Chci se obrátit s problémem:
Na Cagivě Cuccilo 50 nastal problém, že po výměně pístu a přehonování válce skůtr jede, pak se zase dusí, po ubrání plynu zase chvíli jede a pořád dokola. Benzín tam jde, jiskru háže. Opraveno u zkušeného mechanika, už si nevíme rady. Má někdo nějaký nápad?
Jaká by měla být vůle mezi pístem a válcem? Projevuje se to spíš při teplém motoru a když je chvíli v záběru.
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně pístu
Naposledy editováno 04.09.2014 16:16:44
Ale ještě jeden problém.
Odešel regulátor napětí ( praskaly žárovky - přeměřeno- na baterce hodně přes 15 V), vyměněn druhý ( starší, ale funkční), zase praskly žárovky - přeměřeno dává až 14,8 V. Kolik by měl dávat nejvíc? Na starém regulátoru bylo psáno 12,8 V, na to "novém" není nic.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kam do Itálie pro motorku? [1, 2] Cagiva Canyon 500, KTM 125 SX, Yamaha Aerox 50, Yama... | manaposledni | 41 | 22.2.2018 v 21:36 Drakis |
Koupě cagivy Cagiva Cucciolo | Fifa10zeleny | 3 | 12.1.2018 v 21:45 puffybodie |