potřebovala bych poradit. Ráda bych si na rozjezd pořídila Hondu CX500, ale zatím mám jen skupinu A2. Nevejdu se tedy o 2kw do limitu. Potřebovala bych poradit, kde nechat snížit výkon a kolik to stojí?(Jihomoravský kraj) Kde případně toto řešit nebo jestli je ještě nějaká jiná možnost? Zda někdo řešil u těchto strojů?
A další otázka, jak přesně je to s dovozem z Německa, co vše je potřebné zařídit a jak se to liší v případě veterána?
Díky
ale pockej si na znalejsi, co nevidet tu budou, kdyz jde o holky :D
Naposledy editováno 22.08.2014 14:55:53
1 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz
Katana píše: Docela bych se divil když by se prodavala škrtící sada na CX500.
a mě zrovna docela udivuje že se chce rozjezdit zrovna na CX500. Takový prkno. Znám tucet mnohem lépe ovladatelných motorek do začátku2 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz
Jinak je to škrcený výfukovejma kolenama ve kterejch jsou clonky a jinak natryskovaný karburátory.
Dá se to postavit na veteránský papíry ale nevím jakou to má výhodu.
seikos píše: a mě zrovna docela udivuje že se chce rozjezdit zrovna na CX500. Takový prkno. Znám tucet mnohem lépe ovladatelných motorek do začátku
No je docela stylova...Uznej ze je tu dost maniku ve veku 25+ a ty ani nevedi jestli silnici nebo enduro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz
A hlavne inými vačkami .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz
škrcená na 20kw, tzn. je tak prodávána a dá se později vrátit zpět na těch 37? Jinak uplně teď pro velký začátek jezdím na Varaderu, to jsou moje první zkušennosti.
Možná to není nejideálnější, ale myslím, že se učím rychle. Tahle se mi líbí, chtěla bych z ní udělat pak kafáče a mít ji jako první motorku. A až budu velká holka, pořídím ještě druhou
Jinak díky za rady, asi nakonec bude jednodužší šetřit a pak rovnou rozšířit řidičák a koupit bez škrcení. Zatím je čas, takže toto nakonec bude asi nejschůdnější. Díky
Jinak uškrcení týhle motorky se projevuje tak že do cca 4000 to jede +- stejně (u základního modelu to je na 5ku okolo 80km/h) a pak začne padat toč. moment takže max. výkon je někde okolo 6000 (cca 120KM/h).
Aldebaran7 píše: combust>
škrcená na 20kw, tzn. je tak prodávána a dá se později vrátit zpět na těch 37? Jinak uplně teď pro velký začátek jezdím na Varaderu, to jsou moje první zkušennosti.
Možná to není nejideálnější, ale myslím, že se učím rychle. Tahle se mi líbí, chtěla bych z ní udělat pak kafáče a mít ji jako první motorku. A až budu velká holka, pořídím ještě druhou
Jinak díky za rady, asi nakonec bude jednodužší šetřit a pak rovnou rozšířit řidičák a koupit bez škrcení. Zatím je čas, takže toto nakonec bude asi nejschůdnější. Díky
Každá druhá CX500 umřela na zapalování a elektrice. Tak až budeš kupovat, zaměř se na to.
A jestli chceš japonskou Guzzi, stylová budeš když si koupíš italskou Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz
Nešlo by to někde nechat změřit a následně nechat přepsat výkon v TP?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz
GooDBody44 píše: Takhle stará motorka už těch 37kw nebude mít ani náhodou.
Nešlo by to někde nechat změřit a následně nechat přepsat výkon v TP?
2 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz
Martin50 píše: Combust: Clonky v kolenech jsou tak, jak píšeš, ale trysky pro obě verze jsou stejný: 78 a 112 . Volnoběžná tryska je taky stejná. Jiné jsou karburátory. Kromě nápisu 20KW nebo 37KW je to průměr toho komínku, který je ucpán gumovou zátkou: 20KW - 5,8; 37KW - 6,2. S dvacetikilowatovým karburátorem a odstraněnými clonkami v kolenech to má maximálku jako při použití karburátoru 37KW, ale v rozsahu otáček 6500 až 7000 se to hrozně dusí a je nutno ubírat plyn, ať se to nehltí vzduchem, hranici 7000 ot. překonat a pak to zase točí až nad 9000. V karburátorech může být ještě jiný rozdíl, který není "zvenku" vidět.
Po dlouhé době jsem oživil cx a koukám že mám tenhle problém, výfuky 37kW, trysky taky sedí ale dělá to tuhle díru mezi 6000 až 7000, jde to nějak "upravit" aniž bych musel měnit celý karburátor ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 4 | 3.3.2024 v 19:56 Rubini |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |
CX500 výměna budíků Honda CX 500 | Toretak1050 | 2 | 7.11.2023 v 21:50 combust |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Co se obecně musí zapsat do TP [1, 2, 3] Honda CX 500 | Klara_Dlouha | 66 | 28.8.2023 v 18:54 Martin50 |