A jsem z toho celej zmatenej, protože jsem se někde dočetl že ho má mít a někde zase že ne. A pak druhá otázka zda stímto homemade ukazatelem máte někdo zkušenost? Vyráběl jsem si ukazatel i na NSR, ale ten fungoval podle snímačů řadička nahoru a nebo dolu.
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r 600 1997 GPS (gear position sensor)
kdyrja píše: elektronika je bez problému, spíš nevím kde to hledat, je to moje druhá motorka a předtím sem měl nsr, kde v podstatě nebylo nic ;)
No kupodivu to pujde z prevodovky - ono odtamtud moc vodicu nepujde...
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r 600 1997 GPS (gear position sensor)
A ještě držkuješ na lidi ci ti ochotně poradí...
Naposledy editováno 23.08.2014 16:20:39
kdyrja píše: kupodivu bych to nečekal to sou fakt rady. Zajímá mě někdo kdo jí má a ví jestli tam je a nebo ne. A pak kde.
Ti pisu ze tam je a ze jde z prevodovky - jen teda srada nemam - to jako ti to ma prijet nekdo primo ukazat?
GPS na SRADíkovi mi taky nedá spát už 2 dny pátrám po netu a názory se různí, jedni tvrdí že má druhý zase že ne obecně jsem dospěl k názoru že 750 ano ale 600 ne (mám 600 98")
Pro variantu že ho 6ka nemá by svědčilo i to že jsem před 2ma měsícema v souvislosti s tím scháněl Gipro ale ukázalo se že na konkrétně můj bajk jde jen Xtype s kabelovou sadou S01 jenže ta se nepřipojuje na GPS ale na senzor rychlosti konektorem a "zlodějkou" (nevím jak se tomu odborně nadává) na signál k cívce zapalování, potom následuje učící proces, v manuálu bylo napsáno že to středně chytrej šimpanz zvládne za 8 minut, mě to zabralo zhruba 2, ješte jsem si nastavil funkci SHIFT light opět značně před šimpanzím limitem, zbývalo už jen nalepit samolepky ale to si nechávám až na zimu kdy přijde nový lak.
pro variantu že ho má 750 zase hovoří fakt že na netu a nejspíš i zde na fóru, jestli se nepletu tak snad dokonce i od tebe assassine je tu pár návodu na výrobu ATRE udělátka pro odstranění omezení výkonu na první 4 kvalty v nižších otáčkách, pro kterou je GPS bezpodmínečně nutný
Je spodivem že to řeším už 2 měsíce a pořád jsem se ještě kurwa líná nepodíval pod kapoty jestli a kdo má pravdu, odpoledne na to asi kouknu případně nahodím nějaké fotky s přesnou lokací
Edit: 600 98" GPS má! je schovaný pod řetězovým kolečkem vedou z něj 3 dráty růžová/modrá/černá vede pod levý podsedlový plast k jednotce, ATRE jsem udělal ale od té doby mi na jedničku svítí kontrolka neutrálu, (nepoužívám, nehledám s trochou citu v noze ho pozná každý) Doporučuji ATRE dělat s dobře synchronizovanými karburátory protože tak se ten "spodek" ukáže nejvíce, už není problém na 2ku/3ku urvat zadní kolo do driftu. (je to sranda ale guma jde celkem rychle do kopru)
Naposledy editováno 14.05.2015 11:49:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |