bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006
Cau vsichni, nesetkali jste se nekdo s podobnym problemem? Jak jsem psal jde o Fireblada sc 57 2006. Kdyz mam N, dam 1, tak to cukne, obcas skrtne pres zuby to je mozna normalni, ale kdyz na miste zkusim z N na 2ku, tak to jde trochu pres zuby. Dalsi kvalty pak uz OK. Spojku jsem odvzdusnil,oleje mam dost. Nenapada Vas nekoho neco? Predem diky

1 reakcí na tento příspěvek 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2014 v 21:42 | Nahoru | #1
Když cukne při zařazení, tak spojka pořádně nerozpíná. Jestli je ovládání s jistotou v pořádku, tak mohou "lepit" lamely, být zkroucené plechy (třeba od přehřátí), nebo vymačkané "zuby" v drážkách koše a unašeče - i když to se zpravidla projeví škubáním spojky při rozjezdu (nejde plynule dávkovat). Lepení lamel může způsobit i nevhodný olej. Ale pokud je řazení hlučné a při zařazení kvaltu motorka škubne a jen při prvním rozjezdu (po startu motoru stojícího několik hodin, nebo déle), tak může být lepení lamel celkem normální. Pak stačí před startem motoru zařadit dvojku a s vymáčknutou spojkou motorku pár metrů popotlačit. Tak se lamely uvolní a spojky už by pak měla fungovat bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

22.8.2014 v 21:51 | Nahoru | #2
Máš tam olej co tam patří?

(reakce na) 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

22.8.2014 v 22:00 | Nahoru | #3
( J.M.K.> Jestli je ovladani v poradku uplne nevim (myslim ze ano), kapalina neubyva, odvzdusneno je, spojka vypina cca v 1/2 chodu. Ikdyz se mi zda ze se mezera zmensuje, ze po odvzdusneni vypina v 1/2 chodu packy a po jizde jiz v 1/4 chodu. Motorka pri rozjizdeni necuka. Nedela to jen za studena, i po ujeti 50 km mi to delalo. Na oleji mam najeto cca 1500 km, a zacalo mi to delat az dnes. Motorka stala asi 1,5 nesice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

22.8.2014 v 22:01 | Nahoru | #4
burdus> Mam, mam tam Liqui Molly Racing 4t 10w40. Splnuje Api MA2, ikdyz v manualu je Api MA.

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

22.8.2014 v 22:38 | Nahoru | #5
Co to je zasračka to ti poradil kdo?dej tam něco osvěčeného a pozeáš rozdíľ

(reakce na) 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

22.8.2014 v 23:04 | Nahoru | #6
Mike.J> Právě ty oleje se specifikací "MA2" se před časem i zde na fóru dost řešily, sice převážně z důvodu, že po jejich použití spojky klouzaly (jako při použití oleje pro automobilové motory, neuzpůsobeného pro mokrou spojku), ale možná tam byly problémy i právě s "lepením" spojek. Počítej ale s tím, že výměna oleje možná nepomůže a budeš muset vyměnit lamely (obložení bude nasáklé nevhodným olejem a ten už se z nich "nevypláchne").

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

23.8.2014 v 00:48 | Nahoru | #7
Já když na jaře přivezl SV, tak spojka taky nerozpojovala, na místě měla i tendenci se rozjíždět. Od výměny oleje to zmizelo, ale když při vyplém motoru zařadím jedničku a vymáčknu spojku, tak jde s motorkou ztuha hýbat, tak nevím, jestli to tak má být, nebo ne. Jinak olej používám Castrol klasiku 10W40 Power 1.

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

23.8.2014 v 07:30 | Nahoru | #8
No, asi s tim olejem mate pravdu. Zkusim ho vymenit. Co doporucujete za olej? Hodne lidi chvali Motul. Co jsem se dival, tak vetsina oleju ma normu MA2.

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

23.8.2014 v 12:27 | Nahoru | #9
ja davam do farose 05 motul a

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

23.8.2014 v 13:02 | Nahoru | #10
Budu taky měnit,z Castrolu GPS přecházím na MOGUL Moto 10W-40

1 reakcí na tento příspěvek 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

23.8.2014 v 14:33 | Nahoru | #11
Takze jsem vymenil olej za https://www.motul.c...nts/5100-4t-10w40--2 .
Myslim ze bude dobry.
Ale "problem" to nevyresilo, porad z N da 1 cukne a z N do 2 (kdyz nezaradim razantne) tak pres zuby.

(reakce na) 1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

31.1.2015 v 18:48 | Nahoru | #12
Mike.J> To že motorka při zařazení 1 kvaltu cukne je normální věc...stejně tak jako když dáváš na místě 2 kvalt. Se rozjízdíš na dvojku??

1 a 2 jde pres zuby. Fireblade 2006

9.6.2020 v 18:25 | Nahoru | #13
Takový menší dotaz.
Jednička v klidu na pohodu ale když jedu na dvojku a dám tomu plnej,tak začne škubat. Převodovku jsem měl vytaženou ? zuby a vidličky jsou v klidu, zasedací zuby do koleček též v pohodě. Nevím co by mohlo být příčinou že to škube,je to jen na dvojku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80
Nestartuje, nejde napeti do rele st... Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 5 11.10.2023 v 16:15 AlbiAlbi


TOPlist