globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po výměně pístu
3.9.2014 v 20:58
Dobrý večer přeji.
Chci se obrátit s problémem:
Na Cagivě Cuccilo 50 nastal problém, že po výměně pístu a přehonování válce skůtr jede, pak se zase dusí, po ubrání plynu zase chvíli jede a pořád dokola. Benzín tam jde, jiskru háže. Opraveno u zkušeného mechanika, už si nevíme rady. Má někdo nějaký nápad?
Jaká by měla být vůle mezi pístem a válcem? Projevuje se to spíš při teplém motoru a když je chvíli v záběru.

Po výměně pístu

3.9.2014 v 21:04 | Nahoru | #1
je to moc chudé..někde to táhne vzduch - airbox koleno karbec válec, projít těsnění a spol

Po výměně pístu

3.9.2014 v 21:45 | Nahoru | #2
To by mělo být v pořádku, ještě mě začala při zapnutých světlech poblikávat osvětlení tachometru a mám slabší baterku. Mohlo by to mít souvislost?

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně pístu

4.9.2014 v 07:14 | Nahoru | #3
Mno baterku bych dal určitě novou,a prošel veškeré kontakty

Po výměně pístu

4.9.2014 v 07:45 | Nahoru | #4
Maš to zajeté???Jestli na tom jezdíš jak závodník a není to zajeté tak se to přidírá.

(reakce na) Po výměně pístu

4.9.2014 v 07:55 | Nahoru | #5

kokoška. píše: Mno baterku bych dal určitě novou,a prošel veškeré kontakty



Ty skutry maj obcykle zapalovani uplne mimo okruh s baterkou - jedou i bez baterky, tzn v tom bych chybu nehledal...

Po výměně pístu

4.9.2014 v 11:04 | Nahoru | #6
čau každý výrobce pístů k nim dodává ať už na krabici nebo někde v katalogu patřičnou vůli(Roztažnost pístu) prostě podle těchto ůdajů se musí provést rozměr vložky či výbrusu např :dělal jsem nycasil na wisseco písty a píst tam lítal jak urvaný vagon taková vůle protože po zahřátí se píst roztáhne na požadovaný rozměr a potom téměř to samé vrtání s pístem od Woosnera a tam byli poloviční vůle protože roztažnost pístu je menší

Po výměně pístu

4.9.2014 v 11:15 | Nahoru | #7
Jezdím s tím opatrně, spíš jakoby střídám otáčky, nehoním to. Myslíte , že si to časem po zajetí sedne?

Po výměně pístu

4.9.2014 v 16:13 | Nahoru | #8
zábehom to nebude, ak je to tak že do 1/2 plynu ide v poho a dusi ju iba ked pridaš viac ako 1/2 plynu tak je to hlavna triska, môže to byt aj falošny vzduch ako pisal hrnous, pozri sviečku aku bude mat farbu, a v akom pomere davaš olej v tom zabehu?

Naposledy editováno 04.09.2014 16:16:44

Po výměně pístu

4.9.2014 v 21:12 | Nahoru | #9
Oleje dávám cca 1:25. Dusí se to nad 1/2 plynu, jak uberu tak to zas chvíli jede a tak dokola. Co s tou tryskou? Svíčka je spíš černá, ale to asi tím množstvím oleje.Jinak sání těsní. Olej do benzinu dávám polosyntetiku.

Po výměně pístu

10.9.2014 v 14:52 | Nahoru | #10
Tak nakonec se to rozhýbalo, opatrně zajíždím, už to nedělá.
Ale ještě jeden problém.
Odešel regulátor napětí ( praskaly žárovky - přeměřeno- na baterce hodně přes 15 V), vyměněn druhý ( starší, ale funkční), zase praskly žárovky - přeměřeno dává až 14,8 V. Kolik by měl dávat nejvíc? Na starém regulátoru bylo psáno 12,8 V, na to "novém" není nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kam do Itálie pro motorku? [1, 2] Cagiva Canyon 500, KTM 125 SX, Yamaha Aerox 50, Yama... manaposledni 41 22.2.2018 v 21:36 Drakis
Koupě cagivy Cagiva Cucciolo Fifa10zeleny 3 12.1.2018 v 21:45 puffybodie


TOPlist