km. Zatím to problém nedělá, tak to nechám na zimu asi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 14:55 | Nahoru | #9

SIWS píše: Tak jako žádné problémy při jízdě nepociťuju, jenom se mě to párkrát stalo když jsem ve dvou dobržďoval na křižovatce, tak jsem to slyšel, ale udělá to vyjíměčne.



To co jsi slysel podle me lozisko nebylo.

(reakce na) Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 16:21 | Nahoru | #10

jarous350 píše: To co jsi slysel podle me lozisko nebylo.



me to delalo taky. pri dobrzdovani cvak, cvak

Ložisko krku řízení

4.9.2014 v 21:19 | Nahoru | #11
Mě to dělalo na GSXR. Cca po 35 000 km. Vyměnil jsem to za válečkový.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 08:47 | Nahoru | #12
Ahoj, mám podobný problém. Řízení mi nekmitá ani se nechová nijak nestandardně, ale koupil jsem si zvedák a když jsem Introše zvedl, zjistil jsem v řízení (řekl bych, že přesně v přímém směru) mírné zadrhnutí, spíše jako aretace přímého směru . Je to prasklý vnější kroužek některého z ložisek nebo tak má být. Že já to zvedal
Díky za Vaše rady, Jirka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 09:18 | Nahoru | #13
dzej.pi> aretaci dela vymackane lozisko v krku, bezna vec
daji se jako nahrada sehnat kuzelikova loziska, ktera by mela vydrzet vic.
Vymena lozisek je docela ojeb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 11:13 | Nahoru | #14
Jarrinn> Díky za reakci, myslel jsem si to, jen mě zaráží, že je to přesně v přímým směru. Na tu výměnu jsem už koukal na Tubě a je to bitva, hlavně to odstrojit. Video má 3/4 hodiny. Jenže, když už budou venku tlumiče, tak je udělám taky a desky a ......
Díky Jirka

Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 13:29 | Nahoru | #15
ze je to v primym smeru je docela logicky...vetsinou brzdis a jedes v primym smeru

Naposledy editováno 04.10.2019 13:30:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 13:54 | Nahoru | #16

dzej.pi píše: Jarrinn> Díky za reakci, myslel jsem si to, jen mě zaráží, že je to přesně v přímým směru. Na tu výměnu jsem už koukal na Tubě a je to bitva, hlavně to odstrojit. Video má 3/4 hodiny. Jenže, když už budou venku tlumiče, tak je udělám taky a desky a ......
Díky Jirka



jaka bitva ? tam tam skoro nic nemas. Povesis moto za krk, sundas kolo, blatnik , ve tvem pripade asi kompet triditka ty si povesis abys nemusel sundavat kabely adt, a defakto mas odstrojeno. Nejhorsi je u nekterych motorek ty stary misky vyndat ven. Tam tedy soudruzi konstrukteri moc nepremysleli, pritom staci do toho ramu mit udelanou drazku na vyrazeni jako to ma treba vetsina triumphu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 17:09 | Nahoru | #17
gugo> Jj, řidítka sundavali, pak lampu, blinkry, tlumiče, brejle atd. Motka je bez předku, končí krkem. No, uvidíme....
J

(reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 17:31 | Nahoru | #18

dzej.pi píše: gugo> Jj, řidítka sundavali, pak lampu, blinkry, tlumiče, brejle atd. Motka je bez předku, končí krkem. No, uvidíme....
J



no hlavne si na to musi clovek najit vhodny nastroje. Ja tam kde to nejde vymlatit protoze tam kouka hranka ani ne milimetr a toho se mas jako chytit s oblibou pouzivam radeko. Sice ho clovek vetsinou vodela protoze rupne , ale vetsinou to pomuze tu misku aspon posunout.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 19:13 | Nahoru | #19
Tool, případně se dá na oběžnou dráhu udělat svár, občas kroužek vypadne sám.

(reakce na) Ložisko krku řízení

4.10.2019 v 19:22 | Nahoru | #20
DRN.> to je dobry ten nastroj, to jsem jeste nevidel. Ta housenka.. ja vim ze to nekdo dela, ale ja bych si tedy zakaznickou motorku voprskavat nedovolil.

Ložisko krku řízení

3.2.2020 v 20:03 | Nahoru | #21
Teď řeším ložiska krku,protože jsou vymačkaná a nepodařilo se mi vyndat ty misky.Zkusil jsem dát nová ložiska,stahnout a bez problémů se točí,žádné zadrhávání.Chci se zeptat,je to prasárna tam nechat ty staré misky,mám je složitě dostávat ven,nebo to tak můžu nechat?

Ložisko krku řízení

3.2.2020 v 20:21 | Nahoru | #22
Budou mít vyjety dráhy, vyměnil bych.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení

3.2.2020 v 20:28 | Nahoru | #23
Tak ještě bych potřeboval radu,jak to dostat ven.Vařit se mi nechce,všude kolem plasty.Ťukání a klepání nepomohlo,je tam fakt malinka hranka na horním,na spodním jsou dvě vybrání proti sobě cca.5 mm a taky jen malinká hranka.

(reakce na) Ložisko krku řízení

4.2.2020 v 08:26 | Nahoru | #24
Jirka.46> za tu hranku musis neco chytit, co ma taky ostrou hranku, zaprit se o stenu ty trubky a vyjebat to ven. Nekteri hodni vyrobci motorek myslej a udelaj tam aspon vybrani aby si se mel kde chytit, ale vetsinou je to takovejhle voser. Kdyz uz je jo nouze a fakt mam pocit ze to nejde tak radeko nozem to vetsinou zabere dycky, ale znicis ho tim.

Ložisko krku řízení

4.2.2020 v 08:52 | Nahoru | #25
Postupuju stejně. Radeko nebo plná kulatina na hranku misky a zapřit o protější stěnu trubky krku řizení a bušit. Na víc místech po obvodu. A ono to povolí.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení

4.2.2020 v 19:27 | Nahoru | #26
Díky za rady,snad se mi to nějak podaří.

(reakce na) Ložisko krku řízení

29.3.2020 v 16:02 | Nahoru | #27
Jirka.46> Mně se podařilo demontovat vnější kroužek spodního ložiska pomocí velkýho stranovýho klíče (asi 27, aby se hlava klíče schovala do krku). Zaháknul jsem za hranku kroužku, opřel o protější stranu krku, krkem provlíkneš trubku, přes kterou klepeč na klíč. Klíč přetáčíš po obvodě, do doby než se kroužek opře o klíč, pak už máš dostatečnou mezeru a trubku už opřeš o kroužek. Postup jsem viděl někde na videu na Tubu.
Mám již hotovo, ale nepodařilo se mi seřídit správně horní a spodní brýle. Když dám řidítka na pravý doraz, dotýká se plech mezi brýlemi nádrže. Do leva je to dobrý. Vypadá to, že si rozborku budu muset zopakovat
Čus Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 Včera v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist