globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: škrcení, dovoz
22.8.2014 v 14:22
Ahoj,
potřebovala bych poradit. Ráda bych si na rozjezd pořídila Hondu CX500, ale zatím mám jen skupinu A2. Nevejdu se tedy o 2kw do limitu. Potřebovala bych poradit, kde nechat snížit výkon a kolik to stojí?(Jihomoravský kraj) Kde případně toto řešit nebo jestli je ještě nějaká jiná možnost? Zda někdo řešil u těchto strojů?
A další otázka, jak přesně je to s dovozem z Německa, co vše je potřebné zařídit a jak se to liší v případě veterána?
Díky

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 14:28 | Nahoru | #1
Pocitej seskrceni kolem 8500,- zalezi jakej zasah to potrebuje, dopoledne tu bylo taky tema, ale to je porad dokola, kazdopadne jina moznost neni, pokud nemas KAMOSE na ouradu

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 14:35 | Nahoru | #2
"záleží jakej zásah to potřebuje" myslíš tím, v jakém je to stavu nebo okolik? Co dělá ten rozdíl?

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 14:55 | Nahoru | #3
jestli uz to je nejakym zpusobem uskrcene, tak ti to budou muset zmenit, aby to melo, kolik potrebujes, nekde se to dela ridici jednotkou, jinde zarazkou na plyn,jinde podlozkama...spis o to a jestli budou chtit vyrejzovat tady, tak ti nauctujou demontaz sady + samotnou montaz nove

ale pockej si na znalejsi, co nevidet tu budou, kdyz jde o holky :D

Naposledy editováno 22.08.2014 14:55:53

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 15:02 | Nahoru | #4
Ráda si samozřejmě přečtu další rady a názory
Jinak škrcené by to být nemělo, bylo by to první. Má to v originále 37 a potřebuji to stáhnout na 35. Ale jestli to bude kolem těch 8tis., tak to si spíš našetřím a rovnou rozšířím skupinu.

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 15:08 | Nahoru | #5
No, holka tvůj požadavek na 35 kW bude asi zatracen. Škrcení bude stát 8450 Kč a to pouze na 25 kW. To už Tě levněji vyjde to rozšíření.

1 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz

22.8.2014 v 15:41 | Nahoru | #6
Docela bych se divil když by se prodavala škrtící sada na CX500.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 15:48 | Nahoru | #7

Katana píše: Docela bych se divil když by se prodavala škrtící sada na CX500.

a mě zrovna docela udivuje že se chce rozjezdit zrovna na CX500. Takový prkno. Znám tucet mnohem lépe ovladatelných motorek do začátku

2 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz

22.8.2014 v 19:51 | Nahoru | #8
CX se v německu prodávala i škrcená na 20kW. Takže nejjednodušší bude dotáhnout rovnou takovou (v čechách jich taky pár jezdí).
Jinak je to škrcený výfukovejma kolenama ve kterejch jsou clonky a jinak natryskovaný karburátory.
Dá se to postavit na veteránský papíry ale nevím jakou to má výhodu.

(reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 20:02 | Nahoru | #9

seikos píše: a mě zrovna docela udivuje že se chce rozjezdit zrovna na CX500. Takový prkno. Znám tucet mnohem lépe ovladatelných motorek do začátku



No je docela stylova...Uznej ze je tu dost maniku ve veku 25+ a ty ani nevedi jestli silnici nebo enduro...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 20:12 | Nahoru | #10
combust> Jinak je to škrcený výfukovejma kolenama ve kterejch jsou clonky a jinak natryskovaný karburátory

A hlavne inými vačkami .

(reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 20:19 | Nahoru | #11
brazel> Tys někdy někde viděl 20kW vačku na cx500?

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 20:42 | Nahoru | #12
combust , máš pravdu , výfuky a karburátory , predpokladal som , že je to ako na XBR 500-vke , teda že aj vačkami .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 21:12 | Nahoru | #13
combust>
škrcená na 20kw, tzn. je tak prodávána a dá se později vrátit zpět na těch 37? Jinak uplně teď pro velký začátek jezdím na Varaderu, to jsou moje první zkušennosti.
Možná to není nejideálnější, ale myslím, že se učím rychle. Tahle se mi líbí, chtěla bych z ní udělat pak kafáče a mít ji jako první motorku. A až budu velká holka, pořídím ještě druhou
Jinak díky za rady, asi nakonec bude jednodužší šetřit a pak rovnou rozšířit řidičák a koupit bez škrcení. Zatím je čas, takže toto nakonec bude asi nejschůdnější. Díky

škrcení, dovoz

22.8.2014 v 22:07 | Nahoru | #14
V německu se od začátku prodávala ve dvou výkonovejch variantách, 37 a 20kW. Takže když si dovezeš rovnou škrcenou variantu tak řešíš jen dovoz a nemusíš si dělat hlavu s omezením. Otevřít jí znamená namontovat otevřený výfukový kolena (což je o povolení 4 matek a 2 šroubů) a změnit 4 trysky (který ovšem bývají už zhusta povyměňovaný protože po těch letech je i disciplinovaní němečtí majitelé otevírali a zavírali jen na cestu na stk). Na originálních kolenech je zvenku vyraženo o jakou variantu se jedná a někteří šetřílkové (nebo prostě ti co mermomocí musí porušovat zákony a nařízení) tu clonku prostě odbrousili. Navenek se to pak tváří jako zavřený ale je to fullpower (otázka je co na to soudní znalci po nehodě).
Jinak uškrcení týhle motorky se projevuje tak že do cca 4000 to jede +- stejně (u základního modelu to je na 5ku okolo 80km/h) a pak začne padat toč. moment takže max. výkon je někde okolo 6000 (cca 120KM/h).

(reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 22:10 | Nahoru | #15
Aldebaran7 +all, já mám CX500C ve 20kW verzi od února tohoto roku, dovoz ze SRN (mimořádně zachovalá), přihlášení jsem řešil výpisem z Dekry (nesehnal jsem nikoho se stejným strojem kvůli údajům), je možné i na veteránské. Nyní zkoumám jak je to škrceno - v profilu jednoho uživatele s CXsem je popis na úpravu. Jinak CX dobrá volba, jsem s ní naprosto spokojen.

(reakce na) škrcení, dovoz

22.8.2014 v 23:52 | Nahoru | #16

Aldebaran7 píše: combust>
škrcená na 20kw, tzn. je tak prodávána a dá se později vrátit zpět na těch 37? Jinak uplně teď pro velký začátek jezdím na Varaderu, to jsou moje první zkušennosti.
Možná to není nejideálnější, ale myslím, že se učím rychle. Tahle se mi líbí, chtěla bych z ní udělat pak kafáče a mít ji jako první motorku. A až budu velká holka, pořídím ještě druhou
Jinak díky za rady, asi nakonec bude jednodužší šetřit a pak rovnou rozšířit řidičák a koupit bez škrcení. Zatím je čas, takže toto nakonec bude asi nejschůdnější. Díky



Každá druhá CX500 umřela na zapalování a elektrice. Tak až budeš kupovat, zaměř se na to.
A jestli chceš japonskou Guzzi, stylová budeš když si koupíš italskou Guzzi

1 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz

23.8.2014 v 11:15 | Nahoru | #17
Takhle stará motorka už těch 37kw nebude mít ani náhodou.
Nešlo by to někde nechat změřit a následně nechat přepsat výkon v TP?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení, dovoz

24.8.2014 v 11:11 | Nahoru | #18

GooDBody44 píše: Takhle stará motorka už těch 37kw nebude mít ani náhodou.
Nešlo by to někde nechat změřit a následně nechat přepsat výkon v TP?

19 let. Aha... Pln ideálů

(reakce na) škrcení, dovoz

24.8.2014 v 18:35 | Nahoru | #19

seikos píše: 19 let. Aha... Pln ideálů


(reakce na) škrcení, dovoz

24.8.2014 v 21:39 | Nahoru | #20
seikos> už moc ne

škrcení, dovoz

12.7.2015 v 13:54 | Nahoru | #21
CX se dělají i ve verzi 20kW... Jedna by byla zrovna k mání ;))

Naposledy editováno 12.07.2015 13:54:38

2 reakcí na tento příspěvek škrcení, dovoz

30.9.2015 v 22:20 | Nahoru | #22
Combust: Clonky v kolenech jsou tak, jak píšeš, ale trysky pro obě verze jsou stejný: 78 a 112 . Volnoběžná tryska je taky stejná. Jiné jsou karburátory. Kromě nápisu 20KW nebo 37KW je to průměr toho komínku, který je ucpán gumovou zátkou: 20KW - 5,8; 37KW - 6,2. S dvacetikilowatovým karburátorem a odstraněnými clonkami v kolenech to má maximálku jako při použití karburátoru 37KW, ale v rozsahu otáček 6500 až 7000 se to hrozně dusí a je nutno ubírat plyn, ať se to nehltí vzduchem, hranici 7000 ot. překonat a pak to zase točí až nad 9000. V karburátorech může být ještě jiný rozdíl, který není "zvenku" vidět.

(reakce na) škrcení, dovoz

29.10.2015 v 19:26 | Nahoru | #23
Martin50> O jaky kominek jde ? Chtel bych si to zmerit.

Naposledy editováno 29.10.2015 19:27:29

(reakce na) škrcení, dovoz

9.4.2018 v 16:45 | Nahoru | #24

Martin50 píše: Combust: Clonky v kolenech jsou tak, jak píšeš, ale trysky pro obě verze jsou stejný: 78 a 112 . Volnoběžná tryska je taky stejná. Jiné jsou karburátory. Kromě nápisu 20KW nebo 37KW je to průměr toho komínku, který je ucpán gumovou zátkou: 20KW - 5,8; 37KW - 6,2. S dvacetikilowatovým karburátorem a odstraněnými clonkami v kolenech to má maximálku jako při použití karburátoru 37KW, ale v rozsahu otáček 6500 až 7000 se to hrozně dusí a je nutno ubírat plyn, ať se to nehltí vzduchem, hranici 7000 ot. překonat a pak to zase točí až nad 9000. V karburátorech může být ještě jiný rozdíl, který není "zvenku" vidět.



Po dlouhé době jsem oživil cx a koukám že mám tenhle problém, výfuky 37kW, trysky taky sedí ale dělá to tuhle díru mezi 6000 až 7000, jde to nějak "upravit" aniž bych musel měnit celý karburátor ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 4 3.3.2024 v 19:56 Rubini
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050
CX500 výměna budíků Honda CX 500 Toretak1050 2 7.11.2023 v 21:50 combust
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Co se obecně musí zapsat do TP [1, 2, 3] Honda CX 500 Klara_Dlouha 66 28.8.2023 v 18:54 Martin50

TOPlist